loading...
مجله علمی آموزشی گلدآموز
امید بازدید : 20 پنجشنبه 25 دی 1399 نظرات (0)

این روزها افراد بسیاری در خصوص ارزهای دیجیتال و به ویژه بیت کوین حرف می‌زنند. اما این ارز دیجیتال واقعاً چیست و چگونه به وجود آمده است؟ آیا این ارز دیجیتال توسط افراد یا گروهی کنترل می‌شود؟ سازنده‌ی بیت کوین چه کسی‌ست و هدف او از ساختن این ارز چه بوده است؟ همچنین برای افرادی که در کشور ما با این مقوله برخورد می‌کنند یکی از سوال‌ها این است که بیت کوین حلال یا حرام است؟

این‌ها سوالاتی هستند که ذهن افرادی را که به تازگی با ارز دیجیتال و به ویژه بیت کوین آشنا می‌شوند به خود درگیر می‌کند. در ادامه قصد داریم تا آن‌جا که ممکن است به ساده‌ترین شکل پاسخ این سوالات را بدهیم تا به یک دید کلی و جامع از بیت کوین و مسائل مربوط به آن برسید.

http://ostanha.tabnak.ir/fa/news/930816/%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

بیت کوین چگونه به وجود آمد؟

شاید اگر کمی در زمان به عقب برویم می‌بینیم که کمی قبل‌تر منابع زیادی برای رسیدن به پاسخ این سوال‌ها در دسترس نبود. اما امروزه به لطف وجود منابع و رسانه‌های آموزشی همچون آکادمی امید فدوی و سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، می‌توانید در صورت نیاز حتی آموزش‌های لازم در این زمینه را ببینید و در این عرصه شروع به سرمایه‌گذاری و کسب درآمد کنید.

شاید زمانی که برای اولین بار صحبت از بیت کوین به میان آمد، کسی فکرش را نمی‌کرد که روزی شاهد ارز دیجیتال دلار هم باشیم و بیت کوین دیگر ارزهای رایج را کنار زده و ارزشی بیش از تمام آن‌ها پیدا کند. بیت کوین را می‌توان یک پول الکترونیکی معرفی کرد. شما به راحتی می‌توانید با این پول خرید کنید و آن را به هر جا که می‌خواهید بفرستید و به هر کس که می‌خواهید بدهید.

این ارز دیجیتال همواره با کلمات خاصی همراه است. یکی از این کلمات «غیرمتمرکز» است. غیرمتمرکز بودن بیت کوین به این معناست که توسط افراد یا گروه خاصی کنترل نمی‌شود. اما آیا مگر ممکن است که کسی این ارز را کنترل نکند؟ بیایید ببینیم معنای این حرف چیست؟

http://ostanha.tabnak.ir/fa/news/930816/%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

بیت کوین چگونه کنترل می‌شود؟

در زمان بررسی ارز دیجیتال دلار، یورو، ریال و دیگر ارزهایی را که می‌شناسید فراموش کنید و سعی نکنید آن را با دانشی که پیش از این داشته‌اید بررسی کنید. ارزهای رایج امروزی اغلب در اختیار دولت‌ها و حکومت‌ها هستند و این قدرت‌ها ارزش و نحوه‌ی عرضه‌ی آن‌ها را تعیین می‌کنند. اما بیت کوین توسط افراد یا گروه‌های خاصی کنترل نشده و در واقع هر کس وارد شبکه‌ی آن می‌شود مقید به پذیرفتن قوانین آن است. قوانین موجود در شبکه‌ی بیت کوین به شکل کدهای برنامه‌نویسی ایجاد شده‌اند و افراد می‌توانند آن‌ها را ببینند.

البته کم پیش نمی‌آید که برخی ادعاهایی نظیر این‌که بیت کوین توسط یک گروه مخفی در حال کنترل است را طرح کنند. این ادعاها تنها مباحثی بی پایه و اساس هستند و با هیچ منطقی نیز جور در نمی‌آیند.

در شبکه‌ی بیت کوین افراد مختلفی در حال فعالیتند. اولین گروه فعال در این شبکه، ماینرها یا کسانی هستند که در حال استخراج این ارز هستند. در کنار این افراد می‌توان به توسعه‌دهندگان اشاره کرد. کسانی که به صورت کاملاً داوطلبانه در حال توسعه و بهبود سیستم نرم‌افزاری بیت کوین هستند و گروه دیگر نیز نودهای شبکه یعنی دستگاه‌هایی که به این شبکه وصل شده‌اند.

این گروه‌ها هر کدام بخشی از وظایف را بر عهده دارند و مسئولیت بقای بیت کوین و ایجاد تغییرات مختلف بر عهده‌ی آن‌هاست. به طور خلاصه می‌توان گفت ماینرها نقش تایید تراکنش‌ها را در این شبکه بر عهده دارند، توسعه‌دهندگان در حال ارتقای پیوسته‌ی نرم‌افزارهای شبکه و قابلیت‌های آن هستند و نودها نیز همان‌طور که گفته شد به شبکه متصل بوده و به عنوان حافظه‌های نگه‌داری تاریخچه‌ی تراکنش‌ها عمل می‌کنند.

اما هدف از تمام این کارها چیست؟

بیت کوین اهداف مختلفی را دنبال می‌کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ایجاد فضایی امن برای انتقال و یا ذخیره‌ی سرمایه است. با داشتن بیت‌کوین شما کنترل کامل سرمایه‌ی خود را خواهید داشت و تنها با داشتن کلید آن می‌توانید هر زمان که خواستید آن را خرج کنید.

همچنین بیت کوین مشکل دوبار خرج کردن را نیز حل کرده است و این مسئله به این طریق امکان‌پذیر است که تراکنش‌ها توسط تمام اعضا قابل بررسی است و نمی‌توان خرج شدن بخشی از آن را مخفی و پیش از انتقال آن دوباره از آن استفاده کرد.

بیت کوین را چه کسی اختراع کرد؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با وجود این همه صحبت که از بیت کوین و مطالب مربوط به آن می‌شود، فرد یا افراد ابداع کننده‌ی آن هنوز ناشناس هستند. این فرد یا گروه که با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو شناخته می‌شود، مقاله‌ای را که در آن از نوعی پول الکترونیکی جدید صحبت به میان آمده بود به متخصصان علم رمزنگاری ارسال کرد.

شبکه‌ی بیت کوین در سال 2009 شروع به کار کرد. در آغاز کار گروه ناشناس مورد نظر هنوز در حال فعالیت در این عرصه بود، اما بعدها یعنی در اواخر سال 2010 دیگر خبری از او یا آن‌ها نشد. هویت این گروه با این‌که چیزی در حدود ده سال از زمان شروع به کار این ارز می‌گذرد فاش نشده است.

این مسئله باعث شده است افراد حدس‌های زیادی را در این زمینه مطرح کرده و ساخت بیت کوین را به شرکت‌های مختلف و حتی دولت‌های متعددی نسبت دهند. علاوه بر این‌ها افراد مختلفی در طول این مدت مدعی بوده‌اند که ساتوشی ناکاموتو هستند، اما هیچ چیزی برای اثبات این موضوع نداشته‌اند.

مزایا و معایب بیت کوین چیست؟

 حال که تا حدودی با ماهیت کلی این ارز دیجیتال آشنا شدید بهتر است مزایا و معایب آن را نیز کمی بیشتر بشناسید. برخی از معایب این ارز دیجیتال به صورت کلی و برای همه‌ی افراد در همه‌جای جهان مشترک بوده و بخشی از آن‌ها مسائلی هستند که افراد در کشور ما با آن‌ها مواجهند. برای مثال از معایب مهم سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال بیت کوین دردسرهای ناشی از تحریم‌هاست. همچنین بحث بر روی آن که بیت کوین حلال یا حرام است نیز هنوز ادامه داشته و این خود گاهی مسائلی ایجاد می‌کند.

مزایای بیت کوین:

  • شما در تجارت و کار با بیت کوین نیازی به پرداخت هزینه و کارمزد به هیچ کسی ندارید و مبلغ مورد نظرتان را به صورت مستقیم برای هر کسی که می‌خواهید انتقال می‌دهید.
  • به راحتی قابل خرید و فروش است. در واقع تقریباً هر زمان که بخواهید می‌توانید بیت کوین را به ارزی دیگر تبدیل کنید.
  • یکی از مشکلات افراد در کشورهای مختلف انتقال پول به خارج از مرزهای کشور است. این امکان به کمک بیت کوین فراهم شده است که به راحتی بتوانید مبالغی با حجم بالا را بدون پرداخت کارمزد زیاد منتقل کنید.
  • بیت کوین قابل مسدود شدن از سود نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی نیست.
  • امنیت بالا

معایب:

  • به دلیل عدم وجود کنترل بر روی این ارز به راحتی از آن برای خرید و فروش اسلحه و مواد مخدر و دیگر کارهای غیرقانونی استفاده می‌شود.
  • نوسانات زیاد قیمت
  • حملات سایبری از سوی هکرها به افراد یکی از روش‌هایی‌ست که می‌تواند به اخاذی از قربانیان بیانجامد. مشکل این‌جاست که این افراد به دلیل درخواست بیت‌کوین قابل ردیابی نیز نیستند.
  • نقض کپی‌رایت: به کمک بیت‌کوین سرویس‌های دانلود غیرمجاز می‌توانند به راحتی با هزینه‌ی کم و از طریق بیت‌کوین کارشان را ادامه دهند.
امید بازدید : 25 پنجشنبه 25 دی 1399 نظرات (0)

بازار کسب و کار های اینترنتی در چند سال گذشته در تمام نقاط دنیا پیشرفت چشمگیری داشته است و می توان گفت برای بسیاری از افراد، خرید های اینترنتی جای خرید های حضوری را گرفته است. از دلایل اصلی این اتفاق می توان به سرعت بیشتر در انجام سفارش و همچنین امکان مقایسه کالاهای مشابه به صورت بسیار ساده اشاره کرد. البته این نوع از کسب و کار صرفا به محصولات فیزیکی اختصاص ندارد و محتواهایی که به صورت دیجیتال برای فروش گذاشته می شوند هم طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این تحول در کسب و کار های اینترنتی صرفا به کشور های پیشرفته دنیا اختصاص ندارد و در ایران هم شاهد این انقلاب هستیم به طوری که در چند سال گذشته فروشگاه ها و کسب و کار های بسیار زیادی بر روی بستر اینترنت شکل گرفته اند و موفق شده اند خود را در بین مردم جا انداخته و درصد قابل توجهی از گردش های مالی را به خود اختصاص دهند. 

در این میان افراد بسیاری هستند که به فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستند و می خواهند برای خود در این بازار تقریبا نوپا و جدید جایی باز کنند.

نکته مهم در این زمینه این است که این نوع از کسب و کار با اینکه در مقایسه با سایر بازار ها عمر کمتری دارد اما برای ورود به آن نیاز به برخی مهارت ها هست تا بتوانید در آن موفق شده و درآمد داشته باشید. یکی از افراد موفق در این زمینه امید فدوی است که با تجربه چندین ساله در کسب و کار های اینترنتی موفق شده است تا خودش را به عنوان فرد پیشتاز در این زمینه ثابت کند. در ادامه مطلب نگاهی خواهیم داشت به زمینه فعالیت امید فدوی و با کسب و کار او بیشتر آشنا خواهیم شد. 

https://khabarpu.com/rp/1609757898.htm 

 

نگاهی به فعالیت های امید فدوی در چند سال گذشته

فعالیت رسمی امید فدوی در کسب و کار های اینترنتی از سال ۹۲ شروع شده است اما در سال ۹۷ بود که با راه اندازی وب سایت آکادمی امید فدوی رنگ بوی جدید و البته بسیار جدی به خود گرفت. این آکادمی به طور اختصاصی به آموزش فناوری بلاک چین و موضوعات مربوط به آن اختصاص دارد. این فناوری که بسیاری از آن به عنوان یک انقلاب یاد می کنند در چند سال گذشته به حد زیادی فراگیر شده است و روزانه به تعداد کمپانی ها و شرکت هایی که از این فناوری استفاده می کنند افزوده می شود. این فناوری در کنار کارآمد بودن، فواید بسیار زیاد دیگری نیز برای افراد علاقه مند دارد. همان طور که پیش تر گفتیم، در چند سال گذشته شرکت های زیادی فعالیت های خودشان را بر بستر بلاک چین شکل داده اند و طبیعی است که فرصت های شغلی بسیاری برای افراد متخصص در این زمینه ایجاد شده است. در ایران نیز حدودا سه سالی می شود که شرکت های مختلف پتانسیل بسیار بالای این فناوری را شناسایی کرده و به مرور در حال ورود به آن هستند. اگر شما فردی علاقه مند به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا هستید و می خواهید به یک فرد متخصص در این زمینه تبدیل شوید پیشنهاد می کنیم سری به آکادمی امید فدوی بزنید و از مطالب و ویدیوهای کاملا رایگان آن استفاده کنید و خودتان را برای ورود به این حوزه آماده کنید.

https://khabarpu.com/rp/1609757898.htm

 

فعالیت های دیگر امید فدوی در حوزه کسب و کار اینترنتی

فعالیت های امید فدوی در زمینه بلاک چین صرفا به ارائه مطالب و مقالات عمومی در این زمینه اختصاص ندارد و آموزش های تخصصی نیز در این آکادمی به کاربران علاقه مند ارائه می شود. همان طور که اشاره کردیم مشاغل بسیاری برای افرادی که با این زمینه آشنایی دارند به وجود آمده است اما تنها راه کسب درآمد از بلاک چین از طریق کار کردن برای کمپانی ها نمی باشد و راه های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید به راحتی و حتی در خانه خود و تنها با استفاده از یک کامپیوتر یا موبایل به کسب درآمد مشغول شوید. راه های کسب درآمد از با استفاده از فناوری بلاکچین شاید به نظر ساده بیایند اما قطعا برای استفاده از آن ها نیاز به دریافت مشاوره و کسب اطلاعات لازم و حیاتی در این حوزه وجود دارد. در آکادمی امید فدوی علاوه بر آن که مقالات عمومی در زمینه بلاک چین به صورت رایگان برای تمام کاربران قرار گرفته است، افراد علاقه مند به بخش های تخصصی این حوزه می توانند از پکیج های آموزشی و همچنین پکیج مشاوره استفاده کنند تا بتوانند ورود موفقی را این زمینه داشته باشند.

 

البته در بخش کسب و کار های اینترنتی، امید فدوی با درک نیاز کاربران چندین وب سایت دیگر را نیز راه اندازی کرده است که تمامی آن ها در زمینه خود جزو برترین ها به شمار می روند. به عنوان یک نمونه موفق دیگر می توان به وب سایت «نیو تخفیف» اشاره کرد. این وب سایت به طور روزانه، آخرین و جدیدترین کد های تخفیف فروشگاه های مختلف را برای کاربران قرار می دهد و در بین وب سایت های فعال در زمینه از رتبه و اعتبار بسیار خوبی برخوردار است. 

 

مهم ترین دستاوردها

در این قسمت می خواهیم نگاهی داشته باشیم به مهم ترین مدارک و دستاوردهای امید فدوی در مدت زمان فعالیتش در حوزه کسب و کار های اینترنتی 

  • همکاری با پلتفرم های برتر آموزشی کشور همچون فرانش ، دانشجویار ، تاپ لرن ، داناپ ، ایران آکادمی و …
  • مشاور و مدرس راه اندازی کسب و کار اینترنتی با استفاده از وردپرس و سئو آن
  • برگزارکننده 7 دوره حضوری کلاس های وردپرس و سئو
  • دارای گواهی بین المللیCrypto Mastery ازAustralian Universal Academy استرالیا
  • دارای گواهینامه مجمع جهانی تجارت الکترونیک
  • دارای گواهینامه بین المللی آکادمیIQS انگلستان و آکادمی نیکان دوره SEO
  • دارای گواهینامه بین المللی آکادمیANCCP ایتالیا و آکادمی نیکان دوره Google AdWords & Google Analytics
  • دارای گواهینامه دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعتی امیرکبیر دوره Advance Speech Workshop & Speech Workshop
  • دارای مدرک کارشناسی IT

 

سخن پایانی

در پایان امیدواریم با مطالعه این مطلب و درک هرچه بهتر فناوری بلاک چین و فرصت بی نظیری که در اختیار کاربران قرار داده است، در صورتی که علاقه داشتید، شانس خود را برای ورود به این حوزه امتحان کنید چون تغییر اجتناب ناپذیر است و طی سال های آینده صحبت های زیادی را از فناوری بلاک چین و ورود کسب و کارهای اینترنتی به این حوزه خواهید شنید.

دلیل اصلی این موضوع هم این است که با استفاده از این فناوری بازدهی افزایش قابل توجهی پیدا می کند. به عنوان نمونه شرکت وال مارت با استفاده از بکارگیری این فناوری سرعت و دقت رهگیری مرسولات خود را که قبلا چندین روز زمان می برد، بسیار سرعت بخشید.

فراموش نکنید که یکی از جذاب ترین فواید بلاک چین برای ایرانیان امکان کسب درآمد دلاری می باشد که در چند سال گذشته افراد بسیاری به دنبال این نوع از درآمد بود اند.

امید بازدید : 27 پنجشنبه 25 دی 1399 نظرات (0)

روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در عرصه‌ی ارزهای دیجیتال وجود دارد. یکی از این روش‌ها ترید کردن و سرمایه گذاری در این ارزهاست. اگر در این حوزه پیش از این فعال بوده‌اید، بی شک با صرافی بایننس آشنایید. یکی از امکاناتی که این صرافی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، امکان بستن قراردادهای آتی‌ست. در این نوع معامله که در مارکت بایننس Futures قابل انجام است، شما می‌توانید دارایی‌ای را برای مدتی مشخص در آینده خریده یا بفروشید و در موعد مقرر با قیمتی که تعیین کرده‌اید آن‌ها به کیف پول‌تان منتقل شده یا از آن خارج می‌شوند.

برای آشنایی بیشتر با این مارکت گفت‌وگویی کوتاه با امید فدوی، متخصص سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال داریم.

https://www.baharnews.ir/news/248812/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%B3-%D9%81%DB%8C%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%B2

 

 

جناب فدوی لطفاً از بایننس فیوچرز برایمان بگویید

بگذارید بدون مقدمه به سراغ اصل مطلب برویم. در بایننس فیوچرز شما با توجه به پیش‌بینی‌های خود از تغییر قیمت‌ها در آینده، اقدام به خرید یا فروش ارزها می‌کنید. در واقع می‌توان گفت وقتی که پیش‌بینی می‌کنید قیمت ارز مورد نظر افزایش خواهد یافت، از پوزیش لانگ استفاده کرده و برعکس زمانی که کاهش قیمت را پیش بینی می‌کنید، می‌توانید از پوزیشن شورت استفاده کنید. این پیش بینی قیمت به کمک امکانات و روش‌های مختلفی از جمله تحلیل نمودارهای یک ارز دیجیتال و بررسی شرایط بازار امکان‌پذیر است. البته باید در این زمینه دانش و مهارت کافی داشته باشید تا بتوانید سیگنال‌ها را به خوبی شناسایی کرده و اقدام به بستن قراردادهای آتی کنید.

در معاملات فیوچرز همچنین این امکان فراهم است که از اهرم یا Leverage برای دستیابی به سود بیشتر استفاده کنید. البته این موضوع باعث بالا رفتن ریسک معاملات نیز می‌شود.

این یک توضیح کلی در خصوص امکاناتی‌ست که بایننس Futures در اختیارتان قرار می‌دهد.

https://www.baharnews.ir/news/248812/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%B3-%D9%81%DB%8C%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%B2

 

بسیار عالی، چگونه می‌توان وارد معاملات فیوچرز شد؟

برای این کار شما پیش از هر چیز نیاز به ایجاد یک حساب کاربری در بایننس دارید. برای این کار وارد سایت این صرافی شده و با وارد شدن به بخش Register ثبت نام را انجام می‌دهید. پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری و وارد شدن به آن می‌توانید از بخش Derivatives وارد گزینه‌ی USDT Futures شده و با باز کردن آن معاملات خود را در بایننس فیوچرز شروع کنید.

اما برای شروع معامله و سرمایه‌گذاری ابتدا شما باید بتوانید وجه خود را به کیف پول بایننس فیوچرز منتقل کنید. برای این کار باید کیف پول اصلی خود را در بخش اسپات مارکت بایننس شارژ کرده و سپس آن را به راحتی به کیف پول بایننس فیوچرز خود انتقال دهید. اگر اطلاعات کافی در این خصوص ندارید، می‌توانید مقاله‌ها و آموزش‌های تخصصی موجود در سایت آکادمی آموزشی امید فدوی را بررسی کرده و به ایجاد حساب کاربری و انتقال وجه به کیف پول‌های بایننس مسلط شوید.

 

کمی از انواع سفارش‌هایی که در بایننس فیوچرز می‌توان انجام داد به خوانندگان اطلاعات دهید.

بله حتماً. شما در معاملات فیوچرز می‌توانید سفارشات مختلفی ایجاد کنید. در هر یک از این سفارشات شما می‌توانید استراتژی خاصی داشته باشید. در ادامه این سفارشات را معرفی می‌کنم.

اولین سفارش، سفارش محدود است. این سفارش که در سیستم با نام Limit Order معرفی می‌شود، به نوعی از معامله گفته می‌شود که در آن، سفارش با قیمتی مشخص درج می‌شود. در این نوع سفارش تنها در هنگام رسیدن قیمت ارز مورد نظر، به قیمتی که پیش بینی کرده‌اید یا بیشتر از آن اجرا می‌شود.

از این نوع سفارش برای انجام خرید در قیمت‌های پایین و همچنین فروش در قیمت‌های بالا استفاده می‌شود. وقتی قیمت بازار مورد نظر به قیمتی که تعیین کرده‌اید می‌رسد، سفارش به صورت خودکار انجام می‌شود.

نوع دیگر سفارش، سفارش مارکت است. این سفارش با نام Market Order در سایت نمایش داده می‌شود. این سفارش معمولاً در بهترین قیمت موجود در حال حاضر بازار انجام می‌شود. برای امکان ورود و خروج سریع از بازار معاملاتی که نوسان قیمت بسیار زیادی دارند می‌توانید از این مارکت استفاده کنید.

سفارش حد ضرر دیگر نوع سفارشی‌ست که در این معاملات می‌توانید از آن استفاده کنید. البته این‌ها تنها نوع سفارش‌های موجود در بایننس فیوچرز نیستند و شما با توجه به استراتژی خود می‌توانید از انواع دیگر نظر «سفارش توقف مارکت»، «سفارش دریافت سود»، و «سفارش حد ضرر متغیر» نیز استفاده کنید که هر یک از آن‌ها توضیحات خاص خود را دارند.

 

 

آیا معاملات فیوچرز یا همان قراردادهای آتی تنها در بایننس فیوچرز امکان پذیرند؟

خیر. شما می‌توانید در پلتفرم‌های مختلفی از بستن قراردادهای آتی سود ببرید. یکی از اولین و بزرگ‌ترین پلتفرم‌هایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد، بورس تنظیم شده‌ی شیکاگو است. این بورس که با نام اختصاری CBOE نیز شناخته می‌شود، از دی ماه سال 1397 کارش را در این حوزه آغاز کرد.

همچنین می‌توان به صرافی شیکاگو مرکانتایل به عنوان یکی دیگر از پلتفرم‌های قرارداد آتی ارزهای دیجیتال اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های مهم این پلتفرم فراهم آوردن امکان مارجین تا سقف 35 درصد برای کاربران و سرمایه‌گذاران است.

پلتفرم بکت (Bakkt) ارائه‌کننده‌ی اولین قراردادهای آتی فیزیکی بیت کوین است. همچنین صرافی بیت مِکس یکی دیگر از صرافی‌های بزرگ دنیاست که امکان معامله‌های فیوچرز را برای سرمایه‌گذاران خود ایجاد کرده است.

 

 

چگونه در ترید بایننس فیوچرز موفق باشیم؟

برای آن‌که یک سرمایه‌گذاری موفق و کسب درآمدی تضمین شده داشته باشید، باید پیش از شروع کار خود به خوبی آموزش دیده و جنبه‌های مختلف کار را یاد بگیرید.

من در آغاز مصاحبه به طور کلی توضیح دادم که برای شروع باید در بایننس فیوچرز حساب باز کرده و کار خود را شروع کنید. بنابراین این اولین قدم است. البته در صورتی که در صرافی بایننس حساب داشته باشید.

پس از این مرحله باید بتوانید حساب خود را در بایننس Futures شارژ کنید. باید بدانید که در این معاملات چه امکاناتی در اختیارتان است. بدون اطلاع کافی از این امکانات بی شک سرمایه گذاری موفقی نخواهید داشت.

نکته‌ی بسیار مهم دیگر درک مفهوم اهرم و استفاده از آن است. اگر ندانید چگونه باید با اهرم Leverage کار کنید ممکن است دچار ضررهای هنگفتی شوید. باید بتوانید میزان اهرم را به درستی تنظیم کرده و با نکات مختلف آن آشنا باشید.

همچنین اطلاع و تسلط بر انواع سفارش‌هایی که در بخش‌های قبل به آن‌ها اشاره کردیم بسیار مهم و حیاتی‌ست. باید کارکرد هر یک را دانسته و با آگاهی کامل نسبت به ثبت هر یک از آن‌ها اقدام کنید. دستورات تنظیم این سفارشات را باید بشناسید و تاثیر هر یک را بر معامله‌ی خود بدانید وگرنه ممکن است کل سرمایه خود را ظرف مدت کوتاهی در این پلتفرم از دست بدهید.

امید بازدید : 22 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

یکی از رموز موفقیت، همگام شدن با تغییرات است. شاید در روزگاری می‌توانستیم سخت کار کردن و پارامترهای دیگری را لازمه‌ی ثروتمند شدن بدانیم. اما امروزه انتخاب صحیح زمینه‌ی کاری، سرمایه‌گذاری هوشمندانه و مدیریت سرمایه‌هاست که به شما این اطمینان را می‌دهد که در راستای افزایش دارایی و ثروت خود درست عمل کنید.

یکی از زمینه‌های بسیار پرطرفدار سرمایه‌گذاری که این روزها به شدت مورد توجه همه قرار گرفته است، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است. اما برای موفقیت در این عرصه شما به دانستن برخی اصول اولیه و مهارت‌های ضروری نیاز دارید. برای این منظور شرکت در یک دوره آموزش کریپتوکارنسی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. اما بیایید این دوره‌ها و ماهیت آن‌ها را بیشتر بشناسیم.

https://article.tebyan.net/474699

دوره‌های آموزشی کریپتوکارنسی توسط چه کسانی برگزار می‌شود؟

 

پاسخ به این سوال از آن رو مهم است که بدانید برای شرکت در یک دوره‌ی خوب باید به کجا یا به چه کسی مراجعه کنید. یکی از مهم‌ترین برگزارکنندگان این دوره‌ها کسانی هستند که در این عرصه تجربه کافی داشته و با پشتکار توانسته‌اند علاوه بر موفقیت و کسب ثروت، راهی برای آموزش دیگران و همراه کردنشان با خود پیدا کنند.

 

برای مثال کسانی همچون آقای امید فدوی که تجربه‌ی کار با رمزارزها را از چند سال پیش کسب کرده و با فراز و نشیب‌های مختلف آن آشناست، اقدام به راه‌اندازی یک سایت آموزشی کرده و در آن اطلاعاتی را که برای موفقیت در این زمینه نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. اطلاعاتی نظیر این که بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کدام است و چگونه باید این سرمایه گذاری را انجام دهید.

https://article.tebyan.net/474699

چه کسانی باید در این دوره‌ها شرکت کنند؟

 

برای شرکت در چنین دوره‌هایی هیچ محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد. اگر شما نیز همچون بسیاری از افراد شرکت‌کننده در این دوره به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید، می‌توانید آستین بالا زده و یاد گرفتن را شروع کنید.

 

همچنین فراموش نکنید برای آن‌که در این دوره‌های آموزشی چیزهای بیشتری یاد بگیرید باید فنجان خود را از آموخته‌هایی که در بازار سرمایه‌گذاری سنتی داشته اید خالی کنید. اگر قصد دارید که دنیای ارزهای دیجیتالی را بیشتر بشناسید و در آن موفق‌تر عمل کنید بهتر است در دوره ای مثل نوابغ ارز دیجیتال شرکت کنید.

چگونه با شرکت در دوره آموزش کریپتوکارنسی درآمد کسب می کنیم؟

 

بگذارید مثالی که در بالا زدیم را تکرار کنیم. ما یکی از برگزارکنندگان دوره ارزهای دیجیتال یعنی آقای امید فدوی را که به عنوان یک متخصص، مدرس و سرمایه‌گذار در این زمینه فعالیت می‌کند، معرفی کردیم. آن‌چه ضامن نتیجه گرفتن از آموزش دیدن توسط چنین افرادی‌ست، تجربه‌ی عملی و موفقیت آن‌هاست.

 

در واقع این آموزش‌دهندگان زمانی تنها به کار در این بازار مالی مشغول بوده‌اند و حالا نیز در کنار آموزش فعالیت‌های این چنینی، مسیر سرمایه‌گذاری خود را با موفقیت سپری می‌کنند. کاملاً بدیهی‌ست که چنین مدرس و پشتیبانی بتواند قدم به قدم در فرایند یادگیری و موفقیت و کسب سرمایه در کنارتان باشد و شما را به موفقیت نزدیک‌تر کند.

 

برای شروع نیاز است چه چیزهایی یاد بگیریم؟

 

اگر قصد وارد شدن به دنیای رمز ارزها و سرمایه‌گذاری در این بازار را دارید، بهتر است بدانید اطلاعات مختلفی وجود دارند که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند تا با موفقیت بیشتری پیش بروید. نکته‌ی اساسی این است که در یاد گرفتن مشتاقانه‌تر عمل کنید و بی گدار نیز به آب نزنید.

 

بهتر است پیش از هر چیزی نگاهی به مفاهیم بلاکچین و تاریخچه آن داشته باشید. همچنین شناخت مفاهیم و اصطلاحات مهم در حوزه رمزارزها بسیار کاربردی و ضروری ست. با نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و نگهداری آن‌ها آشنا شوید. یکی از نکاتی که بسیار باید به آن توجه داشته باشید، توجه به امنیت ارز دیجیتال‌تان است.

 

شناخت صرافی‌ها و نحوه‌ی کار کردن با آن‌ها دیگر ضرورت و ابزار موفقیت شماست که باید زمان کافی برای آن صرف کنید. شما از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال می‌توانید ارزی خاص خریده یا بفروشید.

 

ماینینگ یا همان استخراج فرایند دیگری‌ست که در زمینه‌ی کار با ارزهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. البته در دوره آموزش کریپتوکارنسی تمرکز بیشتر بر ترید کردن و سرمایه‌گذاری و کسب در آمد از این طریق است. به این طریق که شما بهترین ارز دیجیتال ارزان را خواهید شناخت و می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را با قدم‌های کوچک اما موثر شروع کنید.

 

چگونه در سرمایه گذاری در ارز دیجیتال موفق خواهیم بود؟

 

همان طور که گفتیم در زمینه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و ترید کردن شما نیاز به دانش و مهارت‌های مختلفی دارید. این دانش را می‌توان از طریق مطالعه یا مشاهده‌ی فیلم‌های آموزشی کسب کرد. اما مهارت عملی را چطور کسب کنیم؟

 

این جاست که مزیت دوره آموزشی کریپتوکارنسی خود را بیشتر نشان می‌دهد، چرا که در این دوره شرکت‌کنندگان نه تنها به صورت تئوری و در قالب مفاهیم پایه‌ای و اساسی، که به صورت عملی و گام به گام با پشتیبانی دقیق و کامل آموزش می‌بینند. البته این خصیصه‌ای نیست که در همه‌ی دوره‌های آموزشی وجود داشته باشد. پس اگر چنین دوره‌ای در جایی دیدید بدون فوت وقت در آن شرکت کرده و برای آغاز سفری شگفت‌انگیز در دنیای رمزارزها خودتان را مجهز کنید.

آیا نیاز است برای آموزش هزینه کنیم؟

 

این سوالی‌ست که خیلی از افراد را از مسیر موفقیت دور کرده است. متاسفانه نداشتن دید بلند مدت در اغلب افراد باعث می‌شود نتوانند آینده‌ی یک مسیر را ببینند. صرف هزینه‌ی آنی برای یک دوره‌ی آموزشی با آن‌که ممکن است برایشان به یک سرمایه‌ی بزرگ بدل شود، گاهی برای افراد سخت و غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

 

اما اشکال کار این است که افراد نمی‌دانند شرکت در یک دوره آموزشی جامع، خود یک سرمایه‌گذاری‌ست. شما با این سرمایه‌گذاری خود را برای کسب درآمد آماده می‌کنید و این امری‌ست که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. علت دیگر چنین تفکری در افراد وجود مطالب پراکنده‌ای‌ست که در سطح اینترنت به عنوان آموزش رایگان در اختیارشان قرار می‌گیرد؛ آموزش‌هایی که نه مخاطب خود را می‌شناسند و از سطح توانایی او اطلاع دارند، نه تعهدی برای رساندن شما به موفقیت در آن ‌ها وجود دارد و نه هیچ پشتیبانی‌ای نصیب‌تان می‌شود.

 

وقت تصمیم است. موفقیت یا انتظار بیشتر و حسرت خوردن در چند سال آینده؟!

امید بازدید : 26 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

رکنا: فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال به کمی شانس، به مقدار زیادی اطلاعات و همچنین هوش مالی بالا نیاز دارد.

افرادی مانند امید فدوی با استفاده از همین ویژگی‌ها توانستند نام خود را در این عرصه مطرح کنند

همانطور که باید بدانید در دنیا صرافی‌های بزرگی در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند که بایننس شاید بزرگ‌ترین آن‌ها باشد و به همین دلیل هر چند وقت یک مرتبه شاهد اضافه کردن قابلیت‌های گوناگون به این پلتفرم ترید هستیم.

اگر کمی در مورد این صرافی اطلاعات داشته باشید، یقینا اسم قابلیت فیوچرز بایننس را شنیده‌اید که یک تفاوت قابل توجه نسبت به بخش اصلی صرافی بایننس دارد.

https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DA%A9-12/643165-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D9%81%DB%8C%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%B3-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

پیش از توضیح آموزش فیوچرز بایننس باید بگوییم این بخش از بایننس در واقع به شما اجازه می‌دهد دست به خرید و فروش بزنید، بدون این که این کار را با ارزهای واقعی انجام دهید.

به عبارت دیگر، سیگنال فیوچرز بایننس که با این شبیه‌سازی‌ها به دست می‌آید به شما اجازه می‌دهد پوزیشن لانگ و شورت بگیرید بدون این که ارز با ارز اصلی خود ضرر یا سود واقعی کنید.

پس در یک کلام اگر بخواهیم خلاصه کنیم، کار با فیوچرز بایننس شما را در دراز مدت به یک تریدر قوی می‌تواند تبدیل کند.

تا انتها با این مقدمه با ما همراه باشید، چون این مطلب را به آموزش فیوچرز بایننس اختصاص دادیم.

https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DA%A9-12/643165-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D9%81%DB%8C%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%B3-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

چطور با فیوچرز بایننس کار کنیم؟

پیش از این که از این بخش استفاده کنید باید یک حساب معمولی در خود صرافی بایننس داشته باشید. اجازه دهید فرض کنیم چنین حسابی را دارید.

اگر افتتاح حساب در این صرافی را بلد نیستید، سایت امید فدوی به همراه مباحث آموزشی دیگر بهترین مرجع برای آشنایی بیشتر با این صرافی و فعالیت در آن است.

پس از ورود به حساب کاربردی بایننس خود، موس را روی بخش بالای صفحه ببرید و با باز کردن منوی کشویی Futures روی گزینه مشابه کلیک کنید.

قبل از بررسی سیگنال فیوچرز بایننس باید حساب کاربری خود را فعال کنید. برای انجام این کار روی دکمه Open Now در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید تا برای انجام معامله همه چیز مهیا باشد.

نحوه تامین بودجه حساب کاربری فیوچرز بایننس

مرحله بعدی این مطلب آموزش فیوچرز بایننس تامین بودجه حساب کاربری شما است. برای این کار باید وجوه خود را به کیف پول صرافی خود و کیف پول فیوچرز (کیف پولی که در فیوچرز بایننس استفاده می‌شود) انتقال دهید.

برای این کار، روی گوشه پایین سمت راست صفحه کلیک کنید و با تعیین مبلغ مورد نظر و تایید انتقال، آن را فورا به کیف پول فیوچرز خود انتقال دهید.

بخش‌های مختلف حساب فیوچرز بایننس

پیش از بررسی سیگنال فیوچرز بایننس باید با تمام بخش‌های صفحه‌ای که در تصویر زیر می‌بینید آشنا باشید.

اجازه دهید آن‌ها را با جزئیات بیشتر توضیح دهیم.

  1. این بخش شاید مهم‌ترین قسمت صفحه فیوچرز بایننس باشد. در این بخش می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:
  • در این قسمت با بررسی اهرم خود می‌توانید آن را تنظیم کنید (به صورت پیشفرض روی 20 برابر).
  • مقدار قیمت مارک (نشان شده) را ببینید (سرنوشت حساب شما به همین قیمت بستگی دارد)
  • نرخ سود مورد انتظار را ببینید.
  • موقعیتتان را در صف عدم نفوذ خودکار (auto deleverage) بررسی کنید (زمان بررسی سیگنال فیوچرز بایننس و نوسانات به این بخش زیاد دقت کنید). 
  • روی داده‌های 24 ساعته بازار مانند تغییرات و حجم نظارت داشته باشید.
  1. این نمودار معاملات شما است. در گوشه بالا سمت راست همین صفحه می‌توانید نمودار اصلی را ببینید یا اگر روی دکمه Depth کلیک کنید، نمایش تصویری از زمان واقعی عمق سفارش فعلی به دست آورید.
  2. در این بخش می‌توانید روی فعالیت تجاری خود مدیریت داشته باشید. مدرسی مانند امید فدوی در آموزش فیوچرز بایننس به شما خواهد گفت که در این صفحه تب‌های مختلفی وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید وضعیت فعلی موقعیت‌ها، تعادل سود، سفارشات باز فعلی و اجرا شده قبلی را ببینید. به‌طور کلی یک تاریخچه از معاملات و تجارت کامل را برای یک دوره مشخص به دست آورید.
  3. این بخش به شما اجازه وارد کردن سفارشات گوناگون و تست انواع گوناگون سفارش را می‌دهد. همچنین می‌توانید سطح هزینه خود را نظارت کنید و وجوه را از حساب بایننس به این جا منتقل دهید.
  4. از این بخش می‌توانید اطلاعات سفارش و نمودار عمق سفارش را که همزمان در حال انجام است، ببینید. همچنین از گوشه سمت راست بالای این صفحه دقت سفارش را تنظیم کنید (به صورت پیشفرض روی 0.01).
  5. این بخش تاریخچه‌ای از معاملات بایننس فیوچرز شما نشان می‌دهد.
  6. این قسمت برای خروج از فیوچرز بایننس در نظر گرفته شده است و همچنین از آن جا می‌توانید به سوالات رایج در مورد این بخش، بررسی تاریخچه نرخ سود و مانده حساب صندوق بیمه دسترسی داشته باشید.

چطور اهرم را در فیوچرز بایننس تنظیم کنیم؟

شما به کمک این اهرم که موقعیت آن را در تصویر و توضیحات بالا مشخص کردیم، می‌توانید به صورت دستی قدرت نفوذ خود را تنظیم کنید.

برای این کار بالای صفحه بروید و روی جعبه زرد کلیک کنید تا مقدار قدرت نفوذ فعلی خود را ببینید. میزان قدرت نفوذ مورد نظر خود را تایپ کنید و روی عبارت Confirm برای تایید آن کلیک کنید.

قابل به ذکر است هرچه مقدار دارایی بیشتری داشته باشید، مقدار قدرت نفوذی که قادر به استفاده از آن هستید نیز کمتر خواهد بود. بنابراین، هرچه وجوه شما کمتر باشد، اهرمی که می‌توانید استفاده کنید بیشتر خواهد بود.

نکته دیگر که تنها یک فرد حرفه‌ای مانند امید فدوی به شما خواهد گفت این است که زمانی قدرت نفوذ بیشتر را انتخاب می‌کنید، در واقع ریسک از بین رفتن حساب خود را نیز افزایش می‌دهید.

بنابراین به عنوان مهم‌ترین نکته مطلب آموزش فیوچرز بایننس فراموش نکنید اگر یک تریدر مبتدی هستید، روی مقدار اهرمی که استفاده می‌کنید دقت بالایی داشته باشید.

انواع سفارش در فیوچرز بایننس

در این پلتفرم می‌توانید از بین 6 نوع سفارش زیر انتخاب کنید.

سفارش محدود (لیمیت اوردر)

سفارشی است که پس از تعیین یک قیمت مشخص آن را در لیست سفارش قرار می‌دهید. در این نوع سفارش معامله تنها زمانی انجام خواهد شد که قیمت بازار به حد تعیین شده شما برسد.

سفارش بازار (مارکت اوردر)

این سفارش برای خرید یا فروش با توجه به بهترین قیمت موجود است. زمان ثبت این سفارش، هزینه‌هایی را به عنوان خریدار بازار پرداخت می‌کنید.

سفارش استاپ لیمیت (Stop Limit)

برای درک بهتر این سفارش باید قیمت توقف و قیمت محدود را بشناسید. قیمت توقف به عبارت ساده قیمتی است که سفارش محدود را تحقق می‌بخشد و قیمت محدود، قیمت سفارش محدود مورد هدف شما است. به عبارت دیگر، زمانی که قیمت توقف شما محقق شد، سفارش محدود فورا در لیست سفارش گذاشته خواهد شد.

سفارش استاپ مارکت

تفاوت این سفارش با استاپ لیمیت در این است که زمان تحقق قیمت توقف، سفارش بازار ایجاد خواهد شد.

سفارش تیک پروفیت لیمیت (سود حدود)

این سفارش برای مدیریت ریسک و قفل سود در سطوح مشخص شده است. در این سفارش مانند استاپ لیمیت شامل قیمت هدف و قیمت محدود خواهد شد. تفاوت اصلی بین این دو، استفاده از تیک پروفیت لیمیت برای کاهش موقعیت‌های باز است.

نکته مهم این است که سفارش تیک پروفیت لیمیت تا زمانی فعال خواهد بود که آن را به صورت دستی لغو نکردید.

سفارش تیک پروفیت مارکت (سود بازار)

این سفارش نیز مانند سفارش قبل یک قیمت هدف دارد. زمانی که این قیمت تحقق یافت، این سفارش در بازار ایجاد خواهد شد.

در پایان باید تاکید کنیم درک سیگنال فیوچرز بایننس یا یادگیری اصولی آن بسیار گسترده‌تر از این مطلب است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما یک مشاور قدرتمند مانند امید فدوی در کنار خود داشته باشید یا از مباحث و پکیج‌های آموزشی جامع سایت او استفاده کنید.

امید بازدید : 24 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

وقتی پای سرمایه گذاری (در هر زمینه‌ای که باشد) به میان می‌آید، یعنی یک آینده مبهم و پر از احتمال در کار است. اگر این طور نبود همه‌ی افراد به راحتی در هر کجا که سرمایه‌گذاری می‌کردند به سود رسیده و کسی در هیچ زمینه‌ای متضرر نمی‌شد. این موضوع در خصوص رمزارزها نیز صادق است. بازار ارزهای دیجیتالی نیز پر از فراز و نشیب است و اگر کسی ادعا کند می‌تواند آینده یک ارز را به طور دقیق پیش بینی کند، یعنی یک جای کار می‌لنگد.

این روزها افراد زیادی به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارزهای دیجیتالی هستند. بازار رمز ارزها روز به روز داغ تر می‌شود و افراد برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن به دنبال شناخت بهترین ارز هستند. در واقع سوال همه این است که «کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد؟». به دنبال یافتن این پاسخ ایده‌ها و پیش‌بینی‌های مختلفی ارائه شده است. برای رسیدن به پاسخ دقیق‌تر این سوال در خدمت جناب آقای امید فدوی متخصص حوزه ارزهای دیجیتال و یکی از مدرسان موفق این عرصه هستیم. بدون مقدمه برویم سر اصل مطلب.

https://www.entekhab.ir/fa/news/590202/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

جناب فدوی، آیا آینده رمز ارزها قابل پیش بینی است؟

همان طور می‌دانید وقتی پای سرمایه گذاری (در هر زمینه‌ای که باشد) به میان می‌آید، یعنی یک آینده مبهم و پر از احتمال در کار است. اگر این طور نبود همه‌ی افراد به راحتی در هر کجا که سرمایه‌گذاری می‌کردند به سود رسیده و کسی در هیچ زمینه‌ای متضرر نمی‌شد. این موضوع در خصوص رمزارزها نیز صادق است. بازار ارزهای دیجیتالی نیز پر از فراز و نشیب است و اگر کسی ادعا کند می‌تواند آینده یک ارز را به طور دقیق پیش بینی کند، یعنی یک جای کار می‌لنگد.

اما این به آن معنا نیست که ما نمی‌توانیم هیچ نظری در این خصوص داشته باشیم. برای مثال پارامترهای مختلفی در خصوص هر ارز وجود دارد که می‌توانید با تحلیل آن به پاسخ این سوال که آینده یک رمز ارز چگونه خواهد بود پی ببرید.

اگر ممکن است برایمان مثالی در خصوص این تحلیل‌ها بزنید

بسیار خب. یکی از مهم ترین و کارآمدترین پارامترهای هایی که در بررسی یک ارز می‌توان به آن توجه کرد، دامیننس است. برای مثال اگر شما بخواهید میزان مقبولیت بیت کوین را در بازار ببینید و سیر تغییر قیمت آن را بررسی کنید می‌توانید به سراغ دامیننس بیت کوین بروید.

از آن‌جایی که ممکن است مخاطبان عزیز اطلاع چندانی از این اصطلاحات نداشته باشند، اجازه دهید توضیح کوتاهی در خصوص دامیننس ارائه کنم. دامیننس در لغت به معنای تسلط است. در زمینه ارزهای دیجیتال دامیننس به تعبیری به تلسط و سلطه‌ی آن ارز بر بازار ارزهای دیجیتال گفته می‌شود. در یک توضیح ساده می‌توان گفت دامیننس بیت کوین میزان سهمی‌ست که این ارز در بازار سرمایه ارزهای دیجیتال دارد. (بر حسب درصد).

https://www.entekhab.ir/fa/news/590202/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

چگونه می‌توانیم با بررسی دامیننس بدانیم آینده کدام ارز دیجیتال بهتر است؟

برای این کار به نمودار تغییر دامیننس یک رمز ارز نگاه کنید. این نمودار یا در حال افزایش است، یا دارد کاهش پیدا می‌کند و یا تغییرات چشم‌گیری ندارد. حال تصور می‌کنید هر کدام از این حالات چه تاثیری بر قیمت آن ارز خواهد داشت؟

بسیار ساده است. زمانی که دامیننس یک ارز دارد کاهش پیدا می‌کند، یعنی از حجم آن ارز در بازار کم شده و در واقع سرمایه‌گذاران در حال فروش آن هستند. در چنین شرایطی با کمی بررسی می‌توان به این نتیجه رسید که محبوبیت آن ارز به هر دلیلی در حال پایین آمدن است و می تواند سبب کاهش قیمت آن شود.

این مسئله در خصوص بالا رفتن نیز به صورت عکس صادق است و افزایش دامیننس می‌تواند رشد قیمت را به همراه داشته باشد.

در واقع آقای امید فدوی آن‌چه من برداشت کردم این است که ما با بررسی یک نمودار به نام دامیننس می‌توانیم بفهمیم آینده کدام ارز دیجیتال بهتر است و سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهیم، درست است؟

نه کاملاً. مسئله این است که نمودار دامیننس تنها نمودار و تنها اطلاعاتی نیست که باید تحلیل شود. قیمت یک ارز به عوامل مختلفی وابسته است. اما بگذارید پیش از آن‌که بیش از این در خصوص آینده‌ی یک ارز دیجیتال و نحوه‌ی پیش بینی آن صحبت کنیم یک موضوع را شفاف بیان کنم. «آینده» عبارتی نسبتی‌ست که به یک دقیقه تا ده‌ها سال بعد دلالت دارد. پس بهتر است بدانیم داریم در خصوص چه بازه‌ی زمانی‌ای بحث می‌کنیم.

بد نیست بدانید که امروزه خرید و فروش‌ها و سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال به صورت ساعتی، روازنه، هفتگی و در ابعادی با این حجم انجام می‌شوند. خرید ارز دیجیتال مثل خرید ملک نیست که حتماً آن را بگذارید برای چند سال بعد. از این رو می‌توان به صورت مقطعی نیز تغییر قیمت ارزها را پیش بینی کرد و شاید حدس‌هایی در زمینه‌ی آینده‌ی بلند مدت آن‌ها ارائه کرد. در کنار این موضوع البته گاهی ممکن است سرمایه‌گذاری بلند مدت چند ساله بر روی یک ارز نیز شما را به سود قابل توجهی برساند.

پیشنهاد می‌کنیم برای درک بیشتر موضوع کمی درباره روند تغییرات چند ارز دیجیتال برایمان بگویید

بله حتماً. پس اجازه دهید به صورت مجزا چند ارز را نام برده و وضعیت فعلی و احتمالاتی را که هم اکنون می‌توان در خصوص آن‌ها بیان کرد بررسی کنیم. برای شروع به بیت کوین می‌پردازیم.

بیت کوین همچنان اولین ارز دیجیتال در رنکینگ این ارزهاست. این ارز به دلیل ویژگی‌های مثبت زیادی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و گزینه‌ای بسیار امن برای سرمایه‌گذاران شناخته می‌شود. احتمال می‌رود که این ارز همچون گذشته روند صعودی خود را حفظ کند. همچنین در طول زمان اتفاقات و برنامه‌هایی می‌تواند تغییری ناگهانی در قیمت بیت کوین ایجاد کند.

برای مثال هاوینگ رویدادی‌ست که در آن میزان استخراج بیت کوین به مراتب سخت‌تر از قبل می‌شود. می‌توان گفت با هر بار تجربه‌ی این رویداد در این ارز دیجیتال شاهد افزایش قیمت آن خواهیم بود. سرمایه گذاران بلند مدت بیت کوین اغلب تجربه‌ی سود داشته‌اند و کم پیش می‌آید کسی با سرمایه‌گذاری اصولی و منطقی در بیت کوین ضرر کرده باشد.

دیگر ارز دیجیتال که دوست دارم از آن حرف بزنیم اتر است. اتر توانسته است جایگاه دوم را در بین ارزهای دیجیتال برای خود نگه دارد. این ارز زمانی به قیمت 1400 دلار رسیده بود و بعد از آن شاهد سقوط آن بودیم. برای پیش بینی آینده اتر می‌توان به نکات و اتفاقات مهمی که برای اتریوم افتاده است نگاه کنیم.

برای مثال راه اندازه اتریوم 2.0 می‌تواند یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش قیمت اتر باشد.

آیا می‌توان روش‌های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و انواع تحلیل ها را یاد گرفت؟

جالب است، این سوالی‌ست که همه می‌پرسند. چرا که نه؟ همه‌ی ما توان یادگیری مهارت‌های مختلف را داریم. در بازار ارزهای دیجیتال نیز شما برای سرمایه گذاری به برخی مهارت‌ها از جمله مهارت در انجام تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال نیاز دارید.

اما اگر افرادی بخواهند در زمینه سرمایه گذاری کار خود را شروع کنند و هنوز مهارت و دانش کافی ندارند، بهتر است اصلا وارد این حوزه نشوند چون با چند اشتباه ساده ممکن است کل دارایی خود را از دست بدهند و این بازار با سایر بازارهای مالی متفاوت است.

امید بازدید : 24 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

در آکادمی امید فدوی دانشجویان با صرافی‌های مختلف از جمله صرافی کوینکس آشنا خواهند شد که جزو معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا است.نکته مثبت مشکل نداشتن فعالیت کاربران ایرانی است و می‌توانید پس از احراز هویت مدارک خود تا روزانه حتی یک میلیون دلار برداشت کنید یا ارزهای مختلف را انتقال دهید.

تمام افراد زمانی که وارد دنیای ارزهای دیجیتال می‌شوند رویای ثروت فراوان را دارند. آن‌ها فکر می‌کنند به عنوان مثال با نصب یک کیف پول مانند کیف پول اتمیک و خرید چند ارز دیجیتال می‌توانند سال بعد برگردند و دارایی خود را با قیمت بالاتری بفروشند!

اما زمانی که در کلاس‌های آموزشی معتبری مانند آکادمی امید فدوی شرکت می‌کنید، کاملا متوجه خواهید شد به همین سادگی نیست.

https://rasekhoon.net/article/show/1557746/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87

در واقع رویای پولدار شدن را همه دارند، ولی این بین نکات ریز و درشت زیادی است که باید یاد بگیرید. البته در این بین افرادی نیز هستند که به عنوان یک تریدر دوست دارند به صورت حرفه‌ای معامله‌گری ارزهای دیجیتال را یاد بگیرند.

نه تنها کلاس‌هایی که نام بردیم به شما کمک می‌کنند، بلکه باید با پلتفرم‌های معامله مختلف نیز آشنا باشید.

بنابراین این مطلب را اختصاص دادیم به آموزش ترید در کوینکس و سپس کمی در مورد کیف پول نام برده شده صحبت می‌کنیم.

https://rasekhoon.net/article/show/1557746/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87

صرافی کوینکس

در آکادمی امید فدوی دانشجویان با صرافی‌های مختلف از جمله صرافی کوینکس آشنا خواهند شد که جزو معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا است.

مقر این صرافی در کشور هنگ کنگ است و تاریخ تاسیس آن به سال 2017 بر می‌گردد. نکته مثبت مشکل نداشتن فعالیت کاربران ایرانی است و می‌توانید پس از احراز هویت مدارک خود تا روزانه حتی یک میلیون دلار برداشت کنید یا ارزهای مختلف را انتقال دهید.

نکته مثبت دیگر امکان برداشت روزانه تا 10 هزار دلار بدون نیاز به احراز هویت است. بنابراین مشخص است چرا خیلی از افراد دنبال آموزش ترید در کوینکس هستند.

در ادامه مراحل آن را توضیح خواهیم داد.

آموزش ثبت نام در کوینکس

  1. به سایت رسمی صرافی کوینکس بروید و روی آیکون Sign Up در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  2. در صفحه‌ای که باز خواهد شد ایمیل خودتان را وارد و روی عبارت Get Code کلیک کنید. زمانی که کد اعتبارسنجی به ایمیل شما آمد آن را در بخش Email verification code وارد کنید تا اعتبارسنجی ایمیل و حساب شما کامل شود.

حالا باید یک رمز عبور مشخص کنید و در نهایت با زدن تیک عبارت مربوط به خواندن شرایط خدمات، روی گزینه Sign Up کلیک کنید.

  1. ثبت نام به همین سادگی بود، ولی پس از باز کردن اکانت می‌توانید با اپلیکیشن‌های اندروید و iOS مخصوص کوینکس نیز به حساب خود دسترسی داشته باشید.

نحوه اتصال شماره گوشی همراه به اکانت کوینکس

  1. به سایت رسمی صرافی به آدرس www.coinex.com وارد شوید و به حساب خود لاگین کنید. روی آیکون Account در منو کشویی گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  2. روی آیکون Security و سپس Bird برای اضافه کردن شماره موبایل خود کلیک کنید.
  3. با کلیک روی عبارت Get Code مانند مراحل قبل کدی را که به ایمیل شما فرستاده می‌شود، در کادر مربوطه وارد کنید.
  4. با کلیک روی منوی کشویی کد کشور شماره موبایل خود را انتخاب کنید.
  5. در این مرحله باید شماره گوشی همراه خود را وارد کنید تا یک کد 6 رقمی برای شما فرستاده شود. آن را در کادر مربوطه وارد کنید و روی عبارت Submit کلیک کنید.

یکی از نکات مهمی که در آکادمی امید فدوی روی آن تاکید می‌شود، امنیت حسابتان در صرافی‌های مختلف است. پس توصیه می‌کنیم قابلیت Google Authenticator را نیز فعال کنید.

با فعال کردن این ویژگی مطمئن خواهید شد هیچکس نمی‌تواند به حساب شما حتی با دانستن رمز عبور آن دسترسی داشته باشد.

چطور در کوینکس ارز دیجیتال بخریم؟

یکی دیگر از مراحل آموزش ترید در کوینکس نحوه خرید ارز دیجیتال در این پلتفرم است. خرید به کمک کارت‌های اعتباری امکان‌پذیر است و البته منظور ما کارت‌های بانکی معتبر خارجی مانند ویزا کارت، مستر کارت و امریکن اکسپرس است.

مراحل زیر را طی کنید.

  1. با ورود به سایت کوینکس به حساب خود بروید. در بالای صفحه آیکون Buy Crypto را خواهید دید که روی آن کلیک کنید.
  2. مشخص کنید چه مقدار ارز فیات (مانند دلار، یورو) می‌خواهید خرید کنید (به عنوان مثال 60 دلار آمریکا).
  3. در این مرحله باید مشخص کنید به خرید کدام ارز دیجیتال علاقه دارید. (به عنوان مثال بیت کوین)
  4. در صفحه بعد به شما جزئیات سفارش نشان داده خواهد شد و در همین حین هزینه‌های لازم برای خرید محاسبه شده است. با کلیک روی عبارت Buy به مرحله بعد خواهید رفت.
  5. روی عبارت Go To Payment کلیک کنید تا به صفحه پرداخت بروید.
  6. مجددا جزئیات سفارش را تایید کنید و روی عبارت Go To Payment کلیک کنید تا به Simplex یا یکی از صرافی‌های مورد تایید کوینکس هدایت شوید.
  7. در صفحه خرید نهایی اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید و پس از کلیک روی عبارت Pay Now وارد فرآیند تایید خواهید شد.
  8. مرحله بعد صفحه تایید (Verification) است و باید سند شناسه خود را آپلود کنید.
  9. پیامکی را که برایتان آمده است برای تایید تراکنش وارد کنید و خرید را انجام دهید.

حالا اگر به حساب اصلی کوینکس خود برگردید و تاریخچه دارایی‌های خود را نگاه کنید، مقدار بیت کوینی که خریدید در آن جا دیده می‌شود.

آموزش ترید در کوینکس

اجازه دهید از زبان یک مدرس مثل امید فدوی نحوه ترید در این صرافی را یاد دهیم.

  1. با ورود به حساب خود در کوینکس روی عبارت Exchange در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.
  2. مشخص کنید چه ارزی را می‌خواهید معامله کنید. فرض می‌کنیم هدفتان معامله CET/USDT (CET توکن کوینکس است) خواهد بود. ابتدا از سمت چپ USDT و سپس CET را انتخاب کنید.

حالا برای خرید 3 گزینه دارید.

Limit Trading

در قسمت خرید مقدار Limit را انتخاب و سپس قیمت و مقدار توکن مورد نظر خود را وارد کنید. با کلیک روی Buy CET سفارش شما ثبت می‌شود.

Market Trading

در قسمت خرید Market را انتخاب کنید و در بخش مشخص کردن مقدار، روی عبارت مشابه بالا کلیک کنید.

Stop-Limit Trading

در قسمت خرید با انتخاب Stop-Limit باید مقادیر Stop، Limit و Amount را مشخص کنید و روی عبارت مشابه Buy CET کلیک کنید.

برای فروش نیز 3 گزینه مشابه بالا را در اختیار دارید، فقط این مرتبه باید روی عبارت Sell CET کلیک کنید.

معرفی کیف پول اتمیک

در پایان اجازه دهید به کیف پول اتمیک نیز نگاهی داشته باشیم که یکی از پرطرفدارترین کیف پول‌های ارز دیجیتال به شمار می‌رود.

این کیف پول نرم‌افزاری متن باز است و از بیش از 500 کوین و توکن مختلف پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های شاخص آن پشتیبانی از توکن‌های ERC-20 اتریوم است و مهم‌ترین ویژگی این کیف پول Atomic Swaps نام دارد.

به کمک این قابلیت می‌توانید بدون نیاز به صرافی‌های ارز دیجیتال که ماهیت متمرکز دارند، برای مبادله توکن‌ها و کوین‌های خود اقدام کنید.

ویژگی دیگر کیف پول اتمیک محیط کاربرپسند و ساده آن مانند کیف پول‌های کوینومی و اکسودوس است. همچنین باید به کارمزد استفاده از خدمات آن نیز اشاره کرد.

با آن که استفاده از این کیف پول هزینه‌ای ندارد، ولی برای بعضی خدمات آن باید کارمزد بپردازید. به عنوان مثال، امکان خرید ارز دیجیتال با کارت اعتباری وجود دارد، ولی کارمزد قابل توجه 10 دلار و کمیسیون 7 درصد کمی کاربران را می‌ترساند.

در حال حاضر کاربران اندروید، لینوکس، iOS و ویندوز می‌توانند از این کیف پول استفاده کنند. گروه سازنده نیز ادعا می‌کند توجه اصلی آن‌ها روی امنیت، ناشناس بودن و غیرمتمرکزسازی بوده است.

امید بازدید : 24 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

چطور بهترین مشاوره را در زمینه سرمایه گذاری و استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال داشته باشیم؟

در این مطلب قصد داریم شما را با مفهوم «مشاور ارز دیجیتال» و «مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال» بیشتر آشنا کنیم. همچنین توضیحاتی کلی درباره ارز های دیجیتال مثل بیت کوین و قوانین و نحوه سرمایه گذاری در آن ها به شما می دهیم.

بازار ارز های دیجیتال چند سالی است که در سر تا سر دنیا حرف ها، خبر ها و جنب و جوش های بسیاری به راه انداخته است. مخصوصا در دو سال گذشته و با افزیش قیمت های نجومی و بسیار فراتر از انتظاری که ارز های دیجیتال که از محبوب ترین آن ها به بیت کوین میتوان اشاره کرد، بسیاری از مردم از تمام کشور های دنیا به فکر ورود به این کسب و کار بزرگ افتاده اند. کسب و کاری که اگر به درستی به آن وارد شوید و نقشه راه خود را بدانید احتمالا زندگی شما را متحول خواهد کرد.

https://omidfadavi.me/product/cryptocurrency-advice/

مقدمه

در دنیای ارز های دیجیتال زندگی های بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل سودهای نجومی که بدست آورده اند دستخوش تغییرات بزرگ و مثبتی شده است. همین اخبار سود های نجومی باعث شده توجه بسیاری از مردم به این بازار جلب شود. اگر شما هم جزو همین دسته از افراد هستید که به بازار پر سود ارز های دیجیتال علاقه مند شده اید و میخواهید در آن سرمایه گذاری کنید پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید. همانطور که این بازار میتواند شما را ثروتمند کند، اگر با سیاست های اشتباهی وارد آن شوید میتواند برای شما زیان بار هم باشد. 

مثل خیلی از کسب و کار های دیگر، اگر تازه به این بازار علاقه مند شده اید و میخواهید در آن سرمایه گذاری کنید، نیاز به مشاور ارز دیجیتال دارید تا شما را راهنمایی کند و مسیر درست را به شما نشان دهد.

بازار ارز های دیجیتال

با اینکه بیشتر از ده سال از ورود ارز های دیجیتال مثل بیت کوین به دنیای واقعی می گذرد، اما این بازار هنوز هم نو ظهور به حساب می آید و برای سرمایه گذاری در آن باید تحقیقات زیادی انجام دهید. همانطور که اشاره کردیم، این بازار محدودیت ها و خطراتی هم دارد که اگر آن ها را به خوبی نشناسید ممکن است ضرر کنید. 

بنابر این پیش از ورود به این بازار پر سود و البته پر تلاطم، باید خطرات، محدودیت ها و سیاست های سرمایه گذاری در آن را به خوبی بشناسید. برای این کار هم نیاز به یک مشاور ارز دیجیتال و مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال نیاز دارید.

مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال

مشاوره گرفتن از افراد با تجربه و متخصص در این زمینه میتواند برای شما بسیار مفید باشد. مشاوران شما را راهنمایی کرده و به شما می گویند با توجه به سرمایه ای که در اختیار دارید، به کدام بخش از بازار ارز های دیجیتال وارد شوید تا بتوانید سود بیشتری کسب کنید و همچنین سرمایه ای که گذاشتید با سرعت بیشتری به شما برگردد.

برخی از مشاوره هایی که به شما داده می شود به صورت زیر است:

  • مشاوره برای خرید و فروش دستگاه های استخراج کننده
  • مشاوره خرید و فروش ارز های دیجیتال مانند بیت کوین
  • مشاوره راه اندازی مزرعه های استخراج یا فارم ماینینگ
  • مشاوره انتخاب کیف پول مناسب
  • مشاوره با توجه به مدت زمان سرمایه گذاری شما

خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران، موانع و محدودیت ها

همانطور که حتما شما هم بار ها و بار ها شنیدید، چندسالی است که واژه ارز دیجیتال و به خصوص بیت کوین در بین مردم گفته می شود. صحبت درباره ی این ارز ها فقط بین مردم انجام نمی شود و دامنه صحبت درباره ی آن به تلویزیون و رادیو هم کشیده شده است. البته در این بین شبکه ها اجتماعی را هم نمی شود فراموش کرد.

نوسانات ارز دیجیتال و به خصوص صعود های باور نکردنی ارز هایی مانند بیت کوین حسابی در میان مردم سرو صدا به راه انداخته است. با این که ارز های دیجیتال نزدیک به ده سال است که از عرضه آن ها می گذرد اما هنوز جای پیشرفت زیادی دارند و در آینده احتمالا بازار های بیشتری را تحت تصرف خود در می آورند. در این بین بسیاری با مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال سرمایه خود را به صورت هدفمند در این راه قرار می دهند.

قوانین معاملاتی

یکی از دغدغه های سرمایه گذاران قوانین معاملاتی برای ارز های دیجیتال است. خیلی از کشور ها از جمله ایران هنوز قوانین مشخصی برای معاملات ارز های دیجیتال در نظر نگرفته اند و همین باعث سر در گمی کسانی که میخواند در این راه سرمایه گذاری کنند شده است. مشکلات مربوط به خرید و فروش را هم نباید فراموش کرد. هر صرافی اینترنتی محدودیت خاص خود را دارد. بعضی از این صرافی ها از ارائه خدمات به کشور هایی نظیر ایران سر باز میزنند.

برخی دیگر هم ممکن است محدودیت های بیشتری را برای کاربران لحاظ کنند. فراموش نکنید که شما در ایران هستید و تبدیل ریال به سایر ارز ها از جمله ارز های دیجیتال ممکن است کمی با دردسر انجام شود. در این میان اما اشخاصی هستند که شغل خود را مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال انتخاب کرده اند و با اطلاعات کاملی که در اختیار دارند می توانند بهترین راهنمایی را برای شما انجام دهند.

محدودیت صرافی ها

اما در ایران مانند بسیاری از کارها، سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال هم یک دغدغه بزرگ است. بسیاری از صرافی ها در تبدیل دلار یا کارت های اعتباری و یا مستر کارت های هدیه به بیت کوین محدودیت دارند. این محدودیت از آن جا که امکان پیگیری مستقیم در ایران کمی مشکل است، می تواند مشکل ساز باشد. اما مشکل اصلی در محدودیت دوم است. اگر شما با تبدیل دلار به بیت کوین مشکل داشته باشید، این قبل از سرمایه گذاری است و شما دلار یا ریال خود را در اختیار دارید. اما بعضی از صرافی ها اگر تشخیص دهند شما ایرانی هستید ممکن است تمام دارایی شما در آن صرافی را بلاک کنند و شما همه درآمد خود را از دست می دهید. بهتر است قبل از انجام سرمایه گذاری، از مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال در ایران استفاده کنید تا برای اموالتان مشکلی پیش نیاید.

صرافی های داخلی

در این میان اما صرافی های اینترنتی داخلی که به خرید و فروش ارز دیجیتال مانند بیت کوین مشغول هستند هم کمی کار را پیچیده کرده اند. این صرافی هر از چندی قوانین خود را تغییر می دهند و ممکن است دیگر ارزی که شما با آن کار می کنید را پشتیبانی نکنند و یا با توجه به اعلام بعضی محدودیت ها از سوی دولت، محدودیت این صرافی ها هم بسیار شدیدتر شود.

صرافی های داخلی محدودیت های بیشتری هم دارند. برای مثال، از بین بیش از ۹۰۰ ارز دیجیتال فقط چند ارز نام آشنا مانند بیت کوین را خرید و فروش می کنند. همین امر باعث افزایش هزینه برای بدست آوردن سایر ارز های دیجیتال برای ایرانیان شده است.

محدودیت مبادله

مشکل بعدی که برای کاربران ایرانی وجود دارد محدودیت مبادله و نوسانات ارزی است. این مشکل زمانی خودش را نشان می دهد که ارز مورد نظر به حداکثر کانال خود رسیده است. در این زمان خریدار داخلی وجود ندارد و خریدار خارجی هم با توجه به محدودیت های موجود ممکن است امکان خرید نداشته باشد. این مشکل درباره افت قیمت هم وحود دارد. در جایی که قیمت به حداقل خود می رسد، عرضه ای توسط صرافی های اینترنتی داخلی انجام نمی شود و محدودیت صرافی های داخل هم به صرافی های خارج اضافه می شود.

نتیجه محدودیت ها

نتیجه تمام این محدودیت ها، چه محدودیت های صرافی های خارجی و چه داخل، افزایش هزینه معامله است. این افزایش هزینه یک مانع بزرگ برای سرمایه گذاری است. البته در این میان مشاوران ارز های دیجیتال تمام تلاش خود را می کنند تا با معرفی صرافی های معتبر کار شما را به بهترین شکل انجام دهند. فراموش نکنید که مشاور ارز دیجیتال خیلی بیشتر از شما با دنیای ارز های دیجیتال آشنایی دارد و می تواند بهترین راهنمای شما در این مسیر باشد. همچنین اگر میخواهید بدانید کدام سایت ها به کاربران داخل ایران خدمات با کیفیتی را ارائه می کنند میتوانید از مشاور ارز دیجیتال کمک بگیرید. مشاور ارز دیجیتال به همه محدودیت ها آشنا است و می تواند به شما بهترین سایت را برای انجام معاملاتتان معرفی کند.

نوسانات بازار ارز دیجیتال

باید به شما یک نکته را یادآوری کنیم. بازار ارز های دیجیتال هم مانند تمام کسب و کار های دیگر سود و زیان خود را دارد و سرمایه گذاری در آن مثل خرید سکه و دلار است و ممکن است قیمت ها با بالا و پایین شدنشان سرمایه شما را هم دستخوش تغییر کنند. پس باید بدانید که نباید تمام دارایی و سرمایه خود را وارد این بازار کنید. شما باید با مقداری کار خود را شروع کنید که توانایی از دست دادن آن را داشته باشید و اگر بازگشت سرمایه شما زمان بیشتری برد به مشکل نخورید.

در سال های اخیر بازار ارز های دیجیتال نوسانات زیادی داشته. اما در این میان تغییراتی مثل انفجار قیمت بیت کوین و بالا رفتن آن تا حدود بیست هزار دلار باعث شده نگاه بسیاری از مردم به این بازار بیوفتد و اقبال مردم برای سرمایه گذاری در این بازار افزایش یابد.

بررسی نوسانات ارزی

البته این نوسانات قیمتی باید با دقت مورد بررسی قرار بگیرد. بسیاری از سرمایه گذاران بزرگی که در این بازار حضور دارند از احساسات، هیجان و کمبود اطلاعات مردم عادی که تازه میخواهند به این کسب و کار مشغول شوند سوء استفاده می کنند. این سرمایه گذاران یک به این شکل کسب درآمد می کنند نام مخصوص به خود را هم دارند. به این نوع سرمایه گذاران نام نهنگ را داده اند. این نهنگ ها با نقشه ها و استراتژی های خاصی که دارند در بازار نوسان قیمتی ایجاد می کنند و از این طریق و با تصاحب اموال مردم بر سرمایه خود می افزایند. به همین دلیل است که باید از مشاوران با تجربه راهنمایی گرفته و هوشمندانه به این بازار وارد شوید.

بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگری فقط به منظور سرمایه گذاری به وجود نیامده اند. هدف از به وجود آمدن این ارز های دیجیتال رفع بعضی نواقص و ایراداتی بود که در نقل و انتقالات مالی وحود داشت. ارز های دیجیتال آمدند تا عدم شفافیت در نقل و انتقالات مالی، واسطه ها و هزینه های زیادی که به عنوان کارمزد گرفته می شد را اصلاح کنند. استفاده از ارز های دیجیتال سرعت نقل و انتقالات مالی برون مرزی را زیاد کرده و واسطه ها و کارمزد هایشان را از این معاملات حذف کرده است.

چگونگی خرید ارز دیجیتال

روش های متفاوتی برای خرید و تهیه ارز های دیجیتال مانند بیت کوین وجود دارد. یکی از این روش ها تهیه و خرید آن به صورت مستقیم از صرافی ها است. در داخل ایران هم تعدادی صرافی آنلاین وجود دارد که میتوانید با کمی گشتن داخل اینترنت آن ها را پیدا کنید. نحوه خرید هم به این صورت هست که شما ارز مورد نظر خود را انتخاب می کنید و معادل قیمت روز آن را به ریال پرداخت کرده و ارز مورد نظر را دریافت می کنید.

برای این کار نیاز دارید تا آدرس کیف پول خود را به صرافی مورد نظر ارائه دهید تا از آن طریق ارز شما به کیف پولتان واریز شود. اگر ارز دیجیتال هم دارید میتوانید آن را در این صرافی ها به ریال تبدیل کرده و در حساب های ریالی خود از آن استفاده کنید. البته بهتر است قبل از خرید و یا تبدیل ارز های دیجیتال خود مانند بیت کوین، از مشاوران، مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال بگیرید تا بتوانید بهترین تصمیم را در قبال ارز دیجیتال خود بگیرید.

نحوه تبدیل ارز دیجیتال

دلایل زیادی برای تبدیل ارز دیجیتال وجود دارد. یکی از آن ها کمبود ارز دیجیتال مورد نظر شما و یا توقف در فروش آن ها در صرافی های داخلی است. در این زمان یکی از کار هایی که می توانید انجام دهید تا به ارز مورد نظر برسید خرید یکی از ارز های دیجیتال موجود و تبدیل آن به ارزی هست که نیاز دارید. برای این کار هم میتوانید از وبسایت هایی که به این منظور ساخته شده اند استفاده کنید.

نحوه محاسبه نرخ تبدیل به این صورت است که شما مقدار ارز و همچنین ارزی که در دست دارید را اعلام می کنید و بعد از آن ارز مقصد خود را وارد می کنید. پس از انجام این مراحل با توجه به نرخ لحظه ای که وجود دارد معادل سازی انجام شده و نرخ تبدیل به شما داده خواهد شد. برای انجام تبدیل ارز دیجیتال در داخل ایران هم سایت هایی وجود دارد و میتوانید با سرچ کردن نام آن ها را بدست آورید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که مدت زمان انجام تبدیل، با توجه به ارز مورد نظر، کارمزد و حجم انتقالی متغیر است. بهتر است قبل از انجام تبدیل ارز دیجیتال خود، از کسانی که به عنوان «مشاور ارز دیجیتال» شناخته شده هستند و مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال به شما می دهند راهنمایی بگیرید تا بتوانید بیشترین نرخ تبدیل را بدست آورید.

موارد استفاده از ارز دیجیتال

پس از آن که مراحل بالا را انجام دادید و ارز دیجیتال خریداری کردید میتوانید از آن برای تبدیل به ارز های دیگر و یا سرمایه گذاری استفاده کنید و به سود آوری برسید. همچنین برخی از فروشگاه های مطرح خرید اینترنتی مانند آمازون به شما امکان خرید با استفاده از ارز دیجیتال را می دهند. در بعضی از وبسایت ها شما حتی می توانید با استفاده از ارز دیحیتال برای خود سهام و اوراق بهادار خریداری کنید. برای اینکه بیشترین سود را از ارز دیجیتال خود بدست آورید از مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال استفاده کنید. مشاور ارز دیجیتال با تخصصی که در این زمینه دارد میتواند به شما بهترین روش های سرمایه گذاری در این دنیای بزرگ ارز های دیجیتال را بدهد.

توصیه های سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال

وجود و عنوان ارز های دیجیتال با یک اسم پیوند خورده است، بیت کوین! بیت کوین آنقدر بزرگ است که چیزی در حدود 35 درصد از بازار ارز های دیجیتال را به خود اختصاص داده است. البته در زمان شروع به کار بیت کوین، بدبینی های بسیاری برای آن وجود داشت و بسیاری موفقیت آن را به چالش می کشیدند. 

این بدبینی ها فقط مختص به بیت کوین نبود و ارز های کاغذی یا سنتی هم با این بدبینی ها مواجه بودند. برای مثال یورو یکی از این ارز ها است. در زمان عرضه یورو نیز بدبینی های بسیاری به آن وجود داشت و این بدبینی ها حالا به ارز دیجیتالی مثل بیت کوین رسیده است.

تب بیت کوین

طی ماه های اخیر و با فراگیر شدن اخبار بیت کوین، این ارز رشد بسیار سریعی را پشت سر گذاشت و به قیمت های نجومی رسید. این ارز از حدود 5000 دلار به 9000 دلار رسید و نظر بسیاری را به خود جلب کرد. 

این افزایش قیمت آنقدر زیاد بود که حتی کسانی که برای نوسان گیری از این ارز دست به کار شده بودند را هم پشت سر گذاشت. در این میان کسانی که این ارز را در اختیار داشتند و روی آن سرمایه گذاری کرده بودند سود های فراوانی بدست آوردند.

سهم بازار بیت کوین

بیت کوین هنوز هم برترین ارز دیجیتالی موجود است اما با پدید آمدن ارز های دیجیتالی جدید، سهم بازار بیت کوین هم کاهش یافت. البته این کاهش سهم برای سرمایه گذاران مفید بود. چراکه کاهش سهم بیت کوین از بازار ارز های دیجیتال باعث افزایش قیمت بیت کوین شد. شما میتوانید با راهنمایی گرفتن از مشاور ارز دیجیتال، پیش بینی های قیمتی را دریافت کنید و روی ارزی که بیشترین سود را به شما می دهد سرمایه گذاری کنید. تب بیت کوین میتواند دوباره و برای ارز های مشابه هم اتفاق بیوفتد و چه کسی بهتر از مشاور ارز دیجیتال میتواند شما را راهنمایی کند!

مشاور ارز دیجیتال و پیش بینی قیمت ها

تحلیل گران و مشاوران بسیاری به تحلیل و پیش بینی قیمت ارز های دیجیتال پرداخته اند. البته باید به این نکته اشاره کرد که همه این ها پیش بینی است و ممکن است تحت تاثیر اتفاقات ناگهانی تغییر کند. اما در این بین این مشاور های ارز دیجیتال میتوانند یک چیز را با قاطعیت به شما معرفی کنند. آن هم معرفی سبد سرمایه گذاری و مدیریت ریسک سرمایه گذاران است.

در بازار ارز های دیجیتال، تعداد قابل توجهی ارز وجود دارد که در هنگام معرفی شدن و شروع به کار خود با قیمت های اندک در قبال تبادل با بیت کوین و اتریوم به جمع آوری سرمایه می پردازند. این ارز ها پس از مدتی و با اضافه شدن صرافی های جدید و کیف پول های مختلف، فعالیت اصلی آن ها شروع شده و شاهد رشد قیمت آن ها هستیم.

برترین ها و پیشگامان ارز دیجیتال

همان طور که گفتیم ارز های دیجیتال میتواند زندگی شما را تغییر دهد. اما هیچ چیز بهتر از ثابت کردن حرفمان با سند و مدرک نیست! در اینجا میخواهیم به شما کسانی را معرفی کنیم که زندگیشان به واسطه همین ارز های دیجیتال تغییر کرده و اکنون صاحب چندین میلیون دلار سرمایه هستند. این ها برندگان لاتاری دیجیتال هستند! 

افرادی که در لیست زیر میبینید از دسته های مختلفی هستند. آنارشیست، آرمانگرا، آزادی خواه. این افراد پیشگامان ارز های دیجیتال هستند که با ورودشان به این بازار نه تنها کسب و کار و سرمایه خودشان را چندین برابر کرده اند، بلکه باعث بالا رفتن ارزش این دنیای دیجیتال هم شده اند. این افراد لقب مخصوص به خود را هم دارند. به این پیشگامان لقب سایبر پانک (Cyberpunks) داده اند.

لیستی که در زیر می بینید توسط مجله معتبر فوربس منتشر شده و ثروتمندان بازار کرپتوکارنسی را معرفی کرده است.

رتبه 1

نام: کریس لارسن Chris Larsen

سن: 57 سال

عنوان: یکی از موسسان ریپل Ripple Co-founder

ثروت تقریبی: 7.5 تا 8 میلیار دلار

رتبه 2

نام: جوزف لوبین Joseph Lubin

سن: 53 سال

عنوان: یکی از موسسان ایتریوم و موسس Consensys

ثروت تقریبی: 1 تا 5 میلیارد دلار

رتبه 3

نام: چانگ پنگ ژائو Changpeng Zhao

سن: 41 سال

عنوان: مدیر عامل صرافی Binance

ثروت تقریبی: 1.1 تا 2 میلیارد دلار

رتبه 4

نام: برادران دو قلو وینکل واس Cameron & Tyler Winklveoss

سن: 36 سال

عنوان: موسسان شرکت Winklveoss Capital

ثروت تقریبی: 900 میلیون تا 1.1 میلیارد دلار

رتبه 5

نام: متیو ملون Matthew Mellon

سن: 54 سال

عنوان: سرمایه گذار شخصی

ثروت تقریبی: 900 میلیون تا 1 میلیارد دلار

رتبه 6

نام: برایان آرمسترانگ Brian Armestrong

سن: 35 سال

عنوان: مدیر عامل صرافی Coinbase

ثروت تقریبی: 900 میلیون تا 1 میلیارد دلار

رتبه 7

نام: متیو روساک Matthew Roszak

سن: 45 سال

عنوان: یکی از موسسان Bloq و موسس Tally Capital

ثروت تقریبی: 900 میلیون تا 1 میلیارد دلار

رتبه 8

نام: آنتونی دی آرویو Anthoney Di Iorio

سن: 43 سال

عنوان: یکی از موسسان ایتریوم و موسس ولت Jaxx

ثروت تقریبی: 750 میلیون تا 1 میلیارد دلار

رتبه 9

نام: بروک پیرس Brock Pierce

سن: 37 سال

عنوان: رئیس بنیاد بیت کوین و مشاور پروژه Block.One

ثروت تقریبی: 700 میلیون تا 1 میلیارد دلار

رتبه 10

نام: مایکل نووگراتز Michael Novogratz

سن: 53 سال

عنوان: مدیر عامل شرکت Gallaxy Digital

ثروت تقریبی: 700 میلیون تا 1 میلیارد دلار

پیش بینی بزرگان در زمینه قیمت بیت کوین در سال 2019

پیش بینی قیمت بیت کوین که توسط بزرگان و صاحب نظران این حوزه اعلام می شود، همیشه برای مردم جالب بوده است. این پیش بینی ها هر چند شاید در برخی مواقع خیلی درست نباشند اما همیشه برای مردم و رسانه ها جذابیت دارند. البته در این میان اعلام قیمت های عجیب و دور از تصور از سمت برخی بزرگان، اخبار این زمینه را داغ نگه داشته است.

در میان این افراد بزرگ و نام آشنا همیشه هستند کسانی که قیمت ها و پیش بینی های عجیب و دور از انتظاری را ارائه می دهند. این پیش بینی ها بعضی اوقات به حقیقت پیوسته اند و گاهی آنقدر دور از انتظار و دست نیافتنی هستند که رسیدن ارزش این ارز ها به آن فقط در خواب و رویا امکان پذیر است.

برترین پیش بینی ها درباره ی قیمت بیت کوین

سانی سینگ Sonny Singh

رقم پیش بینی تا پایان سال 2019: 15 تا 20 هزار دلار

آقای سانی سینگ، مدیر ارشد بازرگانی درگاه پرداخت بیت پی که یکی از درگاه های برتر برای پرداخت های ارز دیجیتال است پیش بینی کرده است که بیت کوین در انتهای سال 2019 به بازه قیمتی 15 تا 20 هزار دلار برسد. آقای سینگ دلیل این پیش بینی و افزایش قیمت را ورود سازمان های بزرگ به این حوزه اعلام کرده است. برخی از این سازمان ها عبارت اند از فیدلیتی و بورس بین قاره ای که با ورود خود میتوانند ارزش این بازار را افزایش دهند.

جان پفر John Pfeffer

رقم پیش بینی: 700 هزار دلار

آقای جان پفر یک کارآفرین و سرمایه گذار است. نظر آقای پفر با جایگزینی بیت کوین با طلا است. ایشان از این جایگزینی به عنوان ابزار ذخیره ارزش و تبدیل شدن به ذخایر ارزی نام برده اند. آقای جان پفر جزو آن دسته از افرادی است که یک پیش بینی بسیار شگفت انگیز برای قیمت ایت ارز محبوب کرده است. این سرمایه گذار پیش بینی کرده است ارزش بیت کوین به حدود 700 هزار دلار خواهد رسید! البته آقای پفر برای این پیش بینی خود تاریخی را اعلام نکرده است. 

البته آقای پفر خیلی از این پیش بینی خود مطمئن نیست. اما اعلام کرده است که از این به بعد رشد قیمت بیت کوین صعودی خواهد بود و از همین رو عدد 700 هزار دلار را اعلام کرده است. البته جان پفر در یک پیش بینی دیگر هم پیش بینی خود را 90 هزار دلار اعلام کرده است.

به نظر آقای پفر، احتمال قیمت 90 هزار دلاری 8 درصد و قیمت 700 هزار دلاری تنها 1 درصد است.

سم داکتر Sam Doctor

رقم پیش بینی تا پایان سال 2019: 36 هزار دلار

آقای سم داکتر یکی از افراد موفق و با تجربه در زمینه مدیریت سهام، استراتژی های مالی و مشاور های کسب و کار است. تحصیلات آقای داکتر در حوزه مالی و مهندسی برق بوده است. پیش بینی دکتر سم بازه ای چهل هزار دلاری دارد. ایشان پیش بینی کرده است تا انتهای سال 2019 قیمت بیت کوین به حدود 36 هزار دلار خواهد رسید و آن را رد خواهد کرد. 

دکتر سم برای این پیش بینی خود دو دلیل آورده است. دلیل اول آن این بوده است که به عقیده ایشان ماینر ها علاقه دارند تا قیمت را پایین نگه دارند تا بتوانند آن ها را در روند صعودی بفروشند. دلیل دومی که اعلام کرده اند هم این است که پیشرفت هایی در زمینه سخت افزار ها شکل گرفته است . این پیشرفت ها باعث می شود نقطه سر به سر شدن سود و هزینه برای استخراج بالاتر می رود.

البته دکتر سم محدوده نوسان این ارز را بازه 20 هزار تا 64 هزار دلار اعلام کرده است.

مایک نووگراتز Mike Novogratz

رقم پیش بینی تا پایان سال 2019: ۲۰ هزار دلار

مایک نووگراتز یکی از سرمایه گذاران برتر است. ایشان فعالیتیش در زمینه سرمایه گذاری در بازار های مالی را از سال ۱۹۸۹ شروع کرده است و تا به امروز تبدیل به یکی از چهره های ماندگار و مطرح در زمینه ارز های دیجیتال شده است. مایک نووگراتز در شرکت های بزرگی فعالیت داشته است. برخی از این شرکت ها عبارت اند از گلدمن ساکس، فورترس، هادسون ریور پارک. 

آقای نووگراتز هم اکنون مدیر عامل یک شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر به نام گلکسی دیجیتال است. ایشان موفق شده است با سرمایه گذاری در زمینه ارز های دیجیتال در سال ۲۰۱۷ مبلغی معادل ۲۵۰ میلیون دلار سود کند. 

پیش بینی مایک نووگراتز برای این ارز پر سود قیمتی در حدود ۲۰ هزار دلار تا پایان سال ۲۰۱۹ است. دلیل این پیش بینی هم ورود شرکت های بزرگی مانند فیدلیتی و همچنین راه اندازی بکت بیت کوین اعلام شده است.

کنث روگوف Kenneth Rogoff

رقم پیش بینی: 100 دلار

بله کاملا درست خواندید، رقم پیش بینی 100 دلار است. منث روگوف یکی از پروفسور های دانشگاه هاروارد و همچنین رئیس سابق صندوق بین المللی پول است. و همانطور که از پیش بینی او مشخص است، یکی از مخالفان سر سخت بیت کوین هم هست. آقای روگوف پیش بینی خود را در سال 2018 در مصاحبه با شبکه CNBC اعلام کرد.

طبق عقیده این پروفسور دانشگاه، احتمال آنکه پس از گذشت 10 سال از ورود بیت کوین به بازار ارزش آن به 100 دلار برسد بسیار بیشتر از آن است که ارزش آن به 100 هزار دلار برسد. ایشان برای این پیش بینی خود دلیل هم دارند. به نظر ایشان با قوانینی که در زمینه مبارزه با پول شویی و همچنین فرار مالیاتی تصویب شده و خواهد شد دیگر کاربردی برای بیت کوین باقی نخواهد ماند و ارزش آن به 100 دلار خواهد رسید.

جوزف استیگلیتز Joseph Stiglitz

رقم پیش بینی: 100 دلار

آقای استیگلیتز هم یکی دیگر از پیش بینی کنندگان سقوط ارزش بیت کوین است. جوزف استیگلیتز اقتصاد دان معاصر آمریکایی و همچنین برنده جایزه نوبل اقتصاد در سال 2001 است. او همچنین یکی از نمایندگان مکتب اقتصاد کینزی نو است. شهرت آقای استیگلیتز پس از انتقاد های فراوان و شدیدش به صندوق بین المللی پول شروع شد. او همچنین یکی از مخالفان ارز های دیجیتال از جمله بیت کوین نیز هست.

او عقیده دارد که در تهایت بیت کوین به فراموشی سپرده خواهد شد. قیمتی که برای این ارز پیش بینی کرده اند نیز 100 دلار است. دلیل این پیش بینی هم عدم پذیرش این نوع ارز در بازار های جریان اصلی اعلام شده است.

جو دیویس Joe Davis

رقم پیش بینی: به طور دقیق اعلام نشده است

جو دیویس اقتصاد دان ارشد شرکت مدیریت سرمایه گذاری ونگارد است. ارزش تحت مدیریت این کمپانی مبلغی حدود 5.3 تریلیون دلار است. این اقتصاد دان عقیده دارد بیت کوین تنها تابعی از سفته بازی است. ایشان عقیده دارد این ارز پر سر و صدا به دلیل نوساناتی که دارد یک عنوان یک ابزار ذخیره، ارزش پایینی دارد. پیشنهاد این اقتصاد دان سرمایه گذاری در دارایی های واقعی است.

توماس لی Thomas Lee

رقم پیش بینی تا پایان سال 2018: 25 هزار دلار

رقم پیش بینی تا پایان سال 2022: 125 هزار دلار

توماس لی یکی از سرمایه گذاران برجسته ی بیت کوین است. او همچنین بنیان گذار شرکت تحقیقاتی Fundstrat Global نیز می باشد. ایشان دو پیش بینی انجام داده است که تا اینجا میدانیم یکی از آن ها خیلی درست نبوده است. توماس لی پیش بینی کرده بود در سال 2018 ارزش بیت کوین به 25 هزار دلار خواهد رسید و در سال 2022 تا 125 هزار دلار پیش می رود. که تا به اینجا قسمت اول پیش بینی نزدیک بوده اما دقیق نبوده است.

البته پیش بینی های توماس لی غیر دقیق نبوده و بر اساس علم آماری و داده ای نیرومندی انجام می شود. همانطور که گفتیم بر اساس پیش بینی ایشان نرخ بیت کوین در سال گذشته به 25 هزار دلار می رسیده است که با توجه به افزایش ناگهانی قیمت و نزدیک شدن به این رقم میتوان گفت خیلی هم اشتباه نبوده است.

مکس کایزر Max Keiser

رقم پیش بینی کوتاه مدت: 28 هزار دلار

رقم پیش بینی بلند مدت: 100 هزار دلار

مکس کایزر را میتوان جزو نسل های اولی حساب کرد که به سرمایه گذاری بیت کوین مشغول شده است. او این ارز را زمانی تهیه کرد که فقط 3 دلار ارزش داشت. او همچنین در یکی از شبکه های کشور روسیه به نام RT هم برنامه تلویزیونی مخصوص خود به نام Keiser Report را دارد که یک برنامه اقتصادی است. آقای کایزر یکی از منتقدانی هست که به سیاست های تورمی بانک های مرکزی در سر تا سر دنیا انتقاد دارد.

او اخیرا دو پیش بینی درباره قیمت بیت کوین را اعلام کرده است. پیش بینی کوتاه مدت او برای این ارز حدود 28 هزار دلار است. او همچنین یک پیش بینی بلند مدت هم برایاین ارز اعلام کرده است. پیش بینی بلند مدت او 100 هزار دلار است.

جان مکافی John McAfee

رقم پیش بینی تا پایان سال 2020: 1 میلیون دلار

جان مکافی یکی از پایه گذاران موسسه امنیت سایبری McAfee است. او همچنین یک برنامه نویس و تاجر آمریکایی نیز می باشد. شهرت مکافی برای پیش بینی های قیمتی اش است و مخصوصا پیش بینی های افزایش قیمت در مورد بیت کوین.

او برای این ارز محبوب یک رقم شگفت انگیز را پیش بینی کرده است، 1 میلیون دلار! بله درست شنیدید، 1 میلیون دلار. آقای مکافی سال گذشته پیش بینی خود را 500 هزار دلار اعلام کرده بود اما امسال این رقم را دو برابر کرد و پیش بینی خودش را 1 میلیون دلار اعلام کرد.

او همچنین در توییتی اعلام کرده است: «اگر اشتباه کنم، اعضای بدنم را خواهم خورد!». باید منتظر ماند و دید اعضای بدن جان مکافی چه سرنوشتی خواهند داشت!

سخن پایانی

و در پایان باید به شما یک نکته را یادآوری کنیم: مشاوره، مشاوره و مشاوره! شما برای شروع هر کسب و کاری باید مشاوره بگیرید. مشاوره به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را بگیرید. ارز های دیجیتال هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگر میخواهید به سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال که سر دسته آن ها بیت کوین است وارد شوید قطعا و حتما به مشاوره نیاز دارید. 

در این شغل هم مانند همه مشاغل، اشخاصی به نام «مشاور ارز دیجیتال» وجود دارند که به شما مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال می دهند. مشاور ارز دیچیتال شما را راهنمایی می کند و با مشاوره ای که به شما می دهد میتوانید تمام اطلاعاتی که برای سرمایه گذاری نیاز دارید را بدست آورید. 

برخی از مشاوره هایی که به شما داده می شود به صورت زیر است:

  • مشاوره برای خرید و فروش دستگاه های استخراج کننده
  • مشاوره خرید و فروش ارز های دیجیتال مانند بیت کوین
  • مشاوره راه اندازی مزرعه های استخراج یا فارم ماینینگ
  • مشاوره انتخاب کیف پول مناسب
  • مشاوره با توجه به مدت زمان سرمایه گذاری شما

فراموش نکنید که افرادی که به موقع در این سرمایه گذاری شرکت کرده اند موفق شده اند سود های کلانی بدست آورند و زندگی خود را برای همیشه تغییر داده اند. برای کسانی که می گویند دیگر جهش قیمت وجود ندارد و یا این بازار هم اشباع شده است و دیگر نمی شود در آن سود خوب بدست آورد هم باید گفت: بازار ارز های دیجیتال با اینکه یک دهه از ورود آن می گذرد اما هنور پتانسیل بالایی دارد و میشود در آن سرمایه گذاری موفقی انجام داد.

البته سرمایه گذاری در این بازار برای ایرانیان کمی دشوار است و نیاز به کمی تغییر مشخصات دارد، اما مانند تمامی زمینه ها راه های دور زدن برای این کار هم وجود دارد و با استفاده از آن ها ایرانیان هم میتوانند سرمایه گذاری خود را در بازار ارز های دیجیتالی شروع کنند.

باز هم این نکته را یادآور می شویم با توجه به قیمتی که بیت کوین و سایر ارز ها در بازار دارند حتما قبل از ورود و سرمایه گذاری از «مشاور ارز دیجیتال» راهنمایی بگیرید تا در کمترین زمان بیشترین سود را بدست آورید.

امید بازدید : 30 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

معرفی کانال سیگنال ارز دیجیتال، بدون شک شما هم می‌دانید که امروزه ارزهای دیجیتال بیش از گذشته طرفدار دارند و عده‌ای در تلاش هستند تا با استفاده از این ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری پرسودی را برای خود فراهم کنند.

 

بهتر است بدانید که در واقع سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به آسانی انجام نمی‌گیرد و شما باید نکاتی را در این زمینه بدانید که از آن‌ها تحت عنوان سیگنال ارز دیجیتال یاد می‌شود.

 

همانطور که می‌دانید کانال‌های تلگرامی امروزه نقش پررنگی را در زندگی اغلب افراد بازی می‌کنند و حتی خرید و فروش‌های آنلاین نیز توسط آن‌ها صورت می‌گیرد.

می‌توان اینطور گفت که در واقع کانال سیگنال ارز دیجیتال کمک شایانی به افرادی می‌کند که می‌خواهند در این زمینه فعالیت داشته باشند.

در این بخش با ما و معرفی کانال سیگنال ارز دیجیتال همراه باشید.

سوددهی ارز دیجیتال به تحلیل آن بستگی دارد!

 

باید بدانید که در واقع سوددهی ارز دیجیتال به تحلیل‌های مختلف سیگنال‌های آن بستگی دارد. ممکن است که یک روز این سیگنال‌ها به طور مثبت باشند و سوددهی را برای شما به ارمغان بیاورند در صورتیکه یک روز دیگر نشان دهنده ضرر در این زمینه باشند.

باید بدانید که یکی از راه‌های مهم برای شناخت زمان سوددهی و ضرر ارزهای دیجیتال تحلیل هاست که از طریق معرفی کانال سیگنال ارز دیجیتال قابل انجام است. شاید تصور کنید که تحلیل سیگنال ارز دیجیتال کار آسانی است اما اینطور نیست و شما باید سال‌ها تجربه داشته باشید تا بتوانید این سیگنال‌ها را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید.

یکی از آسان‌ترین راه‌هایی که می‌توانید توسط آن اقدام به آشنایی با سیگنال ارز دیجیتال کنید استفاده از ویدئو کلیپ‌هایی است که به صورت آنلاین در این زمینه در اختیار همگان قرار گرفته‌اند.

https://omidfadavi.me/product/%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%db%8c%da%a9-%d9%85%d8%a7%d9%87%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%b3%db%8c%da%af%d9%86%d8%a7%d9%84-signal-%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa/

تحلیل تکنیکال معرفی سیگنال ارز دیجیتال

 

یکی از انواع تحلیل‌های معرفی کانال سیگنال ارز دیجیتال، تحلیل تکنیکال است. در این روش، تحلیلگران در تلاش هستند تا بتوانند با توجه به حجم معاملات و همچنین سابقه آن‌ها در گذشته مسیری مستقیم را برای حرکت ارزهای دیجیتال مشخص کنند.

در این نوع از تحلیل‌ها، حرکت قیمت در واقع بر اساس قواعد و اصول مختلف خواهد بود. به طور کلی می‌توان اینطور گفت که همه اطلاعات و همچنین ابزارهای تحلیل تکنیکال در قالب یک نمودار در اختیار ما قرار خواهند گرفت.

تحلیل تکنیکال را باید در چه زمانی مورد بررسی قرار داد؟

 

زمانیکه یک تحلیلگر نموداری را از یک سهام و یا سیگنال ارز دیجیتال خاص مورد بررسی قرار می‌دهد، این نمودار در واقع یک بازه زمانی مشخص را نشان می‌دهد. برای نمونه می‌توان گفت که نمودار در واقع یک بازه یک ساعته را نمایش خواهد داد.

در نهایت می‌توان گفت که بسته به نیاز، شما می‌توانید تایم زمانی مد نظرتان را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی مورد نظر شما می‌توانید یک بازه یک ماهه و حتی هفتگی باشد. هرچقدر که بازه زمانی خود را کوچکتر انتخاب کنید قادر خواهید بود که جزئیات بیشتری را نیز مشاهده کنید.

 

تحلیل تکنیکال سیگنال ارز دیجیتال

 

زمانیکه بازار رو به گسترش و توسعه باشد، در واقع هر لحظه با تجارت‌های مختلفی که در این زمینه ایجاد می‌شود سبک‌های مختلفی هم برای تحلیل‌های تکنیکال ارائه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها براساس یک سری قواعد خاص فعالیت می‌کنند.

می‌توان گفت که سبک‌های زیادی که در این زمینه وجود دارند در واقع کمک به پیش‌بینی قیمت و رفتار آینده فعالان در این زمینه خواهند کرد. باید بدانید که در واقع نیاز نیست که شما همه سبک‌های مختلف تحلیل‌های تکنیکال را بیاموزید.

می‌توانید به جای اینکه تمامی روش‌ها را انتخاب کنید و در نهایت دچار سردرگمی شوید، یک روش را انتخاب کنید و با توجه به علایق و همچنین شخصیت خود همان یک روش را ادامه دهید.

دقت داشته باشید که این کار در واقع ارز دیجیتال کار آسانی نیست و شما به مرور زمان قادر خواهد بود که بهترین و بهینه‌ترین نوع تحلیل را برای خود انتخاب کنید.

تحلیل فاندامنتال سیگنال ارز دیجیتال

 

تحلیل فاندامنتال و یا همان تحلیل بنیادی همانطور که از نامش پیداست به طور بنیادین عواملی را مورد بررسی قرار می‌دهد که بر خرید و فروش یا ترید شما اثرگذار خواهند بود.

در واقع می‌توان اینطور گفت که شما در بازار ارز دیجیتال یک نوع سهام را مبادله نخواهید کرد و کریپتوکارنسی‌ها بسیار پرتعدادتر از آن هستند که شما بتوانید تمامی آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید.

بهتر است بدانید که در زمینه سیگنال ارز دیجیتال در واقع عوامل بنیادی و یا همان تحلیل‌های بنیادی به آسانی و با بررسی قیمت‌ها انجام نمی‌گیرند. در واقع این نوع از تحلیل، به بررسی‌های خاص و عمقی خواهد پرداخت.

تحلیل بنیادی بیشتر به شما کمک می‌کند تا بتوانید عواملی را که بر قیمت تاثیرگذار هستند شناسایی کنید. همچنین می‌توانید برای پوزیشن‌های طولانی مدت و کوتاه مدت از آن‌ها بهره‌مند شوید.

این نوع از تحلیل برای تریدر هایی که سرمایه کمی دارند توصیه نمی‌شود چراکه در واقع باید همیشه میزان تارگت یا حد سود و حد ضرر یک نسبت منطقی با هم تفاوت داشته باشند. در ترید ارزهای دیجیتال یک حقیقت بزرگ وجود دارد و آن هم این است که قرار نیست همه پوزیشن‌ها منجر به سود شوند.

 

کانال سیگنال ارز دیجیتال

در نهایت، باید بدانید که در زمینه معرفی سیگنال ارزهای دیجیتال شما باید با اطلاعات کامل پیشروی کنید. نه اینکه این کار ساده باشد اما شما می‌توانید از ویدئوهایی که به صورت آنلاین در این زمینه ایجاد شده‌اند استفاده کنید کما اینکه کانال‌های تلگرامی مختلفی هم هستند که به شما در این زمینه کمک می‌کنند.

تجارت با ارز دیجیتال همانقدر که می‌تواند پرسود باشد می‌تواند به ضرر هم منجر شود پس بهتر است که حین انتخاب کانال مدنظر خود نهایت دقت را به خرج دهید. بسیاری از کانال‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند ممکن است که اخبار قدیمی و یا شایعه‎ها را منتشر کنند و در نهایت منجر به ضرر شما شوند.

امید بازدید : 27 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

راهنمای سود خرید و فروش ارز دیجیتال، مانند بسیار دیگری از افرادی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند،

شاید شما هم بخواهید در سود خرید و فروش ارز دیجیتال سهیم باشید.

در این حال باید با نکاتی آشنا باشید که به شما در پیمودن این راه کمک خواهند کرد

و بسیاری از مشکلاتی که با آن رو به رو خواهید شد را می‌توانید به کمک آن‌ها حل کنید.

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال

شاید تصور کنید که سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال در نهایت یک کار مناسب برای شما نخواهد بود

چراکه راه سرمایه‌گذاری در آن برای همه مردم باز است و تا زمانیکه می‌توانید به اینترنت متصل باشید،

می‌توانید هزاران پروژه را بررسی کنید، به انجمن‌ها و چت روم‌های مختلف بپیوندید تا بتوانید درآمد کسب کنید.

حتی این امکان هم وجود دارد که در دام کلاهبرداران بیفتید و همه پول خود را از دست بدهید،

باید عادت کنید که قیمت این نوع سهام را به صورت روزانه بررسی کنید.

راه‌های آموزش دریافت سود خرید و فروش ارزهای دیجیتال 

شما می‌توانید از ویدئوهایی که به صورت آنلاین در این زمینه در اینترنت قرار دارند استفاده کنید.

مرحله اول در دریافت سود خرید و فروش ارزهای دیجیتال این است که زمانی را برای ایجاد مدل‌های ذهنی اختصاص دهید.

شاید یکی از بدترین عادات انسان‌ها این باشد که به صورت غیرارادی همیشه جذب چیزهایی می‌شوند که راحت‌تر در دسترس قرار می‌گیرند.

روانشناسان معمولاً به این حالت قاعده ی کاشف دسترس‌پذیری می‌گویند.

باید بدانید که در راه کسب سود خرید و فروش ارز دیجیتال در واقع آسانی وجود ندارد و باید برای درک مدل‌های مختلف آن زمان بگذارید تا بتوانید تمام آن را درک کنید.

https://omidfadavi.me/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d9%87-%d8%b3%d9%88%d8%af-%d9%88-%d8%b2%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7/

مدل‌های مختلف خرید و فروش ارز دیجیتال

می‌توان اینطور گفت که هر مدل در واقع همانند یک عینک متفاوت و در رنگ‌های مختلف است که توسط آن می‌توانید جهان را به رنگ‌های مختلف ببینید.

بدین ترتیب باید با افرادی صحبت کنید که رنگ‌های مختلفی از این عینک را به چشم دارند تا بتوانید تفاوت‌های مختلف را درک کنید.

هرچقدر که شما عینک های بیشتری را داشته باشید در واقع رنگ های متنوع‌تری را خواهید دید

و می‌توانید از زوایای مختلفی مشکلات خود را ارزیابی کنید.

دستیابی به سود ارز دیجیتال

برای اینکه بتوانید به سود ارز دیجیتال دست پیدا کنید باید بدانید که شناختن تمامی این ارزهای دیجیتال

و صحبت با کسانیکه در این راه موفق و یا حتی شکست خورده‌اند می‌تواند بسیار مفید باشد.

شاید تصور کنید فردی که در این راه شکست خورده است نمی‌تواند یک منبع مناسب باشد.

اما دقت کنید که شما می‌توانید کارهایی که این فرد انجام داده است را انجام ندهید و شاید به موفقیت دست پیدا کنید.

آشنایی با ویدئوهای آموزشی که در زمینه طراحی و ضبط سود خرید و فروش ارز دیجیتال 

مرحله دوم دریافت سود ارز دیجیتال در واقع صبر است. اینکه شما بتوانید یک استراتژی مناسب برای خودتان انتخاب کنید.

در واقع نیازمند زمانیست که شما باید آن را سپری کنید تا با تفکر و تعقل بهترین راه را انتخاب کنید.

هیچگاه در این راه شتاب زده عمل نکنید چراکه خرید و فروش ارز دیجیتال

در واقع یک معامله بسیار بزرگ است که شما می‌توانید سود بسیار زیادی از آن به دست آورید در نتیجه باید به خودتان زمان بدهید.

برنامه‌ریزی داشته باشید تا به سود ارز دیجیتال دست پیدا کنید

اینکه شما کار خود را بدون برنامه‌ریزی انجام دهید در واقع تنها برای شما مشکل‌ساز خواهد بود و هیچ دردی را هم درمان نخواهد کرد،

لذا اینکه ممکن است تمام پول خود را از دست بدهید.

شاید شما هم جز آن دسته کسانی باشید که کورکورانه معامله گران مختلفی را دنبال کنید.

این افراد به طور حتم برای شما قابل احترام هستند اما شاید سکه‌ای که آن‌ها برای خرید پیشنهاد می‌کنند کاملاً شما را با شکست مواجه کند.

زمانیکه شما به شکست بخورید به طور حتم ناراحت خواهید شد چرا که خودتان انتخاب کرده‌اید به حرف آن‌ها گوش کنید.

در نهایت تصمیم شخصی خودتان ممکن است که شما به سود نرسید و دچار ضرر شوید.

برنامه‌ریزی منظم در این زمینه نیازمند زمان و تلاش بسیار زیادی است.

خودتان پاسخگوی سود و زیان خودتان باشید

پیشنهاد ما به شما در این بخش این است که یک دفتر برای وقایع روزانه خود داشته باشید تا بتوانید در آن معاملات خود و سود خرید و فروش ارز دیجیتال را ثبت کنید.

در این دفتر باید اهداف سودتان را نیز تعریف کنید و پرسش‌هایی چالش برانگیز را نیز مطرح کنید تا بدانید در صورتیکه دارایی شما حتی 90 درصد هم کاهش پیدا کرد چه کاری انجام می‌دهید.

عملکرد هفتگی خودتان را بررسی کنید

  • بدانید که عملکرد هفتگی شما به چه صورت بوده است.
  • تمامی سود خرید و فروش ارز دیجیتال خود را مورد بررسی قرار دهید.
  • یک دفتر برای برنامه‌ریزی داشته باشید.
  • آن چیزی که همراه با این نوشتن به شما کمک می‌کند بررسی مداوم این دفتر است.

برای تقویت خودتان چه کارهایی باید انجام دهید

  • به صورت هفتگی دفتر خود را بررسی کنید.
  • آیا به اهدافی که مدنظر داشته‌اید، رسیده‌اید یا خیر؟
  • باید بدانید که برای تقویت خودتان چه کارهایی باید انجام دهید؟
  • ذهن آزادی داشته باشید.
  • بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 484
  • بازدید سال : 3,458
  • بازدید کلی : 10,500