loading...
مجله علمی آموزشی گلدآموز
امید بازدید : 27 شنبه 17 مهر 1400 نظرات (0)

بدون شک می‌دانید امروزه ارز دیجیتال پیشرفت زیادی کرده است و عده‌ای از مردم برای سرمایه‌گذاری از این ارزها استفاده می‌کنند. به همین علت افراد زیادی دوست دارند در دوره‌های آموزش سرمایه گذاری ارز دیجیتال امید فدوی شرکت کنند.

سایت‌هایی مانند ارزجو نیز از همین تقاضای بالا استفاده می‌کنند و فرصت خرید و فروش کریپتوکارنسی‌های مشهور را برای افراد به وجود آوردند.

اما همان‌طور که برخی افراد برای سرمایه‌گذاری و انجام کارهای مفید به‌سمت این ارزها می‌روند، عده‌ای با قصد و نیت کلاهبرداری در دنیای ارز دیجیتال قدم می‌گذارند و از این راه به سرمایه کلان می‌رسند. در این متن شما را با 6 روش رایج کلاهبرداری در دنیای ارزهای دیجیتال آشنا می‌کنیم.

https://hamyareweb.co/learn-about-6-common-scams-in-the-digital-currency-world/

 

دنیای ارزهای دیجیتال

کریپتوکارنسی یا همان ارز دیجیتال به ‌هدف کاهش کلاهبرداری و تقلب طراحی شده است. این ارز د رواقع ارزی رمزگذاری شده است که توانسته به‌سرعت مسیر پیشرفت را طی کند و گسترش یابد.

پیشرفت سریع انواع ارزهای دیجیتال و افزایش ارزش آن‌ها، باعث شده است عده زیادی از مردم برای سرمایه‌گذاری از آن‌ها استفاده کنند و همین موضوع زمینه کلاهبرداری را نیز برای برخی از افراد فراهم کرده است.

مخصوصا در کشور ایران که بسیاری از مردم به‌دلیل وضعیت اقتصادی ضعیف به‌دنبال رشد و پیشرفت هستند و ممکن است با آگاهی وارد این فضا نشوند، کلاهبرداری راحت‌تر است.

دلیل دیگر زیاد بودن کلاهبرداری، پیگیری دشوار تراکنش‌ها است. تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بیشتر به‌صورت ناشناس یا نیمه‌ناشناس هستند و پیگیری قضایی آن دشوار است.

بهتر است قبل از وارد شدن به این دنیا با شرکت در دوره‌های آموزشی امید فدوی آگاهی کافی درباره آن کسب کنید و راه‌های کلاهبرداری را بشناسید تا قربانی کلاهبرداران نشوید.

برای این‌کار می‌توانید از سمینارهای آموزش سرمایه ‌گذاری ارز دیجیتال استفاده کنید تا در مدت کم، بیشترین اطلاعات را به‌ دست آورید.

https://hamyareweb.co/learn-about-6-common-scams-in-the-digital-currency-world/ 

6 روش رایج کلاهبرداری در دنیای ارزهای دیجیتال

در این عنوان قصد داریم روش‌های رایج کلاهبرداری را برای شما بیان کرده و نحوه شناسایی هر یک از این روش‌ها را بررسی کنیم.

 

طرح پانزی، هرمی و شبکه‌ای

شاید نام این طرح برای شما آشنا نباشد اما حتما شیوه این کلاهبرداری را دیده‌اید و با آن آشنا هستید. این کلاهبرداری که رایج‌ترین روش کلاهبرداری در دنیای ارز دیجیتال است، یک الگو ساده دارد.

در این روش فرد کلاهبردار با وعده‌ سودهای زیاد سرمایه‌گذار را ترغیب می‌کند تا پول خود را به او بسپارد. بعد از دریافت پول آن را به‌عنوان سود به افراد قبلی می‌دهد تا اعتماد آن‌ها را جلب کند.

بعد از به‌دست آوردن مقدار کافی سرمایه فرد کلاهبردار فرار می‌کند و افراد سرمایه خود را از دست می‌دهند. در اکثر موارد نیز این فرد توسط قانون شناسایی نمی‌شود و سرمایه‌گذاران به پول خود نمی‌رسند.

اگر بخواهیم برای این روش مثالی بیاوریم می‌توانیم به کلاهبرداری بیت کانکت اشاره کنیم که توانست با کلاهبرداری و فریب مردم حدود 2 میلیون دلار جمع کند و عنوان بزرگترین کلاهبرداری در دنیای ارز دیجیتال را بگیرد.

شناسایی این طرح ساده است اگر منطقی باشید و هیجانی تصمیم نگیرید. حتما مالکان این طرح‌ها را بشناسید و سوابق آن‌ها را بررسی کرده و دفتر مرکزی شرکت مورد نظر را پیدا کنید.

با خود بررسی کنید که آیا سودهای پیشنهادی منطقی است یا ممکن است اغراق‌آمیز باشد. اگر خودتان نمی‌توانید تشخیص دهید با یک فرد قابل اعتماد مشورت کنید. اگر شما را به تشویق دوستان و آشنایان خود دعوت کردند حتما به این روش کلاهبرداری شک کنید.

 

استخراج ابری

این روش بیشتر در ربات‌های تلگرام دیده می‌شود و مانند روش پانزی با دادن وعده دروغین فرد را وسوسه می‌کنند. در روش استخراج ابری بیشتر افرادی گرفتار می‌شوند که تازه وارد دنیای ارز دیجیتال یا خرید و فروش ارز از پلتفرم‌هایی مانند ارزجو شده‌اند و بعد از محاسبه سود از طریق ماشین‌حساب‌های ربات، وسوسه می‌شوند و سرمایه‌گذاری می‌کنند.

در ابتدا ممکن است شما سود را همان‌طور که گفته‌اند دریافت کنید اما بعد از مدتی واریزها قطع می‌شود و شما سرمایه خود را از دست می‌دهید.

برای تشخیص این شگرد کلاهبرداری باید ببینید محل استخراج کجا است و از معتبر بودن آن اطمینان کسب کنید. گول تبلیغات را نخورید و اگر نام شرکتی معتبر را دیدید سریع به آن اعتماد نکنید زیرا ممکن است از نام آن شرکت برای سودجویی استفاده کرده باشند.

 

صرافی‌های تقلبی

اگر تازه‌وارد هستید و می‌خواهید یک صرافی را انتخاب کنید، گول تبلیغات آن را نخورید و حتما از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید.

برخی افراد برای کلاهبرداری صرافی تاسیس می‌کنند و بعد از دریافت پول از افراد غیب می‌شوند. این صرافی‌ها از چند طریق کلاه‌برداری می‌کنند:

  • گرفتن کارمزدهای بالا
  • برداشت دشوار پول
  • نگرفتن کارمزد در ابتدای کار و گرفتن کارمزدهای بالا در مراحل بعدی

بجز صرافی‌ها نامعتبر و تقلبی، ممکن است شما با کیف‌پول‌های جعلی روبرو شوید که با نام یک کیف‌پول معتبر در حال فعالیت هستند. این کیف‌پول‌ها برای افرادی که تازه‌کار هستند و با دقت معتبر بودن آن را بررسی نمی‌کنند، تله بسیار خطرناکی است.

نحوه شناسایی آن به این صورت است که اگر تبلیغی در تلگرام و گروه‌های مجازی دیدید مبنی بر سرمایه‌گذاری با کارمزد کم یا بدون کارمزد سریع جذب نشوید و به تقلبی بودن آن شک کنید. حتی اگر در نرم‌افزارهای معتبر کیف‌پولی وجود داشت باز هم مراحل اعتبارسنجی را انجام دهید و بعد سرمایه‌گذاری کنید.

 

صفحات و سایت‌های جعلی

یکی از سخت‌ترین روش‌های تشخیص کلاهبرداری، صفحات جعلی است. این صفحات دقیقا از آدرس سایت اصلی استفاده می‌کنند و به‌دلیل شباهت بالا افراد متوجه جعلی بودن آن نمی‌شوند. مثلا در آدرس سایت اصلی اگر حرف m به‌کار رفته باشد، در سایت جعلی از حرف n استفاده می‌کنند تا در نگاه اول قابل تشخیص نباشد.

بعد از وارد شدن به این سایت و وارد کردن اطلاعات شخصی، افراد به سایر حساب‌های شما دسترسی خواهند داشت. بهترین روش برای شناسایی این کلاهبرداری بررسی آدرس سایت است. به لینک‌های ناشناس اعتماد نکنید و بعد از چند بار بررسی کردن آدرس سایت، عملیات خود را انجام دهید.

 

تیم‌های پشتیبانی جعلی

ممکن است بعد از سرمایه‌گذاری با مشکلاتی روبرو شوید و نیاز باشد با فردی برای رفع مشکل خود مشورت کنید. اولین فرد یا گروهی که به ذهن‌تان می‌آید، تیم پشتیبانی یا مدیر صرافی مانند ارزجو است.

کلاهبرداران در این زمینه می‌توانند وارد شوند و خودشان را به‌عنوان مدیر یا پشتیان معرفی کنند و برای رفع مشکل اطلاعات شما را بگیرند.

ممکن است از شما بخواهند مقداری کوین برای آن‌ها واریز کنید تا مشکل شما را رفع کنند و بعد از واریز وجه فرار کنند و اثری از آن‌ها نماند.

برای جلوگیری از این کلاهبرداری حتما از سایت معتبر صرافی به واحد پشتیبانی یا مدیریت وصل شوید و از واتس‌آپ و تلگرام برای رفع مشکل خود استفاده نکنید. توجه کنید که واحد پشتیبانی برای رفع مشکل از شما چیزی دریافت نمی‌کنند .

 

اهدای رایگان ارز دیجیتال

ممکن است در ابتدا که این روش کلاهبرداری را بخوانید، بنظر شما مسخره و خنده‌دار باشد اما تاکنون میلیون‌ها دلار از همین روش کلاهبرداری شده است.

در این روش فرد کلاهبردار بعد از توییت زدن یک فرد مشهور کامنت می‌گذارد و متن کامنت آن به این صورت است که به طرفداران، ارز دیجیتال رایگان اهدا می‌شود. در ادامه این کامنت عده‌ای دیگر برای جلب اعتماد کامنت می‌گذارند و موفق شدن خود را برای گرفتن این هدیه بیان می‌کنند.

فرد گول‌خورده ارز را به لینک می‌فرستد ولی چیزی دریافت نمی‌کند و مراحل قانونی آن به‌حدی دشوار است که معمولا به جایی نمی‌رسد.

توجه کنید که افراد معروف هیچ‌وقت از این روش برای هدیه دادن استفاده نمی‌کنند و ارزی از طرفدار دریافت نمی‌کنند.

تعداد روش‌های کلاهبرداری بسیار زیاد است اما مهم‌ترین اصل آن این است که وقتی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید که اطلاعات کافی داشته باشید و سعی کنید در این زمینه سریع اعتماد نکنید و بررسی‌های جامعی داشته باشید.

در پایان فراموش نکنید شرکت در یک دوره آموزش سرمایه گذاری ارز دیجیتال مانند کلاس‌های امید فدوی بهترین فرصت می‌تواند برای افرادی باشد که می‌خواهند با اطلاعات جامع خرید و فروش ارزهای دیجیتال را شروع کنند.

کریپتوکارنسی دنیای پیچیده و ناشناخته‌ای است که بدون اطلاعات سرمایه خود را در آن از دست خواهید داد. پس هرچه بیشتر بدانید به سود خودتان خواهد بود.

امید بازدید : 25 شنبه 17 مهر 1400 نظرات (0)

طی سال‌های اخیر، ارزهای دیجیتالی مورد توجه بیشتر سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند. ارزهای دیجیتال در اخبار روزانه ما نیز جایگاه ثابت خود را توانستند به دست آورند.

با وجود سرمایه‌گذاران بسیاری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، افرادی هستند که به تازگی به اهمیت ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین پی می‌برند. بنابراین جای تعجب ندارد طی مدت کوتاه 12 ماهه اخیر، ارزش تمامی ارزهای رمزنگاری شده به میزان بیش از 3000 درصد افزایش یافته است.

با وجود این که بحث رمزارزها نوپا است، توجه بسیاری افراد را به خود جلب کرده‌ است. با تهیه بهترین پکیج آموزشی ارز دیجیتال شما نیز می‌توانید در این زمینه موفق شوید.

در حال حاضر، اصطلاحی که به‌وفور میان متخصصان این زمینه به کار می‌رود توکن سوزی بایننس و دیگر شرکت‌های ارز دیجیتال است.

https://mobilekomak.com/howto/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d9%81%d9%87%d9%88%d9%85-%d8%aa%d9%88%da%a9%d9%86-%d8%b3%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d9%87/

توکن سوزی چیست؟

توکن سوزی در دنیای رمزارزها، اتفاقی رایج است و برای شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران این زمینه مزایای بسیاری دارد. با وجود این که بعضی ارزها مانند بیت کوین و اتریوم توکن سوزی ندارند، شرکت‌هایی مانند بایننس و ریپل برای ارزهای مخصوص خود یعنی BNB و  XPRتوکن سوزی می‌کنند.

عبارت توکن سوزی ممکن است در ذهن شما سوزاندن تمام دارایی‌ها در آتش به نظر بیاید اما باید توجه داشت ارزهای دیجیتال و توکن‌ها ماهیت مجازی دارند. واضح است که سوزاندن به معنای واقعی کلمه مطرح نیست. اما توکن سوزی چیست؟

توکن سوزی به عملی گفته می‌شود که در آن، شرکت‌های صادرکننده توکن‌ها برای بالابردن ارزش آن ارز انجام می‌دهند. کنترل جریان توکن‌ها پس از استخراج کار بسیار دشواری است.

ماینرها و توسعه دهندگان به منظور حذف توکن‌ها از گردش، آن‌ها را خریداری می‌کنند و سپس آن‌ها را به آدرس‌های خاصی ارسال می‌کنند.

این سایت‌ها کلید خصوصی ندارند و به همین علت، هیچکس نمی‌تواند به این توکن‌ها دسترسی داشته باشد و از آن‌ها در معاملات خود استفاده کند. پس از این فرآیند، توکن‌ها غیرقابل استفاده هستند و به فضایی خارج از گردش منتقل می‌شوند.

روش‌های توکن‌سوزی

توکن سوزی بایننس و سایر صرافی‌ها، به چندین روش صورت می‌پذیرد:

  • ممکن است صرافی‌ها و شرکت‌های صادرکننده توکن، پس از خریداری قسمتی از توکن‌های موجود آن‌ها را به آدرسی متروک ارسال کنند.

این روش بسیار شبیه به به بازخرید سهام توسط شرکت‌های مایکروسافت و اپل در بازار بورس است. آن‌ها در این فرآیند براساس سود و درآمد خالص خود، اقدام به خرید سهام از بازار می‌کنند. در حقیقت این شرکت‌ها ارزش دارایی سهام‌داران را افزایش می‌دهند.

  • همچنین ممکن است صرافی‌ها هزینه‌ای را به عنوان کارمزد تراکنش در نظر بگیرند و پس از دریافت آن، این مقدار را از گردش خارج کنند.
  • پروتکل اثبات سوخت یا Proof of Burn براساس سوزاندن توکن یا همان رمزارزها و پرداخت مبلغی به عنوان حقوق ماینینگ یا استخراج به اعضای شبکه انجام می‌شود. لازم به ذکر است شرکت‌های معدودی از این روش استفاده می‌کنند.

پروتکل اثبات سوخت یا Proof of Burn

این پروتکل که به اصطلاح PoB نیز خوانده می‌شود، یکی از چندین الگوریتم مکانیسم اجتماعی است که توسط یک شبکه بلاک چین اجرا می‌شود تا از توافق همه گره‌های شرکت‌کننده در ارتباط با وضعیت واقعی و معتبر شبکه بلاک چین اطمینان حاصل شود.

این فرآیند معمولا اتلاف انرژی ندارد و به ماینرها اجازه می‌دهد توکن‌های ارز دیجیتال را بسوزانند. آیین استوارت، مخترع این الگوریتم، از یک قیاس برای توصیف آن استفاده می‌کند: سکه‌های سوزانده شده مانند سکوهای استخراج هستند.

در این مقایسه، یک ماینر سکه و توکن‌های خود را می‌سوزاند تا یک دکل معدن مجازی خریداری کند که به او قدرت استخراج می‌دهد. به همین علت، هرچه سکه‌های بیشتری سوزانده شود این دکل بزرگتر خواهد بود.

سیستم PoB برای جلوگیری از ناعدالتی در برابر افراد تازه کار در این فضا، رویکردی را عملی کرد. در این رویکرد سکه‌ها و توکن‌ها به صورت دوره‌ای سوزانده می‌شوند.

مزایای واقعی توکن سوزی

حداقل دو نوع رمزارز وجود دارد که تا به حال سوزانده شده‌اند. بیت کوین کش که ارزش آن در بهار سال 2020 میلادی به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرد. به دنبال آن، مرکز استخراج ارز دیجیتال آنتپول (Antpool) در 20 آوریل سال 2020  اعلام کرد که 12 درصد از بیت کوین کش‌های دریافتی خود را به آدرس‌های اینترنتی غیرقابل دسترس ارسال کرده است.

با توجه به این که آنتپول حدود 10 درصد از معاملات بیت کوین کش را تایید می‌کند، این میزان کم نیست. بدین ترتیب آنتپول توانست نرخ تورم بیت کوین کش یا BCH را کاهش دهد که باعث رشد چشمگیر ارزش بیت کوین کش می‌شود.

بایننس کوین یا BNB پیش از بیت کوین کش، اقدام به بررسی استراتژی توکن سوزی کرد. بر اساس گزارش‌های موجود، بیش از 1.8 میلیون توکن BNB در چند هفته اول سال 2020 سوزانده شد.

این فرآیند در آوریل تکرار شد و حدود 30 میلیون دلار دیگر از BNB در آن زمان سوزانده شد. درست است که توکن سوزی بایننس تا کنون به سود عظیم بیت کوین کش نرسیده اما میان دیگر ارزهای دیجیتال عملکرد بسیار خوبی داشته است.

البته توکن سوزی همانطور که در بهترین پکیج آموزشی ارز دیجیتال گفته می‌شود، خطرات زیادی دارد. سوزاندن سکه لزوما منجر به افزایش ارزش توکن‌ها و سکه‌های باقی مانده در گردش نمی‌شود. این عمل تضمین نمی‌کند که تعداد کل توکن‌های در گردش کم شود زیرا نوسانات زیادی در آن وجود دارد.

برای مثال بیت کوین 21 میلیون توکن دارد. برخی تحلیلگران معتقد هستند که این سقف به ارزش BTC کمک می‌کند. با وجود این، بیت کوین انواع جدیدی از توکن مانند بیت کوین کش، بیت کوین طلا و دیگر آلت کوین‌ها را معرفی کرده است.

آلت کوین‌ها و توکن‌هایی که تازه صادر شده‌اند، بلاک چین خاص خود را دارند و با توکن‌های قدیمی متفاوت هستند در نتیجه می‌توان گفت بیت کوین و بیت کوین کش دو پروژه متفاوت با کاربری‌های متفاوت هستند، این امر همچنان باعث تولید هرچه بیشتر بیت کوین می‌شود.

توکن سوزی‌های دوره‌ای رمزارزها

  • صرافی موفق بایننس، هر سه ماه یک بار اقدام به توکن سوزی می‌کند. در توکن سوزی اخیر بایننس که در تاریخ 18 جولای 2021 انجام شد، 400 میلیون دلار از کوین‌های BNB خود را سوزاند.

بایننس اعلام کرده که تا به حال در مجموع 1،296،728 BNB به ارزش 393،673،653 دلار سوزانده است.

  • ریپل یا XPR از لحاظ ارزش، ششمین رمز ارز جهان است و در سال اخیر علیرغم درگیری با سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا قیمت خوبی دارد.

ریپل برای توکن‌های اصلی خود یعنی XPR، سیاست مشابهی اجرا می‌کند. این ارز دیجیتال هزینه تراکنش‌ها را نابود می‌کند. این امر باعث کاهش XPRهای در گردش به مرور زمان و ثبات قیمت می‌شود.

  • استلار، یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ ارز دیجیتال است که در سال 2019 یکی از بزرگترین توکن سوزی‌های تاریخ را انجام داد و طی آن 55 میلیون استلار سوزانده شد. این میزان توکن استلار یا XLM در آن زمان ارزشی معادل ۴/۷ میلیارد دلار داشت.
  • ساتوژی، اولین شبکه مبتنی بر پروتکل اثبات سوخت یا PoB است. تا کنون 50 درصد از توکن‌های آن که با نام ساتوز شناخته می‌شوند، سوزانده شدند. در هر ده دقیقه 50 ساتوز بین کاربرانی که در توکن سوزی سهیم بودند، توسط بلاک چین تقسیم می‌شود.

اخیرا اتریوم نیز توکن سوزی خود را انجام داده است و همچنین ارزهایی مانند ترون و شیبا اینو نیز اقدام به آن کردند. همچنین اخباری به گوش می‌رسد که کاردانو نیز ممکن است چنین روندی را در پیش بگیرد.

امید بازدید : 34 یکشنبه 11 مهر 1400 نظرات (0)

هنگامی که صحبت از صرافی‌های ارز دیجیتال می‌شود احتمالا اولین چیزی که به ذهن هر فرد آشنا با ارز دیجیتال می‌رسد، صرافی بایننس است. امروزه بایننس به عنوان غول بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

این صرافی کاربران زیادی دارد و می‌توان گفت تمام رمزارزهای موجود در بازار در بروکر بایننس پیدا می‌شوند. اما به احتمال زیاد، اخیرا خبرهایی مبنی بر تغییر سیاست‌های این بروکر محبوب شنیده‌اید.

بایننس برای اولین بار جهت کنترل بازار ارز دیجیتال مقداری از کوین‌های BNB آزاد خود را حذف کرد. سیاست توکن سوزی بایننس که هر سه ماه یک بار اتفاق می‌افتد، یکی از عوامل بسیار مهم برای افزایش قیمت بایننس کوین است. بنابراین سرمایه گذاری بلند مدت در این صرافی، سود زیادی به دنبال خواهد داشت و این یکی از دلایل محبوبیت این صرافی است.

مسدود شدن کاربران ایرانی در صرافی بایننس

کمی پیش از شانزدهمین توکن سوزی بایننس، این صرافی در رویکردها و سیاست‌های خود تغییراتی اعمال کرد که باعث مسدود شدن حساب بسیاری از کاربران ایرانی بایننس شد. تغییرات قوانین این صرافی در دو فاز رخ داد.

فاز اول حدودا 3 ماه گذشته اتفاق افتاد و بایننس از طریق یک شرکت سوم، بعضی از آی پی‌هایی که از ایران در بایننس فعالیت می‌کردند را شناسایی کرد و اجازه برداشت حساب به آن‌ها نداد.

فاز دوم این تغییرات، اخیرا اتفاق افتاد و پس از مصاحبه با مدیرعامل صرافی بایننس، سیاست‌های جدید این صرافی مشخص شد. پیش از این تغییرات کاربرانی که احراز هویت خود را انجام نداده بودند، می‌توانستند روزانه دو بیتکوین یا هر میزان معادل ارزش آن از حساب خود برداشت کنند.

این مقدار، با توجه به ارزش بالای دو بیتکوین برای بسیاری قابل قبول بود و مشکلی به دنبال نداشت. تغییرات اخیر بایننس، این میزان برداشت را به شش صدم بیتکوین معادل 2000 تتر در روز کاهش داد. همچنین تغییراتی در بخش KYC و احراز هویت صرافی بایننس اضافه شد.

سیاست‌های جدید صرافی بایننس

احراز هویت basic برای تمام حساب‌های جدیدی که در بایننس افتتاح می‌‌شوند، الزامی است. همچنین حساب‌هایی که پیش از این نیز در بایننس فعالیت می‌کردند تا تاریخ 23 آگوست یا یکم شهریور مهلت داشتند مرحله احراز هویت Basic را انجام دهند. در غیر این صورت، کاربران اجازه برداشت از حساب خود را نخواهند داشت و حساب آن‌ها مسدود می‌شود.

در احراز هویت سطح یک یا Basic، اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خواسته می‌شود. برخی کاربران ایرانی در مرحله احراز هویت Basic اطلاعات اشتباه و جعلی وارد می‌کردند. بایننس در مرحله بعدی احراز هویت خود، صحت این اطلاعات را بررسی می‌کند، بنابراین این حساب‌ها مسدود می‌شوند.

طی تغییرات سیاست‌های بایننس، دسترسی کشورهای ایتالیا، آلمان و هلند به بخش فیوچرز و معامله در آن وجود ندارد. البته این تغییرات به درخواست این کشورها بوده است. کشورهای دیگری که می‌توانند در فیوچرز فعالیت داشته باشند نیز حداکثر تا اهرم 20 می‌توانند از آن استفاده کنند.

همچنین بایننس اعلام کرد به زودی تمام کشورهای اروپایی قادر به باز کردن فیوچرز و مارجین نخواهند بود. کاربران سه کشور ایتالیا، آلمان و هلند 90 روز فرصت دارند پوزیشن‌های خود را ببندند.

حال این سوال پیش می‌آید که آیا کاربران ایرانی همچنان می‌توانند به فعالیت خود در بایننس ادامه دهند؟ متاسفانه محدودیت‌ها برای کاربران بیشتر خواهد شد و بهتر است حساب خود را به صرافی‌های دیگر منتقل کنید. چگونگی انتقال حساب و کار با انواع صرافی‌ها در بهترین پکیج آموزشی ارز دیجیتال سایت امید فدوی آموزش داده شده است.

طبق نظر چند کارشناس ارز دیجیتال در صورتی که مشکلی برای احراز هویت ندارید و قصد دارید در بایننس فعالیت کنید، برای دور زدن تحریم‌ها باید از آی پی ثابت و VPN یا VPS استفاده کنید. همچنین بهتر است از کشورهایی مانند سنگاپور اقدام به احراز هویت کنید.

https://itresan.com/356216/

بهترین صرافی ارز دیجیتال باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد

پس از جستجویی کوتاه، به صرافی‌ها و بروکرهای زیادی برمی‌خورید که هریک ادعا دارد که بهترین صرافی بین رقبای خود است. طبق اطلاعات حاصل از CMC، 18998 بازار برای معامله ارز دیجیتال وجود دارد و در حقیقت، این شما هستید که باید طبق نیاز و اهداف خود تصمیم بگیرید کدام صرافی برای فعالیتتان بهتر است.

با این حال می‌توان گفت یک صرافی ایده‌آل به طور کلی چنین ویژگی‌هایی دارد:

  • سرعت و کیفیت ارائه خدمات
  • دارا بودن تیم پشتیبانی قوی و ارتباط با کاربر
  • سهولت در ترید رمز ارزهای مختلف
  • امنیت و حریم خصوصی
  • میزان کارمزد و نحوه محاسبه آن در معاملات
  • تنوع در رمز ارزهای قابل معامله

با توجه به این که کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها اجازه حضور مستقیم در بروکرهای جهانی و معامله ارز دیجیتال ندارند، کار با صرافی‌های مطرح در سطح جهانی که اکثرا پیرو قوانین و سیاست‎‌های آمریکا هستند دشوار است.

به همین علت برخی معتقدند بهترین صرافی ارز دیجیتال، یک بروکر معتبر ایرانی است. تعدادی از این صرافی‌ها کاربران بالایی دارند و با توجه به رتبه‌ای که در الکسا دارند، قابل اعتماد هستند. صرافی نوبیتکس یکی از بهترین بروکرهای ایرانی است.

https://itresan.com/356216/

بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال جایگزین بایننس

اجازه دهید در ادامه مطلب چند جایگزین برای بایننس را معرفی کنیم که کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند. توجه کنید نام این صرافی‌ها تنها پیشنهاد است و شما برای مدیریت سرمایه خود باید تحقیق خودتان را انجام دهید و طبق آن تصمیم بگیرید. مانند همیشه طبق نظر هر کارشناس ارز دیجیتال معتبر نگه داشتن سرمایه در صرافی‌ها کار درستی نیست و باید آن‌ را به انواع کیف پول ارزهای دیجیتال انتقال داد.

صرافی کوینکس (CoinEx)

این صرافی، بهترین گزینه موجود برای کاربران ایرانی و تحریم‌ها است. این صرافی از انتهای سال 2017 در هنگ کنگ شروع به فعالیت کرد و به کمک تیم حرفه‌ای خود توانست به گسترش هرچه بیشتر ارز دیجیتال بپردازد.

یکی از مزایای این صرافی، کارمزد یک صدم درصدی آن است. همچنین در صورتی که کاربران توکن CET داشته باشند می‌توانند این سود را تا 0.02 درصد کاهش دهند. ایمنی بالا، رابط کاربری ساده، بستر پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت تا سقف 10 هزار دلار و معاملات لورج از دیگر مزایای این صرافی هستند.

صرافی نوبیتکس

نوبیتکس اولین بازار مبادله ارزهای دیجیتال با پول رایج ایرانی در جهان است که در تابستان سال 1396 شکل گرفت و در زمستان همان سال از نسخه اولیه آن رونمایی شد. از مزایای این صرافی می‌توان به امکان معامله به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته، وجود نرم‌افزار مخصوص گوشی همراه، رابط کاربری ساده و امکان پرداخت از طریق کارت‌های شتاب اشاره کرد.

این صرافی از رمز ارزهای محبوب تحت بلاک چین مانند اتریوم و بیت کوین پشتیبانی می‌کند. صرافی نوبیتکس همچنین از بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک، ریپل، ایاس، ترون، داج کوین، استلار، بایننس کوین، لایت کوین و ارز پیمان پشتیبانی می‌کند.

طبق کانال‌های سیگنال ترید ارز دیجیتال، می‌توان گفت این صرافی حجم معاملاتی بسیار بالاتری نسبت به رقبای ایرانی خود دارد. کارمزدهای ریالی این صرافی، بین 0.35 تا 0.2 هستند. همچنین کارمزد اکسچنج با تتر، عددی ثابت بین 0.13 تا 0.15 درصد است.

https://itresan.com/356216/

صرافی کوکوین (Kucoin)

در سال 2017، شخصی به نام مایکل گان (Michael Gan) به همراه اریک دان (Eric Don) صرافی کوکوین را راه‌اندازی کرد. این صرافی، یکی از پیشرفته‌ترین و مطمئن‌ترین محیط‌ها برای خرید و فروش و تبدیل ارزهای دیجیتال است که از بیش از 200 نوع رمزارز پشتیبانی می‌کند.

باید توجه کنید آدرس اینترنتی این صرافی برای کاربران ایرانی فیلتر نیست. اما حتما برای عضویت در آن و فعالیت از راهکارهای مشابه با بایننس استفاده کنید.

از طرفی صرافی کوکوین ارز دیجیتال بومی خود را به نام Kucoin Shares (KSC) ارائه می‌دهد و کاربران با نگهداری این ارز می‌توانند از تخفیف در میزان کمیسیون معاملات خود بهره‌مند شوند.

دیگر مزایای این صرافی، نقدینگی بالا، وجود فیات و سرویس‌های مختلف، رابط کاربری ساده و تیم پشتیبانی قوی، امکان معامله بدون نیاز به احراز هویت، دارا بودن نرم‌افزار مخصوص گوشی همراه و رایانه، امنیت بالا و کارمزد کم است.

متاسفانه روش‌های پرداخت در این صرافی محدود هستند. همچنین برخی کارشناسان ارز دیجیتال اعتقاد دارند این صرافی برای افراد مبتدی مناسب نیست زیرا امکانات پیشرفته و وسیعی دارد. منابع آموزشی ارز دیجیتال در این صرافی محدود هستند و تنها در بهترین پکیج آموزشی ارز دیجیتال، آموزش داده می‌شوند.

توجه داشته باشید در حال حاضر می‌توانید بدون نیاز به تغییر آی پی در دو صرافی کوکوین و کوینکس فعالیت داشته باشید اما برای امنیت بیشتر بهتر است از آی پی ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

امید بازدید : 26 یکشنبه 11 مهر 1400 نظرات (0)

چطور بهترین دوره ارز دیجیتال را پیدا کنیم؟ بسیاری از افرادی که می‌خواهند با ارزهای دیجیتال آشنا شوند، معمولا در سایت های آموزش ارز دیجیتال دنبال دوره‌های آموزشی می‌گردند تا با استفاده از آن‌ها بتوانند اطلاعات خود را در زمینه این ارزها افزاریش دهند.

افراد با خرید و فروش به‌موقع ارزهای دیجیتال می‌توانند سودهای بسیار زیادی به دست آورند. با این حال کاربرانی که با روش کار ارزهای دیجیتال آشنایی ندارند و اطلاعات آن‌ها نیز در این زمینه کامل نیست، به سودی نخواهند رسید و ضرر می‌کنند.

به این دلیل که امروزه بازار ارزهای دیجیتال بسیار رونق گرفته است و روزانه تعداد زیادی بر خریداران این ارزها افزوده می‌شود، بنابراین لازم است تا افراد اطلاعات خود را در زمینه این پول‌های دیجیتالی بالا ببرند و از ضررهای احتمالی پیشگری کنند.

با یک جستجوی ساده در گوگل، سایت های آموزش ارز دیجیتال زیادی برای شما به نمایش درمی‌آیند. در این سایت‌ها دوره‌های بسیار زیادی درباره ارز دیجیتال گذاشته می‌شود که سایت امید فدوی نیز یکی از آن‌ها است.

بسیاری از افراد تمایل دارند تا بدانند در بهترین دوره ارز دیجیتال چه مباحثی توضیح داده می‌شوند، بنابراین ما در این مطلب تعدادی از این مبحث‌ها را به‌طور خلاصه برای شما بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

https://techrato.com/2021/09/16/how-to-find-best-crypto-course-reportage/

چه مباحثی در بهترین دوره ارز دیجیتال آموزش داده می‌شوند؟

از جمله مباحثی که در این دوره باید آموزش داده شوند، می‌توان به مواردی از جمله ماینینگ و استخراج ارز، خرید و فروش ارز از صرافی‌های داخلی و خارجی، آشنایی با صرافی‌های ایرانی و خارجی، انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال و مباحث کاربردی دیگر اشاره کرد. اجازه دهید با چند مورد آن‌ها کمی بیشتر آشنا شویم.

https://techrato.com/2021/09/16/how-to-find-best-crypto-course-reportage/

ماینینگ و استخراج ارز

ماینینگ یکی از روش‌های است که برای به دست آوردن بیت کوین و سایر رمز ارزها از آن استفاده می‌کنند. ماینینگ در لغت به معنای استخراج است و در اصطلاح به مراحلی می‌گویند که توسط آن‌ها تراکنش‌های ارزی افراد توسط سیستم اعتبار پیدا می‌کنند و به یک فهرست عمومی به نام بلاک چین اضافه می‌شوند.

در واقع می‌توان گفت ماینینگ، فرآیندی است که کاربران در آن می‌توانند تراکنش‌های تایید شده انجام دهند و این تراکنش‌ها نیز در دفتر عمومی کل بلاک چین به ثبت می‌رسند.

افراد با در دست داشتن یک کامپیوتر متصل به اینترنت می‌توانند با ماینینگ، ارز استخراج کنند و به ماینر تبدیل شوند. علاوه بر این اشخاصی که در صرافی‌ها نیز مشغول به کار هستند، می‌توانند با انجام کارهای ماینینگ، کریپتوکارنسی پاداش بگیرند.

ماینر نیز به شخصی گفته می‌شود که مراحل ماینینگ و استخراج ارز را انجام می‌دهند. هدف از انجام این کار توسط ماینرها به ثبت رساندن تراکنش‌ها برای به‌وجود آوردن یک بلاک است.

ماینر می‌تواند نود سبک یا نود کامل باشد. علاوه بر این ماینر باید با استفاده از سی‌پی‌یو، دستگاه ASIC و کارت گرافیک به مساله رمزنگاری شده پاسخ دهد و اعتبار آن را نیز تایید کند.

زمانی که یکی از این ماینرها توانست این وظیفه را انجام دهد، نتایج کار خود را ارئه می‌کند و بعد از آن می‌تواند از جانب نودهای کامل تاییدیه بگیرد. اگر افرادی که در این شبکه فعال هستند، راهکار این شخص را تایید کنند، این ماینر می‌تواند یک بلاک به بلاک اصلی بیافزاید و جایزه نیز بگیرد.

خرید و فروش ارز از صرافی

افراد برای انجام معاملات ارزی خود می‌توانند از دو طریق اقدام کنند. در یکی از این روش‌ها فرد باید یک صرافی قابل اطمینان و معتبر پیدا کند و مراحل ثبت نام در آن را انجام دهد. بعد از ثبت نام در صرافی و ایجاد یک حساب کاربری جدید، شخص خواهد توانست ارزهای خود را بفروشد یا ارز جدیدی بخرد.

چطور بهترین دوره ارز دیجیتال را پیدا کنیم؟

صرافی‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که دارندگان ارز با کمک آن‌ها اقدام به خرید و فروش ارز می‌کنند. از طرفی خرید و فروش ارز در صرافی علاوه بر راحت بودن، امنیت بالایی نیز دارد.

برای این که یک شخص بتواند معاملات ارزی خود را توسط یک صرافی انجام دهد، باید مراحل زیر را بگذراند.

  • داشتن یک کیف پول: تمام دارندگان ارز دیجیتال، برای هر فعالیتی در این بازار به یک کیف پول نیاز دارند تا به واسطه آن از رمز ارزهای خود نگهداری کنند. به این دلیل که ماهیت این ارزها دیجیتالی است، بنابراین برای نگهداری از آن‌ها نیز به کیف پول‌های دیجیتالی نیاز پیدا خواهید کرد.
  • انتخاب یک صرافی قابل اطمینان: برای تضمین امنیت ارزهای خود باید یک صرافی قابل اطمینان و معتبر پیدا کنید.
    برای یافتن یک صرافی معتبر خارجی یا داخلی باید مواردی را مورد بررسی قرار دهید که از جمله این موارد می‌توان به پلتفرم مورد استفاده صرافی، رابطه کاربری، میزان و تعداد ارزهای مورد معامله، حق کمیسیون و کارمزد دریافتی، میزان اعتبار، حجم بازار و غیره اشاره کرد.
  • انجام مراحل احراز هویت برای جلوگیری از کلاه برداری‌ها و سوءاستفاده‌های احتمالی در آینده
  • شارژ حساب کاربری و خرید و فروش ارزها

البته باید دقت داشته باشید که کشور ایران در بسیاری از صرافی‌های خارجی تحریم است و افراد ممکن است با ثبت نام در آن‌ها دارایی‌های خود را از دست بدهند. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب یک صرافی، ابتدا از خدمات آن برای کشور ایران مطمئن شوید.

آشنایی با صرافی‌های داخلی و خارجی

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم برای انجام معاملات ارزی باید یک صرافی معتبر پیدا کنید. در ادامه تعدادی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران و خارج از آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

نوبیتکس

نوبیتکس یکی از صرافی‌های آنلاین ایرانی است و در زمینه معاملات ارز دیجیتال مشغول به کار است. از جمله قابلیت‌های این صرافی ایرانی می‌توان به امکان سفارش‌دهی در بازارهای رقابتی اشاره کرد.

دیگر مزایای این صرافی عبارت هستند از:

  • ارزهای مختلفی را حمایت می‌کند.
  • افراد می‌توانند با استفاده از این صرافی در هر ساعت از شبانه روز معاملات خود را انجام دهند.
  • این صرافی کیف پول اختصاصی دارد و از کلید خصوصی خود به‌صورت آفلاین نگهداری می‌کند تا امکان هک شدن این کلید کاهش یابد.

والکس

والکس یکی از بازارهای معملاتی ارز دیجیتال در ایران است که افراد با استفاده از آن می‌توانند ارزهای خود از جمله بیت کوین و سایر ارزها را معامله کنند. این پلتفرم امنیت بالای نیز دارد.

در این بازار کاربران قیمت‌های پیشنهادی خود را ارائه می‌دهند و می‌توانند به‌صورت مستقیم ارزهای خود را معامله کنند.

از جمله ویژگی‌های این صرافی می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • در صرافی والکس، دارایی افراد در کیف پول سخت‌افزاری نگه داشته می‌شود.
  • در این پلتفرم ارزهای شاخصی مانند تتر، اتریوم و بیت کوین نیز پوشش داده می‌شوند.
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • انجام معامله در هر ساعت از شبانه روز

صرافی کوین بیس

کوین بیس یکی از صرافی‌های معتبر خارجی است که افراد در آن می‌توانند علاوه بر خرید و فروش ارزهای خود با کاربران دیگر، از خود صرافی نیز ارز بخرند.

استفاده از این صرافی مزایای زیر را خواهد داشت.

  • پشتیبانی از سکه‌ها و ارزهای محبوب و پایدار DAI و USDC
  • امنیت بالا
  • شهرت فراوان
  • کارمزد کم برای انجام معاملات
  • امکان پرداخت با سیستم بانکی و کارت اعتباری

صرافی بایننس

این صرافی مشهورترین و معتبرترین صرافی در سراسر دنیا است که بدون شک حداقل یک بار نام آن را شنیده‌اید. بایننس فعالیت خود را به‌صورت واسطه بین خریدار و فروشنده انجام می‌دهد.

البته باید بدانید که ایران توسط بایننس تحریم شده است. بنابراین افراد برای استفاده از این صرافی باید از VPS استفاده کنند. VPS یک IP ثابت به شما می‌دهد. در نتیجه با هر بار متصل شده به صرافی ای پی شما تغییر نخواهد کرد.

موارد زیر از مزایای صرافی بایننس هستند.

  • ارائه ارز دیجیتال مختص به خود به نام بایننس کوین
  • داشتن صندوق دارایی امن
  • امکان خرید و فروش بیت کوین بدون انجام عملیات احراز هویت

انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال

افراد برای نگهداری از کلید خصوصی خود به کیف پول دیجیتال نیاز دارند. کیف پول‌های دیجیتالی زیادی در بازار وجود دارند و هر شخص با توجه به نیاز خود می‌تواند یکی از این والت‌ها را انتخاب کند.

  • والت دسکتاپ: این کیف پول باید روی یک لپ تاپ یا سیستم مخصوص نصب شود و فقط از آن سیستم در دسترس است. این کیف پول امنیت نسبتا خوبی دارد.
  • والت موبایل: این کیف پول عملکردی شبیه به والت دسکتاپ دارد و روی موبایل نصب می‌شود.
  • والت تحت وب یا آنلاین: این کیف پول برای ارسال سکه‌ها به دیگر افراد بسیار راحت و مناسب است. از طرفی به دلیل آنلاین بودن امنیت بسیار کمی دارد.
  • والت کاغذی: فرد با نوشتن کلیدهای خصوصی و عمومی خود روی کاغذ یا گرفتن پرینت از آن‌ها می‌تواند امنیت ارزهای خود را تامین کند.
  • والت سخت‌افزاری: این کیف پول دستگاهی فیزیکی شبیه به یک پورت USB است و امنیت بسیار بالایی دارد.

چطور بهترین دوره ارز دیجیتال را پیدا کنیم؟

افرادی که به‌تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اند و می‌خواهند از این طریق به درآمد برسند، می‌توانند با بررسی سایت های آموزش ارز دیجیتال و خرید بهترین دوره ارز دیجیتال، خیلی سریع مهارت‌های خود را در این زمینه افزایش دهند.

امید فدوی یکی از بهترین مدرس‌های ارز دیجیتال است و در دوره‌های خود به‌طور کامل درباره مباحث گفته شده در بالا و دیگر موارد صحبت می‌کند. بنابراین اگر شما علاقه‌مند به استفاده از این دوره هستید، می‌توانید از سایت این مدرس سرشناس ارزهای دیجیتال بهره ببرید.

امید بازدید : 23 چهارشنبه 07 مهر 1400 نظرات (0)

فناوری بلاک چین یکی از اصلی‌ترین و برترین فناوری‌ها است که بر جهان تاثیر زیادی گذاشته است. مهم‌ترین کاربردهای این فناوری در عرصه ارزهای دیجیتال نمایان می‌شود که با ورود بیت کوین به دنیا معرفی شد.

همان‌طور که بهترین استاد ارز دیجیتال به شما خواهد گفت در شبکه بلاک چین یک دفتر کل از داده‌های ذخیره که در بلاک‌ها توزیع شده‌اند وجود دارد که با رمزنگاری‌های کریپتوگرافیک با یکدیگر در ارتباط هستند. بد نیست بدانید که این دفتر کل توسط یک شخص یا اشخاص خاصی کنترل نمی‌شود.

https://www.entekhab.ir/fa/news/637767/%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%BA%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-dapps-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF

اطلاعاتی که روی این دفتر کل ذخیره شده‌اند قابلیت حذف و بازگشت ندارند که این مورد در حقیقت از ویژگی‌های مهم شبکه بلاک چین در جهان به‌شمار می‌رود.

حال هر برنامه‌ای که در این شبکه اجرا می‌شود غیر متمرکز یا Dapp نام دارد. برنامه‌های دی فای از آن جایی که هنوز به‌تازگی معرفی شدند خیلی اطلاعات خاصی از آن‌ها موجود نیست. بنابراین در ادامه کمی بیشتر در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم تا بتوانید زمان دریافت سیگنال کوینکس آن‌ها را تشخیص دهید.

https://www.entekhab.ir/fa/news/637767/%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%BA%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-dapps-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF

ویژگی‌های اپلیکیشن‌های غیر متمرکز

این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:

متن باز (Open Source)

دی اپ‌ها به‌صورت کاملا مجزا روی شبکه بلاک چین اجرا می‌شوند و باید همه تغییرات آن‌ها توسط یک دسته تایید شود. بنابراین کدهایی که روی برنامه غیر متمرکز وجود دارد باید کاملا دقیق و با جزئیات بالا در دسترس باشد.

غیر متمرکز (Decentralized)

برای این که از تقلب جلوگیری شود و اطلاعات تغییر نکند، باید همه فعالیت‌ها و تاریخچه اپلیکیشن به‌صورت عمومی و غیر متمرکز در اختیار کاربران قرار بگیرد.

تشویقی بودن (Incentivized)

هنگامی که تراکنش‌ها انجام و بلاک جدیدی به شبکه بلاک چین توسط کاربران شبکه انجام می‌شود برای این که سنجش اعتبار و تایید تراکنش‌ها صورت گیرد جایزه یا کارمزدی به کاربران تعلق می‌گیرد. کاربران باید برای استفاده از برنامه‌های غیر متمرکز که روی شبکه بلاک چین کارآیی دارند به شبکه کارمزدی بپردازند.

قرارداد (Protocol)

تمامی کاربران در شبکه بلاک چین برای سنجش اعتبار و تایید تراکنش‌ها طبق یک الگوریتم ابتدا باید با یکدیگر به توافق برسند تا با یک روش تراکنش‌های جدید شبکه را تایید ‌کنند و در نهایت به شبکه اضافه شوند.

طبق ویژگی‌هایی که بیان کردیم می‌توان گفت بیت کوین اولین اپلیکیشن غیر متمرکز روی شبکه بلاک چین است چرا که این ارز تمامی ایرادات موجود بر متمرکز بودن فعالیت‌های مالی مانند سانسور و غیره را رفع کرده است. بیت کوین در واقع دفتر کل توزیع شده مستحکمی است که امکان انجام تراکنش‌های مالی را بدون هیچ واسطه و کنترلی به کاربران خود ارائه می‌دهد.

بنابراین، بیت کوین توانست مسیر را برای شبکه‌های بلاک چین و ارزهای دیگر باز کند، اما ارزی که توانست پتانسیل حقیقی فناوری بلاک چین را به نمایش بگذارد اتریوم بود. اتریوم اولین شبکه بلاک چینی بود که به برنامه‌نویسان اجازه داد اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را در فرمت پروتکل قراردادهای هوشمند اجرا و پیاده‌سازی کنند.

در برنامه اتریوم به‌وجود آمدن شرایطی که اپلیکیشن‌های غیر متمرکز تمرکزشان را روی امنیت و مقیاس‌پذیری بگذارند از اهداف اصلی شبکه به‌شمار می‌رود.

اتریوم با زبان سالدیتی که یک زبان وابسته به قرارداد و قدرتمند است به توسعه‌دهندگان شبکه این امکان را می‌دهد که قراردادهای هوشمند را با استفاده از ماشین مجازی اتریوم پیاده‌سازی و اجرایی کنند.

درست است که اتریوم راه را برای دیگر پلتفرم‌های قرارداد هوشمند باز کرده است، اما در مقایسه با دیگر قراردادها به دلیل ویژگی‌هایی که دارد از کاربران کمتری برخوردار است. از دو شبکه‌ای که توسعه‌دهندگان زیادی روی آن فعال هستند می‌توان به بلاک چین ایاس (EOS) و ترون (TRON) اشاره کرد.

این ارزها را می‌توانید به نوبیتکس ورود کنید و بخرید.

https://www.entekhab.ir/fa/news/637767/%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%BA%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-dapps-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF

آغاز راه‌اندازی برنامه غیر متمرکز

طبق برنامه زیر عمل کنید:

نوشتن وایت پیپر

مقاله‌ای که می‌نویسید باید مساله‌ای باشد که شما قصد حل کردن آن را دارید و در حقیقت هدف برنامه است. در وایت پیپر باید با ذکر جزئیات و شفاف تمام اهداف برنامه غیر متمرکز را بیان کنید. همچنین به بیان برنامه‌هایی که در ارتباط با توزیع توکن برنامه غیر متمرکز هستند و چگونگی انجام آن نیز بپردازید.

باید مکانیسم اجماع خود را تعیین و همچنین گروه مدیریت و توسعه‌دهندگان خود را نیز استخدام کنید. باید مشکلات فنی موجود در مسیر را پیش‌بینی کنید و موارد مورد نیاز بخش فنی را بیان کنید.

به دنبال جذب کاربر باشید

باید در مورد اهداف نوشته شده در وایت پیپر گفتگوهای جمعی راه بیاندازید و یک تیم تشکیل دهید. به بازخوردهایی که از طرف دنبال‌کننده می‌گیرید باید بها دهید و برنامه‌های خود را طبق آن‌ها دوباره زیر نظر بگیرید.

از عرضه اولیه فراموش نکنید

وقتی اپلیکیشن غیر متمرکزتان قدرتمند شد، حال نوبت به بیان تاریخی برای عرضه اولیه توکن و جمع کردن سرمایه از طرف کاربران است. وب‌سایتی که برای اپلیکیشن غیرمتمرکز خود در نظر می‌گیرید باید تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار دهد.

برنامه‌های خود را عملی کنید

اپلیکیشن غیر متمرکز خود را گسترش دهید و به دنبال جذب توسعه‌دهندگان و گروه‌های بیشتری باشید.

ICO چیست؟

ICO یا عرضه اولیه کوین در حقیقت همان معرفی یک برنامه غیر متمرکز جدید به شبکه بلاک چین است. با عرضه اولیه سرمایه زیادی با فروش توکن جمع می‌شود و طبیعتا می‌تواند برای سرمایه‌گذارانی که ریسک‌پذیر و آگاه هستند سود زیادی به همراه داشته باشد.

در عرضه اولیه توکن، ارزش توسط گروهی استارتاپ تعیین می‌شود. حال وقتی توکن در فهرست صرافی‌ها قرار می‌گیرد، ارزش اصلی آن در نوسان‌های قیمتی اصلاح می‌شود. ارزش نهایی را سازمان خاصی تعیین نمی‌کند، بلکه این افراد در شبکه هستند که ارزش توکن را مشخص می‌کنند.

جدا از این که باید برای بیان ارزش عرضه اولیه توکن دقت کرد، همچنین باید در نظر گرفت که همین عرضه اولیه عاملی برای اشتیاق و وجود ایده‌های نو در شبکه بلاک چین است. در واقع این عرضه‌ها می‌توانند ارزش وجودی بلاک چین را مشخص کنند و امکانات زیادی را با سرعت بالا در اختیار اپلیکیشن قرار دهند.

چگونه در عرضه اولیه کوین شرکت کنیم؟

اگر قصد خرید عرضه اولیه کوین دارید باید مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا باید شما کاملا در اختیار مسائل روز ارزهای دیجیتال باشید، یعنی وب‌سایت‌های معتبر برای عرضه اولیه، برنامه‌ها، سیگنال کوینکس، گروه‌های مختلف و پیشنهادهای بهترین استاد ارز دیجیتال را دنبال کنید و پیگیر باشید.

در مرحله بعد باید یک کیف پول آماده داشته باشید. بهتر است از کیف پول‌های داخل صرافی استفاده نکنید، زیرا گاهی آدرس کیف پول را بدون اطلاع دادن به شما تغییر می‌دهند.

از طرفی بعضی از کیف پول‌های سخت‌افزاری برای توکن‌های عرضه اولیه مناسب نیستند. از سایت myetherwallet.com یک کیف پول بسازید، این راه از گزینه‌های دیگر بهتر است.

دقت داشته باشید که کیف پول شما باید آن مقدار لازم برای انتقال را در اختیار داشته باشد که هزینه تراکنش نیز شامل آن مقدار می‌شود.

برای مثال، اگر قصد دارید 5 ترون برای خرید توکن‌های عرضه اولیه خود انتقال دهید، حتما باید بیش از 5 ترون داخل کیف پول شما موجود باشد تا هزینه تراکنش نیز از آن کسر شود. همین رعایت نکردن موارد کوچک می‌تواند در نهایت سبب این شود که نتوانید عرضه اولیه بخرید.

حتما ساعت خود را برای خرید توکن کوک کنید. بعضی از عرضه اولیه‌های معروف خیلی زود تمام می‌شود و باید خیلی سریع عمل کنید تا بتوانید به نوبیتکس ورود کنید و چند  ICOبخرید.

در مرحله آخر باید مراقب توکن‌های خود باشید، از امنیت کیف پول خود مطمئن شوید. وقتی توکن در فهرست صرافی‌ها قرار گرفت، حال توکن را از کیف پول به صرافی منتقل کنید و بعد از آن به انجام معامله بپردازید.

چگونه عرضه اولیه توکن مناسب را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم؟

برای این که مطمئن شوید عرضه اولیه مناسبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کردید می‌توانید به موارد زیر دقت کنید.

برای هر سرمایه‌گذار امنیت سرمایه در اولویت است، بنابراین باید ابتدا مطمئن شوید که پول خود را جای درستی سرمایه‌گذاری می‌کنید.

برنامه‌ توکن با چه دیدی طراحی شده‌ است؟ تیمی که توکن را عرضه کرده است آیا پتانسیل کافی برای عملی کردن اهداف خود را در اختیار دارد؟

خیلی مهم است که بدانید عرضه اولیه توکن علاوه بر بازاریابی عالی قادر است اهداف خود را عملی کند. از طرف دیگر باید بدانید که چه زمانی قصد خروج دارید، چون سرمایه‌گذاری روی عرضه‌های اولیه ریسک زیادی دارد.

آیا اپلیکیشن غیر متمرکز مزیت خاصی نسبت به دیگر رقبای خود دارد؟ پاسخ به این سوالات قطعا می‌تواند شما را در انتخاب عرضه اولیه توکن مناسب راهنمایی کند.

اپلیکیشن‌های غیر متمرکز چه آینده‌ای دارند؟

در نهایت شبکه ‌بلاک چین تمام دنیا را در برخواهد گرفت، شاید چنین پیش‌بینی جسورانه و غیر منطقی به‌نظر برسد، اما وقتی در نهایت همه به این نتیجه برسند که می‌توان توسط اپلیکیشن‌های غیر متمرکز که به‌خودی خود پایدار هسند و تمامی منابع مالی خود را تامین می‌کنند و به عملکردشان ادامه می‌دهند، احتمالا دیگر بانکداری به شیوه امروزی مورد نیاز نخواهد بود.

در حال حاضر شاهد ورود شرکت‌های بزرگی به شبکه بلاک چین هستیم که می‌خواهند جایگاه خود را در این شبکه تثبیت کنند. از طرفی برون‌سپاری داده‌ها به شبکه بلاک چین و منتقل کردن ارزش، قطعا واسطه‌ها را از میان برمی‌دارد و موجب بالا رفتن کارآیی می‌شود. اما این موارد نیاز به خدمات انسانی را کاهش می‌دهد و همچنین موجب حذف خطاها نیز می‌شود.

امید بازدید : 34 چهارشنبه 07 مهر 1400 نظرات (0)

افرادی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند باید با اصطلاح استخراج اثبات کار آشنایی داشته باشند. در حقیقت از این الگوریتم برای تایید تراکنش، تشکیل بلوک جدید و تامین امنیت مورد نیاز شبکه بلاک‌چین استفاده می‌کنند.

بسیاری از کاربران سایت نوبیتکس نگران آینده ارز دیجیتال ترون هستند که در این مطلب قصد داریم همراه با تشریح الگوریتم استخراج اثبات کار، آینده این رمز ارز را نیز مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

https://akhbarejadid.com/368157/

الگوریتم اثبات کار یا Proof of Work چیست؟

با الگوریتم اثبات کار در واقع از پرداخت مضاعف جلوگیری می‌شود. شاید برایتان سوال باشد که پرداخت مضاعف یا اصطلاح دیگر آن دوباره خرج کردن چیست. پرداخت مضاعف زمانی رخ می‌دهد که یک میزان پول مشخص بیشتر از یک بار استفاده شود.

البته اصطلاح پرداخت مضاعف تنها مربوط به حوزه ارزهای دیجیتال است، زیرا ما نمی‌توانیم پول واقعی و فیزیکی را دوبار خرج کنیم، اما امکان مصرف دوباره ارز دیجیتال وجود دارد.

همان‌طور که می‌دانید ارز دیجیتال یک داده است، حال در این بین امکان دارد افرادی این داده را کپی کنند و بیشتر از یک مرتبه آن را در مکان‌های مختلف خرج کنند. وقتی این شرایط رخ دهد، ارز دیجیتال شما ریزش پیدا می‌کند.

بیایید دوباره به همان الگوریتم اثبات کار برگردیم، بسیاری از ارزهای دیجیتال موجود در بازار از POW به عنوان یک الگوریتم اجماع بهره می‌برند چرا که اولین الگوریتم اجماعی بود و تا به الان هنوز کاربرد خودش را حفظ کرده است.

POW چگونه عمل می‌کند؟

در برنامه اجماع این الگوریتم، ماینر باید یک معمای ریاضی پیچیده را که رمزنگاری شده است حل کند تا موقعیتی برای اضافه کردن بلوک دیگری به بلاک‌چین ایجاد شود و همچنین فرصتی برای گرفتن پاداش کار و انرژی مصرف‌شده پیش بیاید.

هر گرهی باید اثبات کند که فعالیت کافی انجام داده است تا بلوک دیگری به زنجیره پیوست داده شود، به همین دلیل به این مدل Proof of Work می‌گویند.

هر مکانیسمی در این الگوریتم وابسته به یک حد است که در بیشتر شبکه‌های بلاک‌چین این مورد را به عنوان پارامتر سختی سیستم در نظر می‌گیرند. سختی معمای ریاضی که رمزنگاری شده است با روند بلاک‌چین به حالت فعال مورد کنترل قرار می‌گیرد.

شخصی که قرار است کار را اثبات کند باید محاسبات را چند مرتبه انجام دهد تا نتیجه‌ نهایی با پارامتر سختی که برای سیستم در نظر می‌گیرند هماهنگی داشته باشد و هر مرتبه‌ای که محاسبات انجام می‌گیرد به منزله یک کار اثبات شده است.

این الگوریتم یکی از رایج‌ترین مکانیسم‌هایی است که شرکت‌کنندگان از آن برای دسترسی به اجماع توزیع شده بهره می‌برند تا ترتیب بلاک و موقعیت آن در شبکه بلاک‌چین مشخص شود.

در این الگوریتم باید اطلاعاتی ارائه داد که هش آن داده‌ها با شرایط منحصر به‌فردی تطابق داشته باشد. برای انجام این کار یک راه‌حل وجود دارد، شما باید اطلاعات خود را از راه یک تابع هش انتقال دهید و بعد شرایط آن را با موقعیت بسنجید.

اگر تطابق وجود نداشت، باید اطلاعات خود را کمی عوض کنید تا بتوانید هش متفاوتی بگیرید. حتی اگر تنها یک کاراکتر تغییر کند، نتیجه نهایی نیز کاملا متفاوت خواهد بود، بنابراین هیچ روشی برای این که بتوان خروجی را پیش‌بینی کرد نیست.

ساخت بلوک مانند بازی‌هایی است که شما باید حدس بزنید. به‌طور معمول باید تمام داده‌هایی که در ارتباط با تراکنش‌ها هستند و همچنین بعضی دیگر از اطلاعات مهم را وارد کنید و در نهایت همه را هش کنید.

اما چون به‌طور مجموعه اطلاعاتی که شما به سیستم می‌دهید عوض نمی‌شود باید بعضی از اطلاعات متغیر را به‌صورت دستی وارد کرد. اگر این کار را انجام ندهید، مجدد هش یکسانی دریافت خواهید کرد.

منظور از داده متغیر که در بالا گفتیم عدد نانس است. زمانی که قرار است استخراج رمز ارز انجام شود باید این عدد را چندین بار عوض کرد تا در هر مرتبه هش متفاوتی برایتان ارسال شود.

اما از طرفی باید بدانید که این دریافت هش‌های پی‌درپی هزینه بالایی برای سیستم شما نیز خواهد داشت، علاوه بر این که برق زیادی نیز هدر می‌رود. به همین دلیل به افرادی که تازه‌کار هستند، پیشنهاد می‌شود به استخرها بپیوندند. در حقیقت این استخرها ماینرهای مبتدی را به فعالیت بیشتر تشویق می‌کنند تا در یک زمان کوتاه به پاداش قابل قبولی برسند.

اثبات سهام با اثبات کار چه تقاوتی دارد؟

اثبات سهام یا PoS مکانیسم اجماع است که به‌طور اتفاقی نودی را تعیین می‌کند که تراکنشی‌های بلوکی با آن نود استخراج شوند یا اعتبارشان سنجیده شود. استخراج یا سنجش اعتبار با تعداد کوین‌هایی که در آن نود نگهداری می‌شود در ارتباط است.

بنابراین طبیعتا هر اندازه توکن‌های بیشتری در کیف پول خود داشته باشید، قدرت استخراج زیادتری نیز به آن تعلق خواهد گرفت. اثبات سهام در مقایسه با اثبات کار کم مصرف است، اما کاستی‌های دیگری دارد. از جمله این که در آلت کوین‌های کوچک احتمال حمله ۵۱ درصد بیشتر خواهد شد و همچنین انگیزه برای احتکار توکن و استفاده نکردن از آن بالاتر خواهد رفت.

POS یا همان Proof of Stake یکی از چند مکانیسم اجماع جدید است که در حقیقت جایگزین الگوریتم استخراج اثبات کار شده است.

آینده ارز دیجیتال ترون چگونه پیش‌بینی می‌شود؟

ارز دیجیتال ترون علاوه بر ارز مورد علاقه کاربران سایت نوبیتکس، یکی از رمز ارزهایی است که اسرار زیادی با خود دارد و همچنین پتاسیل بسیار عالی برای این که بتواند در بازار رشد کند.

ترون ابتدا از آن دسته ارزهایی بود که حتی جز ۵۰ ارز برتر قرار نمی‌گرفت، اما امروز یکی از ۲۰ ارز برتر در بازار است. از سال ۲۰۲۰ و بعد از آن سرعت رشد زیادی را در این رمز ارز شاهد خواهیم بود.

ارز دیجیتال ترون با ارزش بازار تقریبی ۴.۵۵ میلیارد دلار، جایگاه ۲۶ را از نظر حجم در بازار به خود اختصاص داده است و همچنین ار کل بازار سهم ۰.۲۸ درصدی دارد.

پیش‌بینی قیمتی برای ترون به نسبت پذیرش آن ارتباط دارد. در یکی از سایت‌های تریدینیگ معروف این‌طور ادعا شده بود که میانگین قیمتی ارز دیجیتال ترون یا همان TRX در ابتدای سال 2021 تقریبا یک دلار خواهد بود و تا انتهای سال رشد صعودی خود را به آهستگی ادامه خواهد داد. گرچه در حال حاضر قیمت این ارز 0.08 دلار است.

اما طبق پیش‌بینی‌ها برای آینده ارز دیجیتال ترون در سال ۲۰۲۲ باید شاهد افزایش قابل توجهی برای قیمت این ارز باشیم به‌طوری که در انتهای سال ۲۰۲۲ قیمت به ۱ دلار خواهد رسید. اگر همه این پیش‌بینی‌ها درست باشد برای سال ۲۰۲۳ قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند حتی تا ۵ دلار رشد کند.

در سایت معروف دیگری در زمینه تریدینگ قیمت ترون در سال ۲۰۲۱ صعودی پیش‌بینی شده است، به‌طوری که در پایان سال قیمت این ارز به ۲ دلار می‌رسد. همچنین این سرویس قیمت ارز ترون را برای ۵ سال آینده این‌طور پیش‌بینی می‌کند که از ۱۹ دلار نیز بیشتر خواهد شد.

طبق پیش‌بینی‌های که گفتیم برای سال‌های آینده باید شاهد رشد خوبی برای ارز دیجیتال ترون باشیم. اگر چه باید بدانید که قیمت ترون به این سرعت به ۵ دلار نخواهد رسید. اما با توجه به بالا رفتن پذیرش فناوری این ارز دیجیتال می‌توان مطمئن بود که رشد پیوسته و مناسبی را تجربه خواهد کرد و باید برای سرمایه‌گذاری روی این ارز دید بلند مدت داشت.

امید بازدید : 37 دوشنبه 05 مهر 1400 نظرات (0)

این روزها در تمامی کشورها رمز ارزها اهمیت فراوانی پیدا کرده‌اند. اما اگر در این زمینه فعالیتی داشته باشید، می‌دانید که تحریم‌ها باعث شده‌اند تا ایرانیان نتوانند در عرصه مبادلات مربوط به ارزهای دیجیتال قوی ظاهر شوند.

در چند مدت اخیر، مراکز و صرافی‌های ایرانی متعددی روی کار آمده‌اند و توانسته‌اند خرید فروش و معاملات رمز ارزها را برای ایرانیان بدون بلوکه سرمایه میسر سازند. یکی از این صرافی‌ها که به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین صرافی در ایران شناخته می‌شود، رمزینکس نام دارد.

همه چیز درباره صرافی رمزینکس

در مقایسه با صرافی‌های داخلی، رمزینکس ارائه‌دهنده خدمات بهتری است. بالا بودن امنیت پلتفرم در رمزینکس که سامانه مبادله آنلاین در حوزه کریپتوکارنسی شناخته می‌شود، ناشی از استفاده درست از آخرین استانداردهای امنیتی وب و همچنین انجام آزمون‌های دوره‌ای مربوط به نفوذ خواهد بود.

سرعت بالای انجام معاملات و از میان برداشتن واسطه‌ها در خرید فروش ارزهای دیجیتال، جزو مشخصه‌های صرافی آنلاین رمزینکس به حساب می‌آید.

این صرافی توانسته است امکان انجام معاملات همتا به همتا را بر اساس پول ملی ایران فراهم کند و جلوی بلوکه شدن سرمایه افراد در صرافی‌های خارجی را بگیرد و اجازه ندهد آن‌ها با افراد ناشناس و سودجو وارد معامله شوند.

صرافی رمزینکس، ارزهای دیجیتال متنوعی را پوشش می‌دهد و افراد قادر هستند بدون هیچ دغدغه و نگرانی، مسیر ثبت نام در صرافی تا انجام معاملات را در ساده‌ترین حالت ممکن پیش ببرند. این مساله باعث شده است تا طیف وسیعی از افراد مبتدی و پیشرفته در زمینه ارزهای دیجیتال، با آرامش هر چه تمام‌تر در رمزینکس ورود داشته باشند و معاملات متعدد انجام دهند.

https://techtip.ir/1400/06/21/%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%b5%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c-%d8%b1/

بد نیست مراحل انجام معاملات آسان در رمزینکس را بشناسید:

  1. ابتدا در سایت ثبت نام می‌کنید.
  2. مدارک مورد نیاز را به منظور احراز هویت ارسال می‌کنید.
  3. سطح برنز برای شما فعال می‌شود.
  4. فرآیند تکمیل مدارک را انجام می‌دهید.
  5. سطح طلایی برای شما فعال می‌شود.
  6. پول را بر اساس ریال به حساب واریز می‌کنید.
  7. ارز دیجیتال مورد نظر را خریداری می‌کنید.
  8. ارز دیجیتال را در زمان خوبی به فروش می‌رسانید.
  9. برداشت پولی خود را بر اساس ریال انجام می‌دهید.

چگونگی ثبت نام در صرافی رمزینکس

حالا که صرافی رمزینکس را شناختید، وقت آن رسیده است تا درباره چگونگی ثبت نام در آن اطلاعات کسب کنید. در زیر، مراحل ثبت نام به ترتیب بیان شده است:

  1. با ورود به لینک ثبت نام سریع رمزینکس (com/exchange/pt/authentication)، ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید.
  2. در مرحله دوم، کد احراز هویتی که برای شما به ایمیل یا شماره تلفنتان فرستاده شده است وارد کنید.
  3. برای حساب خود یک رمز عبور قوی در کادر مربوطه وارد کنید.
  4. پس از آن وارد محیط کاربری خواهید شد و می‌توانید معاملات خود را انجام دهید.

امکانات صرافی رمزینکس چیست؟

مطمئنا امکانات، خدمات و ویژگی‌های منحصر به فرد صرافی رمزینکس باعث شده است تا در مقایسه با صرافی‌های داخلی دیگر، بیشتر مورد توجه و استقبال قرار گیرد. بعضی از این امکانات و ویژگی‌ها در زیر بیان شده‌اند:

داشتن کیف پول خوب

اگر فعالیتی در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال داشته باشید، می‌دانید برای نگهداری رمز ارزها نیاز به کیف پول است. کیف پول‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند که به سه دسته نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و کاغذی دسته‌بندی می‌شوند.

درست است که صرافی آنلاین رمزینکس دارنده کیف پول سخت‌افزاری و کاغذی نیست، اما بهترین و قابل اعتمادترین کیف پول دیجیتالی را دارد که تمامی سیستم عامل‌ها را پوشش می‌دهد. افراد به کمک این کیف پول دیجیتالی حرفه‌ای می‌توانند در هر زمان و مکان، دارایی‌های خود را بررسی و مدیریت کنند.

دسترسی به قیمت لحظه‌ای

همان‌طور که گفته شد، تنوع ارزهای دیجیتال در رمزینکس بسیار قابل توجه است و چیزی که تریدرهای مبتدی و پیشرفته را به سمت این صرافی کشیده است، اعلام قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال و ابزارهای مربوط به تحلیل قیمت‌ها خواهد بود.

به‌طور مثال، امکان پیش بینی قیمت اتریوم که یک رمز ارز شناخته‌شده و مطرح در بازار ارزهای جهانی به شمار می‌رود با بررسی قیمت لحظه‌ای این ارز و ابزارهای تحلیلی که رمزینکس در اختیار شما قرار می‌دهد، فراهم می‌شود.

https://techtip.ir/1400/06/21/%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%b5%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c-%d8%b1/

امکان معرفی دیگران

شما می‌توانید رمزینکس را با لینک به دیگران معرفی کنید. استفاده از این خدمات رمزینکس، شامل هدیه از طرف صرافی می‌شود. در واقع هر کسی که شخص دیگری را به صرافی آنلاین رمزینکس معرفی کند، می‌تواند از 30 درصد کارمزد پرداختی او به صرافی بهره‌مند شود.

بهره‌مندی از بلاگ آموزشی

بخشی از صرافی رمزینکس را بلاگ آموزشی تشکیل داده است. این صرافی در قسمت بلاگ، بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید از جدیدترین و آخرین اخبار روز بازار ارزهای دیجیتال دنیا باخبر شوید، بد نیست سری به بلاگ آموزشی صرافی رمزینکس بزنید.

https://techtip.ir/1400/06/21/%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%b5%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c-%d8%b1/

درباره میزان کارمزد معاملات در رمزینکس چه می‌دانید؟

انجام معامله ارزهای دیجیتال چه در صرافی‌های ایرانی و چه خارجی، مشمول کارمزد می‌شود. این کارمزدها قیمت واحدی ندارند و بهترین صرافی از دید معامله‌گر این است که کارمزد کمتری بابت انجام معاملات دریافت کند.

خوبی صرافی رمزینکس این است که کارمزد تنها مختص فرد سفارش‌پذیر یا سفارش‌دهنده نمی‌شود و هر دو موظف به پرداخت آن هستند. البته حجم انجام معاملات ماهیانه در مشخص کردن میزان کارمزد نقش اساسی دارد که در زیر به جزئیات آن اشاره کرده‌ایم:

  • حجم معاملات ماهیانه کمتر از 50 میلیون تومان، شامل 0.3 درصد کارمزد برای سفارش‌دهنده و 0.32 درصد کارمزد برای سفارش‌پذیر خواهد شد.
  • حجم معاملات ماهیانه بین 50 تا 200 میلیون تومان، شامل 0.2 درصد کارمزد برای سفارش‌دهنده و 0.25 درصد کارمزد برای سفارش‌پذیر خواهد شد.
  • حجم معاملات ماهیانه بین 200 تا 500 میلیون تومان، شامل 0.15 درصد کارمزد برای سفارش‌دهنده و 0.2 درصد کارمزد برای سفارش‌پذیر خواهد شد.
  • حجم معاملات ماهیانه بیشتر از 500 میلیون تومان، شامل 0.12 درصد کارمزد برای سفارش‌دهنده و 0.18 درصد کارمزد برای سفارش‌پذیر خواهد شد.

خرید فروش ارز دیجیتال از رمزینکس چه مزایایی دارد؟

اگر خرید فروش ارزهای دیجیتال از صرافی‌های دیگر داخلی را با رمزینکس مقایسه کنید، متوجه می‌شوید این صرافی از چه مزایایی برخوردار است. به‌طور مثال:

در خرید ارزهای دیجیتال نهایت امنیت را تجربه خواهید کرد

امنیت مهم‌ترین رکن در انتخاب صرافی برای خرید فروش ارزهای دیجیتال است. نیروهای متخصصی که در راه‌اندازی صرافی رمزینکس نقش داشته‌اند، پیشرفته‌ترین پروتکل‌های امنیتی را مورد استفاده قرار داده‌اند. آن‌ها رمز ارزها را به شیوه سرد ذخیره می‌کنند و از این طریق، محافظ دارایی شما عزیزان هستند.

ارزها را در کیف پول اختصاصی نگهداری خواهید کرد

کیف پول‌های زیادی هستند که در صرافی‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما صرافی رمزینکس توانسته است با ارائه کیف پول اختصاصی، از دارایی کاربران به خوبی حفاظت کند و جلوی حملات احتمالی را بگیرد.

کیف پول اختصاصی صرافی رمزینکس، کلید خصوصی شما را به‌صورت آفلاین نگهداری می‌کند و احتمال بروز هر نوع مشکلی را به حداقل می‌رساند.

به ارزهای متنوع و جذابی دست خواهید یافت

اگر به فهرست ارزهایی که رمزینکس ارائه می‌دهد نگاه کنید، متوجه تنوع بالای آن می‌شوید. روزانه ارزهای جدیدی به این فهرست اضافه می‌شوند و کاربران می‌توانند نه تنها با ریال، بلکه با تتر هم معاملات خود را انجام دهند.

بد نیست بدانید این پلتفرم خرید فروش ارزهای دیجیتال، 500 هزار مشتری و همچنین 20 میلیون معاملات انجام‌ شده است.

امید بازدید : 26 دوشنبه 05 مهر 1400 نظرات (0)

اگر به ارزهای دیجیتال علاقه داشته باشید و روند آن‌ها را دنبال کنید حتما با نام ارز چیلیز در آکادمی Omid Fadavi مواجه شده‌اید. هریک از ارزهای دیجیتال در راستای هدف خاصی ایجاد شده‌اند و کاربرد مخصوص به خود را دارند.

این ارز دیجیتال نیز برای تعامل طرفداران ورزش در بلاک چین طراحی و راه‌اندازی شده  و روزبه‌روز در حال پیشرفت و توسعه است. به همین دلیل صرافی‌هایی مانند رمزینکس، بایننس و بسیاری از صرافی‌های معتبر خارجی و ایرانی به آن توجه خاصی نشان دادند.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا این ارز محبوب و آینده‌دار را بهتر شناسیم و همچنین بستر آن یعنی سایت سوسیوس را نیز به شما معرفی کنیم.

https://www.fasletejarat.com/Fa/News/518688/

ارز چیلیز چیست؟

چیلیز که در سال 2019 به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، توسط الکساندر دریفوس تاسیس شد. علاقمندان ورزش‌های سنتی و الکترونیکی می‌توانند به‌وسیله معاملات بلاک چین از تیم مورد علاقه خود حمایت کنند.

طرفداران برای تعامل با بازیکن‌ها و تیم‌های محبوب‌شان می‌توانند از سایت سوسیوس (Socios.com) استفاده کنند.

این افراد با کمک ارز دیجیتال چیلیز می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های باشگاه‌هایی که عضو این سایت هستند، نقش داشته باشند. باشگاه‌های زیادی در این سایت حضور دارند که برای مثال می‌توان به یوونتوس و پاری ‌سن ‌ژرمن اشاره کرد.

کاربرد ارز دیجیتال چیلیز

تصور همه ما این است که اگر به یک تیم و باشگاه ورزشی علاقه داشته باشیم، حداکثر کمکی که می‌توانیم به آن کنیم و حمایت خود را نشان دهیم، کمک‌های مالی از طریق خرید بلیط، کالا و کارهای مشابه دیگر است.

اما در ادامه این متن شما را با روش دیگری از حمایت آشنا می‌کنیم که ممکن است تاکنون درباره آن اطلاعاتی نداشته باشید.

در سایت سوسیوس که باشگاه‌های زیادی را به خود جذب کرده ‌است و حتی صرافی‌های معروف مانند بایننس در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، طرفداران تیم‌های مختلف می‌توانند به ‌وسیله ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) در تصمیم‌گیری‌های تیم موردعلاقه خود مشارکت داشته باشند و سرنوشت تیم و باشگاه را تعیین کنند.

در میان تیم‌هایی که شهرت کمتری دارند، بعضی از آن‌ها کاملا توسط هواداران اداره و رهبری می‌شوند. اما در باشگاه‌های مشهور این امر کمتر دیده می‌شود و معمولا هواداران اجازه تصمیم‌گیری در بعضی از امور را دارند.

باشگاه‌های موجود در سایت سوسیوس

در زیر بعضی از باشگاه‌های مهم و پرطرفداری را که در این سایت فعالیت دارند نام می‌بریم:

  • بارسا
  • پاری ‌سن ‌ژرمن
  • وستهام
  • گالاتاسرای
  • یوونتوس
  • بارسلونا
  • آس ‌رم
  • اتیلتیکو مادرید

همان‌طور که مشاهده می‌کنید باشگاه‌های بزرگی به این پلتفرم پیوسته‌اند و تعداد آن‌ها طی سال‌های آینده به مراتب بیشتر باید شود.

ساز و کار سایت سوسیوس

برای استفاده از این سایت باید در ابتدا بررسی کنید که باشگاه مورد علاقه شما در این سایت فعال باشد تا بتوانید حمایت خود را انجام دهید.

هر باشگاه یک لیست از حوزه‌هایی که طرفداران می‌توانند در آن مشارکت کنند، ارائه می‌دهد و افراد با مبادله ارز دیجیتال چیلیز و دریافت توکن‌های طرفداری در رای‌گیری‌های مربوط به باشگاه موردعلاقه خود شرکت می‌کنند.

در این سایت ابتدا توکن‌هایی را مشاهده می‌کنید که حداقل مقدار را دارند و با تمام شدن نقدینگی توکن با نرخ پایین‌تر، توکن با قیمت بالاتر نمایش داده می‌شود.

اگر فردی توکن طرفداری بیشتری داشته باشد، نظر او در تصمیم‌گیری باشگاه موثرتر است.

مزیت‌های ارز CHZ

این ارز چند مزیت مهم دارد که باعث اعتماد مردم به آن شده است:

  • 1-معاملات شفاف و معتبر: پشتیبانی یک شرکت ثبت شده در اتحادیه اروپا، همکاری با بانک‌های اروپا و نظارت کامل و مداومی که روی آن انجام می‌شود، اعتبار آن را مشخص می‌کند.
  • 2-نفوذ در بازار: به‌دلیل موفقیت سازمان‌هایی که با ارز دیجیتال چیلیز همکاری کرده‌اند و گسترش این سازمان‌، روزبه‌روز نفوذ آن در بازار بیشتر می‌شود.
  • 3-نقدینگی بالا در ورزش: حجم نقدینگی در ورزش بسیار بالا است و مردم به دلیل علاقه بالایی که به دنیای ورزش دارند، برای تیم‌های موردعلاقه خود هزینه می‌کنند. همین مورد مزیتی است برای تمام افرادی که در این حوزه درگیر هستند.
  • 4-کاربرپسند بودن: برای افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، کاربرپسند بودن دغدغه مهمی است زیرا برای توسعه، این پلتفرم‌ها باید کاربرپسند باشند. ارز CHZ با داشتن این ویژگی دغدغه توسعه‌دهندگان را رفع کرده است.

اولین صرافی ارز دیجیتال ورزشی

صرافی چیلیز اولین صرافی در دنیای ورزش است که حمایت و علاقه طرفداران را وسیله‌ای برای کسب درآمد قرار داد. شما می‌توانید برای حدس مسابقات و حمایت از تیم موردنظر خود از این صرافی، ارز دیجیتال چیلیز را خریداری کنید.

چیلیز و صرافی‌ها

سال 2019 که این ارز دوست‌داشتنی تاسیس شد، ارزش بالایی نداشت ولی در طی زمان کمی بسیار رونق گرفت و گسترش پیدا کرد.

اما امروزه این توکن که جزو 40 توکن برتر بازار است با پیوستن باشگاه های مختلف به سایت Socios بر ارزش آن افزوده می‌شود و هرچه طرفداران آن افزایش پیدا کنند، ارزش هر CHZ دو برابر می‌شود.

به‌دلیل راه‌اندازی  پایگاه‌های طرفداری توسط باشگاه‌های مهم و پرطرفدار در این سایت، این ارز در حال رشد است و به ارزش آن هر روز افزوده می‌شود. پس اگر قصد فروش آن را دارید، شاید بهتر باشد فعلا دست نگه دارید!

خرید ارز چیلیز

این ارز در اکثر صرافی‌ها موجود است ولی هنوز تعدادی از صرافی‌ها آن را لیست نکردند. برای مثال در صرافی بایننس ارز CHZ معامله می‌شود ولی در صرافی بایننس آمریکایی موجود نیست.

ممکن است در هنگام ورود این ارز به صرافی‌های بایننس آمریکایی و سایر صرافی‌ها شاهد افزایش قیمت آن باشیم.

شما می‌توانید برای خرید این ارز دیجیتال از صرافی داخلی رمزینکس استفاده کنید. برای این کار دو راه دارید:

  • 1-خرید مستقیم مقدار ارز موردنظر از رمزینکس
  • 2-ورود به رمزینکس تریدر که در آن به‌طور مستقیم با کاربران وارد معامله می‌شوید.

صرافی‌های برتر خرید ارز دیجیتال چیلیز

در ادامه چند صرافی برتر برای ترید این ارز را نام می‌بریم:

  • صرافی بایننس
  • صرافی هیوبی
  • صرافی Global
  • صرافی OKEx
  • صرافی HBTC
  • صرافی FTX

اگر قصد خرید ارزهای دیجیتال را دارید بهتر است قبل از اقدام برای خرید از معتبر بودن صرافی اطمینان حاصل کنید. صرافی‌هایی که نام بردیم از مورد اعتمادترین صرافی‌ها برای خرید ارز CHZ هستند.

قیمت ارز دیجیتال چیلیز

همان‌طور که گفتیم در ابتدای تاسیس، این ارز با قیمت پایینی به فروش می‌رسید اما روند صعودی قابل قبولی را طی کرد و روزبه‌روز بر ارزش آن افزوده شد. هرچند افت قیمت در این ارز را مانند هر ارز دیگری شاهد بودیم ولی این ارز از همان ابتدا روند رشد چشم‌گیری داشت.

به دلیل نوسانات بازار قیمت ثابتی را نمی‌شود برای آن عنوان کرد. اگر قصد خرید یا فروش آن را دارید در همان روز قیمت را استعلام بگیرید.

در پایان باید بگوییم به ‌دلیل جایگاهی که ورزش و به‌خصوص فوتبال در میان مردم دارد، جایگاه ارز CHZ بسیار رشد کرده و در آینده نیز این احتمال که ورزشی در این ‌‌حد محبوب شود بسیار کم است. پس آینده ارز دیجیتال چیلیز نیز درخشان خواهد بود.

شما با شرکت در آکادمی Omid Fadavi نیز می‌توانید به‌طور کامل این ارز را بشناسید و اطلاعات خود را نیز در تمام زمینه‌های دیگر ارزهای دیجیتال افزایش دهید.

امید فدوی با برگذاری وبینارهای آموزشی درباره ارز دیجیتال و ارائه پکیج‌های آموزشی از صفر تا صد خرید ارزهای دیجیتال را به شما آموزش می‌دهد و هیچ نوع ابهام و سوالی برای شما باقی نمی‌گذارد.

امید بازدید : 26 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال رونق گرفته است. به‌همین علت بسیاری از افراد به خرید این نوع از ارزها روی آورده‌اند.

این ارزها درواقع پول‌های الکترونیکی هستند و براساس علم رمزگذاری شده‌اند. این رمز‌ها به‌صورت غیر متمرکز وجود دارند و هیچ سازمان و نهادی نمی‌تواند آن‌ها را کنترل کند.

از زمان به‌وجود آمدن رمزارزها، ارزهای دیجیتالی مختلفی وارد بازار شدند که اولین آن‌ها بیت کوین است. این ارز در سال ۲۰۰۸ به بازار آمد و با ورود خود توانست مشکلاتی از جمله اعتماد به شخص سوم در معاملات حضوری را حل کند.

بنابراین بسیاری از افرادی که به بانک‌ها اعتماد نداشتند به خرید بیت کوین و دیگر ارزها روی آوردند و از آن موقع تا کنون ارزهای دیجیتال رونق بسیار خوبی گرفتند.

برای نگهداری از این ارزهای دیجیتال روش‌های مختلفی وجود دارد که دانستن آن‌ها برای تمام خریداران کریپتوکارنسی‌ها ضروری است.

علاوه بر این آشنایی با انواع ارزهای دیجیتال و نحوه کار کردن با آن‌ها نیز نیازمند گذراندن دوره جامع ارزهای دیجیتال توسط بهترین مربی ارز دیجیتال است.

در ادامه این مطلب به‌طور کامل درباره موضوعاتی از جمله ارز دیجیتال چیست و چه تفاوتی بین کیف پول‌های سرد و گرم وجود دارد صحبت می‌کنیم. پس تا انتها با ما همراه شوید.

https://harfetaze.com/184772/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%be%d9%88%d9%84-%d8%b3%d8%b1%d8%af-%d9%88-%da%af%d8%b1%d9%85/

 

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال در واقع به پول‌های الکترونیکی گفته می‌شود که براساس علم رمزگذاری شده هستند. این ارزها را می‌توان به‌صورت الکترونیکی ذخیره، تولید و منتقل کرد و همه این مراحل نیز به‌صورت دیجیتالی انجام می‌شوند.

از آن جایی که ارز دیجیتال سیستم پولی خود را دارد، بنابراین در این سیستم دیگر نیازی نیست برای تولید پول و انجام تراکنش‌ها از اشخاص ثالث و بانک‌ها استفاده کرد. در این سیستم پولی الکترونیکی از یک سیستم رمزنگاری شده استفاده می‌کنند.

برای نگهداری از رمز ارزها روش‌های مختلفی وجود دارد که از جمله این روش‌ها می‌توان به نگهداری در کیف پول صرافی، کیف پول دیجیتالی و کیف پول سرد اشاره کرد. هر کدام از این موارد مزایا و معایبی دارند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

کیف پول صرافی

نگهداری از ارزهای دیجیتالی در کیف پول صرافی‌ها ریسک بسیار بالایی دارد. زیرا بسیاری از افراد با قرار دادن سرمایه خود در این کیف پول‌ها، سرمایه صرافی را افزایش می‌دهند و از آن جایی که تمام معاملات و کارهای مرتبط با این ارزها به‌صورت دیجیتالی است، بنابراین هکرها می‌توانند تمام دارایی‌های صرافی را هک کنند و به مالکیت خود دربیاورند.

به همین دلیل بسیاری از صرافی‌ها دارایی‌های خود را درون کیف پول‌های سرد ذخیره می‌کنند و فقط مقداری از آن را برای انجام معاملات روزانه به‌صورت آنلاین نگه می‌دارند. در مواردی که شنیدید ارز دیجیتال یک صرافی هک شده است باید بدانید که دارایی‌های آنلاین آن مورد سرقت قرار گرفته‌اند.

کیف پول گرم

این کیف پول‌ها به اینترنت متصل هستند و روی دستگاه‌هایی از جمله انواع موبایل‌ها، دسکتاپ و تبلت‌ها به اجرا درمی‌آیند و به آن‌ها کیف پول‌های نرم‌افزاری می‌گویند. در این والت‌ها کلیدهای خصوصی وجود دارند که به‌صورت آنلاین در کیف پول نگهداری می‌شوند.

بنابراین هکرها می‌توانند به‌راحتی این کیف پول‌ها را مورد حمله قرار دهند و دارایی‌های فرد را بدزدند. برای این که بتوانید درک درستی از این والت‌ها داشته باشید، کیف پول فیزیکی‌تان را در نظر بگیرید. شما از کیف پول خود برای ذخیره مقدار مورد نیازتان استفاده می‌کنید، نه تمام دارایی‌های‌تان.

در نتیجه باید بدانید که والت‌های گرم نیز برای نگهداری از مقدار کمی از سرمایه ارزی شخص هستند نه تمام دارایی‌ها، زیرا در صورت هک شدن ممکن است تمام ذخیره ارز دیجیتالی شما از بین برود.

بهترین کیف پول‌های گرم

کیف پول‌های گرم بسیار زیادی برای تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 کیف پول سامورایی: حریم خصوصی این والت امن است و کدنویسی باز دارد. علاوه بر این تمام ویژگی‌های جدید بیت کوین نیز در این کیف پول لحاظ می‌شوند.
 والت Bread: این کیف پول از بهترین والت‌های آیفون به‌شمار می‌رود و به‌تازگی نسخه اندروید خود را نیز وارد بازار کرده است. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به کنترل کردن کلیدهای خصوصی توسط کاربر اشاره کرد.
 کیف پول میسلیوم: میسلیوم یکی از والت‌هایی است که کاربری خوبی دارد و فرد استفاده کننده می‌تواند به‌راحتی با آن کار کند، بکاپ بگیرد و نسخه پشتیبان تهیه کند. دریافت و ارسال توکن توسط این والت نیز بسیار آسان است.
 والت اج: اج یکی از انواع کیف پول است که برای کاربران آیفون نیز خدمات ارئه می‌دهد. کار کردن با این برنامه برای افراد تازه‌کار بسیار راحت خواهد بود، زیرا در این کیف پول ویژگی لاگین در نظر گرفته شده است.
علاوه بر این والت اج به‌طور خودکار از اطلاعات ارزی فرد نسخه پشتیبان می‌گیرد. بنابراین دیگر لازم نیست به‌صورت دستی از اطلاعات ارزی خود بک آپ بگیرید.

کیف پول سرد

این کیف پول‌ها عملیات ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال را به‌صورت آفلاین انجام می‌دهند. بنابراین نمی‌توان این نوع والت‌ها را از راه دور هک کرد. در نتیجه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از این کیف پول‌ها برای ذخیره ارزهای خود استفاده کنند.

به‌طور کلی ذخیره ارزهای دیجیتال در والت‌های سرد از روش‌های امن و مطمئن ذخیره‌سازی به‌شمار می‌روند.

مزایای داشتن کیف پول سرد

داشتن کیف پول سخت‌افزاری مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

 داشتن لایه‌های امنیتی بسیار زیاد و در نتیجه ایمن بودن کیف پول سخت‌افزاری در برابر سایت‌های فیشینگ، بدافزارها و حملات سایبری
 حفظ و نگهداری ارزهای دیجیتالی متفاوت در یک مکان. این کیف پول‌ها می‌توانند در یک زمان از چندین ارز پشتیبانی کنند و با بلاک چین‌های متفاوت همکاری داشته باشد.
علاوه بر این می‌توان از همه این ارزها نسخه پشتیبان نیز تهیه کرد.
 از این والت که شباهت زیادی به یو اس بی دارد، می‌توانید در هرکجای دنیا که باشید استفاده کنید. برای استفاده از آن نیز دیگر نیازی به ایجاد حساب کاربری نخواهد بود.
 با استفاده از والت سخت‌افزاری می‌توانید به‌صورت مستقیم ارزهای خود را ترید کنید. ترید کردن ارز به این شیوه از امن‌ترین راه‌های انتقال ارز به‌شمار می‌رود.

بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری

 والت لجر نانو ایکس: از جمله بهترین سازندگان کیف پول‌های سخت‌افزاری می‌توان به شرکت لجر اشاره کرد. از بهترین ویژگی‌های این کیف پول می‌توان قابلیت اتصال آن به گوشی‌های هوشمند را نام برد.
بنابراین افراد می‌توانند در هر جایی که باشند به دارایی‌های خود دسترسی پیدا کنند.
 والت سخت‌افزاری ترزور: این کیف پول رابط کاربری یوزرفرندلی دارد و از ارزهای بسیار مختلفی پشتیبانی به‌عمل می‌آورد.
 والت لجر نانو اس: این کیف پول از قیمت پایینی برخوردار است و تمام امکانات تامین امنیت را در خود دارد. به همین علت کابران زیادی به خرید این کیف پول روی آورده‌اند.
 والت سخت‌افزاری ترزور تی: این کیف پول یک نمایشگر لمسی دارد و از کارت حافظه میکرو یو اس دی نیز پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که متوجه شدید ارزهای دیجیتال پیچیدگی خاص خود را دارند و افرادی که به آن‌ها علاقه دارند، نمی‌توانند بدون هیچچ آموزشی و صرفا از طریق مطالب موجود در اینترنت به خرید آن‌ها روی بیاورند.

بنابراین برای آشنایی بیشتر با ارزهای دیجیتال و پاسخ به این سوال که ارز دیجیتال چیست، بهتر است دوره جامع ارزهای دیجیتال را تهیه کنید. البته باید دقت داشته باشید که این دوره توسط بهترین مربی ارز دیجیتال مانند امید فدوی ارائه شده باشد.

امید بازدید : 26 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)

صرافی coinex یک صرافی ارز دیجیتال است که اولین بار در هنگ کنگ رونمایی و در انگلستان ثبت شده است و از دسامبر ۲۰۱۷ فعالیت می‌کند. مانند نوبیتکس که یکی از صرافی‌های برتر داخلی است، کوینکس نیز در میان صرافی‌های خارجی حرفی برای گفتن دارد.

در ادامه این صرافی را بیشتر معرفی می‌کنیم.

معرفی صرافی کوینکس

یک بررسی درباره این صرافی نشان می‌دهد شرکت مسئول این صرافی ViaBTC است. یک شرکت دارای مزرعه استخراج ارز چینی که مسئول مقدار قابل توجهی هش ریت برای بسیاری از شبکه‌های ارز دیجیتال است، اگرچه این اطلاعات به‎‌صراحت توسط کوینکس بیان نشده است. کوینکس به سرعت بالا، هزینه کم، رابط کاربر پسند و امنیت بالای خود افتخار می‌کند.

کوینکس از تعداد زیادی توکن ارز دیجیتال و همچنین آلت‌کوین پشتیبانی می‌کند. کوینکس نرخ کارمزد متفاوتی برای کاربران متفاوت خود به اسم «دریافت‌کنندگان» و «سازندگان» دارد. هزینه‌های معامله برای دریافت‌کنندگان ۰.۱۵ درصد بوده که کمی کمتر از میانگین جهانی است.

http://www.qudsonline.ir/news/766772/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

با این حال، توجه به این نکته ضروری است که اکثر پلتفرم‌های رقابتی تبادل ارز، هزینه‌های معاملاتی را بین ۰.۱۵ تا ۰.۱۰ درصد حساب می‌کنند. این امر کوینکس را در رقابت با پلتفرم‌های مبادله قرار می‌دهد. سازندگان ۰.۰۵ درصد حق معامله را دریافت می‌کنند. هزینه برداشت هم ۰.۰۰۱۵ BTC است که تقریبا با میانگین صرافی‌های دیگر برابری می‌کند.

کوینکس به نحوی طراحی شده است که به این پلتفرم این امکان را می‌دهد که هزاران تراکنش را در یک ثانیه پردازش کند و سرعتی بالاتر از حد متوسط ​​داشته باشد. این صرافی از پروتکل‌های پیشرفته SSL و همچنین کیف پول‌های چند امضایی و سیستم احراز هویت دو عاملی (۲FA) به‌منظور ایجاد امنیت بیشتر استفاده می‌کند.

صرافی coinex از سراسر جهان کاربر می‌پذیرد، زیرا وب‌سایت آن با عبارت «Golbal Market Oriented» از شما استقبال می‌کند. برخلاف بیترکس که با تحریم کاربرهای ایرانی خود منجر به راه‌اندازی صرافی آنلاین ایرانی نوبیتکس شد.

وب‌سایت آن‌ها چندین زبان رابط و همچنین یک اپلیکیشن تلفن همراه برای کسانی که ترجیح می‌دهند در هر زمان ترید کنند ارائه می‌دهد که باعث می‌شود کوینکس همان‌طور که تیم راه‌اندازی آن می‌خواهند کاملا کاربرپسند باشد.

این وب‌سایت به شکلی جذاب و ساده طراحی شده است، به‌طوری که کاربران عادی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. برای یادگیری کار در این صرافی پیشنهاد می‌کنیم به آکادمی امید فدوی مراجعه کنید.

همچنین در ۲ آوریل ۲۰۱۹، کوینکس چیزی به‌نام «شتاب‌دهنده» را دوباره راه‌اندازی کرد. این سرویس برای ترویج و کمک به پروژه‌های بلاک چین ساخته شده است که متخصصان صرافی معتقدند پروژه‌هایی قابل اعتماد و با کیفیت بالا هستند.

معامله‌گران این پلتفرم همچنین می‌توانند در شتاب‌دهنده شرکت کنند و با مشارکت نیز بخشی از سود پروژه را دریافت کنند، مشروط بر اینکه خوب پیش برود. به زبان ساده: مانند شرکت درICO ها است اما کسی (متخصصان خود صرافی) از قبل بعضی از تحقیقات را که همیشه باید انجام شوند برای شما انجام داده است.

http://www.qudsonline.ir/news/766772/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

مقایسه دو صرافی Binance با CoinEx

هنگام انتخاب یک صرافی برای معامله، باید مدت زمان فعالیت آن در بازار را در نظر بگیرید. صرافی‌های قدیمی معمولا شهرت خوبی دارند و بیشتر قابل اعتماد هستند. این که از یک صرافی قدیمی استفاده کنید شاید تصمیم خوبی باشد.

همچنین باید به مکانی که صرافی قرار دارد توجه کنید. بعضی از کشورها مقررات مالی سختگیرانه‌ای دارند که این امر باعث می‌شود در صورت لزوم نتوان از دادگاه کمک گرفت.

بایننس و کوینکس هر دو متمرکز هستند. در هر دو صرافی فقط با یک جیمیل به‌صورت رایگان ثبت‌نام انجام می‌شود.

در صرافی coinex می‌شود با IP ایران کار کرد در حالی که بایننس IP ایران را نمی‌پذیرد و نیاز به یک VPN یا VPS آی ‌پی ثابت دارد. شما بدون نیاز به یک VPN یا VPS آی ‌پی ثابت می‌توانید در کوینکس کار کنید.

بایننس دارای یک اپلیکیشن تلفن همراه برای آی او اس و اندروید است. CoinEx نیز یک اپلیکیشن موبایل برای هر دو پلتفرم دارد.

مزایای فوق‌العاده صرافی coinex

صرافی کوینکس به‌واسطه مزیت‌های خوبی که دارد بسیاری از ایرانیان را به‌سوی خود جذب کرده است. تعدادی از این مزایا به شرح زیر هستند:

تنوع گسترده‌ای از رمزارزها برای تجارت

صرافی CoinEx دارای طیف گسترده‌ای از رمزارزها (سکه و توکن) برای معامله است. این رمزارزها به همراه رمزارزهای اصلی پلتفرم معامله می‌شوند یعنی رمزارزهایی مانند بیت‌کوین کش(BCH) ، بیت‌کوین (BTC)، اتریوم(ETH)  و تتر (USDT).

هزینه‌های پایین معاملات

صرافی CoinEx فقط ۱۰/۰ درصد از دریافت‌کنندگان بازار دریافت می‌کند اما از سازندگان بازار (تریدری که تعهد می‌دهد در هر زمان با قیمت‌های مشخص خرید یا فروش کند) هزینه‌ای برای معاملات صرافی دریافت نمی‌شود.

معاملات سریع فرابورس

این پلتفرم می‌تواند معاملات «خارج از بورس» را در مدت زمانی سریع پردازش کند. این بدان معناست که معاملات در این پلتفرم محدود به ارزهای خاصی نیست اما می‌توان با استفاده از رمزارزها معاملات را انجام داد.

پلتفرمی بسیار امن

صرافی کوینکس دارای یک سیستم امنیتی «حفاظت از تمام ابعاد» است. این پلتفرم از پروتکل‌های مختلفی برای ایمن‌سازی ابعاد مختلف خود استفاده می‌کند. می‌توانید مطمئن باشید که تمام معاملات مربوط به پرداخت‌ها، مبادلات ارزی و نقل‌وانتقالات انجام شده در پلتفرم بسیار امن هستند.

یک پلتفرم تجاری آسان با ابزارهای نموداری پیشرفته

نمودار روی این پلتفرم تجزیه‌وتحلیل مسیر بازار را با استفاده از ابزارهای پیشرفته ترسیم نمودار برای معامله‌گران آسان می‌کند.

استخراج ارز تجارت محور

این صرافی مفهوم « استخراج ارز تجارت محور» خود را اعلام کرده است که به انتشار توکن‌های CET کمک می‌کند که در پلتفرم معاملاتی کوینکس مجددا به کاربران اختصاص می‌یابد.

تمام هزینه‌های معامله در پلتفرم محاسبه و به توکن CET تبدیل می‌شوند. سپس توکن‌های CET بسته به حجم معاملات برای معامله‌گران توزیع می‌شوند.

صرافی کوینکس از روشی واضح برای توزیع توکن استفاده می‌کند. زیرا کلیه هزینه‌های تراکنش جمع‌آوری شده و نحوه توزیع آن‌ها در زمان واقعی در سایت نمایش داده می‌شود.

برای سهیم بودن در بخشی از توزیع سکه، کاربران باید تایید شوند و فقط کسانی که حداقل ۱۰۰ توکن CET دارند سهم توکن‌ها را دریافت می‌کنند. همه دارندگان توکن سود خود را در ابتدای روز بعد دریافت خواهند کرد.

چگونه می‌توان به این صرافی پیوست

ثبت‌نام به‌سادگی صورت می‌گیرد. تنها چیزی که لازم است یک آدرس ایمیل یا جیمیل فعال برای اولین مرحله تایید است.

پس از ثبت اکانت، هر کاربر ملزم به تایید اکانت‌های خود است.

همچنین الزامی است که کاربران Google Authenticator و شماره تلفن همراه خود را برای امنیت بیشتر اکانت به آن متصل کنند.

تقاضای روزافزون برای رمزارزها نیاز به صرافی‌های رمزارزها را افزایش داده است. اگرچه تعدادی از صرافی‌ها استاندارد نیستند اما بسیاری از آن‌ها با فناوری‌های پیشرفته ارائه می‌شوند و خدماتی برتر را به جوامع مختلف ارائه می‌دهند.

با آن که صرافی کوینکس در بازار نسبتا جدید است اما در مدت کوتاهی بسیاری از معامله‌گران را با فناوری‌های پیشرفته خود تحت تاثیر قرار داده است. نکته قابل توجه در مورد این صرافی این اسه که کوین قابل معامله زیادی در این پلتفرم وجود دارند و کارمزدها فوق‌العاده کم هستند.

در پایان همان‌طور که یک استاد ارزهای دیجیتال مانند امید فدوی به شما خواهد گفت، حتما یک صرافی را با اطلاعاتی بیشتر از این مطلب و تحقیق گسترده‌تر انتخاب کنید. همچنین هرگز فراموش نکنید یک صرافی مکان امنی برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال شما نیست.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 295
  • بازدید ماه : 494
  • بازدید سال : 3,468
  • بازدید کلی : 10,510