loading...
مجله علمی آموزشی گلدآموز
امید بازدید : 24 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

چطور بهترین مشاوره را در زمینه سرمایه گذاری و استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال داشته باشیم؟

در این مطلب قصد داریم شما را با مفهوم «مشاور ارز دیجیتال» و «مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال» بیشتر آشنا کنیم. همچنین توضیحاتی کلی درباره ارز های دیجیتال مثل بیت کوین و قوانین و نحوه سرمایه گذاری در آن ها به شما می دهیم.

بازار ارز های دیجیتال چند سالی است که در سر تا سر دنیا حرف ها، خبر ها و جنب و جوش های بسیاری به راه انداخته است. مخصوصا در دو سال گذشته و با افزیش قیمت های نجومی و بسیار فراتر از انتظاری که ارز های دیجیتال که از محبوب ترین آن ها به بیت کوین میتوان اشاره کرد، بسیاری از مردم از تمام کشور های دنیا به فکر ورود به این کسب و کار بزرگ افتاده اند. کسب و کاری که اگر به درستی به آن وارد شوید و نقشه راه خود را بدانید احتمالا زندگی شما را متحول خواهد کرد.

https://omidfadavi.me/product/cryptocurrency-advice/

مقدمه

در دنیای ارز های دیجیتال زندگی های بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل سودهای نجومی که بدست آورده اند دستخوش تغییرات بزرگ و مثبتی شده است. همین اخبار سود های نجومی باعث شده توجه بسیاری از مردم به این بازار جلب شود. اگر شما هم جزو همین دسته از افراد هستید که به بازار پر سود ارز های دیجیتال علاقه مند شده اید و میخواهید در آن سرمایه گذاری کنید پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید. همانطور که این بازار میتواند شما را ثروتمند کند، اگر با سیاست های اشتباهی وارد آن شوید میتواند برای شما زیان بار هم باشد. 

مثل خیلی از کسب و کار های دیگر، اگر تازه به این بازار علاقه مند شده اید و میخواهید در آن سرمایه گذاری کنید، نیاز به مشاور ارز دیجیتال دارید تا شما را راهنمایی کند و مسیر درست را به شما نشان دهد.

بازار ارز های دیجیتال

با اینکه بیشتر از ده سال از ورود ارز های دیجیتال مثل بیت کوین به دنیای واقعی می گذرد، اما این بازار هنوز هم نو ظهور به حساب می آید و برای سرمایه گذاری در آن باید تحقیقات زیادی انجام دهید. همانطور که اشاره کردیم، این بازار محدودیت ها و خطراتی هم دارد که اگر آن ها را به خوبی نشناسید ممکن است ضرر کنید. 

بنابر این پیش از ورود به این بازار پر سود و البته پر تلاطم، باید خطرات، محدودیت ها و سیاست های سرمایه گذاری در آن را به خوبی بشناسید. برای این کار هم نیاز به یک مشاور ارز دیجیتال و مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال نیاز دارید.

مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال

مشاوره گرفتن از افراد با تجربه و متخصص در این زمینه میتواند برای شما بسیار مفید باشد. مشاوران شما را راهنمایی کرده و به شما می گویند با توجه به سرمایه ای که در اختیار دارید، به کدام بخش از بازار ارز های دیجیتال وارد شوید تا بتوانید سود بیشتری کسب کنید و همچنین سرمایه ای که گذاشتید با سرعت بیشتری به شما برگردد.

برخی از مشاوره هایی که به شما داده می شود به صورت زیر است:

  • مشاوره برای خرید و فروش دستگاه های استخراج کننده
  • مشاوره خرید و فروش ارز های دیجیتال مانند بیت کوین
  • مشاوره راه اندازی مزرعه های استخراج یا فارم ماینینگ
  • مشاوره انتخاب کیف پول مناسب
  • مشاوره با توجه به مدت زمان سرمایه گذاری شما

خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران، موانع و محدودیت ها

همانطور که حتما شما هم بار ها و بار ها شنیدید، چندسالی است که واژه ارز دیجیتال و به خصوص بیت کوین در بین مردم گفته می شود. صحبت درباره ی این ارز ها فقط بین مردم انجام نمی شود و دامنه صحبت درباره ی آن به تلویزیون و رادیو هم کشیده شده است. البته در این بین شبکه ها اجتماعی را هم نمی شود فراموش کرد.

نوسانات ارز دیجیتال و به خصوص صعود های باور نکردنی ارز هایی مانند بیت کوین حسابی در میان مردم سرو صدا به راه انداخته است. با این که ارز های دیجیتال نزدیک به ده سال است که از عرضه آن ها می گذرد اما هنوز جای پیشرفت زیادی دارند و در آینده احتمالا بازار های بیشتری را تحت تصرف خود در می آورند. در این بین بسیاری با مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال سرمایه خود را به صورت هدفمند در این راه قرار می دهند.

قوانین معاملاتی

یکی از دغدغه های سرمایه گذاران قوانین معاملاتی برای ارز های دیجیتال است. خیلی از کشور ها از جمله ایران هنوز قوانین مشخصی برای معاملات ارز های دیجیتال در نظر نگرفته اند و همین باعث سر در گمی کسانی که میخواند در این راه سرمایه گذاری کنند شده است. مشکلات مربوط به خرید و فروش را هم نباید فراموش کرد. هر صرافی اینترنتی محدودیت خاص خود را دارد. بعضی از این صرافی ها از ارائه خدمات به کشور هایی نظیر ایران سر باز میزنند.

برخی دیگر هم ممکن است محدودیت های بیشتری را برای کاربران لحاظ کنند. فراموش نکنید که شما در ایران هستید و تبدیل ریال به سایر ارز ها از جمله ارز های دیجیتال ممکن است کمی با دردسر انجام شود. در این میان اما اشخاصی هستند که شغل خود را مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال انتخاب کرده اند و با اطلاعات کاملی که در اختیار دارند می توانند بهترین راهنمایی را برای شما انجام دهند.

محدودیت صرافی ها

اما در ایران مانند بسیاری از کارها، سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال هم یک دغدغه بزرگ است. بسیاری از صرافی ها در تبدیل دلار یا کارت های اعتباری و یا مستر کارت های هدیه به بیت کوین محدودیت دارند. این محدودیت از آن جا که امکان پیگیری مستقیم در ایران کمی مشکل است، می تواند مشکل ساز باشد. اما مشکل اصلی در محدودیت دوم است. اگر شما با تبدیل دلار به بیت کوین مشکل داشته باشید، این قبل از سرمایه گذاری است و شما دلار یا ریال خود را در اختیار دارید. اما بعضی از صرافی ها اگر تشخیص دهند شما ایرانی هستید ممکن است تمام دارایی شما در آن صرافی را بلاک کنند و شما همه درآمد خود را از دست می دهید. بهتر است قبل از انجام سرمایه گذاری، از مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال در ایران استفاده کنید تا برای اموالتان مشکلی پیش نیاید.

صرافی های داخلی

در این میان اما صرافی های اینترنتی داخلی که به خرید و فروش ارز دیجیتال مانند بیت کوین مشغول هستند هم کمی کار را پیچیده کرده اند. این صرافی هر از چندی قوانین خود را تغییر می دهند و ممکن است دیگر ارزی که شما با آن کار می کنید را پشتیبانی نکنند و یا با توجه به اعلام بعضی محدودیت ها از سوی دولت، محدودیت این صرافی ها هم بسیار شدیدتر شود.

صرافی های داخلی محدودیت های بیشتری هم دارند. برای مثال، از بین بیش از ۹۰۰ ارز دیجیتال فقط چند ارز نام آشنا مانند بیت کوین را خرید و فروش می کنند. همین امر باعث افزایش هزینه برای بدست آوردن سایر ارز های دیجیتال برای ایرانیان شده است.

محدودیت مبادله

مشکل بعدی که برای کاربران ایرانی وجود دارد محدودیت مبادله و نوسانات ارزی است. این مشکل زمانی خودش را نشان می دهد که ارز مورد نظر به حداکثر کانال خود رسیده است. در این زمان خریدار داخلی وجود ندارد و خریدار خارجی هم با توجه به محدودیت های موجود ممکن است امکان خرید نداشته باشد. این مشکل درباره افت قیمت هم وحود دارد. در جایی که قیمت به حداقل خود می رسد، عرضه ای توسط صرافی های اینترنتی داخلی انجام نمی شود و محدودیت صرافی های داخل هم به صرافی های خارج اضافه می شود.

نتیجه محدودیت ها

نتیجه تمام این محدودیت ها، چه محدودیت های صرافی های خارجی و چه داخل، افزایش هزینه معامله است. این افزایش هزینه یک مانع بزرگ برای سرمایه گذاری است. البته در این میان مشاوران ارز های دیجیتال تمام تلاش خود را می کنند تا با معرفی صرافی های معتبر کار شما را به بهترین شکل انجام دهند. فراموش نکنید که مشاور ارز دیجیتال خیلی بیشتر از شما با دنیای ارز های دیجیتال آشنایی دارد و می تواند بهترین راهنمای شما در این مسیر باشد. همچنین اگر میخواهید بدانید کدام سایت ها به کاربران داخل ایران خدمات با کیفیتی را ارائه می کنند میتوانید از مشاور ارز دیجیتال کمک بگیرید. مشاور ارز دیجیتال به همه محدودیت ها آشنا است و می تواند به شما بهترین سایت را برای انجام معاملاتتان معرفی کند.

نوسانات بازار ارز دیجیتال

باید به شما یک نکته را یادآوری کنیم. بازار ارز های دیجیتال هم مانند تمام کسب و کار های دیگر سود و زیان خود را دارد و سرمایه گذاری در آن مثل خرید سکه و دلار است و ممکن است قیمت ها با بالا و پایین شدنشان سرمایه شما را هم دستخوش تغییر کنند. پس باید بدانید که نباید تمام دارایی و سرمایه خود را وارد این بازار کنید. شما باید با مقداری کار خود را شروع کنید که توانایی از دست دادن آن را داشته باشید و اگر بازگشت سرمایه شما زمان بیشتری برد به مشکل نخورید.

در سال های اخیر بازار ارز های دیجیتال نوسانات زیادی داشته. اما در این میان تغییراتی مثل انفجار قیمت بیت کوین و بالا رفتن آن تا حدود بیست هزار دلار باعث شده نگاه بسیاری از مردم به این بازار بیوفتد و اقبال مردم برای سرمایه گذاری در این بازار افزایش یابد.

بررسی نوسانات ارزی

البته این نوسانات قیمتی باید با دقت مورد بررسی قرار بگیرد. بسیاری از سرمایه گذاران بزرگی که در این بازار حضور دارند از احساسات، هیجان و کمبود اطلاعات مردم عادی که تازه میخواهند به این کسب و کار مشغول شوند سوء استفاده می کنند. این سرمایه گذاران یک به این شکل کسب درآمد می کنند نام مخصوص به خود را هم دارند. به این نوع سرمایه گذاران نام نهنگ را داده اند. این نهنگ ها با نقشه ها و استراتژی های خاصی که دارند در بازار نوسان قیمتی ایجاد می کنند و از این طریق و با تصاحب اموال مردم بر سرمایه خود می افزایند. به همین دلیل است که باید از مشاوران با تجربه راهنمایی گرفته و هوشمندانه به این بازار وارد شوید.

بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگری فقط به منظور سرمایه گذاری به وجود نیامده اند. هدف از به وجود آمدن این ارز های دیجیتال رفع بعضی نواقص و ایراداتی بود که در نقل و انتقالات مالی وحود داشت. ارز های دیجیتال آمدند تا عدم شفافیت در نقل و انتقالات مالی، واسطه ها و هزینه های زیادی که به عنوان کارمزد گرفته می شد را اصلاح کنند. استفاده از ارز های دیجیتال سرعت نقل و انتقالات مالی برون مرزی را زیاد کرده و واسطه ها و کارمزد هایشان را از این معاملات حذف کرده است.

چگونگی خرید ارز دیجیتال

روش های متفاوتی برای خرید و تهیه ارز های دیجیتال مانند بیت کوین وجود دارد. یکی از این روش ها تهیه و خرید آن به صورت مستقیم از صرافی ها است. در داخل ایران هم تعدادی صرافی آنلاین وجود دارد که میتوانید با کمی گشتن داخل اینترنت آن ها را پیدا کنید. نحوه خرید هم به این صورت هست که شما ارز مورد نظر خود را انتخاب می کنید و معادل قیمت روز آن را به ریال پرداخت کرده و ارز مورد نظر را دریافت می کنید.

برای این کار نیاز دارید تا آدرس کیف پول خود را به صرافی مورد نظر ارائه دهید تا از آن طریق ارز شما به کیف پولتان واریز شود. اگر ارز دیجیتال هم دارید میتوانید آن را در این صرافی ها به ریال تبدیل کرده و در حساب های ریالی خود از آن استفاده کنید. البته بهتر است قبل از خرید و یا تبدیل ارز های دیجیتال خود مانند بیت کوین، از مشاوران، مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال بگیرید تا بتوانید بهترین تصمیم را در قبال ارز دیجیتال خود بگیرید.

نحوه تبدیل ارز دیجیتال

دلایل زیادی برای تبدیل ارز دیجیتال وجود دارد. یکی از آن ها کمبود ارز دیجیتال مورد نظر شما و یا توقف در فروش آن ها در صرافی های داخلی است. در این زمان یکی از کار هایی که می توانید انجام دهید تا به ارز مورد نظر برسید خرید یکی از ارز های دیجیتال موجود و تبدیل آن به ارزی هست که نیاز دارید. برای این کار هم میتوانید از وبسایت هایی که به این منظور ساخته شده اند استفاده کنید.

نحوه محاسبه نرخ تبدیل به این صورت است که شما مقدار ارز و همچنین ارزی که در دست دارید را اعلام می کنید و بعد از آن ارز مقصد خود را وارد می کنید. پس از انجام این مراحل با توجه به نرخ لحظه ای که وجود دارد معادل سازی انجام شده و نرخ تبدیل به شما داده خواهد شد. برای انجام تبدیل ارز دیجیتال در داخل ایران هم سایت هایی وجود دارد و میتوانید با سرچ کردن نام آن ها را بدست آورید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که مدت زمان انجام تبدیل، با توجه به ارز مورد نظر، کارمزد و حجم انتقالی متغیر است. بهتر است قبل از انجام تبدیل ارز دیجیتال خود، از کسانی که به عنوان «مشاور ارز دیجیتال» شناخته شده هستند و مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال به شما می دهند راهنمایی بگیرید تا بتوانید بیشترین نرخ تبدیل را بدست آورید.

موارد استفاده از ارز دیجیتال

پس از آن که مراحل بالا را انجام دادید و ارز دیجیتال خریداری کردید میتوانید از آن برای تبدیل به ارز های دیگر و یا سرمایه گذاری استفاده کنید و به سود آوری برسید. همچنین برخی از فروشگاه های مطرح خرید اینترنتی مانند آمازون به شما امکان خرید با استفاده از ارز دیجیتال را می دهند. در بعضی از وبسایت ها شما حتی می توانید با استفاده از ارز دیحیتال برای خود سهام و اوراق بهادار خریداری کنید. برای اینکه بیشترین سود را از ارز دیجیتال خود بدست آورید از مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال استفاده کنید. مشاور ارز دیجیتال با تخصصی که در این زمینه دارد میتواند به شما بهترین روش های سرمایه گذاری در این دنیای بزرگ ارز های دیجیتال را بدهد.

توصیه های سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال

وجود و عنوان ارز های دیجیتال با یک اسم پیوند خورده است، بیت کوین! بیت کوین آنقدر بزرگ است که چیزی در حدود 35 درصد از بازار ارز های دیجیتال را به خود اختصاص داده است. البته در زمان شروع به کار بیت کوین، بدبینی های بسیاری برای آن وجود داشت و بسیاری موفقیت آن را به چالش می کشیدند. 

این بدبینی ها فقط مختص به بیت کوین نبود و ارز های کاغذی یا سنتی هم با این بدبینی ها مواجه بودند. برای مثال یورو یکی از این ارز ها است. در زمان عرضه یورو نیز بدبینی های بسیاری به آن وجود داشت و این بدبینی ها حالا به ارز دیجیتالی مثل بیت کوین رسیده است.

تب بیت کوین

طی ماه های اخیر و با فراگیر شدن اخبار بیت کوین، این ارز رشد بسیار سریعی را پشت سر گذاشت و به قیمت های نجومی رسید. این ارز از حدود 5000 دلار به 9000 دلار رسید و نظر بسیاری را به خود جلب کرد. 

این افزایش قیمت آنقدر زیاد بود که حتی کسانی که برای نوسان گیری از این ارز دست به کار شده بودند را هم پشت سر گذاشت. در این میان کسانی که این ارز را در اختیار داشتند و روی آن سرمایه گذاری کرده بودند سود های فراوانی بدست آوردند.

سهم بازار بیت کوین

بیت کوین هنوز هم برترین ارز دیجیتالی موجود است اما با پدید آمدن ارز های دیجیتالی جدید، سهم بازار بیت کوین هم کاهش یافت. البته این کاهش سهم برای سرمایه گذاران مفید بود. چراکه کاهش سهم بیت کوین از بازار ارز های دیجیتال باعث افزایش قیمت بیت کوین شد. شما میتوانید با راهنمایی گرفتن از مشاور ارز دیجیتال، پیش بینی های قیمتی را دریافت کنید و روی ارزی که بیشترین سود را به شما می دهد سرمایه گذاری کنید. تب بیت کوین میتواند دوباره و برای ارز های مشابه هم اتفاق بیوفتد و چه کسی بهتر از مشاور ارز دیجیتال میتواند شما را راهنمایی کند!

مشاور ارز دیجیتال و پیش بینی قیمت ها

تحلیل گران و مشاوران بسیاری به تحلیل و پیش بینی قیمت ارز های دیجیتال پرداخته اند. البته باید به این نکته اشاره کرد که همه این ها پیش بینی است و ممکن است تحت تاثیر اتفاقات ناگهانی تغییر کند. اما در این بین این مشاور های ارز دیجیتال میتوانند یک چیز را با قاطعیت به شما معرفی کنند. آن هم معرفی سبد سرمایه گذاری و مدیریت ریسک سرمایه گذاران است.

در بازار ارز های دیجیتال، تعداد قابل توجهی ارز وجود دارد که در هنگام معرفی شدن و شروع به کار خود با قیمت های اندک در قبال تبادل با بیت کوین و اتریوم به جمع آوری سرمایه می پردازند. این ارز ها پس از مدتی و با اضافه شدن صرافی های جدید و کیف پول های مختلف، فعالیت اصلی آن ها شروع شده و شاهد رشد قیمت آن ها هستیم.

برترین ها و پیشگامان ارز دیجیتال

همان طور که گفتیم ارز های دیجیتال میتواند زندگی شما را تغییر دهد. اما هیچ چیز بهتر از ثابت کردن حرفمان با سند و مدرک نیست! در اینجا میخواهیم به شما کسانی را معرفی کنیم که زندگیشان به واسطه همین ارز های دیجیتال تغییر کرده و اکنون صاحب چندین میلیون دلار سرمایه هستند. این ها برندگان لاتاری دیجیتال هستند! 

افرادی که در لیست زیر میبینید از دسته های مختلفی هستند. آنارشیست، آرمانگرا، آزادی خواه. این افراد پیشگامان ارز های دیجیتال هستند که با ورودشان به این بازار نه تنها کسب و کار و سرمایه خودشان را چندین برابر کرده اند، بلکه باعث بالا رفتن ارزش این دنیای دیجیتال هم شده اند. این افراد لقب مخصوص به خود را هم دارند. به این پیشگامان لقب سایبر پانک (Cyberpunks) داده اند.

لیستی که در زیر می بینید توسط مجله معتبر فوربس منتشر شده و ثروتمندان بازار کرپتوکارنسی را معرفی کرده است.

رتبه 1

نام: کریس لارسن Chris Larsen

سن: 57 سال

عنوان: یکی از موسسان ریپل Ripple Co-founder

ثروت تقریبی: 7.5 تا 8 میلیار دلار

رتبه 2

نام: جوزف لوبین Joseph Lubin

سن: 53 سال

عنوان: یکی از موسسان ایتریوم و موسس Consensys

ثروت تقریبی: 1 تا 5 میلیارد دلار

رتبه 3

نام: چانگ پنگ ژائو Changpeng Zhao

سن: 41 سال

عنوان: مدیر عامل صرافی Binance

ثروت تقریبی: 1.1 تا 2 میلیارد دلار

رتبه 4

نام: برادران دو قلو وینکل واس Cameron & Tyler Winklveoss

سن: 36 سال

عنوان: موسسان شرکت Winklveoss Capital

ثروت تقریبی: 900 میلیون تا 1.1 میلیارد دلار

رتبه 5

نام: متیو ملون Matthew Mellon

سن: 54 سال

عنوان: سرمایه گذار شخصی

ثروت تقریبی: 900 میلیون تا 1 میلیارد دلار

رتبه 6

نام: برایان آرمسترانگ Brian Armestrong

سن: 35 سال

عنوان: مدیر عامل صرافی Coinbase

ثروت تقریبی: 900 میلیون تا 1 میلیارد دلار

رتبه 7

نام: متیو روساک Matthew Roszak

سن: 45 سال

عنوان: یکی از موسسان Bloq و موسس Tally Capital

ثروت تقریبی: 900 میلیون تا 1 میلیارد دلار

رتبه 8

نام: آنتونی دی آرویو Anthoney Di Iorio

سن: 43 سال

عنوان: یکی از موسسان ایتریوم و موسس ولت Jaxx

ثروت تقریبی: 750 میلیون تا 1 میلیارد دلار

رتبه 9

نام: بروک پیرس Brock Pierce

سن: 37 سال

عنوان: رئیس بنیاد بیت کوین و مشاور پروژه Block.One

ثروت تقریبی: 700 میلیون تا 1 میلیارد دلار

رتبه 10

نام: مایکل نووگراتز Michael Novogratz

سن: 53 سال

عنوان: مدیر عامل شرکت Gallaxy Digital

ثروت تقریبی: 700 میلیون تا 1 میلیارد دلار

پیش بینی بزرگان در زمینه قیمت بیت کوین در سال 2019

پیش بینی قیمت بیت کوین که توسط بزرگان و صاحب نظران این حوزه اعلام می شود، همیشه برای مردم جالب بوده است. این پیش بینی ها هر چند شاید در برخی مواقع خیلی درست نباشند اما همیشه برای مردم و رسانه ها جذابیت دارند. البته در این میان اعلام قیمت های عجیب و دور از تصور از سمت برخی بزرگان، اخبار این زمینه را داغ نگه داشته است.

در میان این افراد بزرگ و نام آشنا همیشه هستند کسانی که قیمت ها و پیش بینی های عجیب و دور از انتظاری را ارائه می دهند. این پیش بینی ها بعضی اوقات به حقیقت پیوسته اند و گاهی آنقدر دور از انتظار و دست نیافتنی هستند که رسیدن ارزش این ارز ها به آن فقط در خواب و رویا امکان پذیر است.

برترین پیش بینی ها درباره ی قیمت بیت کوین

سانی سینگ Sonny Singh

رقم پیش بینی تا پایان سال 2019: 15 تا 20 هزار دلار

آقای سانی سینگ، مدیر ارشد بازرگانی درگاه پرداخت بیت پی که یکی از درگاه های برتر برای پرداخت های ارز دیجیتال است پیش بینی کرده است که بیت کوین در انتهای سال 2019 به بازه قیمتی 15 تا 20 هزار دلار برسد. آقای سینگ دلیل این پیش بینی و افزایش قیمت را ورود سازمان های بزرگ به این حوزه اعلام کرده است. برخی از این سازمان ها عبارت اند از فیدلیتی و بورس بین قاره ای که با ورود خود میتوانند ارزش این بازار را افزایش دهند.

جان پفر John Pfeffer

رقم پیش بینی: 700 هزار دلار

آقای جان پفر یک کارآفرین و سرمایه گذار است. نظر آقای پفر با جایگزینی بیت کوین با طلا است. ایشان از این جایگزینی به عنوان ابزار ذخیره ارزش و تبدیل شدن به ذخایر ارزی نام برده اند. آقای جان پفر جزو آن دسته از افرادی است که یک پیش بینی بسیار شگفت انگیز برای قیمت ایت ارز محبوب کرده است. این سرمایه گذار پیش بینی کرده است ارزش بیت کوین به حدود 700 هزار دلار خواهد رسید! البته آقای پفر برای این پیش بینی خود تاریخی را اعلام نکرده است. 

البته آقای پفر خیلی از این پیش بینی خود مطمئن نیست. اما اعلام کرده است که از این به بعد رشد قیمت بیت کوین صعودی خواهد بود و از همین رو عدد 700 هزار دلار را اعلام کرده است. البته جان پفر در یک پیش بینی دیگر هم پیش بینی خود را 90 هزار دلار اعلام کرده است.

به نظر آقای پفر، احتمال قیمت 90 هزار دلاری 8 درصد و قیمت 700 هزار دلاری تنها 1 درصد است.

سم داکتر Sam Doctor

رقم پیش بینی تا پایان سال 2019: 36 هزار دلار

آقای سم داکتر یکی از افراد موفق و با تجربه در زمینه مدیریت سهام، استراتژی های مالی و مشاور های کسب و کار است. تحصیلات آقای داکتر در حوزه مالی و مهندسی برق بوده است. پیش بینی دکتر سم بازه ای چهل هزار دلاری دارد. ایشان پیش بینی کرده است تا انتهای سال 2019 قیمت بیت کوین به حدود 36 هزار دلار خواهد رسید و آن را رد خواهد کرد. 

دکتر سم برای این پیش بینی خود دو دلیل آورده است. دلیل اول آن این بوده است که به عقیده ایشان ماینر ها علاقه دارند تا قیمت را پایین نگه دارند تا بتوانند آن ها را در روند صعودی بفروشند. دلیل دومی که اعلام کرده اند هم این است که پیشرفت هایی در زمینه سخت افزار ها شکل گرفته است . این پیشرفت ها باعث می شود نقطه سر به سر شدن سود و هزینه برای استخراج بالاتر می رود.

البته دکتر سم محدوده نوسان این ارز را بازه 20 هزار تا 64 هزار دلار اعلام کرده است.

مایک نووگراتز Mike Novogratz

رقم پیش بینی تا پایان سال 2019: ۲۰ هزار دلار

مایک نووگراتز یکی از سرمایه گذاران برتر است. ایشان فعالیتیش در زمینه سرمایه گذاری در بازار های مالی را از سال ۱۹۸۹ شروع کرده است و تا به امروز تبدیل به یکی از چهره های ماندگار و مطرح در زمینه ارز های دیجیتال شده است. مایک نووگراتز در شرکت های بزرگی فعالیت داشته است. برخی از این شرکت ها عبارت اند از گلدمن ساکس، فورترس، هادسون ریور پارک. 

آقای نووگراتز هم اکنون مدیر عامل یک شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر به نام گلکسی دیجیتال است. ایشان موفق شده است با سرمایه گذاری در زمینه ارز های دیجیتال در سال ۲۰۱۷ مبلغی معادل ۲۵۰ میلیون دلار سود کند. 

پیش بینی مایک نووگراتز برای این ارز پر سود قیمتی در حدود ۲۰ هزار دلار تا پایان سال ۲۰۱۹ است. دلیل این پیش بینی هم ورود شرکت های بزرگی مانند فیدلیتی و همچنین راه اندازی بکت بیت کوین اعلام شده است.

کنث روگوف Kenneth Rogoff

رقم پیش بینی: 100 دلار

بله کاملا درست خواندید، رقم پیش بینی 100 دلار است. منث روگوف یکی از پروفسور های دانشگاه هاروارد و همچنین رئیس سابق صندوق بین المللی پول است. و همانطور که از پیش بینی او مشخص است، یکی از مخالفان سر سخت بیت کوین هم هست. آقای روگوف پیش بینی خود را در سال 2018 در مصاحبه با شبکه CNBC اعلام کرد.

طبق عقیده این پروفسور دانشگاه، احتمال آنکه پس از گذشت 10 سال از ورود بیت کوین به بازار ارزش آن به 100 دلار برسد بسیار بیشتر از آن است که ارزش آن به 100 هزار دلار برسد. ایشان برای این پیش بینی خود دلیل هم دارند. به نظر ایشان با قوانینی که در زمینه مبارزه با پول شویی و همچنین فرار مالیاتی تصویب شده و خواهد شد دیگر کاربردی برای بیت کوین باقی نخواهد ماند و ارزش آن به 100 دلار خواهد رسید.

جوزف استیگلیتز Joseph Stiglitz

رقم پیش بینی: 100 دلار

آقای استیگلیتز هم یکی دیگر از پیش بینی کنندگان سقوط ارزش بیت کوین است. جوزف استیگلیتز اقتصاد دان معاصر آمریکایی و همچنین برنده جایزه نوبل اقتصاد در سال 2001 است. او همچنین یکی از نمایندگان مکتب اقتصاد کینزی نو است. شهرت آقای استیگلیتز پس از انتقاد های فراوان و شدیدش به صندوق بین المللی پول شروع شد. او همچنین یکی از مخالفان ارز های دیجیتال از جمله بیت کوین نیز هست.

او عقیده دارد که در تهایت بیت کوین به فراموشی سپرده خواهد شد. قیمتی که برای این ارز پیش بینی کرده اند نیز 100 دلار است. دلیل این پیش بینی هم عدم پذیرش این نوع ارز در بازار های جریان اصلی اعلام شده است.

جو دیویس Joe Davis

رقم پیش بینی: به طور دقیق اعلام نشده است

جو دیویس اقتصاد دان ارشد شرکت مدیریت سرمایه گذاری ونگارد است. ارزش تحت مدیریت این کمپانی مبلغی حدود 5.3 تریلیون دلار است. این اقتصاد دان عقیده دارد بیت کوین تنها تابعی از سفته بازی است. ایشان عقیده دارد این ارز پر سر و صدا به دلیل نوساناتی که دارد یک عنوان یک ابزار ذخیره، ارزش پایینی دارد. پیشنهاد این اقتصاد دان سرمایه گذاری در دارایی های واقعی است.

توماس لی Thomas Lee

رقم پیش بینی تا پایان سال 2018: 25 هزار دلار

رقم پیش بینی تا پایان سال 2022: 125 هزار دلار

توماس لی یکی از سرمایه گذاران برجسته ی بیت کوین است. او همچنین بنیان گذار شرکت تحقیقاتی Fundstrat Global نیز می باشد. ایشان دو پیش بینی انجام داده است که تا اینجا میدانیم یکی از آن ها خیلی درست نبوده است. توماس لی پیش بینی کرده بود در سال 2018 ارزش بیت کوین به 25 هزار دلار خواهد رسید و در سال 2022 تا 125 هزار دلار پیش می رود. که تا به اینجا قسمت اول پیش بینی نزدیک بوده اما دقیق نبوده است.

البته پیش بینی های توماس لی غیر دقیق نبوده و بر اساس علم آماری و داده ای نیرومندی انجام می شود. همانطور که گفتیم بر اساس پیش بینی ایشان نرخ بیت کوین در سال گذشته به 25 هزار دلار می رسیده است که با توجه به افزایش ناگهانی قیمت و نزدیک شدن به این رقم میتوان گفت خیلی هم اشتباه نبوده است.

مکس کایزر Max Keiser

رقم پیش بینی کوتاه مدت: 28 هزار دلار

رقم پیش بینی بلند مدت: 100 هزار دلار

مکس کایزر را میتوان جزو نسل های اولی حساب کرد که به سرمایه گذاری بیت کوین مشغول شده است. او این ارز را زمانی تهیه کرد که فقط 3 دلار ارزش داشت. او همچنین در یکی از شبکه های کشور روسیه به نام RT هم برنامه تلویزیونی مخصوص خود به نام Keiser Report را دارد که یک برنامه اقتصادی است. آقای کایزر یکی از منتقدانی هست که به سیاست های تورمی بانک های مرکزی در سر تا سر دنیا انتقاد دارد.

او اخیرا دو پیش بینی درباره قیمت بیت کوین را اعلام کرده است. پیش بینی کوتاه مدت او برای این ارز حدود 28 هزار دلار است. او همچنین یک پیش بینی بلند مدت هم برایاین ارز اعلام کرده است. پیش بینی بلند مدت او 100 هزار دلار است.

جان مکافی John McAfee

رقم پیش بینی تا پایان سال 2020: 1 میلیون دلار

جان مکافی یکی از پایه گذاران موسسه امنیت سایبری McAfee است. او همچنین یک برنامه نویس و تاجر آمریکایی نیز می باشد. شهرت مکافی برای پیش بینی های قیمتی اش است و مخصوصا پیش بینی های افزایش قیمت در مورد بیت کوین.

او برای این ارز محبوب یک رقم شگفت انگیز را پیش بینی کرده است، 1 میلیون دلار! بله درست شنیدید، 1 میلیون دلار. آقای مکافی سال گذشته پیش بینی خود را 500 هزار دلار اعلام کرده بود اما امسال این رقم را دو برابر کرد و پیش بینی خودش را 1 میلیون دلار اعلام کرد.

او همچنین در توییتی اعلام کرده است: «اگر اشتباه کنم، اعضای بدنم را خواهم خورد!». باید منتظر ماند و دید اعضای بدن جان مکافی چه سرنوشتی خواهند داشت!

سخن پایانی

و در پایان باید به شما یک نکته را یادآوری کنیم: مشاوره، مشاوره و مشاوره! شما برای شروع هر کسب و کاری باید مشاوره بگیرید. مشاوره به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را بگیرید. ارز های دیجیتال هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگر میخواهید به سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال که سر دسته آن ها بیت کوین است وارد شوید قطعا و حتما به مشاوره نیاز دارید. 

در این شغل هم مانند همه مشاغل، اشخاصی به نام «مشاور ارز دیجیتال» وجود دارند که به شما مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال می دهند. مشاور ارز دیچیتال شما را راهنمایی می کند و با مشاوره ای که به شما می دهد میتوانید تمام اطلاعاتی که برای سرمایه گذاری نیاز دارید را بدست آورید. 

برخی از مشاوره هایی که به شما داده می شود به صورت زیر است:

  • مشاوره برای خرید و فروش دستگاه های استخراج کننده
  • مشاوره خرید و فروش ارز های دیجیتال مانند بیت کوین
  • مشاوره راه اندازی مزرعه های استخراج یا فارم ماینینگ
  • مشاوره انتخاب کیف پول مناسب
  • مشاوره با توجه به مدت زمان سرمایه گذاری شما

فراموش نکنید که افرادی که به موقع در این سرمایه گذاری شرکت کرده اند موفق شده اند سود های کلانی بدست آورند و زندگی خود را برای همیشه تغییر داده اند. برای کسانی که می گویند دیگر جهش قیمت وجود ندارد و یا این بازار هم اشباع شده است و دیگر نمی شود در آن سود خوب بدست آورد هم باید گفت: بازار ارز های دیجیتال با اینکه یک دهه از ورود آن می گذرد اما هنور پتانسیل بالایی دارد و میشود در آن سرمایه گذاری موفقی انجام داد.

البته سرمایه گذاری در این بازار برای ایرانیان کمی دشوار است و نیاز به کمی تغییر مشخصات دارد، اما مانند تمامی زمینه ها راه های دور زدن برای این کار هم وجود دارد و با استفاده از آن ها ایرانیان هم میتوانند سرمایه گذاری خود را در بازار ارز های دیجیتالی شروع کنند.

باز هم این نکته را یادآور می شویم با توجه به قیمتی که بیت کوین و سایر ارز ها در بازار دارند حتما قبل از ورود و سرمایه گذاری از «مشاور ارز دیجیتال» راهنمایی بگیرید تا در کمترین زمان بیشترین سود را بدست آورید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 349
  • بازدید ماه : 548
  • بازدید سال : 3,522
  • بازدید کلی : 10,564