loading...
مجله علمی آموزشی گلدآموز
امید بازدید : 44 یکشنبه 04 اسفند 1398 نظرات (0)

ارز دیجیتال

اگر در دنیای اینترنت و خبر های روز چرخی زده باشید قطعا با نام ارز های دیجیتال و بیت کوین آشنا شده اید. ارز های دیجیتال تقریبا سه یا چهار سالی می شود که رشد قیمت های بسیار سنگین را تجربه کرده اند و به یک بازار سرمایه گذاری بسیار مناسب و با بازدهی بالا تبدیل شده اند.

در اواخر سال ۲۰۱۶ قیمت هر بیت کوین کمتر از ۷۰۰ دلار بود اما یک سال بعد و در اواخر سال ۲۰۱۷ قیمت بیت کوین به حدود ۶۵۰۰ دلار رسید. این افزایش قیمت در طول یک سال باعث شد تا نظر بسیاری از سرمایه گذاران و همچنین مردم عادی که تاکنون سرمایه گذاری نکرده بودند به این بازار جلب شده و به سمت آن حرکت کنند. این حرکت جمعی باعث شد تا ارز های دیجیتال به عنوان یک بازار رسمی و جدی در سطح جهان شناخته شود و مردم در تمام کشور های دنیا سرمایه گذاری خود را در این بازار شروع کردند.

اگر شما هم می خواهید به این بازار وارد شوید باید بدانید که قطعا ناامید نخواهید شد. سن این بازار حدود ۱۰ سال است و در مقایسه با سایر بازار های سرمایه گذاری هنوز بسیار جوان است و اشباع نشده است. به همین دلیل پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارد و می تواند سرمایه شما را با نرخ بسیار خوبی افزایش دهد.

 

ریسک سرمایه گذاری

قطعا می دانید که هیچ سرمایه گذاری بدون ریسک نیست. همان طور که افزایش قیمت های چشمگیر و سودآور وجود دارد، موج های سقوط قیمت هم وجود دارند و اگر شما در زمان مناسب سرمایه گذاری نکنید این احتمال وجود دارد که بخشی از سرمایه خود را از دست بدهید. اما آیا واقعا هیچ راهی وجود ندارد که بتوان ریسک سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال را کاهش داد؟! با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می تواند ریسک سرمایه گذاری خود را به طرز چشمگیری کاهش داده و دیگر از افزایش و یا کاهش قیمت ها شوکه نشوید.

یکی از راه هایی که در مقابل شما وجود دارد این است که خودتان دست به کار شوید و کارشناس سرمایه گذاری خودتان شوید. این کار کاملا رایگان است و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بازار مالی مورد نظر خود را به دقت رصد کنید و به یک نمودار کلی قیمتی دست پیدا کنید. سپس می توانید بر اساس نمودار خود حرکت کرده و در زمان های کف قیمت ارز مورد نیاز خود را بخرید و در زمان قله قیمتی هم آن را بفروشید. خوب این راه خیلی خوب است و مهم تر از همه این که کاملا رایگان است. اما با این کار شما به جای یک ریسک، دو ریسک را قبول کرده اید. ریسک اول همان ریسک سرمایه گذاری است و به هر حال حتی اگر شما کارشناس بسیار با تجربه هم باشید ممکن است گاهی گرفتار شده و در سرمایه گذاری خود ضرر کنید. اما در این جا شما یک ریسک دیگر را هم به جان خریده اید و آن هم خودتان هستید! باید قبول کنید، شما کارشناس و تحلیل گر بازار نیستید. شما شاید بتوانید یک ارز خاص را مورد بررسی قرار دهید و بتوانید روند کلی قیمتی آن را تشخیص دهید اما شما همه چیز را نمی دانید. در طول روز در تمام دنیا اتفاقات و اخبار اقتصادی منتشر می شود که هر کدام می تواند روند یک بازار را به کلی تغییر دهد. شما هر چه قدر هم تلاش کنید باز هم نمی توانید مانند یک کارشناس و تحلیل گر کار کنید زیرا این تخصص شما نیست. پس پیشنهاد ما به شما این است که اصلا به سراغ این روش نروید.

 

سیگنال ارز دیجیتال

راه بعدی و بسیار مطمئن تر برای سرمایه گذاری استفاده از سیگنال ترید ارزهای دیجیتال می باشد. اما سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال چیست؟ این سیگنال ها نمودار های قیمتی هستند که توسط کارشناسان بسیار ماهر و با تجربه و همچنین کامپیوتر های تحلیلگر بسیار قدرتمند تهیه شده است. در این سیگنال ها مثلا به شما گفته می شود بیت کوین در حال حاضر این مقدار قیمت دارد و در طول هفته می تواند تا چه مقدار افزایش و کاهش قیمت داشته باشد. همچنین به شما گفته می شود در صورتی که درگیر موج کاهش قیمت شدید ارز خود را در چه قیمتی بفروشید که ضرر زیادی نکنید. به طور کلی در این سیگنال های به شما گفته می شود کی بخرید و کی بفروشید. سیگنال خرید و فروش بیت کوین یکی از محبوب ترین و معروف ترین سیگنال ها می باشد. افراد زیادی با استفاده از این سیگنال به سراغ خرید بیت کوین می روند و سود های بسیار خوبی را دریافت می کنند.

اکنون نوبت آن است تا به این سوال شما پاسخ بدهیم که از کجا سیگنال ارز دیجیتال بگیریم؟ سیگنال های ارز دیجیتال در ایران به صورت کانال های خصوصی در تلگرام می باشند. در کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال و پیش بینی تمامی ارز های معتبر قرار خواهد گرفت و می توانید با توجه به نیاز خود بر روی یک و یا چند ارز دیجیتال سرمایه گذاری امن تر و با ریسک پایین تری داشته باشید.

 

فراموش نکنید که حتی با استفاده از سیگنال قیمت هم نمی توانید یک سرمایه گذاری با ۱۰۰ درصد احتمال سود کردن داشته باشید، اما می توانید یک سرمایه گذاری آسوده تر و با ریسک بسیار پایین تر از سایر افراد داشته باشید. باید به شما بگوییم که ارز های دیجیتال تقریبا هیچ کس را ناامید نکرده است و اکثر افرادی که به صورت هدفمند و با صبر و حوصله در این راه وارد شده اند توانسته اند تا سرمایه خود را افزایش دهند و در مواردی حتی این کار و سرمایه گذاری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنند. فراموش نکنید که شما در ایران زندگی می کنید و داشتن یک منبع درآمد که کاملا بر اساس دلار است می تواند بسیار چشمگیر و هیجان انگیز باشد. پس این فرصت را از دست ندهید و حتما شانس خود را در بازار ارز های دیجیتال تست کنید. این بازار کاملا تازه، اشباع نشده و با قابلیت های پیشرفت فراوان می باشد و قطعا می تواند بازار مناسبی برای افرادی باشد که می خواهند سرمایه گذاری را شروع کنند.

امید بازدید : 34 شنبه 03 اسفند 1398 نظرات (0)

احتمالا تا به حال نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم این ارز های دیجیتال از کجا آمده اند و چرا باید ارز دیجیتال خریداری کنیم. همچنین به شما می گوییم در صورتی که می خواهید به این بازار وارد شوید چگونه و از کجا باید بیت کوین تهیه کنید. 

خرید بیت کوین

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال نوعی از پول است که هیچ حالت فیزیکی از آن وجود ندارد و فقط به صورت دیجیتالی و در دستگاه های کامپیوتری وجود دارد. نگهداری از ارز دیجیتال هم درست مانند پول کاغذی و رایجی که از آن استفاده می کنیم می باشد. یعنی شما ارز دیجیتال خود را باید در نرم افزار هایی که به نام کیف پول ارز دیجیتال شناخته می شوند نگهداری کنید. همچنین همان طور که اگر کیف پول ریالی خود را گم کنید پول های درون آن ها از دست می دهید، اگر کلید کیف پول دیجیتال خود را هم گم کنید تمام سرمایه شما از دست می رود و دیگر به آن دسترسی ندارید. 

شاید با خود بگویید که این ارز های دیجیتال چه ویژگی خاصی دارند که نسبت به ارز های معمولی برتری دارد و به چه دلیل باید آن ها را تهیه کنید. 

دلیل اول این که ارز های دیجیتال جهانی هستند. یعنی دیگر هیچ اهمیتی ندارد که شما در کدام کشور هستید و می خواهید به چه کشور دیگری پول ارسال و یا از آن دریافت کنید. ارز های دیجیتال هیچ محدودیت جغرافیایی ندارند و شما می توانید به راحتی به سراسر دنیا پول ارسال کنید. 

برای این که بتوانید ریال و یا دلار به خارج از کشور بفرستید باید به صرافی ها مراجعه کنید، چند ساعت معطل شوید و تازه اگر شبکه وصل باشد و امکان تراکنش باشد، باید با یک کارمزد سنگین پول خود را ارسال کنید. حال در بحث ارز های دیجیتال دیگر همچین محدودیتی وجود ندارد و به راحتی می توانید در منزل خود برای هر کجای دنیا پول ارسال کنید. 

دومین دلیل که حتی از مورد اول هم جذابیت بیشتری دارد بخش سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال است. برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به سرمایه زیادی نیاز ندارید، شما برای شروع فقط به یک دلار سرمایه نیاز دارید.

اما اجازه دهید به شما بگویم این سرمایه گذاری می تواند چه مقدار سود برای شما به همراه داشته باشد. در همین ماه میلادی که در آن هستیم، یعنی اکتبر، بیت کوین به صورت میانگین ۸۰۰۰ دلار قیمت داشته است و تا ۷۴۰۰ دلار هم پایین آمده است. اما اکنون که در پایان ماه اکتبر هستیم، قیمت هر بیت کوین حدود ۹۰۰۰ دلار است و تا ۹۵۰۰ دلار نیز در روز های گذشته رسیده است. یعنی شما با یک سرمایه گذاری درست می توانستید در کمتر از یک ماه تا ۲۰۰۰ دلار سود کنید آن هم بدون این که هیچ کاری انجام دهید. 

برای این که به این بازار وارد شوید نیاز به آموزش خرید و فروش بیت کوین دارید. خرید و فروش ارز های دیجیتال مخصوصا در ایران و به دلیل وجود تحریم نیازمند شرایط خاصی است که باید آن ها را به خوبی یاد بگیرید. 

فروش بیت کوین

خرید فروش بیت کوین چگونه است

نحوه فروش بیت کوین در ایران مانند خرید آن است و تفاوتی ندارد. برای انجام این کار نیاز است تا از صرافی های آنلاین استفاده کنید. صرافی های آنلای سایت هایی هستند که از شما پول دریافت کرده و ارز مورد نظرتان را به شما می فروشند. همچنین اگر ارز دیجیتال در اختیار دارید می توانید به این سایت ها فروخته و معادل آن ریال یا دلار دریافت کنید. اما شما باید سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین را بشناسید و سپس نسبت به خرید و فروش خود اقدام نمایید. سایت های زیادی (داخلی و خارجی) وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. اما در این میان اگر از سایت معتبری خرید نکنید ممکن است خرید خود را با قیمت نامناسبی انجام دهید و یا بدتر از آن، درگیر کلاهبرداری شوید و پول شما از بین برود. پس شناخت یک سایت معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. 

برای انجام تراکنش ارز دیجیتال باید بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال را بشناسید تا بتوانید ارز مورد نظر خود را با بهترین قیمت و شرایط تهیه کنید. شما با دستیابی به یک کسب و کار پر بازده و البته درآمد صد در صد دلاری فاصله زیادی ندارید. می توانید با فراگیری قواعد مورد نیاز، کسب و کار خود را شروع کنید و زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید. 

امید بازدید : 38 چهارشنبه 30 بهمن 1398 نظرات (0)

احتمالا تا به حال نام ارز های دیجیتال و بیت کوین را شنیده اید. تقریبا می توان گفت روزی نیست که خبر مهمی از این ارز ها منتشر نشود. حتی این خبر ها گاهی آن قدر مهم و انقلابی هستند که تمام کانال های خبری که موضوعاتی دیگر را پوشش می دهند نیز مجبور می شوند اخبار این ارز های پر سود را پوشش دهند. اکثر این خبر ها درباره افزایش قیمت های بسیار بالای این ارز ها خبر می دهند. اگر هنوز متوجه نشده اید که می خواهیم شما را با چه بازاری آشنا کنیم در ادامه به طور کامل به شما خواهیم گفت شما در این چند ساله چه سرمایه ای را از دست داده اید. 

خرید بیت کوین

ارز دیجیتال چه قدر سود دارد؟

شاید هنگامی که از خبر های مهم و افزایش قیمت به شما گفتیم با خود فکر کردید احتمالا افزایش قیمت بیت کوین هم مانند افزایش قیمت دلار است و این افزایش قیمت حتی در شدیدترین حالت هم نمی تواند برای کسانی که سرمایه پایینی دارند زیاد جلوه دهد. باید به شما بگوییم که شما به شدت در اشتباه هستید. اجازه دهید این موضوع را به صورت کاملا ثابت شده با آمار و ارقام برایتان توضیح دهیم. 

بیت کوین در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ حدود ۲۰۰ دلار قیمت داشت. اگر شما در آن زمان تنها ۲۰۰ دلار هزینه می کردید، یا بهتر بگوییم، اگر فقط بر روی ۲۰۰ دلار از دارایی خود سرمایه گذاری می کردید و یک بیت کوین می خریدید، الان حدود ۱۰ هزار دلار پول به دست آورده بودید بدون آن که هیچ کاری انجام دهید. منظور ما از هیچ کاری، واقعا هیچ کاری است!

شاید با خود بگویید بازار ارز های دیجیتال هم مانند بسیاری از بازار های دیگر مخصوص افراد خارج از کشور است و مگر می شود داخل ایران هم ارز دیجیتال خرید و فروش کرد. باید بگوییم که این درست است که ارز های دیجیتال کمی دیر تر از سایر نقاط دنیا به بازار ایران وارد شدند، اما اکنون این ارز ها کاملا جای خود را در ایران باز کرده اند و هر روزه این ارز ها در مقادیر بالا خرید و فروش می شوند و افراد زیادی از این راه کسب درآمد های میلیونی آن هم به صورت روزانه دارند. 

این یک واقعیت است که دیگر دست کسی به بیت کوین ۲۰۰ دلاری نمی رسد، اما هنوز هم این ارز پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد و می توان روی آن سرمایه گذاری بسیار موفق کرد. پس هنوز هم برای به دست آوردن یک سود خوب دیر نشده است. برای شروع این سرمایه گذاری ابتدا باید بتوانید بیت کوین بخرید. 

فروش بیت کوین

خرید و فروش بیت کوین در ایران

پیش از این که خرید فروش بیت کوین در ایران را برای شما توضیح دهیم باید بگوییم که روش خرید و فروش تمام ارز های دیجیتال مانند هم است اما از آن جا که بیت کوین پر طرفدارترین، گران ترین و می توان گفت بهترین ارز دیجیتال است، ما در این مطلب فقط از نام بیت کوین استفاده می کنیم اما اگر ارز دیگری است که به آن علاقه دارید و می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید روش انجام آن مانند بیت کوین است و تفاوتی ندارد. 

خرید ارز دیجیتال در ایران هم مانند سایر نقاط دنیا است. صرافی های آنلاین زیادی برای انجام این کار فعالیت می کنند که می توانید به صورت مستقیم ریال پرداخت کرده و بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر را تحویل بگیرید. برای تبدیل بیت کوین به ریال در ایران و یا بر عکس سایت های داخلی وجود دارند که می توانید برای آن ها ریال فرستاده و ارز دیجیتال دریافت کنید و یا اگر بیت کوین در اختیار دارید به این سایت ها فروخته و در ازای آن ریال دریافت کنید. 

شما با استفاده از صرافی های ارز دیجیتال می توانید سرمایه گذاری خود را شروع کنید. 

اما اگر ارز خود را خرید اید و الان قیمت آن زیاد شده است احتمالا می خواهید آن را بفروشید و این سوال برایتان پیش آمده است که نحوه فروش بیت کوین در ایران چگونه است؟ روش فروش بیت کوین در ایران نیز مانند خرید آن است و تفاوتی ندارد. 

حال که نحوه خرید بیت کوین در ایران و همچنین فروش آن را می دانید می توانید به راحتی سرمایه گذاری خود را انجام دهید و به کسب درآمد دلاری بپردازید.

امید بازدید : 46 چهارشنبه 30 بهمن 1398 نظرات (0)

اگر در اینترنت گشتی زده باشید و یا اگر اخبار روز دنیا را دنبال می کنید، قطعا تا به حال با نام ارز های دیجیتال و یا بیت کوین برخورد داشته اید. احتمالا در تمام آن خبر ها هم موضوع افزایش قیمت های بسیار بالای آن ها را شنیده اید. در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم چرا باید ارز دیجیتال بخرید و شما را با درآمدی که هر روزه در حال از دست دادن آن هستید آشنا کنیم. 

از کجا بیت کوین بخریم

چرا باید ارز دیجیتال بخریم؟

همان طور که گفتیم، مهم ترین خبری که پیرامون ارز های دیجیتال قرار دارد خبر افزایش قیمت های چند ده درصدی این ارز ها می باشد. اجازه دهید کمی این مسئله را با آمار و ارقام برای شما توضیح دهیم. بیت کوین در ماه مارس سال ۲۰۱۵ حدود ۲۰۰ دلار قیمت داشت. اگر در آن زمان این مقدار سرمایه گذاری می کردید و فقط یک بیت کوین می خریدید، اکنون نزدیک به ۱۰ هزار دلار سرمایه داشتید! یعنی در کمتر از پنج سال بیشتر از ۹۵۰۰ دلار سود بدون این که کوچک ترین کاری انجام دهید. حال این مقدار را برای تعداد بیشتری بیت کوین محاسبه کنید تا متوجه شوید چه مقدار پول می توانستید داشته باشید که الان ندارید! این افسوسی است که میلیون ها نفر در طول روز آن را می خورند و با خود می گویند چه می شد اگر فقط یک بیت کوین می خریدیم. 

باید به شما بگوییم که هنوز دیر نشده است. البته دیگر دست کسی به بیت کوین ۲۰۰ دلاری نمی رسد اما هنوز هم می توان سود های چند ده و یا پس از مدتی چند صد دلاری از ارز های دیجیتال به دست آورد. 

قیمت بیت کوین هنوز هم نوسان های بسیار بزرگ و خوبی دارد و می توان با سرمایه گذاری درست از آن کسب درآمد داشت. 

از کجا بیت کوین بفروشیم

از کجا بیت کوین بخریم؟

قبل از این که این بخش را توضیح دهیم باید بگوییم تعداد ارز های دیجیتال فعال و پر طرفدار بسیار زیاد است اما از آن جا که بیت کوین اولین، پر طرفدارترین و البته گران ترین ارز دیجیتال موجود می باشد ما بیشتر از نام این ارز استفاده می کنیم. اما اگر شما می خواهید بر روی ارز دیگری سرمایه گذاری کنید هیچ ایرادی ندارد و تمام موارد گفته شده برای تمامی ارز ها کاربرد دارد. 

شاید با خواندن این مطلب به این فکر افتاده باشید که بد نیست شما هم بیت کوین تهیه کنید و روی آن سرمایه گذاری کنید. احتمالا اولین سوالی که برایتان پیش آمده است هم این است که «از کجا بیت کوین بخرم؟»، مشکلی نیست، ما به شما می گوییم از کجا بیت کوین بخریم تا بتوانیم سرمایه گذاری خودمان را شروع کنیم. 

برای خرید بیت کوین دو راه کلی پیش روی شما قرار دارد. راه اول آن که شخصی که می خواهد بیت کوین بفروشد را پیدا کنید و به طور مستقیم معامله خود را انجام دهید. این راه خیلی خوب است اما به شرط آن که فروشنده ای را بشناسید! اگر همچین کسی را نمیشناسید باید به سراغ نقشه دوم بروید و آن هم خرید ارز از صرافی ارز دیجیتال است. 

صرافی ها نقش واسطه را دارند و فرآیند خرید و فروش را به سریع ترین حالت خود و با قیمت های مناسب انجام می دهند. صرافی های زیادی برای این کار وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب و قابلیت های مخصوص به خودشان را دارند. 

اما همیشه که نمی توان خرید، گاهی هم باید فروخت. سوال بعدی که برای شما پیش می آید باید این باشد که «چگونه بیت کوین بفروشم؟». باید بگوییم که فروش بیت کوین هم دقیقا مانند خرید آن است. هم می توانید که خریدار مستقیم پیدا کنید هم می توانید از صرافی ها برای سریع تر انجام شدن معامله استفاده کنید. 

خرید و فروش بیت کوین در ایران

خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران هم ممکن است؟

از آن جا که دارید این مطلب را مطالعه می کنید می توانید حدس بزنیم که شما ایرانی هستید و در ایران هم زندگی می کنید! در ادامه احتمالا تعجب نمی کنید اگر بگوییم شما تحریم هستید! 

البته در زمینه خرید و فروش در ایران دو سوال وجود دارد. 

سوال اول این است که آیا خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران مجاز است؟ باید بگوییم بله. خرید و فروش ارز دیجیتال مانند دلار و یورو کاملا امری رایج و مجاز است. 

سوال بعدی این است که تحریم ها تاثیری در روند خرید و فروش دارند؟ در جواب این سوال هم باید بگوییم بله. بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال به دلیل وجود فشار از سوی سایر کشور ها از ارائه خدمات به کشور های تحت تحریم سر باز می زنند. اما هنوز هم راه برای خرید و فروش ارز دیجیتال با سایت ها و صرافی های خارجی باز است و با انجام روش هایی می توان بدون نگرانی بیت کوین خرید و فروش کرد. پس اصلا نگران این سوال که چطور بیت کوین بفروشیم و یا بخریم نباشید. شما می توانید به راحتی حتی در ایران بیت کوین خرید و فروش کنید و از این راه کسب درآمد دلاری و کاملا قابل قبول داشته باشید.

امید بازدید : 31 چهارشنبه 30 بهمن 1398 نظرات (0)

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در بازار سرمایه گذاری فعالیت دارید، قطعا همیشه به دنبال یک بازار خوب با بازدهی بالا می گردید. در این میان حتما نام ارز های دیجیتال به گوشتان خورده است. البته اگر سرمایه گذار نیستید هم هیچ مشکلی ندارد، شما می توانید تنها با یک دلار دارایی، سرمایه گذاری خود را انجام دهید. پس مهم نیست چه مقدار سرمایه در دست دارید، اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید این مقاله برای شما نوشته شده است.

پیش از آن که به سراغ موضوع اصلی خود، یعنی سرمایه گذاری برویم، به شما توضیح مختصر و مفیدی درباره ارز های دیجیتال می دهیم.

مشاور ارزدیجیتال

ارز دیجیتال چیست؟

خیلی ساده برایتان توضیح می دهیم، ارز دیجیتال نوعی از پول است که فقط حالت دیجیتالی از آن وجود دارد و هیچ نوع فیزیکی و قابل لمسی از آن وجود ندارد.

حال شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا وقتی پول فیزیکی و قابل لمس وجود دارد باید به دنبال یک پول دیجیتال برویم که هیچ حالت فیزیکی ندارد و فقط در دستگاه های دیجیتال ما وجود دارد؟ جواب این سوال را با دو دلیل به شما می گوییم.

دلیل اول این است که با استفاده از ارز های دیجیتال شما می توانید به طور کاملا مستقیم با طرف مقابل خود تبادل مالی داشته باشید و دیگر نیاز نیست تا به موسسات مالی و بانک ها اعتماد کنید.

دلیل دوم که نسبت به مورد قبل کاربرد بسیار بیشتری برای مردم سراسر دنیا دارد، جا به جایی و انجام تراکنش های مالی با خارج از کشور است.

شاید با خود اینطور فکر می کنید که فقط در ایران است که تبادل مالی با خارج از کشور بسیار دشوار و پیچیده است. باید به شما بگوییم اصلا اینطور نیست و افراد در تمام دنیا برای جا به جایی پول به خارج از کشور های خود با مشکل رو به رو هستند. افراد در تمام دنیا برای این که بتوانند به خارج از مرز های خود پول ارسال و یا دریافت کنند باید به صرافی ها رفته، در صف بمانند و کارمزد های فراوان پرداخت کنند. کارت های اعتباری بین المللی هم با این که کمی از مشکل را حل کرده اند اما از آن جا که در تمام کشور ها پشتیبانی نمی شوند نتوانسته اند آن طور که انتظار می رفت موفق عمل کنند.

 

دومین سوالی که احتمالا به آن فکر خواهید کرد این است که اصلا این ارز های دیجیتال چگونه به وجود می آیند؟ باید بگوییم که ارز های دیجیتال با استفاده از یک فرآیند به نام «استخراج» به دست می آیند. ارز های سنتی مانند دلار و یورو توسط بانک های مرکزی کنترل و بر اساس میزان مورد نیاز چاپ می شوند اما در ارز های دیجیتال اصلا این گونه نیست. در زمینه ارز های دیجیتال هر کسی می تواند ارز تولید کند و از همین راه کسب درآمد داشته باشد. برای انجام این کار و تولید ارز دیجیتال نیاز به سخت افزار های کامپیوتری مناسب دارید تا بتوانید یک استخراج سودآور داشته باشید. در ادامه به شما خواهیم گفت برای شروع کار در زمینه استخراج باید چکار کنید.

مشاوره بیت کوین

ارز بین المللی

مشکل تبادل ارز با خارج از کشور و محدودیت های موجود باعث شد تا ایده ی ارز های دیجیتال شکل بگیرد. ارز دیجیتال نوعی از پول است که هیچ محدودیتی در استفاده ندارد و می توان آن ها را بدون هیچ محدودیتی به تمام نقاط دنیا ارسال کرد. این ارز های موفق شده اند تا بشر را به یک خواسته ی دیرینه ی خود که پیدایش یک ارز جهانی است نزدیک کنند.

تمام این توضیحات باعث شد تا پس از این که این ارز ها به بازار وارد شدند مورد استقبال مردم قرار بگیرند و به سمت آن ها جذب شوند. بسیاری از مردم به خوبی متوجه پتانسیل و کارایی بالای این ارز ها شدند و دارایی خود را تبدیل کرده و ارز دیجیتال مانند بیت کوین خریدند. پس از مدتی تب خرید ارز دیجیتال بالا گرفت و به دلیل بالا رفتن تقاضا، تقریبا تمام ارز های موجود و معتبر افزایش قیمت های بسیار خوبی را تجربه کردند.

پس از بالا رفتن قیمت ها مردم متوجه یک پتانسیل پنهان در این ارز های شدند و این شروع سرمایه گذاری بر روی این ارز ها بود.

مردم سراسر دنیا به این نتیجه رسیدند که می توانند دارایی های خود را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و با استفاده از نوسانات قیمتی سود های قابل توجه به دست آورند. پس از مدت کوتاهی بازار ارز های دیجیتال به یک بازار سرمایه گذاری تبدیل شد و همه روزه افراد زیادی سود های بسیار بالایی را از این راه به دست می آورند.

مشاوره استخراج ارزدیجیتال

مشاور ارز دیجیتال

احتمالا خبر دارید که تمام سرمایه گذاری ها ریسک دارند و همان طور که ممکن است در یک روز سود بسیار خوبی به دست آورید ممکن است روزی دیگر بازار روی خوش به شما نشان ندهد و ضرر کنید. می توانیم به طور قطع به شما بگوییم که تفاوت یک فرد بنده و موفق با یک فرد شکست خورده در همین زمان مشخص می شود. یک فرد موفق حتما نیاز نیست که چند سال سابقه سرمایه گذاری داشته باشد یا کار عجیبی نشان دهد. فرد موفق از افراد حرفه ای راهنمایی می گیرد و در زمانی که اکثر افراد در حال ضرر کردن در بازار هستند می تواند سود کند.

شما می توانید با خیالی آسوده از یک مشاور ارز دیجیتال راهنمایی بگیرید و مانند یک فرد حرفه ای و با سابقه سود به دست آورید. ارز های دیجیتال مانند بیت کوین می توانند بسیار سودآور باشند اما باید زمان مناسب را جهت سرمایه گذاری شناسایی کنید. دریافت مشاوره بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید زمان مناسب جهت سرمایه گذاری بر روی هر ارز را شناسایی کنید.

اگر کمی حرفه ای تر هستید و یا سرمایه بالاتری در اختیار دارید می توانید خودتان دست به کار شده و ارز مورد نظرتان را استخراج کنید. شما می توانید از مشاوره استخراج بیت کوین استفاده کنید تا بتوانید گران ترین و می توان گفت بهترین ارز دیجیتال حال حاضر را خودتان استخراج کنید. با دریافت مشاوره استخراج ارز دیجیتال تمام موارد مورد نیاز شما اعم از قوانین و مقررات و یا دستگاه های مناسب و با بازدهی بالا به شما معرفی شده و می توانید با اطلاعات کافی بهترین تجربه را در این زمینه داشته باشید.

امید بازدید : 72 یکشنبه 27 بهمن 1398 نظرات (0)

 

اگر دستی در بازار سرمایه گذاری داشته باشید و همیشه به دنبال یک بازار خوب با بازدهی بالا می گردید، قطعا تا به حال نام ارز های دیجیتال را شنیده اید. البته حتی اگر سرمایه گذار هم نیستید هیچ ایرادی ندارد، حتی اگر یک دلار پول دارید و می خواهید روی آن سرمایه گذاری، پس این مطلب برای شما نوشته شده است. 

پیش از آن که به سراغ اصل مطلب و یک سرمایه گذاری موفق برویم، در ابتدا توضیح کوتاهی در ارتباط با ارز های دیجیتال به شما می دهیم. 

 مشاور ارزدیجیتال 

ارز دیجیتال چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده برای شما توضیح دهیم، ارز های دیجیتال نوعی از پول هستند که هیچ شکل فیزیکی از آن ها وجود ندارد و فقط به صورت دیجیتالی و در دستگاه های الکترونیک ما وجود دارند. 

شاید با خود فکر کنید که اصلا چه دلیلی دارد که برای پول فیزیکی که قابل لمس هست و آن را در جیب خود داریم یک جایگزین دیجیتالی درست شده است. جواب این سوال را به شما می گوییم. درست شدن ارز های دیجیتال دو هدف عمده را دنبال می کنند. یکی آن که با استفاده از این ارز ها شما به طور کاملا مستقیم با طرف مقابل خود در ارتباط هستید و دیگر نیاز نیست تا به موسسه های واسطه مانند بانک ها برای انتقال وجه خود اعتماد کنید. 

دلیل دوم که برای بسیاری از مردم کارایی بسیار بیشتری دارد جا به جایی ارز با خارج از کشور است. شاید فکر کنید که تنها در ایران است که جا به جایی پول و ارسال و دریافت آن به خارج از کشور بسیار دشوار و پیچیده است، اما باید بگوییم در سایر نقاط دنیا هم وضع همین است. در تمام نقاط دنیا مردم برای این که این دست کار ها را انجام دهند باید به صرافی ها رفته و پول خود را به صورت مستقیم و یا بعد از تبدیل کردن برای مقصد ارسال کنند. 

این موضوعی است که حتی کارت های اعتباری بین المللی هم تنوانسته اند آن را حل کنند زیرا هنوز هم کشور های زیادی وجود دارند که از خدمات این موسسات پشتیبانی نمی کنند. 

 

سوال بعدی که احتمالا برایتان پیش می آید این است که این ارز های دیجیتال چگونه به وجود می آیند؟ باید به شما بگوییم که این ارز های توسط فرآیندی به نام استخراج به دست می آیند. برعکس ارز های سنتی مانند دلار که بانک مرکزی تولید آن ها را بر عهده دارد، در ارز های دیجیتال همه می توانند ارز تولید کنند و از همین راه کسب درآمد کنند. برای انجام این کار نیاز به سخت افزار های با مشخصات مناسب است تا بتوانید استخراج سودآوری را داشته باشید. در ادامه به شما می گوییم اگر می خواهید خودتان دست به کار شده و ارز دیجیتال تولید کنید نیاز به چه کاری دارید. 

 مشاور بیت کوین

ارز بین المللی

همین امر باعث شد تا ایده ی ارز های دیجیتال به وجود آید. ارز هایی که هیچ محدودیت جغرافیایی ندارند و می توان آن ها را به تمام نقاط دنیا و به تمامی کشور ها ارسال کرد. درواقع ارز های دیجیتال بشر را به یک آرزوی دیرینه که پیدایش یک ارز بین المللی باشد نزدیک کرد. 

تمام این توضیحات باعث شد تا پس از عرضه ی این ارز ها مردم کم کم به سمت آن ها گرایش پیدا کنند. بسیاری از مردم متوجه پتانسیل بالای این ارز ها شدند و پول خود را تبدیل کرده و ارز دیجیتال خریدند. پس از مدتی شیب گرایش مردم به سوی این ارز ها تند تر شد و این ارز ها افزایش قیمت های شدیدی را به دلیل افزایش تقاضا تجربه کردند. 

سپس مردم متوجه یک پتانسیل نهفته در این ارز ها شدند و آن هم ارزش سرمایه گذاری در آن ها بود. 

مردم متوجه شدند می توانند دارایی خود را بر روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده و در این نوسانات قیمت سود های بسیار خوبی به دست آورند. پس از مدت کوتاهی بازار ارز های دیجیتال رسما به یک بازار سرمایه گذاری تبدیل شد و هر روزه افراد زیادی سود های بسیار بالایی را از این بازار به دست می آورند. 

 مشاور سرمایه گذاری 

مشاور ارز دیجیتال

احتمالا می دانید که هر سرمایه گذاری ریسک های خودش را دارد و ممکن است همان طور که در یک روز سود می کنید، روز دیگری روند بازار برعکس شده و سرمایه گذاری بسیار خوبی که داشتید به ضرر تبدیل شود. دقیقا در همین نقطه است که تفاوت یک فرد موفق و یک فرد شکست خورده مشخص می شود. یک فرد موفق می تواند با دریافت راهنمایی از افراد حرفه ای در بدترین شرایط بازار هم سود کند اما یک شخص ناموفق حتی در وضعیت خوب بازار هم با شانس می تواند سود به دست آورد. 

شما می توانید به راحتی از یک مشاور ارز دیجیتال کمک گرفته و مانند یک فرد حرفه ای کسب درآمد کنید و روزانه به سرمایه خود اضافه کنید. ارز های دیجیتال مانند بیت کوین می توانند بسیار سودآور باشند، اما اگر شما زمان مناسب را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. دریافت مشاوره بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگر می تواند به شما کمک کند تا زمان مناسب سرمایه گذاری را پیدا کنید و یک سرمایه گذاری موفق داشته باشید. فراموش نکنید که هیچ چیز بهتر از یک سرمایه گذاری موفق نمی تواند شما را خوش حال کند. 

اگر کمی درباره ارز های دیجیتال اطلاعات دارید و می خواهید خودتان ارز مورد نظرتان را استخراج کنید برای شما هم پیشنهاد بسیار خوبی داریم. شما می توانید از مشاوره استخراج بیت کوین استفاده کنید تا بتوانید بهینه ترین دستگاه های ممکن را تهیه کرده و با یک هزینه ی قابل قبول بیشترین مقدار ممکن را استخراج کنید. در ایران هم افراد زیادی هستند که هم اکنون به این کار مشغول هستند و روزانه تا چند صد دلار هم ارز دیجیتال استخراج می کنند. اما پیش از هر چیز نیاز است تا از مشاوره استخراج ارز دیجیتال استفاده کنید و با قوانین و مقررات و همچنین هزینه های پیش رو آگاهی کامل داشته باشید و سپس برای یک سرمایه گذاری رویایی اقدام کنید. 

 

امید بازدید : 84 شنبه 26 بهمن 1398 نظرات (0)

حتی اگر از طرفداران تکنولوژی و فناوری های جدید هم نباشید، قطعا تا به حال در اخبار و یا شبکه های اجتماعی نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. مخصوصا در یکی دو سال گذشته به دلیل افزایش قیمت های شدید موج های خبری بزرگی هم برای این دسته از ارز ها شکل گرفته است. 

ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه خود یک هدف بسیار بزرگ داشتند و به دنبال دست یافتن به یک خواسته ی جهانی یعنی یک ارز جهانی بودند. ارز جهانی به این معنا که یک ارز فارق از مرز بندی های جغرافیایی و محدودیت های هر دولت، قابل استفاده در تمام نقاط دنیا و در تمامی کشور ها باشد. اگر همچین خواسته ای به وقوع بپیوندد دیگر نیاز نیست برای رفتن به یک کشور دیگر پول خود را تبدیل کنید و در این میان کارمزد های بالا بپردازید و یا در صف های طولانی بانک و صرافی وقت خود را هدر دهید. 

ارز های دیجیتال با عرضه ی خود توانستند تا حدودی به هدف ارز جهانی نزدیک شده و مرز بندی ها را تا حدود بسیار مناسبی از بین ببرند. تا آن جا که الان می توان به راحتی با استفاده از بیت کوین یا هر ارز دیگری برای هر نقطه از دنیا پول ارسال کرد. اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال مردم متوجه یک پتانسیل بسیار خوب در مورد این ارز ها شدند، پتانسیلی که برای اکثر مردم از هدف ارز جهانی مهم تر است. این قابلیت چیزی نیست به جز قابلیت سرمایه گذاری. 

کلاس ارزدیجیتال 

سرمایه گذاری

پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال که اولین آن ها بیت کوین است، مردم دریافتند که می توانند از این ارز ها در جهت حفظ ارزش سرمایه و پس انداز خود استفاده کنند. افرادی که در همان اوایل عرضه ارز تهیه کردند در مدت زمان کوتاهی رشد قیمت را در ارز خود تماشا کرده و از افزایش سرمایه خود لذت می بردند. زمان زیادی طول نکشید تا این خبر به گوش مردم در سراسر دنیا رسید و بسیاری از افراد پس انداز های خود را بر روی ارز های دیجیتال قرار داده و شروع به سرمایه گذاری کردند. این اتفاق باعث شد ناگهان موج عظیمی از تقاضا برای ارز های دیجیتال راه افتاده و با بالا رفتن تقاضا، قیمت ها هم بالا رفت تا جایی که هر ارز چند صد درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. در این جا بود که ماجرای ارز های دیجیتال شکل جدی به خود گرفت. 

شاید با خود بگویید که همه این حرف ها فقط مربوط که افراد خارج از ایران است و یا مگر می شود با سرمایه کم هم سرمایه گذاری کرد؟ باید به شما بگوییم شما در ایران و فقط با یک دلار می توانید روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید. در ادامه به شما موارد مورد نیاز برای سرمایه گذاری را معرفی خواهیم کرد. 

 دوره ارزدیجیتال

آموزش ارز دیجیتال

در سطح اینترنت مقالات بسیار فراوان و صد البته رایگان وجود دارند که می توانید آن ها را مطالعه کرده و موارد اولیه و لازم را در زمینه ارز های دیجیتال یاد بگیرید. اما تمام این مقالات یک ایراد بزرگ دارند و آن هم این است که این مقالات فقط تئوری را آن هم به شکلی کاملا ساده به شما توضیح می دهند. شما با این مقالات کلیت ماجرا را متوجه می شوید اما نمی توانید با آن سود خوبی به دست آورید. مسئله بعدی این است که در این مقالات به شما نمونه عملی نشان داده نمی شود تا بتوانید به خوبی مسائل را درک کنید. 

اگر می خواهید در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری موفقی داشته باشید و سود خوبی به دست آورده و از سوی دیگر ضرر خود را به حداقل برسانید باید علاوه بر مقالات به دنبال منبع آموزشی دیگری نیز باشید. 

برای این که بتوانید در ارز دیجیتال سرمایه گذاری موفقی داشته باشید و آن را حتی به منبع درآمد اصلی خود تبدیل کنید نیاز به کلاس آموزش ارز دیجیتال دارید. در این کلاس ها که به عنوان کلاس آموزس بیت کوین نیز شناخته می شود به شما نکات و ترفند های مفید و لازم را می آموزند و مهم تر از آن اینکه تمام آموزش ها به صورت کاملا عملی و کاربردی به شما ارائه خواهد شد. 

در دوره ارز دیجیتال تمام آن چه نیاز دارید به شما گفته خواهد شد و پس از آن می توانید با اطلاعات و دانش کافی در این زمینه به سرمایه گذاری بپردازید. 

 کلاس بیت کوین 

تحریم های همیشگی

احتمالا در چند سال گذشته معنی واژه تحریم را به خوبی احساس کرده اید. تحریم هایی که در حالت شدید بر روی کشور ایران اعمال شده و مخصوصا بخش مالی و تبادلات مالی با سایر نقاط دنیا را هدف قرار داده است. 

ارز های دیجیتال نیز متاسفانه به اجبار وارد بحث تحریم ها شده اند. شما برای آن که بتوانید ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید باید از سایت های واسطه که به عنوان صرافی شناخته می شوند استفاده کنید. این سایت ها از سوی برخی کشور ها تحت فشار قرار دارند و به همین دلیل بسیاری از آن ها به اجبار مجبور هستند تا به کشور های تحت تحریم خدمتی را ارائه ندهند. 

در کلاس آموزش ارز دیجیتال به شما تمام موارد مورد نیاز برای فرار از این تحریم ها گفته می شود و پس از آن می توانید بدون مشکل و با رعایت برخی موارد مورد نیاز، بدون مشکل از تمامی سایت های ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال استفاده کنید. 

با دانستن این موضوع که در صورت شناسایی شما به عنوان یک کاربر موجود در ایران این احتمال وجود دارد که دارایی شما به طور کامل و برای همیشه بلاک شود به اهمیت شرکت در دوره ارز دیجیتال پی می برید. 

فراموش نکنید بازار ارز دیجیتال هم مانند هر بازار سرمایه گذاری دیگری ریسک های خودش را به همراه دارد و ممکن است همیشه اوضاع طبق خواسته و پیش بینی شما پیش نرود، اما شما با در دست داشتن اطلاعات کافی و آشنایی با تغییرات قیمتی بازار می توانید از ضرر های سنگین جلوگیری کرده و پول را حفظ نمایید. تمام این موارد به طور کامل در کلاس آموزش ارز دیجیتال به شما گفته می شود. امیدواریم پتانسیل بالای این بازار را به خوبی درک کنید و بتوانید روز به روز به سرمایه خود اضافه کنید. 

امید بازدید : 77 پنجشنبه 24 بهمن 1398 نظرات (0)

 

حتی اگر از طرفداران تکنولوژی و یا بازار های مالی و سرمایه گذاری هم نباشید، قطعا تا به حال نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. ارز هایی که در چند سال گذشته موفقیت های بسیاری را پیدا کرده اند و طرفداران زیادی را برای خود به دست آورده اند

کلاس آموزش بیت کوین

این ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه خود یک هدف بزرگ در سر داشتند و آن هم دست یافتن به یک آرزوی دیرینه بشر، یعنی یک ارز جهانی بود. هدف از ارائه این ارز های دیجیتال درست کردن یک ارز جهانی بود که فارق از هر گونه مرز بندی جغرافیایی و یا محدودیت های هر کشور و دولت، بتوان آن را استفاده کرد. اگر همچین خواسته ای به وقوع بپیوندد دیگر نیاز نیست برای رفتن به یک کشور دیگر به دنبال تبدیل پول خود باشید و دردسر ها و کارمزد های فراوانی را تحمل کنید

ارز های دیجیتال با عرضه ی خود تقریبا توانستند به این هدف خود دست پیدا کنند، اما در میانه های راه مردم یک قابلیت شگفت انگیز را در این ارز ها پیدا کردند که برای آن ها از ارز جهانی هم مهم تر شد، آن هم پتانسیل بالای این ارز ها برای سرمایه گذاری است

 

سرمایه گذاری

پس از گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی از عرضه ارز های دیجیتال که اولین آن ها بیت کوین بود، مردم متوجه شدند که می توانند از این ارز ها به عنوان ابزاری برای حفظ سرمایه استفاده کنند. پس از پخش شدن خبر این قابلیت، افراد زیادی به سمت خرید این ارز ها رفتند و به دلیل تقاضای بالایی که به وجود آمد، قیمت این ارز ها ناگهان به چند صد، و در مواردی به چندین هزار دلار رسید و از آن جا بود که بازار ارز های دیجیتال تبدیل به یک بازار بسیار جذاب برای مردم و سرمایه گذاران شد. افراد زیادی با شناسایی زمان های مناسب برای سرمایه گذاری در این بازار توانستند سود های بسیار کلانی به دست آورند و زندگی خود را تغییر دهند

احتمالا الان با خود می گویید این افراد حرفه ای های بازار سرمایه گذاری و بورس بوده اند و یا برای این کار نیاز به مبالغ بسیار بالا می باشد. باید به شما بگوییم برای این که بتوانید در بازار ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنید هیچ نیازی به سال ها تجربه در بازار های مالی و یا سرمایه های هنگفت ندارید. البته که هرچه سرمایه بیشتر باشد سود هم بیشتر می شود، اما برای شروع حتی با یک دلار هم می توانید سرمایه گذاری خود را انجام دهید. در ادامه به شما می گوییم برای سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال به چه چیز نیاز دارید

کلاس آموزش ارزدیجیتال

آموزش ارز دیجیتال

در سطح اینترنت مقالات بسیار زیادی وجود دارند که به شما در ارتباط با ارز های دیجیتال توضیح می دهند. اما این مقالات یک ایراد بزرگ دارند و آن هم این است که فقط به شما توضیحات و نکات اولیه را می گویند و شما قطعا با این توضیحات نمی توانید سود های بالا به دست آورید. دلیل آن هم این است که در این مقالات ترفند های لازم به شما گفته نمی شود، حتی یک نمونه عملی هم برای شما اجرا نمی شود تا به خوبی مساله را درک نمایید

شما برای این که بتوانید از راه سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال سود خوب به دست آورید و ضرر خود را به حداقل برسانید و حتی این فعالیت را به شغل و منبع درآمد اصلی خود تبدیل کنید، نیاز به کلاس آموزش ارز دیجیتال دارید. این کلاس های ارز دیجیتال که به عنوان کلاس آموزش بیت کوین نیز شناخته می شوند به شما تمام ترفند های لازم را گفته و مهم تر از آن، تمام آموزش ها را به صورت کاملا عملی و کاربردی به شما آموزش می دهند. 

در دوره ارز دیجیتال تمامی مفاهیم مورد نیاز شما آموزش داده شده و پس از آن می توانید با علم کافی نسبت به سرمایه گذاری در این بازار جذاب اقدام نمایید

آموزش ارزدیجیتال

ماجرای همیشگی تحریم

احتمالا با واژه تحریم در این چند سال به خوبی آشنا شده اید. تحریم هایی که مخصوصا بخش مالی و تبادلات آن با سایر نقاط دنیا را تقریبا مختل کرده است. ارز های دیجیتال نیز متاسفانه شامل این تحریم ها شده اند. درواقع شما برای خرید و فروش این ارز های دیجیتال باید از سایت های واسطه که همان صرافی ها هستند استفاده کنید و بیشتر این صرافی ها تحت فشار های سنگین از سوی دولت ها مجبود شده اند تا از ارائه خدمات به کشور های تحت تحریم سر باز زنند

در کلاس آموزش ارز دیجیتال به شما گفته می شود برای دور زدن تحریم ها و این که چگونه بتوانید در سایت هایی که به طور مستقیم با کاربران داخل ایران کار نمی کنند فعالیت کنید، به چه کار هایی نیاز است

با دانستن این موضوع که در صورت شناسایی شما به عنوان یک کاربر داخل ایران ممکن است تمام دارایی شما بلاک شود مس توانید به اهمیت شرکت در دوره ارز دیجیتال پی ببرید

پس از شرکت در این دوره ها می توانید بدون نگرانی و با دانش کافی در این بازار به سرمایه گذاری پرداخته و سود کسب کنید. همچنین در این دوره ها به شما گفته می شود که در صورتی که بازار روی خوش به شما نشان نداد و قیمت ها در حال کاهش بودند چه کار انجام دهید تا از ضرر های سنگین دوری کنید. امیدواریم با درک پتانسیل های این بازار در حال رشد بتوانید سرمایه گذاری خوب و موفقی داشته و روز به روز بر سرمایه خود اضافه کنید

امید بازدید : 45 پنجشنبه 24 بهمن 1398 نظرات (0)

به احتمال زياد تاکنون در اخبار، کانال هاي خبري و يا پلتفرم هاي ديگر نام ارز هاي ديجيتال را شنيده ايد. ارز هاي ديجيتال در ابتدا فقط قرار بود به عنوان يک نوع ارز رايج مورد استفاده قرار گيرد، اما اين ارز هاي ديجيتال که در صدر آن ها بيت کوين قرار دارد، رفته رفته تغيير کاربري داده و به يک ايزار براي نگهداري سرمايه تبديل شدند. در ادامه ي اين مطلب مي خواهيم شما را با ارز هاي ديجيتال آشنا کنيم و به شما موارد مورد نياز براي شروع سرمايه گذاري را نشان دهيم. 

 

دوره آموزش ارزديجيتال

 

ارز هاي ديجيتال تغيير کاربري دادند

ارز هاي ديجيتال در ابتدا قرار بود فقط نوعي ديگر از پول باشند. نوعي از پول که هيچ حالت فيزيکي از آن وجود ندارد و فقط به صورت ديجيتال و در وسايل الکترونيک ما وجود دارد. يکي از اهداف هميشگي اين ارز هاي ديجيتال مانند بيت کوين، تبديل شدن به يک ارز جهاني مي باشد. ارز جهاني به اين معنا که اين ارز را بتوان در تمام نقاط دنيا استفاده کرد و ديگر نياز نباشد براي رفتن به يک کشور ديگر به دنبال تبديل پول و خريد ارز ديگري باشيد. اگر چنين ارزي به وجود آيد ديگر مرز هاي جغرافيايي نمي توانند مانع تبادلات مالي بشوند و تمام مردم دنيا مي توانند بدون هيچ محدوديتي با يکديگر در هر کجاي دنيا تبادل مالي انجام دهند. 

البته تمام اين ها فقط هدف اوليه بود و پس از مدتي مردم متوجه پتانسيل بالاي اين ارز ها شدند و رفته رفته ارز هاي ديجيتالي مانند بيت کوين، از يک ارز عادي به يک ابزار براي نگهداري سرمايه تبديل شد. 

مردم به زودي دريافتند که مي توان از اين ارز ها به جهت حفظ ارزش دارايي ها و پس انداز هاي خود استفاده کنند. سپس مردم به سمت خريد اين ارز ها رفتند و اين افزايش تقاضا باعث افزايش قيمت ارز ها شد و از اين لحظه بود که ماجراي ارز هاي ديجيتال به کلي دگرگون شد. 

 

آموزش ارز ديجيتال 

 

سرمايه گذاري

ارز هاي ديجيتالي از جمله بيت کوين، پيش از آن که قيمتشان بالا برود و به چندين هزار دلار برسد اصلا جدي گرفته نمي شدند. اما به محض اين که افزايش قيمت ها شکل گرفت مساله به کلي تغيير کرد. اين ارز هاي ديجيتال توسط مردم به خوبي پذيرفته شد و تبديل به دغدغه اي براي بسياري از دولت ها شد. جدي گرفته شدن اين ارز ها تغييرات مالي زيادي را براي تمام دنيا به همراه داشته است و از مهم ترين تغييرات مي توان تبديل شدن اين بازار مالي به يک بازار سرمايه گذاري را نام برد. 

سرمايه گذاري در ارز هاي ديجيتال مانند سرمايه گذاري در بازار بورس است. اگر شما بازار هدف خود را به خوبي شناسايي کنيد و در زمان مناسب سرمايه گذاري خود را انجام دهيد مي توانيد بر روي موج افزايش قيمت سوار شده و در مدت زمان کوتاهي سود قابل قبولي را به دست آوريد. از سوي ديگر اما هر سرمايه گذاري ريسک خودش را به همراه دارد. اگر شما در زمان نادرستي سرمايه گذاري خود را انجام دهيد، علاوه بر آنکه سود نمي کنيد بلکه سرمايه خود را هم از دست مي دهيد. 

شايد به اين فکر مي کنيد که چگونه مي توان در بازار پر هياهو ارز هاي ديجيتال سرمايه گذاري کرده و سود به دست آوريد. ما به شما مي گوييم شما به چه چيزي نياز داريد، به آموزش ارز ديجيتال

 

آموزش ارز ديجيتال

اگر به دنبال کسب اطلاعات در مورد ارز هاي ديجيتال هستيد کار خيلي دشواري را پيش رو نداريد. تنها کاري که لازم است انجام دهيد يک جست و جوي ساده در سطح اينترنت است و سپس مي توانيد به مقالات بسياري دست پيدا کنيد که به طور کاملا رايگان براي شما قرار داده شده است. اما بايد يک نکته را بدانيد، هيچ چيز بي دليل رايگان نيست. تمام مطالبي که در اينترنت قرار دارند فقط مي توانند به شما نکات اوليه و سطحي را بگويند و شما را با کليت ماجرا آشنا کنند. اما اين مقالات يک مشکل دارند و آن هم اين است که اين مقالات صرفا به شما تئوري را خواهند گفت و هيچ نمونه عملي و کاربردي را به شما نخواهند گفت. علاوه بر آن در هيچ مقاله اي ترفند هاي مهم را به شما نمي گويند. 

اگر شما به طور جدي تصميم خود را گرفته ايد و مي خواهيد به بازار ارز هاي ديجيتال وارد شويد نياز به آموزشي فراتر از مقالات عمومي داريد، شما نياز به دوره آموزش ارز ديجيتال داريد. در اين گونه دوره ها که با نام دوره آموزشي بيت کوين نيز شناخته مي شوند به شما آموزش هاي عملي و کاملا کاربردي داده مي شود و علاوه بر آن، ترفند هاي مورد نياز را نيز دريافت خواهيد کرد. با اين آموزش ها مي توانيد مانند حرفه اي ها به اين کسب و کار وارد شويد. 

 

آموزش خريد و فروش بيت کوين 

 

تحريم!

احتمالا ديگر با اين نام آشنايي کامل داريد. ايران يکي از کشور هايي است که تحت تحريم هاي بسيار گسترده و شديد قرار دارد. يکي از موضوعات اصلي اين تحريم ها بخش مربوط به تبادلات مالي مي باشد. 

درست است که گفته شد ارز هاي ديجيتال جهاني هستند و در تمام نقاط دنيا قابل استفاده هستند. اما براي استفاده از آن ها در ايران نياز به يکسري ترفند ها براي دور زدن تحريم ها داريد. بسياري از سايت هاي ارائه دهنده ارز ديجيتال به اجبار مجبور هستند تا به کاربراني که از ايران مي خواهند فعاليتي انجام دهند خدمتي را ارائه ندهند. 

اما مانند هر محدوديت ديگري، گذشتن از اين محدوديت هم ممکن است. براي اين کار شما نياز داريد تا دوره آموزش خريد و فروش ارزهاي ديجيتال را بگذرانيد تا بتوانيد بدون مشکل به خريد و فروش اين ارز ها در ايران بپردازيد. 

فراموش نکنيد که اگر اين ترفند ها را به نشناسيد و به درستي از آن ها استفاده نکنيد ممکن است به راحتي تمام سرمايه شما بلاک شده و از دست برود. 

در نتيجه حداقل در ايران براي اين که بتوانيد در اين بازار سرمايه گذاري کنيد نياز به دوره آموزشي ارزهاي ديجيتال داريد. 

دوره هاي آموزشي ارز ديجيتال به شما تمام مواردي را که براي شروع سرمايه گذاري موفق نياز داريد را مي گويند. 

فراموش نکنيد سرمايه گذاري بر روي ارز هاي ديجيتال نيز مانند هر بازار سرمايه گذاري ديگري سود و ضرر هاي مخصوص به خودش را دارد. اما دانستن نکات و ترفند هاي موجود مي تواند شما را از بسياري از افراد ديگر جلو بياندازد. شما با گذراندن آموزش هاي لازم مي توانيد زمان مناسب جهت سرمايه گذاري را شناسايي کرده و سرمايه خود را افزايش دهيد. 

 

 

امید بازدید : 69 سه شنبه 22 بهمن 1398 نظرات (0)

حتما تا به حال با نام ارز های دیجیتال آشنا شده اید. این ارز های دیجیتال که در صدر آن ها، بیت کوین قرار دارد در ابتدا قرار بود صرفا نوعی دیگر از پول باشند، اما رفته رفته با ارزش شدند و اکنون به یک ابزار برای نگهداری سرمایه تبدیل شده اند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم ارز دیجیتال چیست و چگونه باید در آن سرمایه گذاری کرد. 

 

 

تغییر کاربری ارز های دیجیتال

ارز های دیجیتال آمدند تا تبدیل به نوع جدید از پول شوند. پولی که هیچ حالت فیزیکی ندارد و فقط به صورت دیجیتال وجود دارد. یکی از اهدافی که ارز های دیجیتال مانند بیت کوین آن را دنبال می کنند تبدیل شدن به یک ارز جهانی است. یعنی ارزی که هیچ مرز بندی جغرافیایی مانع آن نیست و می توان آن را به صورت آزادانه در تمام نقاط دنیا خرج کرد و دیگر نیازی به تبدیل کرد ارز برای سفر به یک کشور خارجی نخواهید داشت. 

البته این ها همه اهداف اولیه از به وجود آمدن این ارز های بوده است. پس از مدتی مردم متوجه پتانسیل بالای این ارز های دیجیتال شدند و آن موقع بود که این ارز های دیجیتال دیگر صرفا یک «ارز» نبودند و درست مانند طلا، تبدیل به ابزاری برای حفظ سرمایه شدند. 

مردم متوجه شدند که می توانند از این ارز های دیجیتال در جهت حفظ کردن ارزش دارایی ها و پول های پس انداز شده ی خودشان استفاده کنند. 

در همین دوران بود که مردم به سمت خرید این ارز های دیجیتال رفتند و ارزش این ارز ها به شدت بالا رفت. 

 

 

سرمایه گذاری

پیش از این که ارزش بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال به این نقطه برسد کسی آن ها را جدی نمی گرفت، اما اکنون این ارز ها تبدیل به موضوعی کاملا جدی شده اند و سرمایه گذاری در آن ها مانند شرکت در بورس و خرید سهام شده است. اگر شما در زمان مناسب اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید می تواند در مدت زمان کوتاهی بر موج افزایش قیمت سوار شده و سود کنید. در آن سوی ماجرا اما اگر دقت نکنید ممکن است موج اشتباهی را سوار شده و دارایی خود را از دست بدهید. در همین جا است که تفاوت فرد برنده و بازنده مشخص می شود. شاید برایتان این سوال پیش آمده است که چگونه فردی در بازار سرمایه گذاری مدام در حال سود کردن است در حالی که در همان زمان افراد دیگری ضرر های سنگین می کنند. یکی از اصلی ترید دلایل را در زمینه ی ارز های دیجیتال به شما می گوییم، آموزش ارز دیجیتال. 

 

آموزش ارز دیجیتال

اگر کمی در سطح اینترنت به جست و جو بپردازید قطعا سایت های فراوانی را خواهید یافت که آموزش های ارز دیجیتال را به صورت کاملا رایگان در اختیار علاقه مندان قرار داده اند. اما حتما می دانید که هیچ چیز بی دلیل رایگان نیست! تمام مطالب آموزشی که به صورت مقاله در اینترنت وجود دارند شاید بتوانند به شما تئوری لازم را بگویند و شما را با کلیت ماجرا آشنا کنند، اما هیچ کدام نمی توانند مسئله را به صورت عملی به شما نشان داده و یا شما را با ترفند های موجود آشنا کنند. 

اگر شما تصمیم جدی گرفته اید تا به این بازار پر سود وارد شوید و مانند حرفه ای ها کسب درآمد کنید باید دوره آموزشی ارز دیجیتال را سپری کنید. این دوره ها که با نام دوره آموزشی بیت کوین نیز شناخته می شود به شما تمام آموزش ها را به صورت عملی و اجرایی نشان داده و همچنین تمامی ترفند های لازم را هم به شما می گوید تا بتوانید با ریسک بسیار پایین تری در این بازار وارد شده و سرمایه گذاری کنید. 

 

 

ماجرا های تحریم

همان طور که میدانید، کشور ایران چند سالی است که به طور جدی تحت تحریم قرار دارد و این تحریم ها مخصوصا بر روی مسائل مالی و تبادلات مالی با سایر نقاط دنیا تاثیر گذاشته اند. از این رو، با این که ارز های دیجیتال جهانی هستند، اما بسیاری از سایت های ارائه دهنده ی خدمات ارز دیجیتال از دادن خدمات به کشور های تحت تحریم سر باز می زنند. در نتیجه برای شخصی که می خواهد در ایران به این فعالیت بپردازد لازم است تا دوره آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال را ببینید و با ترفند های دور زدن این گونه محدودیت ها آشنا شود. فراموش نکنید که اگر این دوره را ندیده باشید و با راه های دور زدن محدودیت ها آشنا نباشید ممکن است به راحتی سرمایه خود را از دست بدهید. 

پس فراموش نکنید که دوره آموزشی ارزهای دیجیتال یکی از ملزومات شرکت پر این بازار پر سود می باشد. 

دوره های آموزشی ارز دیجیتال به شما همه ی چیز هایی که برای شروع یک سرمایه گذاری خوب و موفق را لازم دارید می گویند. این دوره ها برای افرادی تهیه و تولید شده است که در تصمیمشان جدی هستند و می خواهند در این بازار که پتانسیل سوددهی بالایی دارد شرکت کرده و بتوانند با کسب سود های مناسب زندگی خود را تغییر دهند. اگر شما هم جزو این افراد هستید باید بدانید که این بازار با پتانسیل بالایی که دارد می تواند شما را شگفت زده کند. البته این نکته را فراموش نکنید که بازار ارز های دیجیتال نیز مانند هر بازار سرمایه گذاری دیگری بالا و پایین های خودش را دارد، اما شما با گذراندن این دوره های آموزشی می توانید زمان مناسب برای سرمایه گذاری را شناسایی کرده و سرمایه خود را روز به روز بیشتر کنید. 

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 333
  • بازدید ماه : 532
  • بازدید سال : 3,506
  • بازدید کلی : 10,548