loading...
مجله علمی آموزشی گلدآموز
امید بازدید : 33 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

با ما باشید در دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال! بدون شک ارزهای دیجیتال امروزه یکی از انواع سرمایه‌گذاری‌های رایج به شمار می‌آیند که بسیار قابل استفاده هستند.

این نوع سرمایه‎گذاری‌ها در واقع به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید بدون نیاز به سرمایه‌گذاری‌های بانکی که امکان کلاهبرداری در آن‌ها وجود دارد اقدام به یک سرمایه‌گذاری مطمئن کنید.

در این بخش با ما باشید در دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال و توضیحاتی درباره این دوره!

تاریخچه ارز دیجیتال

همانطور که می‌دانید ارزهای دیجیتال برای نخستین بار در سال 2009 توسط عده ای از افراد به بازار ارائه شدند که هویت آن‌ها همچنان هم ناشناخته است.

پس در دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال نخستین مفهومی که با آن آشنا خواهید شد این است که ارزهای دیجیتال هویت مشخص ندارند.

در واقع بهتر است اینطور بگوییم که در ارزهای دیجیتال هویت افراد نامشخص است و همه از طریق یک شبکه بزرگ با هم به تبادل می‌پردازند.

ارز دیجیتال در واقع یک نوع ارز رمزنگاری شده است که یک فرم از پول الکترونیکی نیز به شمار می‌آیند.

در دوره‌های آموزشی ارزهای دیجیتال با مفاهیم مختلفی که در زمینه معرفی ازرهای دیجیتال ارائه می‌شوند آشنا می‌شوید.

دقت داشته باشید که در واقع ارزهای دیجیتال به منظور حفظ امنیت به صورت ناشناس طراحی شده‌اند و قصد دیگری در میان نبوده است.

در این برخی تصور می‌کنند که ارزهای دیجیتال در واقع قابل پیگیری هستند یا تحت کنترل یک موسسه خاص ایجاد می‌شوند.

در دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال یاد می‌گیرید که در واقع این ارزهای آنطور که شما تصور می‌کرده‌اید نیستند و حتی بانک یا هیچ شرکت خاصی وجود ندارد که آن ها را تحت کنترل داشته باشد.

در واقع برای اینکه ارزهای دیجیتال امنیت بیشتری داشته باشند اغلب واسطه ها در آن ها حذف شده‌اند.

https://omidfadavi.me/product/comprehensive-digital-currency-genius-course/

توضیحات ارز دیجیتال در دوره‌های آموزشی ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال همچنین ارزهایی هستند که از آن‌ها و رمزگذاری‌هایشان برای انتقال‌های مختلف در اینترنت استفاده می‌شود.

در دوره‌های آموزشی ارزهای دیجیتال می‌فهمید که این ارزها چرا غیر قابل هک و پیگیری هستند.

بیت کوین

همانطور که گفتیم بیت کوین یکی از مهم‌ترین و همچنین اصلی‌ترین انواع ارز دیجیتال به شمار می‌آید.

جالب است بدانید که طی جنگ جهانی دوم از ارزهای دیجیتال برای انتقال پیام و همچنین فرمان‌های نظامی استفاده می‌شده است.

امروزه اما با توجه به اینکه تکنولوژی به صورت روزمره در حال گسترش است، می‌توان اینطور گفت که ارز دیجیتال برای انتقال مبالغ مادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما درباره‌ی ارزهای دیجیتال چه فکر می‌کنید؟

اکثر مواقع افرادی که در این زمینه آگاهی‌های لازم را ندارند تصور می‌کنند که استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان یک منبع برای تبادلات مناسب نیست و در واقع شما هم نمی‌توانید با سرمایه‌گذاری در آن‌ها به سود برسید.

شاید دلیل تمامی این ابهامات این باشد که شما هنوز هم با ارزهای دیجیتال آشنا نشده‌اید.

برای این کار شما می‌توانید از ویدئو کلیپ‌هایی که به صورت آنلاین در این زمینه موجود هستند استفاده کنید و یا در دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال که به صورت رایگان وغیر رایگان برگزار می‌شود شرکت کنید.

دوره های آموزشی ارز دیجیتال و نحوه کار آن‌ها

ارزهای دیجیتال در واقع سخت نیستند بلکه کار کردن با آن‌ها بسیار هم راحت است.

در ارزهای دیجیتال از یک فناوری غیرمتمرکز استفاده می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد تا پول را بدون نیاز به ثبت نام ذخیره کنند و آن‌ها را بدون هیچ واسطه‌ای به شخص یا اشخاص دیگری منتقل کنند.

در واقع اکثر ارزهای دیجیتال روی پایگاه‌های داده‌ای تحت عنوان بلاک چین اجرا می‌شوند که این تبادلاتی که از طریق بلاک چین‌ها انجام می‌شود در یک دفتر کل مرکزی نوشته می‌شود.

دقت داشته باشید که استفاده از ارزهای دیجیتال در واقع توسط یک فرآیند به عنوان استخراج یا ماین انجام می‌شود.

مشهورترین انواع ارزهای دیجیتال

شاید تصور کنید که شما تنها می‌توانید روی ارزهایی مانند بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید. بیت کوین نخستین ارز دیجیتال بوده است که پس از آن چیزی حدود 900 ارز دیجیتال به بازار ارائه شده است.

با اینکه ارزش کل بازار بیت کوین هم اکنون چیزی حدود 70 میلیارد دلار است اما پس از آن انواع دیگری از ارزهای دیجیتال به بازار ارائه شده‌اند که قیمت‌های مختلفی دارند و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در اینجا به بررسی برخی از ارزهای دیجیتال مشهور خواهیم پرداخت و شما می‌توانید به طور مفصل در دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال با انواع دیگر ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

اتریوم:

یکی از انواع ارزهای دیجیتال که در سال 2015 به بازار عرضه شده است اتریوم است. این ارز دیجیتال بلاک چین مختص خود را دارد و می‌توان اینطور گفت که اتریوم تنها یک روش پرداخت نیست.

روی بلاک چین اتریوم قراردادهای هوشمندی به صورت غیر متمرکز انجام می‌دهند. جالب است بدانید با اینکه سال‌های زیادی از توسعه این ارز به بازار نمی‌گذرد.

اما همچنان بیش از 90 درصد توکن‌های موجود روی پلتفرم اتریوم فعالیت می‌کنند. در دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال با نحوه استخراج اتریوم آشنا خواهیم شد.

لایت کوین:

 لایت کوین در واقع یکی از انواع تغییر یافته بیت کوین به شمار می‌آید که در سال 2013 ارائه شده است.

دلیل محبوبیت ارزهای دیجیتال چیست؟

در دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال با دلیل ناشناس بودن ارزهای دیجیتال آشنا خواهیم شد اما پیش از شروع باید بدانید که چرا این ارزهای دیجیتال محبوب هستند؟

در واقع می‌توان اینطور گفت که با استفاده از ارزهای دیجیتال امکان تقلب در تراکنش‌ها وجود ندارد. اینکه کسی مالک شبکه ارزهای دیجیتال نیست هم باعث شده است تا به آسانی برای اغلب افراد مورد استفاده باشد.

همچنین استفاده از ارزهای دیجیتال نیازی به ثبت نام یا مدرک ندارد و می‌توان گفت که فرآیند استخراج برای همگان مقدور است و همه می‌توانند با سخت افزارهایی که در این زمینه ایجاد شده‌اند اقدام به استفاده از ارز دیجیتال کنند.

امید بازدید : 19 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

اگر کمی به بازار ارزهای دیجیتال علاقه داشته باشید، می دانید یکی از راه های خرید آن ها عضویت در صرافی های ارز دیجیتال است.

صرافی هایی زیادی در داخل و خارج کشورمان فعالیت می کنند و البته فعالیت آن ها منوط به قوانین داخلی هر کشوری است.

اگر بخواهیم از بین صرافی های مهم داخل ایران اشاره کنیم باید از اسامی مانند والکس و نوبیتکس یاد کنیم که توانستند پایگاه کاربری بسیار بالایی برای خودشان به وجود آوردند.

بدون شک در بین نمونه های خارجی بهترین بایننس است که بزرگ ترین پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال در جهان محسوب می شود و همچنین کوین بیس که یک شرکت سرشناس آمریکایی است.

اما قبل از مشاوره با افرادی مانند امید فدوی برای بهترین استراتژی های سرمایه گذاری در این بازار، شاید سوال کنید شرایط خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی های مورد نظر چطور است؟

اجازه دهید از مفهومی به اسم پروتکل KYC یا مشتری خودت را بشناس صحبت کنیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم چرا احراز هویت در صرافی های ارزهای دیجیتال اینقدر اهمیت دارد و حتما باید تمام مدارک شناسایی خود را ارائه دهید.

https://saednews.com/fa/post/chra-ahraz-havit-dar-srafi-haye-arz-dijital-mhm-ast

علت نیاز به احراز هویت در صرافی های ارز دیجیتال

بر کسی پوشیده نیست همانطور که در دنیای فیزیکی ما کلاهبرداران زیادی فعالیت می کنند، در دنیای مجازی نیز افراد شیاد زیادی منتظر طعمه های آسان هستند.

این جرایم مالی تنها محدود به هک کردن حساب های افراد نیست، بلکه دامن دنیای ارزهای دیجیتال را از زمان خلق قدرتمندترین ارز دیجیتال دنیا یعنی بیت کوین گرفته است.

به دفعات پرونده های مختلف در مورد صرافی ها و بانک هایی شکل گرفته است که به علت آگاهی نداشتن از جرایم مالی که در آن ها رخ می داده است محکوم به پرداخت جریمه های هنگفتی شدند.

این جریمه ها به علت فعالیت های پولشویی، حمایت مالی از گروه های تروریسمی، انواع معاملات غیرقانونی در بازار سیاه و غیره بوده است.

بخواهیم مثال بزنیم، بارزترین آن ها بانک ملی آلمان است که به علت تراکنش هایی که از سال 2012 تا 2015 تایید هویت و بررسی نشده بودند، بیش از 163 میلیون یورو جریمه شد.

بنابراین، طبیعی است یک مشاور سرشناس مانند امید فدوی به شما توصیه کند قبل از فعالیت در پلتفرم هایی از جمله والکس از مراحل احراز هویت آن ها خبر داشته باشید.

در واقع، این جرایم سنگین به قدری ترس را به نوبیتکس و سایر صرافی ها وارد کرده است که دوست ندارند به علت چنین مسائلی با مشکل روبرو شوند.

بنابراین، صرافی ها باید هویت افراد عضو در سایت خود را بدانند. اما این بین یک نوع بحث شدید به وجود می آید.

در واقع، کسانی که از فناوری بلاک چین و اقتصادهای غیرمتمرکز اطلاع دارند، ادعا می کنند هدف از به وجود آمدن فناوری دفتر کل توزیع شده از بین رفتن وابستگی به یک دفتر کل از اطلاعات بوده است که حاوی تمام اطلاعات کاربران باشد.

در دسته مقابل آن ها افراد دیگری قرار می گیرند که می گویند اگر یک فناوری می خواهد به مقیاس پذیری برسد، باید دست به تغییراتی بزند. بنابراین نظارت های سخت گیرانه دولتی لازم است تا استارتاپ های جدید و سایت هایی مانند والکس وادار شوند جلوی معاملاتی که هدف آن ها غیرقانونی است، بگیرند.

بنابراین چون ارزهای دیجیتال یک ماهیت خودگردان دارند، این نظارت و سخت گیری در مورد آن ها به مراتب بیشتر شده است تا پروتکلی به اسم KYC یا به زبان ساده مشاورانی مانند امید فدوی «مشتری خود را بشناس» شکل گیرد.

چنین پروتکلی به صرافی ها اجازه می دهد مشتریان خود را احراز هویت کنند و برای این کار قسمتی از اطلاعات آن ها را که برای این کار لازم است درخواست می کنند و پس از آن کاربر حق اجازه استفاده از پلتفرم را برای مسائلی مانند خرید یا فروش دارد.

یک دلیل دیگر برای چنین اقداماتی کسب اطمینان از این موضوع است که کاربر عضو سایت های cryptovirology (سایت هایی که به کمک فناوری رمزنگاری، نرم افزارهای مخرب طراحی می کنند) یا سازمان های غیرقانونی نیست و قصد ندارد سیستم را با ویروس یا کدهای هک مخرب آلوده کند.

پس اگر نوبیتکس از شما مدارک احراز هویت خواست علت آن را بدانید. در واقع جریمه هایی که این پلتفرم ها بابت فعالیت مجرمانه کاربران خود مجبور به پرداخت می شوند، تا حدی سنگین است که می تواند به معنای پایان عمر هر شرکتی باشد.

پس حالا که موضوع کمی برایتان جذاب شد، اجازه دهید KYC را بیشتر بشناسیم.

پروتکل KYC چیست؟

KYC مخفف عبارت «Know Your Customer» یا مشتری خود را بشناس است و پلتفرم های مالی از آن برای آگاهی از هویت واقعی کاربران خود استفاده می کنند.

این فرآیند جلوی کاربران را در ارتکاب جرایم مالی یا هر نوع فعالیت غیرقانونی دیگر خواهد گرفت. طبق این پروتکل کاربران معمولا ملزم هستند اطلاعاتی را ارائه دهند تا هویت آن ها ثابت شود.

اجازه دهید ببینیم والکس یا نوبیتکس و هر صرافی دیگر چه اطلاعاتی درخواست می کنند:

  • اسم و فامیل
  • آدرس
  • شماره ملی
  • شماره تلفن همراه
  • شماره تلفن ثابت
  • تاریخ تولد
  • تصویر کارت ملی یا گواهینامه رانندگی
  • تاییدیه بانکی

شاید مانند تخطی از حریم خصوصی شما به نظر برسد، ولی در واقع فناوری بلاک چین را ه حلی به اسم شبه ناشناس بودن را مطرح می کند.

طبق این مفهوم، اطلاعات کاربر شخصی نگه داشته می شود و تنها زمان استفاده از آن اجبار به احراز هویت او است.

نگهداری این اطلاعات به شکل رمزنگاری شده است، مگر این که نوبیتکس مجبور باشد اثبات کند شما مجرم سایبری محسوب نمی شوید.

حالا که با اهمیت این موضوع آشنا شدید، می خواهیم به بازار سیاه و ربط آن به ارزهای دیجیتال نیز اشاره کنیم.

بازار سیاه واقعا کجاست؟

امید فدوی و سایر مشاوران سرمایه گذاری حتما به شما خواهند گفت بازار سیاه تنها محلی برای خرید و فروش اسلحه، مواد مخدر و اجیر کردن آدمکش نیست.

در واقع، بر اساس تعریف سایت Investopedia بازار سیاه به فعالیت اقتصادی اشاره می کند که بیرون از کانال های نظارتی دولت رخ می دهد.

پس مواردی که نام بردیم تنها قسمتی از آن را تشکیل می دهند. جالب است بدانید بازار سیاه مربوط به فعالیت هایی می شود که برای فرار از مالیات طرح ریزی خواهند شد.

کارهایی مانند تراکنش های مالی غیرقابل رهگیری توسط ماموران مالیات، خدمات روسپری گری و حتی قراردادهای غیرقانونی برای کلاهبرداری جزو مفهوم بازار سیاه محسوب می شوند.

نکته جالب دیگر این است که بازار سیاه 20 درصد تولید ناخالص داخلی دنیا را به خود اختصاص می دهد. بنابراین شاید سوال کنید ارزهای دیجیتال و بازار سیاه چه ربطی دارند؟ چرا والکس و نوبیتکس سعی می کنند کاربران خود را از این بازار دور نگه دارند؟

ارتباط بین ارزهای دیجیتال و بازار سیاه

قابلیت تراکنش ناشناس یا بهتر بگویم شبه ناشناس ارزهای دیجیتال به آن ها اجازه داده است که بهترین روش پرداخت هزینه در بازارهای سیاه باشند.

همچنین برخی کاربران از مرورگرهایی مانند تور استفاده می کنند تا همه چیز را از دید دولت و مقامات دور نگه دارند.

نمونه بازارهای سیاهی که در دارک وب فعالیت می کردند و می کنند بسیار زیاد است که شاید مشهورترین آن ها سیلک رود (The Silk Road) است که البته پس از دستگیری مدیر اصلی آن «راس اولبریکت» از هم فرو پاشید.

شبکه بیت کوین برای خلافکاران به محیط امنی تبدیل شده است تا بتوانند از آن برای پرداخت هزینه خرید سلاح، مواد مخدر، داروهای غیرقانونی استفاده کنند.

از طرف دیگر اگر از امید فدوی نیز بپرسید، تنها بیت کوین نیست. بلکه روز به روز ارز های بیشتری شکل می گیرد که روی حفظ حریم خصوصی کاربران تاکید دارند و در شبکه آن ها در واقع احراز هویت کاربران غیرممکن شده است.

از جمله آن ها می توانیم به مواردی مانند زد کش، مونر و دش یا ارز های جدیدتری مانند CloackCoin و PIVX را نام ببریم.

موضوع حتی زمانی پیچیده می شود که از اصطلاح «تامبلر» نام ببریم. تامبلر در واقع اسم یک سرویس اصطلاحا «پاکسازی» است که منشاء ارز های آلوده را مخدوش می کند، یعنی ارز هایی که از هک صرافی ها، سرقت از کاربران و غیره به دست می آیند.

چنین چیزی را یک مشاور حرفه ای به اسم امید فدوی به شما نیز می گوید که این تکنیک برای ارزهای فیات نیز رایج است و اغلب به کمک بانک ها در کشورها یا ایالت هایی انجام می شود که به اسم «بهشت مالیاتی» شناخته می شوند.

بنابراین، اگر تا این جای مطلب با ما همراه بوده باشید به والکس، نوبیتکس یا هر صرافی ارز دیجیتال دیگری حق می دهید برای احراز هویت کاربران خود درخواست مدارک کنند.

اگر چنین چیزی را دوست ندارید، می توانید مستقیما از خود تریدرها ارز دیجیتال مورد نظر خود را بخرید که مانند همیشه باید ریسک همه چیز را قبول کنید.

امید بازدید : 25 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

الگو و تشخیص سیگنال ارز دیجیتال، با توجه به اینکه امروزه کانال‌های تلگرامی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند رو به افزایش هستند، می‌خواهیم شما را با الگو و تشخیص سیگنال ارز دیجیتال آشنا کنیم.

در واقع فعالیت برخی از این گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی باعث می‌شود تا ارزهای دیجیتال موقتاً دچار یک افزایش قیمت آنی شوند که اصطلاحاً به آن پامپ شدن می‌گویند و بعد از مدت کوتاهی قیمت آن‌ها بسیار کمتر از قبل خواهد شد که به آن دامپ شدن می‌گویند.

https://omidfadavi.me/product/%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%db%8c%da%a9-%d9%85%d8%a7%d9%87%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%b3%db%8c%da%af%d9%86%d8%a7%d9%84-signal-%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa/

سرمایه‌گذارهای بزرگ به دنبال خرید بیت کوین بیشتر با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال هستند!

 

از زمان‌های قدیم پیش‌بینی‌هایی که در زمینه بازارهای مالی انجام می‌شده‌اند بسیار پرطرفدار بوده‌اند و در واقع می‌توان گفت که بازار ارزهای دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

از ابتدای زمانیکه این بازار ایجاد شده است، شاهد بوده‌ایم که پیش‌بینی‌های مختلفی در این زمینه انجام گرفته است که برخی از آن‌ها هم توسط افراد معروف انجام شده‌اند.

به راستی اما چرا مردم به دنبال این پیش‌بینی‌ها هستند و می‌خواهند که سیگنال ارز دیجیتال را خودشان تحلیل کنند؟

 

انگیزه اصلی که مردم را به سمت استفاده از ارز دیجیتال سوق می‌دهد در واقع کسب سود از این بازار است. با توجه به اینکه بازار ارز دیجیتال توانسته است توجه بسیاری را در این زمینه جلب کند نگاه افراد بیشتری هم به این بازار افتاده است.

بسیاری از مردم توانسته‌اند که در طی مدت زمان کوتاهی به سوددهی در این بازار برسند. همین باعث شده است تا یک انگیزه برای افرادی ایجاد شود که در زمینه کانال‌های تلگرامی فعالیت می‌کنند.

این کانال‌ها در واقع با ارائه سیگنال ارز دیجیتال توانسته‌اند به بسیاری از مردم در رسیدن به سود کمک کنند.

آیا می‌توان به سیگنال ارز دیجیتال اعتماد کرد؟

اغلب موارد اینطور گفته می‌شود که برخی از این کانال‌ها سیگنال ارز دیجیتال را به صورت معتبر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند اما هنوز هم هستند برخی از کانال‌هایی که با سوءاستفاده از اعتماد مردم در واقع تنها به فکر منافع شخصی خودشان هستند.

پیش از هرچیز بهتر است که با سیگنال ارز دیجیتال آشنا شوید و بدانید که معنای واقعی آن چیست؟

 

سیگنال ارز دیجیتال در واقع یک پیام برای خرید و فروش است که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند تحلیل‌هایی که در این زمینه انجام گرفته است را بهتر درک کنند.

با توجه به اینکه امروزه بازار ارزهای دیجیتال در واقع با نوسانات بسیاری رو به رو هستند همچنان هم تحلیل‌های متفاوتی در این زمینه وجود دارد که به آشنایی با سیگنال ارز دیجیتال کمک می کند.

بهتر است که برای آشنایی بیشتر با سیگنال ارز دیجیتال از ویدئو کلیپ‌هایی که به صورت آنلاین در این زمینه در اختیار عموم قرار می‌گیرند استفاده کنید تا با ترفندهای مختلف تحلیل سیگنال ارز دیجیتال به صورت صحیح آشنا شوید.

معمولاً این سیگنال‌ها که در بازار با آن‌ها مواجه شده اید شامل مواردی مانند قیمت خرید و فروش و همچنین توقف میزان ضرر هستند.

یک مثال در زمینه سیگنال ارز دیجیتال

 

بگذارید برای اینکه بهتر این مفهوم را درک کنید یک مثال بزنیم. تصور کنید که در یک سیگنال اینطور گفته می‌شود که در قیمت بین 700 تا 703 یک ارز دیجیتال را خریداری کنید.

در واقع در اینجا 3 هدف قیمتی برای فروش ارز دیجیتال موردنظر اعلام شده است که در نتیجه آن سیگنال فروش نیز به عموم داده می‌شود.

 

این سیگنال صرفاً پیش‌بینی خود را بر اساس تحلیل ایی که انجام شده است اعلام کرده و توقف ضرر 3 درصدی را نیز برای تحلیل‌های خود ارائه می‌دهد. توقف ضرر که به آن Stoploss هم گفته می‌شود گزینه‌ای است که به صورت اتوماتیک در بسیاری از صرافی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که از این سیگنال‌ها استفاده می‌کنند باید در نظر داشته باشید که ممکن است سیگنال مورد نظر شما به واقعیت نپیوندد و اینجاست که توقف ضرر به شما کمک خواهد کرد تا از ضرر بیشتر جلوگیری کنید.

سیگنال ارز دیجیتال؛ خرید یا فروش؟

 

همانطور که می‌دانید انگیزه اکثر مردم از استفاده از ارزهای دیجیتال این است که به سود برسند. اینجاست که کانال‌های تلگرامی در واقع با سوء استفاده از این هدف توانسته‌اند تا با برنامه‌ریزی‌های دقیق تنها در پی کلاهبرداری و افزایش سرمایه خود باشند.

دقت داشته باشید که اغلب این سیگنال‌ها در واقع برای کوین‌ها و توکن‌هایی ارائه خواهند شد که حجم مبادله آن‌ها در 24 ساعت بسیار کم است. در واقع در این نوع از خرید و فروش، تریدر توکنی را انتخاب خواهد کرد که می‌تواند قیمت آن را به راحتی کنترل کند.

سیگنال‌هایی که در زمینه ارز دیجیتال ارائه می شوند را در واقع می‌توان به دو روش مورد تحلیل قرار داد. تحلیل تکنیکال براساس الگوهایی که در قدیم ایجاد شده‌اند به شما سیگنال می‌دهد و این در حالی است که تحلیل فاندامنتال بر اساس رویدادها و همچنین اخبار مهم صورت خواهد گرفت.

سیگنال های ساختگی را باید بشناسیم!

 

اگر شما هم می‌خواهید که در بازار ارز دیجیتال به سوددهی برسید باید بدانید که سیگنال‌های ساختگی به چه سیگنال‌هایی گفته می‌شود. در بازار ارزهای دیجیتال در واقع کوین‌ها و توکن‌هایی هم هستند که در یک شبانه روز حجم مبادله آن‌ها به 1000 دلار یا کمتر خواهد رسید.

 

در واقع سیگنال‌دهنده در این بخش می‌تواند با توجه به سرمایه‌ای که دارد این توکن‌ها را انتخاب و مقداری از آن را تهیه کنید. او در کانال خود یک زمان خاص را مشخص خواهد کرد و از کاربران می‌خواهد تا ارز دیجیتالی که او مشخص کرده است را خریداری کنند.

زمانیکه کاربران این ارز را تهیه خواهند کرد، سفارش‌های بالاتری ثبت می شود و کاربران بیشتری به این بازی اضافه خواهند شد که در نهایت یک صف خرید را تشکیل می‌دهند. در این بخش سیگنال‌دهنده می‌تواند کوین خود را با قیمتی چند برابر قیمت خرید در یک حجم بسیار بالا به فروش برساند.

امید بازدید : 31 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال می‌خواهد شما را با مهم‌ترین و اصطلاحاً پر سودترین تکنولوژی دنیای انسانی آشنا کند. شاید شنیدن عنوان ارز دیجیتال خیلی عجیب نباشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

https://omidfadavi.me/free/

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی Cryptocurrency در واقع به یک فرم از پول الکترونیکی گفته می‌شود. ارزهای دیجیتال ارزهایی هستند که به صورت رمزگذاری شده مورد استفاده قرار می‌گیرند و این رمزگذاری‌ها در واقع غیرقابل هک و پیگیری هستند.

ارزهای دیجیتال در سال‌های ابتدایی که به بازار عرضه شدند دارای انواعی به تنوع امروز نبودن و می‌توان گفت که تنها یک نوع از ارز دیجیتال که بیت کوین نام داشت بین همگان رایج بود.

امروزه اما حدود 900 ارز دیجیتال در بازارهای جهانی وجود دارد که اکثر آ‌ن‌ها قابل استفاده برای عموم است. آموزش ارز دیجیتال اما مبحثی است که بعدها طی کتاب‌ها و ویدئو های مختلف به بازار عرضه شد تا این استفاده عمومی در واقع فراگیر هم شود.

شما امروزه می‌توانید از دوره‌هایی که به صورت آنلاین و رایگان در زمینه آموزش ارز دیجیتال در وبسایت‌های معتبر وجود دارد استفاده کنید تا ضمن آشنایی با این مفهوم، در یک سرمایه‌گذاری پر سود هم شرکت کنید.

نحوه کار ارزهای دیجیتال

یکی از بخش‌های مهمی که در آموزش ارز دیجیتال به آن خواهیم پرداخت این است که این پول‌های الکترونیکی چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرند. می‌توان اینطور گفت که ارزهای دیجیتال در واقع از یک فناوری غیر متمرکز استفاده می‌کنند که به کاربران این امکان را می‌دهد که پول را بدون اینکه نیاز به استفاده از یک سیستم بانکی داشته باشند به سازمان‌های مربوطه انتقال دهند.

این ارزهای دیجیتال در واقع روی پایگاه‌هایی توزیع می‌شوند که در اصطلاح به آن‌ها بلاک چین گفته می‌شود. در آموزش ارز دیجیتال خواهید دانست که ارزهای دیجیتال در واقع توسط فرآیندی که به آن ماینینگ گفته می‌شود استخراج می‌شوند.

آموزش ارز دیجیتال و آشنایی با انواع کریپتوکارنسی

همانطور که گفتیم در سال 2009 که این مفهوم برای اولین بار به بازار جهانی دیجیتال ارائه شد تنها ارز دیجیتال مورد استفاده برای همگان بیت کوین بود. می‌توان گفت که بیت کوین از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال است که امروزه هم به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ارز دیجیتال توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو ساخته شد. جالب است بدانید که ارزش کل بازار بیت کوین هم اکنون بیش از 70 میلیارد دلار است.

اتریوم اما پس از بیت کوین به بازار عرضه شد. این ارز دیجیتال با اینکه حدود 6 سال از بیت کوین دیرتر ارائه شد اما هم تراز با بیت کوین محبوبیت دارد. این ارز دیجیتال، بلک چین‌های مخصوص خود را دارد. می‌توان اینطور گفت که اتریوم تنها یک روش پرداخت نیست که شما را به یک سرمایه عظیم می‌رساند بلکه توسط آن قرارداد‌های هوشمند غیرمتمرکز هم انجام می شود.

ریپل هم یکی دیگر از پلتفرم‌هایی است که به صورت غیر متمرکز اما مشهور فعالیت خود را در این زمینه انجام می‌دهد. این پلتفرم در واقع در سال 2012 با این هدف به بازار عرضه شد که ظرفیت تراکنش‌هایی که توسط ارزهای دیجیتال انجام می‌شوند را افزایش دهید.

لایت کوین اما مانند نامش شباهت بسیاری به بیت کوین دارد و می‌توان گفت که به نوعی از خانواده بیت کوین است که با اندکی تغییر و تصرف در آن به بازار عرضه شده است.

در آموزش ارز دیجیتال ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که کدام ارز دیجیتال را خریداری کنید!

سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که با این همه تنوع در ارزهای دیجیتال کدام یک از آن‌ها برای خریداری مناسب هستند. شاید تا اواخر سال 2016 هیچ یکی از ارزهای دیجیتالی که به بازار عرضه می‌شدند محبوبیت بیت کوین را نداشتند.

سایر ارزهای دیجیتالی که به اصطلاح به عنوان آلت کوین شناخته می‌شوند در واقع برای سهام هایی مورد استفاده قرار می‌گرفتند که کم ارزش بودند و صرفاً برای افزایش مصنوعی قیمت به وجود می آمدند تا عده‌ای با فروش آن به سود برسند.

این وضعیت اما نمی‌توانست در دنیای تکنولوژی بی‌نظیر بیت کوین همیشگی باشد. گرچه می‌توان به طور قطع گفت که بیت کوین همچنان هم پرچمدار ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید اما از سال 2017 به بعد سهم آن از کل بازار حدود 50 درصد کاهش داشته است. شاید بتوان اینطور گفت که علت این کاهش در واقع ظهور اتریوم بوده است که مشکلاتی نظیر اندازه بلاک چین در شبکه بیت کوین را نداشته است.

اگر شما هم می‌خواهید از ارز دیجیتال به عنوان یک راه سرمایه‌گذاری استفاده کنید باید بدانید که نمی‌توان اینطور گفت که صددرصد اتریوم برای شما مفید است، یا بیت کوین بلکه باید تمامی جوانب را بسنجید و سپس این ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید. در آموزش ارز دیجیتال ما به شما تمامی ریزه‌کاری‌های انتخاب ارز دیجیتال مناسب را خواهیم گفت.

در نهایت...

شاید تصور کنید که استفاده از راهنمای آموزش ارز دیجیتال برای اینکه شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید کافی است. دقت داشته باشید که راهنمایی مناسب تنها می‌تواند 50 درصد مهم قضیه باشد و شما برای اینکه بتوانید یک سبد دارایی خوب داشته باشید باید در مورد ارزهای تحقیق کنید و بودجه خود را نیز در نظر داشته باشید.

هنر شما به عنوان شخصی که معامله می‌کند این است که تشخیص دهید یک ارز چه زمانی در حالت حبابی قرار دارد و چه زمانی قیمت آن به حداقل رسیده است. شما به عنوان فردی که در این زمینه هیچ تجربه‌ای نداشته است ممکن است که در شناسایی این دو دچار مشکل شوید، پس با ما و ویدئوهای آموزش ارز دیجیتال به صورت رایگان همراه باشید تا بتوانید تفاوت این دو را به راحتی تشخیص دهید.

امید بازدید : 25 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

دوره آموزشی ارز دیجیتال

در دنیای امروز که تکنولوژی حرف اول را می‌زند، می‌توان اینطور گفت که حتی سرمایه‌گذاری‌ها هم اینترنتی و دیجیتال شده‌اند. با توجه به اینکه بیت کوین یکی به سرعت در حال رشد است می‌توان اینطور نتیجه گرفت که نیاز به برگزاری دوره آموزشی ارز دیجیتال هم به وضوح حس می‌شود.

در هرصورت بیت کوین و مشتقات آن از مهم‌ترین سهام ارزهای دیجیتال یا کریپتو کارنسی هستند. در این بخش علاوه بر اینکه شما را با ارزهای دیجیتال آشنا خواهیم کرد، ضرورت شرکت در دوره آموزشی ارز دیجیتال را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

آیا ارز دیجیتال یک نوع پول الکترونیکی است؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که بله ارز دیجیتال در واقع به نوعی از پول الکترونیکی گفته می‌شود که فرمت کاغذی ندارد. در کریپتوکارنسی اما از رمزگذاری‌هایی استفاده شده است که به آن‌ها کریپتوگرافی گفته می‌شود و از آن‌ها برای انجام تراکنش‌های مالی هم استفاده می‌شود. می‌توان گفت که رمزگشایی این ارزهای دیجیتال در واقع غیر ممکن است و به همین دلیل از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

جالب است بدانید که ارزهای دیجیتال معمولاً توسط یک مرکز خاص کنترل نمی‌شود، در واقع سیستم ارزهای دیجیتال مانند سیستم بانکی نیست و به همین دلیل هم علاوه بر اینکه سریع و مقرون به صرفه هستند، محدودیت‌های جغرافیایی نیز نمی‌تواند مانع استفاده از آن‌ها شود و تقریباً تمام افراد در سراسر دنیا قادر به سرمایه‌گذاری توسط آن‌ها هستند.

اولین ارز دیجیتال چه نام داشت؟

اولین ارز دیجیتالی که به بازار عرضه شد بیت کوین بود که در سال 2009 به بازار عرضه شد. بیت کوین در واقع اولین در نوع خود بود و امروزه هم سهامی معادل 70 میلیون دلار را به خود اختصاص داده است. از بیت کوین‌های در یک پلتفرم به نام بلک چین استفاده می‌شود. شما می‌توانید این بیت کوین‌ها و یا انواع دیگر ارزهای دیجیتال را به آسانی استخراج کنید و مورد استفاده قرار دهید.

زمانیکه با آموزش‌های رایگان و همچنین دوره آموزشی ارز دیجیتال در ویدئو کلیپ‌ها آشنا شوید، همه چیز را درباره این سرمایه‌گذاری آنلاین خواهید دانست و به آسانی می‌توانید سرمایه‌گذاری کنید و به درآمدزایی برسید.

https://omidfadavi.me/product/comprehensive-digital-currency-genius-course/

دوره آموزشی ارز دیجیتال

شاید تصور کنید که استفاده از ارزهای دیجیتال نیازی به آموزش و دوره آموزشی ندارد اما استفاده از این سرمایه‌های ارزی و رمزگذاری شده همانقدر که آسان است. همانقدر هم نیازمند ریزه کاری‌هایی است که باید آن‌ها را بدانید و به کار بگیرید.

اگر شما هم می‌خواهید از این روش سرمایه‌گذاری استفاده کنید، می‌توانید از کلیپ‌هایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شوند استفاده کنید. در این حال باید بگوییم که به دنیای پر شتاب و همچنین پررمز و راز ارزهای دیجیتال خوش آمدید.

در دوره آموزشی ارز دیجیتال در واقع شما می‌توانید به تمامی سوال‌هایی که در این زمینه برای شما پیش می‌آید پاسخ دهید.

 این سوال ها اغلب شامل موارد زیر است:

  • اینکه تکنولوژی بلاک چین چیست و چگونه کار می‌کند؟
  • چطور می‌توانید اقدام به خرید و فروش‌های ریالی و ارزی بیت کوین کنید؟ این اقدامات برای دیگر ارزهای دیجیتال چگونه خواهد بود؟
  • فرآیند استخراج بیت کوین شامل چه مواردی است و چگونه می‌توان توسط این ارزهای دیجیتال به درآمدزایی رسید؟
  • آینده بیت کوین به کجا خواهد رسید و نظر کارشناسان در این باره چیست؟

توضیحاتی که در دوره آموزشی ارز دیجیتال به صورت آنلاین به شما ارائه داده می‌شود:

همانطور که می‌دانید امروزه مهمترین حرف زندگی بشریت را پول می‌زند. میزان حجم این کاغذهای خوشرنگ می‌تواند به طور حتم آثار کاملاً روشنی در اقتصاد داشته باشد که این امر به نوبه خود بر بیکاری و تورم هم تاثیرگذار است.

اگر به دوره‌های پیشین و ما قبل تاریخ نگاه کنید خواهید دید که بشریت از ابتدا برای رفع نیازهای خود به تبادل کالا می‌پرداخته است و سپس وارد دوره‌ای شده که طلا و نقره جایگزین این کالاها شده‌اند. بانکداری آنلاین در واقع در اواخر قرن بیستم پدید آمد که امروزه در پایان این مسیر ما به تکنولوژی بیت کوین و ارزهای دیجیتالی رسیده‌ایم.

ضرورت شرکت در دوره آموزشی ارز دیجیتال

می‌توان اینطور گفت که تفاوت اصلی بیت کوین با ارزهای سنتی همین است که این ارزها در واقع نامتمرکز هستند. بیت کوین همیشه روی یک پایگاه داده غیر متمرکز به نام بلاک چین فعالیت کرده است اما شما با ارزهایی آشنایی داشته‌اید که بستر آن‌ها بانک‌ها بوده‌اند و همیشه مشخصاً می‌توانستید برای جمع آوری هرگونه اطلاعی به آن‌ها مراجعه کنید.

اگر شما هم می‌خواهید از بیت کوین به عنوان یک سرمایه‌گذاری استفاده کنید باید بدانید که در واقع شرکت در دوره آموزشی ارز دیجیتال امری ضروری است چرا که اگر بی‌اطلاع به این عرصه وارد شوید ممکن است که شکست بخورید، اما اگر مطلع و قوی پیش بروید برد شما حتمی است.

نکات بسیاری در رابطه با بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال وجود دارد که باید با آن‌ها آشنا شوید. این که شما از کدام یک از ارزهای دیجیتال استفاده کنید در واقع نیازمند یک راهنمایی آگاهانه است. همچنین شما باید با مفاهیمی آشنا شوید که به شما در خرید و فروش به موقع سهام کمک کند. اینکه شما چه زمانی ارز دیجیتال خریداری کنید و چه زمانی به فروش برسانید می‌تواند به سرمایه‌گذاری هدفمند شما کمک کند.

بهتر است که پیش از هر اقدامی در زمینه ارز دیجیتال، برای دوره آموزشی ارز دیجیتال از ویدئوهای آموزشی که به صورت رایگان در این زمینه در اختیار شما قرار داده می‌شود استفاده کنید و در نهایت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال را با قدرت شروع کنید و پیش بروید. مطمئن باشید که به هدف خود خواهید رسید و یک سرمایه‌گذاری امن و آسان را تجربه خواهید کرد.

امید بازدید : 20 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال امروزه به عنوان رکن اصلی سرمایه‌گذاری جهانی شناخته می‌شوند اما همچنان هم هستند عده‌ای که با این ارزهای دیجیتال آشنایی ندارند و نمی‌دانند که به چه کاری می‌آیند. در این بخش می‌خواهیم شما را با ارزهای دیجیتال آشنا کنیم. پس در این بخش با ما و پکیج آموزش بیت کوین همراه باشید.

سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال چیست؟

می‌توان اینطور گفت که سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در واقع یک نوع پول دیجیتالی به شمار می‌آید. ارز دیجیتال همان کریپتوکارنسی است که در پلتفرم های مختلف ایجاد می‌شوند. در واقع این ارزها به گونه‌ای رمزگذاری شده‌اند که به این آسانی قابل بازگشایی نیستند و شما هم می‌توانید آن‌ها را از طریق اینترنت انتقال دهید.

پول‌های مجازی در واقع به پول‌هایی گفته می‌شود که مانند ارز دیجیتال قابلیت این را دارند که از طریق اینترنت جا به جا شوند. به پول‌های مجازی غیر متمرکز، ارز دیجیتال گفته می‌شود.

دقت داشته باشید که پول‌های مجازی معمولاً توسط یک شرکت یا موسسه خاص تحت کنترل هستند، اما می‌توان اینطور گفت که ارز دیجیتال اینطور نیست. پکیج آموزش بیت کوین در واقع شامل توضیحاتی در زمینه این سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال است و بقیه را در بر نخواهد داشت.

https://omidfadavi.me/product/investments-cryptocurrency-bitcoin/

بیت کوین چیست؟

بیت کوین در واقع یک نوع پول یا ارز دیجیتال به شمار می‌آید که به صورت الکترونیکی تولید و توزیع می‌شود. می‌توان اینطور گفت که شبکه این ارز دیجیتال در واقع به صورت غیر متمرکز است و کاربر با کاربر ارتباط دارد. این سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال توسط هیچ نهاد و سازمان خاصی کنترل نمی‌شود و نمی‌تواند خارج از برنامه‌ریزی چاپ یا تولید شود. در پکیج آموزش بیت کوین یک پیشینه جزئی‌تر از بیت کوین به شما ارائه خواهد شد.

بیت کوین برای نخستین بار در سال 2009 به بازار ارائه شد، این ارز دیجیتال توسط فردی تحت نام مستعار ساتوشی ناکاموتو به این بازار ارائه شد. دقت داشته باشید که هویت افراد در بیت کوین ناشناس باقی می‌ماند و به همین علت می‌توان گفت که در واقع هویت سازنده بیت کوین همچنان هم ناشناس است.

ناکاموتو یک مرد 37 ساله است که ملیت خود را ژاپنی اعلام کرده است اما از آنجائیکه تسلط وی به زبان انگلیسی بنظر عالی بوده است و هیچ نشانه‌ای از زبان ژاپنی در این برنامه وجود ندارد تردیدهای مختلفی در مورد این ادعا وجود دارد.

کنترل بیت کوین چگونه است؟

در پکیج آموزش بیت کوین درخواهید یافت که بیت کوین را هیچ سازمان خاصی اداره نمی‌کند. در واقع از نظر بسیاری از مردم یکی از ویژگی‌های اصلی بیت کوین این است که از دولت‌های جهانی کاملاً مستقل است و همچنین نیازی به بانک‌های مختلف و یا قدرتی برتر برای کنترل ندارد.

پکیج آموزش بیت کوین به شما خواهد آموخت که هیچ مقام و صاحب قدرتی وجود ندارد که وابستگی مالی به این بخش داشته باشد و یا در نهایت بتواند با اختلاسی پول مردم را بالا بکشد.

در پکیج آموزش بیت کوین متوجه می‌شوید که بیت کوین در واقع با تراکنش‌های مختلفی جا به جا می‌شود که تمامی این موارد در یک دفتر حساب گسترده عمومی به نام بلاک چین ذخیره می‌شوند. اینکه این شبکه در واقع توسط هیچ سیستم خاصی کنترل نمی‌شود، این امکان را به کاربران می‎دهد تا تراکنش‌های خود را کنترل کنند.

پکیج آموزش بیت کوین در مورد نحوه عملکرد بیت کوین به شما آموزش می‌دهد

شما می‌توانید با مراجعه به ویدئوهایی که به صورت آنلاین و رایگان در زمینه آموزش بیت کوین وجود دارد به طور کامل از این پکیج‌ها استفاده کنید.

دقت داشته باشید که کار کردن بیت کوین در واقع سخت نیست و شما می‌توانید با استفاده از این پکیج آموزش بیت کوین به راحتی اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

در بیت کوین، یک کاربر تنها می‌تواند مقدار بیت کوین و مراحل و نتیجه تراکنش‌ها را در کیف پول خود مشاهده کند. این کیف پول‌های الکترونیکی در واقع تمامی تراکنش‌ها را به یک دفتر حساب عمومی که بلاک چین نامیده می‌شود منتقل می‌کنند. سوابق دیجیتالی تراکنش‌ها نیز به اصطلاح در این بلاک چین‌ها قرار می‌گیرند. 

در پکیج آموزش بیت کوین خواهید آموخت زمانیکه یک شخص اقدام به تغییر یک حرف را در یک بلاک چین تغییر‌دهد، این تغییر توسط همه قابل مشاهده خواهد بود و به همین دلیل است که امکان تقلب وجود ندارد. هرکسی می‌تواند در کیف پول خود اعتبار و صحت تبادلات را بررسی کند. دقت داشته باشید که صحت هر تراکنش در واقع توسط امضای دیجیتالی که مربوط به آدرس‌های مختلف است محافظت می‌شود.

در پکیج آموزش بیت کوین با ویژگی‌های این سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال آشنا می‌شوید

جالب است بدانید که بیت کوین دارای ویژگی‌های بسیاری است که در واقع شما با ورود به این شبکه آن‌ها را خواهید شناخت.

از جمله ویژگی‌های مثبت بیت کوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیت کوین غیرمتمرکز است!

اینکه بیت کوین غیر متمرکز است، در واقع مهم‌ترین عامل استفاده از آن به شمار می‌آید. دقت داشته باشید که سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال به گونه‌ای طراحی شده است که هر شخص و یا کسب و کاری می‌تواند از آن استفاده کند.

ناشناس است!

در پکیج آموزش بیت کوین خواهید دانست که این ارز دیجیتال به صورت کاملاً ناشناس خرید و فروش می‌شود. امروزه با توجه به اینکه بانک‌ها تقریباً همه چیز را درباره مشتریان خود می‌دانند، استفاده از یک سرمایه‌گذاری تمام ناشناس می‌تواند به شما در حفظ امنیت کمک بسیار زیادی داشته باشد.

بیت کوین شفاف است!

دقت داشته باشید اینکه هویت افراد در بیت کوین ناشناس است، در واقع باعث نمی‌شود تا تراکنش‌های این ارز دیجیتال به صورت غیرشفاف انجام گیرد. در واقع هر شخصی می‌تواند با مطالعه‌ی دفتر حساب بلاک چین میزان کل سرمایه آن را تخمین بزند. اینکه ردیابی افراد از آدرس بیت کوین همچنان هم ناممکن است در واقع امریست که امنیت را به دنبال دارد نه محدودیت و غیرشفاف بودن را.

امید بازدید : 23 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)

از صفر تا صد ارز دیجیتال شاید یک لغت ناشناس به نظر برسد. ارز دیجیتال در واقع همان ارز رمزگذاری شده است که یک واسطه برای تبادلاتی است که به صورت اینترنتی انجام می‌شود. در واقع از رمزهای مختلف در این پول‌های مجازی برای امنیت بخشیدن به تراکنش‌ها استفاده می‌شود.

ارز دیجیتال همانطور که می‌دانید یک نوع از پول الکترونیکی است. در واقع حذف واسطه‌ها و همچنین نامتمرکز بودن این ارزهای دیجیتال باعث شده است تا این ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از بهترین انواع سرمایه‌گذاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ارز دیجیتال چیست؟

نام‌های دیگری که برای ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد، ارز مجازی و همچنین پول الکترونیک است. ممکن است هیچ یک از این نام‌ها نتوانند مانند ارز رمزنگاری شده، کریپتوکارنسی را تعریف کنند. در بین عامیانه می‌توان اینطور گفت مواردی که ذکر شد نمی‌تواند یک تعریف درست از کریپتوکارنسی به شما ارائه کنند.

در یک شبکه داخلی مانند بانک‌هایی که به صورت بین‌المللی ایجاد شده‌اند در واقع این ارزهای دیجیتال نمی‌توانند مانند بانک‌هایی عمل کنند که پول را در خود نگه می‌دارند. شما می‌توانید پول الکترونیک را با استفاده از انتقال‌های بانکی به صورت کارت به کارت و یا به صورت ریال و یا ارزهای دیگر جابجا کنید، در حالی که هیچ الگوریتم خاصی هم برای آن‌ها وجود ندارد.

ارز رمزنگاری شده در واقع با ساز و کارهای خاصی که برروی آن انجام شده است به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از ورود پول‌های تقلبی به این چرخه جلوگیری می‌کند.

دومین تفاوت بین ما و پول‌های سنتی این است که انتشار پول‌های کاغذی توسط یک مقام ایجاد می‌شود، اما ارز دیجیتال در واقع یک پول فیزیکی نیست و به اشکال مختلف دیجیتالی ذخیره و جابجا می شوند. بهتر است بدانید که بیت کوین در واقع در سال 2009 وارد بازار شده است و نخستین ارز دیجیتال نامتمرکز هم شناخته می‌شود.

می‌توان به بیان ساده‌تر اینطور گفت که کریپتوکارنسی به عنوان یک فرم رایج از پول‌های الکترونیکی، تفاوت‌های بسیاری با پول‌های سنتی دارد. واحدهای ارز دیجیتال در واقع هرکدام یک سکه نامیده می‎شوند و این سکه‌ها در عین اینکه بسیار ساده هستند اما قابلیت هک شدگی و یا کپی کردن ندارند و به همین دلیل هم قابلیت دزدیده شدن در آن وجود ندارد و از امنیت بالایی هم برخوردار است.

فواید ارز دیجیتال چیست؟

شاید بتوان از فواید کریپتوکارنسی به این اشاره کرد که در عین غیر متمرکز بودن به صورت باز توزیع می‌شود. این ارز دیجیتال در واقع اجازه پردازش با قدرت بالا را به کاربران می‌دهد.

همچنین دقت داشته باشید یکی از مشکلاتی که در حین استفاده از پول‌های سنتی با ان روبرو می‌شویم بلاک شدن و همچنین لغو پرداخت است که این امکان در مبادلاتی با ارز دیجیتال ایجاد نمی‌شود. همانطور که می‌دانید این طور گفته می‌شود که در بلاک چین‌ها ماهیت افراد ناشناس است و حتی ماهیت سازنده‌های بلاک چین هم نامشخص است.

این امر در نهایت باعث می‌شود تا هویت افراد برای سایر افراد و همچنین دولت هم غیرقابل ردیابی باشد. در آخر می‌توان اینطور گفت که از ویژگی‌های ارز دیجیتال این است که غیرقابل جعل است.

بیت کوین محبوب‌ترین ارز دیجیتال

بیت کوین در واقع برای اولین بار در سال 2007 به بازار ارائه شد که ساخت و ارائه آن توسط فرد یا افرادی است که با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو وارد این عرصه شدند. این ارز دیجیتال در واقع مفهوم کلی و نقشه‌های نرم‌افزاری مختلفی را شامل می‌شدند که در نهایت منجر به یک سرمایه‌گذاری ایمن شده است.

فرآیند ماینینگ یا استخراج بیت کوین در سال 2009 آغاز شد و با گذشت زمان کاربران آن در سراسر دنیا افزایش یافته است. شاید بتوان اینطور گفت که بیت کوین محبوب‌ترین ارز دیجیتال رمزگذاری شده در سراسر دنیا نامیده شده است که بالاترین نرخ سرمایه‌گذاری را نیز داراست. با از بین رفتن بازارهای سیاه در این زمینه می‌توان گفت که بیت کوین در واقع در بخش‌های مختلف مالی و اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لایت کوین یا بیت کوین؟

پس از اینکه بیت کوین‌ها به صورت موفق در این زمینه ارائه شدند، لایت کوین‌ها که شاخه‌ای از بیت کوین بودند تولید شدند. با اینکه در این عرصه همواره بیت کوین از لایت کوین پیشی می‌گیرد اما لازم به ذکر است که باید گفت سرعت تراکنش‌های آن اندکی از بیت کوین جلوتر است.

کریپتو لایو و سیستم مشاهده ارز دیجیتال

کریپتو لایو در واقع یک سامانه آنلاین است که شما توسط آن می‌توانید تغییرات لحظه‌ای قیمت‌ها را مشاهده کنید. همچنین این امکان را به شما می‌دهد که در خرید و فروش و همچنین تحلیل بیت کوین‌ها یک منبع موثق داشته باشید. علاوه بر اینکه ارزهای دیجیتال آنالیز بیشتری را نسبت به ارزهای پایه در اختیار کاربران قرار می‌دهند، این ارزها نسبت به سایرین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تثبیت موقعیت ارز دیجیتال

در واقع با تثبیت موقعیت از صفر تا صد ارز دیجیتال در دنیای مدرن امروز امکان اینکه از این شبکه سود‌آوری کنید برای تمامی کاربران در واقع فراهم شده است. ماینرها یا کسانیکه به اصطلاح استخراج کننده به شمار می‌آیند با فروش آن‌ها در واقع هزینه‌های مربوط به برق و دیگر تجهیزات را به دست می‌آورند. با این حال می‌توان گفت که این سود همچنان مقداری قابل توجه است.

ممکن است که اغلب مردم تصور کنند که کریپتو کارنسی در واقع برای انتقال مبالغ مختلف بین کشورها و همچنین خرید کالاها به صورت دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در واقع این مبلغ برای سرمایه‌گذاری و سپرده‌گذاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و یک منبع عالی هستند. شما می‌توانید با مشاهده فیلم‌های آموزشی که به صورت رایگان در این زمینه فراهم شده‌اند، اطلاعات کاملی را در این زمینه به دست آورید.

https://omidfadavi.me/product/comprehensive-digital-currency-genius-course/

امید بازدید : 24 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)

تشریح سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال یکی از بهترین و مطمئن‌ترین انواع سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید. آیا تاکنون به یک سرمایه‌گذاری مطمئن فکر کرده‌اید که امکان اختلاس و تقلب در آن وجود نداشته باشد؟ شما علاوه بر اینکه می‌توانید در ویدئوهای آموزشی آنلاین نکات سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال را آموزش ببینید در این بخش با ما همراه باشید تا با دلایل دیگر سرمایه‌گذاری آنلاین آشنا شوید.

چرا سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال در حال حاضر بهترین است؟

ارزش پول حفظ می‌شود!

مشکلی که امروزه با آن روبرو هستیم در واقع از دست رفتن ارزش پول توسط تورم است. این کاهش ارزش در واقع به مردم هشدار می‌دهد که ارزش پولی که دارند را محافظت کنند. یکی از راه‌های خوبی که می‌توان ارزش پول را به همان قدری که هست و یا بیشتر حفظ کرد، سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال است.

استفاده از این فناوری جدید به نوبه خود شگفت‌انگیز است!

همانطور که می‌دانید برای استفاده از ارز دیجیتال، استفاده از فناوری‌های جدیدی نظیر بلاک چین مدنظر است. این فناوری باعث شده است تا سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال برای یک عده خاص نباشد و در واقع محدود به زمان و مکان جغرافیایی نیست بلکه هر فردی می‌تواند با حذف این واسطه‌ها اقدام به تقاضا و استفاده از این فناوری‌های جدید کند. این تقاضا در نهایت باعث افزایش قیمت و سهام شما خواهد شد.

بیت کوین در مسیر توسعه و ترقی!

از سال 2009 که بیت کوین و استخراج آن به بازار ارائه شده است تا به امروز سرمایه‌گذاران مختلفی از شدت افزایش قیمت بیت کوین سود ببرند. در واقع می‌توان گفت که امروزه سرمایه‌هایی مانند بیت کوین تبدیل به دارایی‌های کمیاب شده‌اند که شما را در دراز مدت به سود می‌رسانند.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال چه ریسک‌ها و خطرات احتمالی را شامل می‌شود؟

می‌توان اینطور گفت که سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال اما خالی از مشکل نیست و ممکن است که خطرات بسیاری را هم شامل شود که از جمله آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

https://omidfadavi.me/product/investments-cryptocurrency-bitcoin/

ایجاد حباب اقتصادی!

برخی از کارشناسانی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند اینطور می‌گویند که ارزهای دیجیتال همانند یک حباب هستند و پس از رشد ممکن است که تا زمان مشخص نابود شوند. از سری افرادی که به این عقیده پایبند هستند می‌توان به جیمی دیمون اشاره کرد که مدیریت شرکت JP Morgan یکی از آن‌هاست.

این افراد در واقع عقیده دارند که ارزهای دیجیتال به دلیل اینکه مورد حمایت افراد و یا موسسه‌های خاصی نیستند و همچنین نوسانات بسیار زیادی دارند نمی‌توانند با پول های سنتی رقابت کنند و بنابراین می‌توان گفت که هرگز جایگزین خاصی برای آن‌ها نیست.

ارزهای دیجیتال نوسانات بسیار زیادی دارند!

این نکته در واقع بسیار حائز اهمیت است چرا که شما ممکن است که با نوسانات مثبت سود زیادی کسب کنید اما به این نکته هم دقت کنید که اگر دچار ضرر شوید ممکن است که پول اولیه خود را هم از دست بدهید.

این ارز هنوز هم به عنوان یک ارز معتبر شناخته نمی‌شود!

باید بدانید که هنوز هم بیشتر کشورهای جهان در واقع به طور رسمی ارزهای دیجیتال را به عنوان یک ارز معتبر نپذیرفته‌اند. می‌توان اینطور گفت که در واقع دولت با آن‌ها موافق نیست و یا قوانینی محدود کننده برای وضع آن‌ها دارد. حتی دولت چین، چندین باره سعی داشته تا از استفاده از بیت کوین جلوگیری کند که در این راه موفق نبوده است.

چگونگی سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال!

اگر شما هم می‌خواهید سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال را انتخاب کنید، باید ابتدا زیر و بم ارزهای دیجیتال را بشناسید. برای این کار می‌توانید از ویدئو کلیپ هایی که به صورت آنلاین و رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. در واقع شاید پاسخ به این سوال همچنان هم برای شما مبهم باشد.

در پاسخ به این سوال ما یک سوال دیگر مطرح می‌کنیم. روی چه ارزهایی می‌توان به صورت مثبت سرمایه‌گذاری کرد؟

 عوامل مهمی که در افزایش قیمت یک ارز دیجیتال حائز اهمیت هستند:

پذیرش توسط کشور مورد نظر. دقت داشته باشید که ارز دیجیتالی که انتخاب می‌کنید باید توسط کشور شما مورد تایید باشد. همچنین میزان محبوبیت آن هم می‌تواند یکی از عوامل مهم باشد.

ویژگی ارز مدنظر. کدام یک از ویژگی‌های این ارز است که آن را از بقیه متمایز می کند؟ این ارز در واقع چه ویژگی منحصر به فردی دارد که باعث تقاضای آن می‌شود؟

در واقع امنیت یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در انتخاب یک ارز باید به آن دقت کنید. برخی از ارزهای دیجیتال هستند که تحت پوشش هیچ شرکت خاصی نیستند و تنها روی بلاک چین فعالیت می کنند از معتبرترین‌ها هستند.

مدت زمان نسبتاً زیادی است که بیت کوین خود را به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال ثابت کرده است. این ارز دیجیتال در واقع برای سرمایه‌گذاری‌های مختلفی قابل استفاده است. با بررسی نمودارهایی که در سال‌های گذشته نشان از معتبر بودن بیت کوین داشته‌اند می‌توان به ریسک‌های احتمالی هم واقف شد.

اتریوم هم به عنوان دومین ارز دیجیتال در این بازار پرطرفدار شناخته شده است که تا کنون بیش از 3000 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. اتریوم هم مانند بیت کوین دارای ویژگی‌های خاصی است که آن را به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال با آینده درخشان نشان می‌دهد.

لایت کوین هم از قوی‌ترین‌هاست. در واقع می‌توان گفت که لایت کوین نسبت به بیت کوین دارای مزایای بسیاری هم هست که از جمله آن می‌توان به امنیت بالای پروتکل‌های آن و همچنین تفاوت‌های استخراجی نسبت به بیت کوین اشاره کرد.

امید بازدید : 21 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)

کریپتوکارنسی و دوره آموزشی بیت کوین (Bitcoin) در واقع اولین ارز دیجیتال است که در سال 2007 به بازار تکنولوژی عرضه شده است. هویت نابغه‌ای که این ارز دیجیتال را طراحی کرده است همچنان هم مخفیست و اینکه نامی تحت عنوان ساتوشی ناکاموتو از او به میان آمده است نشان دهنده هویت اصلی او نیست. شما در دوره آموزشی بیت کوین به طور کامل با بیت کوین و نحوه سرمایه‌گذاری با آن آشنا خواهید شد.

در دوره آموزشی بیت کوین علاوه بر اینکه درباره بیت کوین به شما خواهیم گفت، شما را با سری‌های بعد از آن، که در واقع آلت کوین نامیده شده‌اند نیز آشنا خواهیم کرد. آلت کوین (Altcoin) در واقع به معنای ارز جایگزین است. این ارزهای رمزنگاری شده در واقع نوعی پول هستند که به آن‌ها پول مجازی هم گفته می‌شود.

ارزهای دیجیتال در واقع به صورت کدنویسی و رمزهای مختلف نگهداری می‌شوند. امروزه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از این پول‌های مجازی استفاده می‌کنند یا به نوعی می‌توان گفت آن‌ها را استخراج می‌کنند. اینکه این پول‌های غیرقابل کپی و هک هستند در واقع باعث می‌شود تا امکان جعل آن‌ها تقریباً به صفر برسد.

دوره آموزشی بیت کوین و پیشینه آن

در دوره آموزشی بیت کوین خواهید دانست که برخلاف سایر پول‌هایی که به روش‌های سنتی تولید می‌شوند، بیت کوین در واقع پشتوانه‌ای ندارد و ارزش آن تماماً به خودش وابسته است. می‌توان اینطور گفت که طلا و یا ارزهای مختلف در واقع به خاطر پشتوانه‌ی ارزشی که دارند جزء پس‌انداز محسوب می‌شوند، اما بیت کوین در واقع اینطور نیست.

همانطور که می‌دانید شما برای پس‌انداز طلا و یا حتی ارز نیازمند یک سیستم بانکی هستید اما بیت کوین در واقع یک پول مجازی مستقل است که نیاز به سیستم بانکی و پس‌انداز ندارد. ارزش بیت کوین هم مانند ارزش سهام روزانه بالا و پایین می شود و شما می‌توانید علاوه بر اینکه آن‌ها را به یک شخص دیگر انتقال دهید و سهام خود را دریافت کنید، آن‌ها را به عنوان پس‌انداز و برای بالا رفتن قیمت نگه دارید. در واقع بیت کوین یک نوع سرمایه‌گذاری مطمئن است.

برای اینکه با نحوه سرمایه‌گذاری بیت کوین آشنا شوید می‌توانید از دوره آموزشی بیت کوین که به صورت کاملاً رایگان و همچنین آنلاین برای علاقه مندان طراحی شده است استفاده کنید.

https://omidfadavi.me/product/comprehensive-digital-currency-genius-course/

حال که به طور اندک با بیت کوین آشنا شدید، باید بدانید که محل ذخیره سازی بیت کوین کجاست؟

به طور حتم می‌دانید که شما پول‌های خود را در بانک نگه می‌دارید و همچنین دیگر وسایل قیمتی مانند طلا و یا ارز را. محل ذخیره‌سازی بیت کوین اما کیف پول ارز دیجیتال است که شما برای استفاده از آن باید این ارز را از کیف پول خود به کیف پول شخص گیرنده انتقال دهید. دوره آموزشی بیت کوین شامل آشنایی با کیف پول ارز دیجیتال هم می‌شود.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

مبحثی که در دوره آموزشی ارز دیجیتال در واقع یک نوع نرم افزار است که شامل کلیدهایی است که ارسال و دریافت داده‌های دیجیتالی از طریق آن‌ها ممکن می‌شود و در نهای شما می‌توانید توسط آن مانده حساب خود را رویت کنید.

این کیف پول های ارز دیجیتال در واقع توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی همچنان هم برخی از افراد در استفاده از آن‌ها دچار مشکل می‌شوند. این کیف پول در واقع با جایگزینی ارز دیجیتال به جای ارزهای فیزیکی، علاوه بر اینکه اطلاعات مربوط به آن‌ها را حفظ می‌کند، تراکنش‌ها و همچنین تبادلات مختلف را هم انجام می دهد.

انواع کیف پول‌های ارز دیجیتالی:

دوره آموزشی بیت کوین در واقع شامل توضیحاتی در زمینه کیف پول‌های ارز دیجیتال هم خواهد شد. چراکه بدون آن‌ها رد واقع تبادلاتی انجام نمی‌شود.

کیف پول‌های ارز دیجیتال به سه دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شوند که شامل موارد زیر است:

  • کیف پول‌های نرم افزاری, سخت افزاری و کاغذی
  • دوره آموزشی بیت کوین و آشنایی با کوین دسک

کوین دسک در واقع یکی از موثق‌ترین منابع برای دانستن ارزش بیت کوین است. بیت کوین همانند ارزهای دیگر یک ارزش ثابت ندارد و ارزش آن به صورت روزانه مشخص خواهد.

در این بین وب سایت‌های بسیاری هستند که ارزش بیت کوین را مشخص می‌کنند. از جمله آن‌ها می‌توان به www.coindesk.com اشاره کرد.

این وب سایت در واقع یکی از معتبرترین وبسایت‌هایی است که در این زمینه فعالیت می‌کند. همانطور که گفتیم، بیت کوین یکی از انواع ارزهای دیجیتال است که هیچ بانکی فقدان و یا افزایش سرمایه شما را در زمینه سهام آن پشتیبانی نخواهد کرد.

دوره آموزشی بیت کوین و تراکنش‌های بلاک چین

در دوره آموزشی بیت کوین به طور کامل شما را با نحوه سرمایه‌گذاری آشنا خواهیم کرد. بیت کوین‌ها در واقع شامل یک فایل کم حجم برای تراکنش‌ها و اطلاعاتی هستند که مربوط به آن‌ها است و به آن ها بلاک چین گفته می‌شود.

میلیون‌ها کاربر هم اکنون از فناوری بلاک چین در سراسر دنیا استفاده می‌کنند اما بلاک چین هر فرد یا به طور کل کیف پول ارز دیجیتال برای هر فرد به صورت کامل منحصر به فرد اوست.

برای اینکه امنیت کاربران در حین کار با این کیف پول‌های ارز دیجیتال حفظ شود تمامی تراکنش‌ها در یک دفتر کل مرکزی ثبت می‌شود و در نتیجه امکان کلاهبرداری تا حد بسیار زیادی پایین می‌آید. شما در دوره‌های آموزشی بیت کوین به طور کامل با این مفاهیم آشنا خواهید شد و هرگونه سوالی هم در این زمینه داشته باشید توسط متخصصین پاسخ آن را خواهید یافت.

امید بازدید : 25 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)

کلاس آموزش ماینینگ در واقع شما را با نحوه استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال آشنا خواهد کرد. اگر شما هم می‌خواهید به عنوان یکی از افرادی که با ارزهای دیجیتال توانسته‌اند ثروتمند شوند عمل کنید باید با تمامی اصطلاحاتی که در این زمینه وجود دارد آشنا باشید.

اگر حتی اندکی از ارزهای دیجیتال اطلاع دارید باید بدانید که این ارزها در واقع پول‌های مجازی هستند که توسط آن نه تنها می‌توانید تبادلات آنلاین انجام دهید، بلکه می‌توانید از آن‌ها به عنوان سرمایه‌گذاری‌هایی مطمئن هم استفاده کنید.

ماینینگ چیست؟

شاید یکی از لغاتی که حین کار با بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به آن برخواهید خورد کلمه ماینینگ باشد. در کلاس آموزش ماینینگ به طور کامل با این مفهوم آشنا خواهید شد اما در اینجا می‌خواهیم به صورت خلاصه به بررسی مفهوم ماینینگ بپردازیم.

ماینینگ Mining در واقع یکی از اصطلاحات رایج در ارزهای دیجیتال است که استفاده‌های بسیار از آن می‌شوند و می‌توان اینطور گفت که عده‌ای که به دنبال راهکاری برای استفاده از ارز دیجیتال و ورود به این عرصه هستند باید معنای آن را بدانند.

زمانیکه صحبت از ماینینگ به میان می‌آید منظور چیست؟

شما با شرکت در کلاس آموزش ماینینگ می‌توانید تمامی مباحثی که قرار است در این بخش به شما گفته شود را به طور کامل یاد بگیرید. علاوه بر کلاس آموزش ماینینگ، دوره‌های جامع آنلاین که به صورت رایگان و ویدئویی در اینترنت موجود هستند نیز می‌توانند به شما کمک کنند.

ماینینگ به چه معناست؟

دقت داشته باشید که ارزهای دیجیتال که به صورت رمزگذاری شده وجود دارند مانند بیت کوین در واقع یک ماهیت غیر متمرکز دارند. این امر باعث می‌شود تا برای کار کردن با آن افراد نیازمند شبکه‌های سراسری در تمام جهان هستند که در واقع به این شبکه متصل‌اند و در آن دخیل هستند.

همچنین می‌توان اینطور گفت که سرویس‌ها و خدماتی که در این زمینه ارائه می شوند نیز توسط همه افراد قابل استفاده هستند. به طور قطع افرادی که می‌خواهند در این فعالیت مشارکت کنند باید به پاس خدماتی که در این زمینه انجام می‌دهند مورد پاداش قرار گیرند.

در واقع این پاداش‌ها به صورت ارزهای دیجیتالی اهدا می‌شوند که به نوعی مرتبط به بیت کوین، اتریوم و یا ... هستند.

شرکت در کلاس ماینینگ

اگر در کلاس آموزش ماینینگ شرکت کنید خواهید دانست که ماینینگ که همان استخراج کردن از معادن است در واقع چه ارتباطی با این ارزهای دیجیتال دارد و چرا از این کلمه در این باره استفاده شده است؟

در این بخش می‌خواهیم دلیل استفاده از این کلمه را به زبانی ساده بیان کنیم. همانطور که می‌دانید کار در معدن یکی از سخت‌ترین کارهایی است که نیازمند تخصص بسیار زیادی دارد و فرد یا افرادی که آن‌ها را انجام می‌دهند ممکن است که به پاس زحمات خود سنگ‌های قیمتی و یا حتی طلا پیدا کنند که به این امر اصطلاحاً استخراج گفته می‌شود.

در دنیایی که با ارزهای رمزنگاری شده احاطه شده است در واقع افراد به پاس خدماتی که ارائه می‌کنند نیز پاداش‌هایی دریافت می کنند. این پاداش‌ها اما در قالب طلا و یا پول‌های سنتی نیست بلکه در قالب ارزهای دیجیتال است و می‌توان اینطور گفت که نحوه دسترسی به ارزهای دیجیتال در واقع از همین طریق است.

به دلیل شباهتی که این روند با فرایند ماینینگ و استخراج دارد در واقع استخراج ارزهای رمزنگاری شده را ماینینگ می‌نامند. در کلاس آموزش ماینینگ با راه‌های مختلف آن آشنا خواهید شد.

https://omidfadavi.me/product/mining-bitcoin-cryptocurrency/

ماینر به چه کسی گفته می‌شود؟

ماینر در واقع به فردی گفته می‌شود که فرآیند استخراج را انجام می‌دهد.

ماینینگ چند نوع است؟

ماینینگ شامل سه بخش است که می‌توان آن‌ها را تحت عنوان سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و پلتفرم دسته‌بندی کرد. دقت داشته باشید که در کلاس آموزش ماینینگ به بررسی هر سه بخش خواهیم پرداخت.

توضیحات ماینینگ سخت‌افزاری

این نوع ماینینگ در واقع به شبکه‌هایی مربوط می‌شود که بر مبنای گواه اثبات کار می‌کنند. این شبکه می‌تواند شامل بیت کوین، اتریوم و یا ... باشد. می‌توان اینطور گفت که این طریقه ماینینگ در واقع به سخت‌افزارهایی نیاز دارد که توان پردازشی بالایی دارند، مانند کارت‌های گرافیکی قدرتمند و همچنین CPUها با توان پردازشی بالا.

این نوع از ماینینگ در عین حالی که سرعت بسیار بالایی دارد اما انرژی بسیار زیادی را هم مصرف می‌کند. همین امر باعث می‌شود که ماینینگ از این طریق کم کم از دور خارج شود اما همچنان هم در کلاس آموزشی ماینینگ آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ماینینگ نرم‌افزاری

این نوع از استخراج همانطور که از نام آن پیداست نیازمند سخت‌افزارهای قدرتمند نیست بلکه بیشتر میزان دارایی فرد ماینر است که مهم است.

شبکه‌هایی که ماینینگ نرم‌افزاری انجام می‌دهند در واقع با ساختارهایی که مبنی بر گواه اثبات کار هستند متفاوت‌اند و شبکه‌های آن‌ها مبنی بر سهام‌های مختلفی کار می‌کند. شبکه‌هایی که شامل بیت کوین و توکن‌های مختلف می‌شوند جزء این نوع ماینینگ به شمار می‌آیند.

پلتفرم

در بخش آخر کلاس آموزش ماینینگ به ماینینگ پلتفرم خواهیم پرداخت. این نوع ماینینگ نه تنها نیازی به سخت‌افزار قدرتمند ندارد، بلکه نیازی به کوین یا توکن هم نخواهد داشت. در این روش در واقع از پلتفرم‌های مختلفی استفاده می‌شود که می‌توانند نوعی از خدمات را در اختیار شبکه قرار دهند و پاداش‌های مختلفی از جنس ارزهای دیجیتال دریافت کنند.

همانطور که می‌دانید امروزه ماینینگ و استخراج در واقع یک بخش جداناپذیر از دنیای ارزهای دیجیتال است. هر فردی می‌تواند با فراهم کردن شرایط مخصوصی که برای استخراج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال لازم است به اصطلاح یک ماینر شود و در ازای ارائه خدمات به شبکه پاداش دریافت کند.

اگر می‌خواهید اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید بهتر است که دوره‌های آنلاین و کلاس آموزشی ماینینگ شرکت کنید. همچنین استفاده از ویدئوهایی که به صورت رایگان در این زمینه ایجاد شده‌اند نیز می‌توانند مفید باشند.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 479
  • بازدید سال : 3,453
  • بازدید کلی : 10,495