loading...
مجله علمی آموزشی گلدآموز
امید بازدید : 66 دوشنبه 21 بهمن 1398 نظرات (0)

ارز دیجیتال، یک سرمایه گذاری رویایی

آموزش ارز دیجیتال

در چند سال گذشته با گسترش شبکه های اجتماعی، کانال های خبری زیادی پدید آمده اند و به همین دلیل اکثر افراد به نوعی با خبر های روز درگیر شده اند. در این میان حتما در شبکه های خبری نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را حداقل یکبار شنیده اید. 

اگر بخواهیم به زبان ساده ارز دیجیتال را برای شما تعریف کنیم باید بگوییم ارز دیجیتال نوعی از پول می باشد که تنها به صورت دیجیتالی وجود دارد و هیچ نوع فیزیکی از آن وجود ندارد.

ارز های دیجیتال مانند بیت کوین در ابتدا قرار بود فقط به عنوان پول استفاده شوند. اما با گذشت زمان و استقبال مردم از آن ها، کم کم این ارز ها با ارزش شده و به عنوان ابزاری برای حفظ سرمایه به شمار رفتند. 

بازار ارز دیجیتال تقریبا جوان است و حدود ۱۰ سال از عمر آن می گذرد. به همین دلیل این بازار نسبت به سایر بازار های سرمایه گذاری دیگر هنوز پتانسیل بالایی دارد. 

ارز های دیجیتال به دلیل ماهیت جهانی خود به بازار ایران هم راه پیدا کرده اند و مردم در حال گرایش به سمت آن ها می باشند. 

البته با اینکه این بازار پتانسیل بالایی دارد اما باید برای ورود به آن دقت کرد. پیش از ورود به بازار ارز های دیجیتال شما قطعا نیاز به آموزش ارز دیجیتال دارید تا بتوانید در این بازار موفق ظاهر شوید و در همان ابتدای راه سرمایه خود را از دست ندهید. 

 

نحوه مبادله کردن ارز دیجیتال

صرافی بایننس

ارز دیجیتال را می توان به دو حالت کلی منتقل کرد. راه اول به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه می باشد. از مزیت های این راه می توان به حذف کارمزد اشاره کرد. اما این راه یک عیب بسیار بزرگ دارد و آن هم پیدا کردن کسی است که بخواهد تبادل مورد نظر شما انجام دهد. پیدا کردن همچین شخصی مخصوصا در کشور ایران می توان‌ کار بسیار سختی باشد. 

راه بعدی که پیش روی شما قرار دارد استفاده کردن از صرافی های ارز دیجیتال می باشد. این صرافی ها با دریافت کارمزد نسبتا پایینی درخواست شما را در کمترین زمان انجام می دهند. 

در دنیای ارز های دیجیتال صرافی های زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خود را دارند. در این میان اما صرافی بایننس را می توان جزو سه صرافی برتر و پر طرفدار ارز های دیجیتال معرفی کرد. این صرافی به دلیل دریافت کارمزد پایین و قابلیت های فراوانی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد به سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است و کاربران زیادی هم اکنون از این صرافی برای انجام معاملات خود استفاده می کنند. 

البته استفاده از ارز های دیجیتال در کشور ایران کمی دشوار تر از سایر کشور های دنیا است و به دلیل وجود تحریم ها و محدودیت های جهانی، باید کمی محتاط تر عمل کرد. برخی از صرافی ها در صورت شناسایی کاربران ایرانی حساب کاربری آن ها را بسته و دارایی آن ها را نیز نزد خود نگه میدارند.

به همین دلیل نیاز است تا حتما آموزش های لازم را در این زمینه ببینید. در این میان اما صرافی بایننس، صرافی پیشنهادی ما می باشد. این صرافی به دلیل امکانات فراوان خود گزینه ی بسیار مناسبی برای کاربران تازه کار و همچنین حرفه ای ها می باشد. پس اگر تصمیم گرفته اید که به خرید و فروش ارز های دیجیتال روی آورید، آموزش صرافی بایننس را در دستور کار خود قرار دهید. 

 

سیگنال ارز دیجیتال؛ یک ترفند بزرگ

سیگنال ارز دیجیتال

برای انجام هر سرمایه گذاری دو راه پیش روی شما قرار دارد. راه اول این است که خودتان به صورت مستقیم دست به کار شوید، بازار مورد نظرتان را شناسایی کنید و پس از بررسی های لازم در آن سرمایه گذاری کنید. این راه شاید جواب بدهد اما ریسک فوق العاده بالایی را برای شما به همراه خواهد داشت. قطعا شما از همه چیز خبر ندارید، زیرا تحلیل حرفه ای بازار های سرمایه گذاری اصلا تخصص شما نمی باشد. شما ممکن است در چند سرمایه گذاری خود شانس آورده و وضعیت آن طور که می خواهید پیش برود اما در اولین پیش بینی اشتباه به طور قطع ضرر بزرگی خواهید کرد. مشکل بعدی این است که در چنین مواقعی افراد برای جبران خسارت خود دست به سرمایه گذاری های دیگری می زنند که حتی از سرمایه گذاری قبلی خود نیز وضعیت بسیار بدتری دارد. 

راه بعدی و مطمئن تر استفاده از سیگنال های پیش بینی وضعیت بازار می باشد. این سیگنال ها در دنیای ارز های دیجیتال با عنوان سیگنال ارز دیجیتال شناخته می شوند. این سیگنال ها توسط سیستم های تحلیلگر بسیار هوشمند و پیشرفته و تحلیلگران اقتصادی حرفه ای رسم می شود. 

در این سیگنال ها به شما گفته می شود ارز مورد نظر شما چه وضعیتی دارد، در چه قیمتی وارد بازار شده و خرید کنید و در چه وضعیتی از بازار خارج شده و ارز خود را بفروشید. 

استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می تواند تا حد بسیار زیادی از ریسک سرمایه گذاری در این بازار بکاهد.

پس اگر قصد دارید در این بازار پر سود و پر رونق سرمایه گذاری کنید حتما مخصوصا در ابتدای کار از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. 

با استفاده از این سیگنال ها می توانید مانند افراد حرفه ای سود به دست آورید و از سرمایه گذاری خود نهایت لذت را ببرید. 

برای استفاده از سیگنال های ارز دیجیتال در کانال های خصوصی که مخصوص این کار هستند عضو شده و به سیگنال ده ها ارز دسترسی پیدا می کنید و می توانید در هر زمان که می خواهید ارز را که سود بیشتری برای شما به همراه دارد را انتخاب کرده و بر روی آن سرمایه گذاری کنید. 

امید بازدید : 34 جمعه 18 بهمن 1398 نظرات (0)

آشنایی با کابل شبکه

برای اتصال دو یا چند رایانه یا دستگاه های به کار رفته در نت، از کابل شبکه استفاده می شود. به طور کلی سه نوع کابل شبکه وجود دارد:

·      کواکسیال

·       جفتی پیچ خورده

·       فیبر نوری

کابل های کواکسیال

 در ابتدابه عنوان کابل شبکه توسعه نیافته بودند. این کابل ها برای مصارف عمومی ساخته شده اند. این کابل ها حتی قبل از به وجود آمدن شبکه ها در حال استفاده بودند. در آغاز شبکه ها، هنگامی که هیچ کابلیمختص شبکه ها در دسترس نبود، مسئولین شبکه شروع به استفاده از سیم و کابلکواکسیال کردند.به دلیل پایین بودن هزینه و دوام طولانی، از کابل های کواکسیال نزدیک به دو دهه در شبکه ها استفاده می شد. کابل های کواکسیال دیگر برای ساختن هر نوع شبکه رایانه ای مورد استفاده قرار نمی گیرند.

مشخصات کابلهای کواکسیال
کابل شبکه کواکسیال در طی این سالها، بر اساس چندین عامل مانند ضخامت غلاف ، فلز رسانا و مواد مورد استفاده در عایق ، صدها مشخصه برای تعیین مشخصات کابلهای خانواده کواکسیال ایجاد شده است.
از این مشخصات، فقط تعداد کمی در شبکه های کامپیوتری استفاده شده است.

 

 کابل های جفت پیچ خورده
کابل شبکه جفت پیچ خورده در درجه اول برای شبکه های کامپیوتری توسعه داده شد. این کابل به کابل اترنت نیز معروف است. تقریباً تمام شبکه های کامپیوتری LAN مدرن از این کابل استفاده می کنند.این سیم و کابلاز جفت سیم های مسی عایق بندی شده با رنگ های مختلف تشکیل شده است. هر دو سیم به دور هم پیچیده شده اند تا جفت شوند. معمولاً چهار جفت وجود دارد. هر جفت یک رنگ اصلی و یک سیم رنگی دارد. رنگ های اصلیشامل آبی ، قهوه ای ، سبز و نارنجی است. بر اساس سبک جفت شدن سیم ها در غلاف پلاستیکی ، دو نوع کابل جفت پیچ خورده وجود دارد: UTP وSTP
در نوع UTP همه جفت ها در یک غلاف پلاستیکی تک پیچیده شده اند.
در کابل شبکهSTP   هر جفت با یک محافظ فلزی اضافی پیچیده شده و سپس همه آن ها در یک غلاف پلاستیکی بیرونی قرار گرفته اند.

 

 

کابل شبکه


شباهت ها و تفاوت های بین کابل های STP و UTP
هر دو STP و UTP می توانند داده ها را با سرعت 10Mbps ، 100Mbps ،  1Gbps و 10Gbps  انتقال دهند.
 
از آنجا که کابل STP حاوی مواد بیشتری است ، از کابل UTP گرانتر است.
 
هر دو کابل از اتصالات ماژولار RJ-45 استفاده می کنند.
 کابلSTP نسبت به کابل UTP مقاومت بیشتری در برابر سر و صدا و EMI ایجاد می کند.
حداکثر طول ارتباط برای هر دو کابل 100 متر یا 328 فوت است.
هر دو کابل می توانند حداکثر 1024 گره را در هر بخش جای دهند.

کابل فیبر نوری
این کابل شبکه از هسته ، روکش فلزی ، بافر و روکش بیرونی ( جاکت) تشکیل شده است. هسته از رشته های نازک شیشه یا پلاستیک ساخته شده است که می تواند داده ها را در مسافت های طولانی حمل کند. هسته در روکش پیچیده می شود. روکش در بافر پیچیده می شود و بافر در روکش بیرونی پیچیده می شود.
هسته سیگنال های داده رابا ماهیت  نوری حمل می کند.
روکش فلزی بازتاب نور به هسته است.
بافر از انکسار نور محافظت می کند.
ژاکت کابل را از آسیب فیزیکی محافظت می کند.
کابل شبکه فیبر نوری کاملاً از EMI و RFI مصون است. این کابل می تواند داده ها را با مسافت طولانی و با بالاترین سرعت انتقال دهد. این کابل می تواند داده ها را تا 40 کیلومتر با سرعت 100Gbps انتقال دهد.
فیبر نوری از نور برای ارسال داده استفاده می کند. براساس تعداد پرتوهای نور در یک زمان معین ، دو نوع کابل فیبر نوری وجود دارد SMF و MMF

 

 

 

سیم و کابل


کابل نوری SMF (تک حالت)
این کابل شبکه فقط یک پرتو نور دارد. این روش قابل اطمینان تر است و از پهنای باند بسیار بالاتر و مسافت های طولانی تر از کابل MMF پشتیبانی می کند. این کابل به عنوان منبع نور از لیزر استفاده می کند و طول موج نوری از 1300 یا 1550 نانومتر را انتقال می دهد.


کابل نوری MMF(فیبر چند حالته)
این کابل دارای چندین پرتو نور است. به دلیل پرتوهای متعدد ، این کابل داده بسیار بیشتری نسبت به کابل SMF حمل می کند. این کابل در مسافت های کمتری استفاده می شود. این کابل از یک LED به عنوان منبع نور استفاده نموده و طول موج نوری 850 یا 1300 نانومتر را انتقال می دهد.

 

کاربرد کابل شبکه و انواع مختلف کابل کشی شبکه

 
در فرایند استفاده ازکابل شبکهچهار نوع کابل کشی اجرایی می شود. کابل شبکه مانند واسطه ای عمل می کند که در یک شبکه از طریق آن اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر حرکت می کنند. نوع کابل انتخاب شده برای شبکه به اندازه شبکه ، توپولوژی و روش طراحی آن بستگی دارد. انواع مختلف کابل های شبکه به عنوان ستون فقرات زیرساخت شبکه عمل می کنند.انتخاب نوع صحیح کابل کشی شبکه می تواند کارکردهای مختلف تجاری را تحت تأثیر قرار دهد زیرا طراحان شبکه از فن آوری های جدید استفاده می کنند. نوعکابل شبکه ای که در هر زیرساخت شبکه استفاده می شود یکی از حیاتی ترین جنبه های شبکه در صنایع مختلف است.

طرح های مختلف سیم کشی UTP عبارتند از:
 ( CAT1
که برای سیم تلفن استفاده می شود

 ( CAT2 از حداکثر سرعت 4 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی نموده و اغلب برای شبکه های token-ring استفاده می شود.
 CAT3
و( CAT4  هر دو در شبکه های Token Ring برای سرعت بیشتر در شبکه استفاده می شوند.
 
سیم  (CAT5 اکنون با طرح های CAT5e جایگزین شده است که مشخصات پیشرفته ای را برای آن فراهم می کند تا از سرعت حداکثر 1 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی کند.

 (CAT6 ازسرعت 1 Gbps برای طول تا 100 متر و 10 Gbps تا 55 متر پشتیبانی می کند.

  (CAT7 یک الگواز کابل های مسی است که می تواند سرعت 10  Gbps و طول تا 100 متر را پشتیبانی کند.

 

پچ کورد


انواع پچ کورد و تأثیر آنها بر روی شبکه

پچ کورد یکی از قطعات اساسی هرشبکه کامپیوتری است. هدف آن متصل کردن دستگاه های مختلف در یک شبکه می باشد. پچ کورد شبکه یک کابل شبکه بین 50 سانتی متر تا 2 متر با دو سر سوکت با استاندارد RJ45  زده شده را گویند. پچ کوردها در رنگ های مختلف تولید می شوند تا به این روش از هم تمیز داده شوند.
کابل پچهمان طول کابل با اتصالات در انتهای آن است که برای اتصال دستگاه انتهایی به وسیله دیگری مانند منبع تغذیه استفاده می شود. یکی از رایج ترین موارد استفاده اتصال لپ تاپ ، دسک تاپ یا دستگاه انتهایی دیگر به پریز برق است.

به طور معمول ، کابل پچ یک کابل مسی است که در هر دو انتها دارای کانکتور RJ45 ، TERA یا GG45 است ، اگرچه نسخه های ترکیبی از آنتولید می شود که انواع مختلفی از کانکتورها در انتهای آنها وجود دارد.
همچنین ممکن است از کابل پچ برای اتصال پورت سوئیچ یا سرور به سیستم کابل کشی ساخت یافته استفاده شود. اگرچه استانداردهای جدید انجام این کار را توصیه نمی کنند ، اما گاهی اوقات از یک بند پچ برای اتصال مستقیم سرور به پورت سوئیچ استفاده می شود.

امید بازدید : 38 جمعه 18 بهمن 1398 نظرات (0)

معرفی لگراند

اجازه بدهید کمی با شرکت معظم لگراند آشنا شویم. این شرکت در بدو تاسیس یعنی 1904 با تحولات بازار سازگاری داشته است. با نگرشی اجمالی می توان دریافت که چگونه یک کارگاه تولید پرسلن به صاحب سبکی جهانی در زیرساختهای دیجیتال و الکتریکیساختمانها تبدیل شده است. امروزه ، شرکتلگراند از تحولات تکنولوژی حمایت می کند.لگراند از طراحی، نصب و رابط کاربری گرفته تا سیستم های ساختمانی، راه حل های با ارزش افزوده بالا را برای ساختمان های تجاری ، مسکونی و صنعتی ارائه می دهد. هر روزه ، کارمندان لگراند برای تقویت زیرساختهای برقی و دیجیتال ساختمانهاو کمک به توسعه اتصال ساختمانها به یکدیگر در سراسر جهان اقدام می کنند.


شرکت گراندمجموعه ای کامل و با کارایی بالا بیش از 300،000 محصول متنوع مربوط به زیرساخت های الکتریکی و دیجیتالی در مراکز مختلف، از جمله کنترل ها و محصولات و سیستم های راهبری ، توزیع انرژی و توزیع اطلاعات ، مدیریت کابل و اجزای نصب شده را ارائه می دهد.به عنوان یکی از لیدر های پیشرو بازار، لگراند قصد دارد با ارائه راه حل های خلاقانه، یکپارچه، قابل تعامل و بسیار کارآمد با انرژی مضاعف که مزایای واقعی برای کاربران را به همراه دارد، از تحول زیرساخت های الکتریکی و دیجیتالی برای مراکز مختلف پشتیبانی کند. لگراند و نیروی کار آن بیش از 38000 کارمند برای ارائه راه حلهای خلاقانه که فضاها را در سرتاسر جهان تغییر می دهد ، سخت کار می کنند و زندگی را برای کاربران در محل کار و خانه بهتر می کنند.


امروزه لگراند از همان ظرفیت برای تطبیق با مواضع موجود در بازار ساختمان های هوشمند بهره برده و حتی محصولات معمولی تر مانند پریز برق و پانل های توزیعی بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد. پدید آورندگانلگراند در اصل اروپایی بودند. امروز این گروه در سطح جهان حضور دارد. لگراند که در بازارهای بین المللی فعالیت می کند، در نزدیک به 90 کشور نمایندگی داشته و محصولات آن در تقریباً 180 کشور جهان توزیع می شود.علاوه بر این ، لگراند از سال 2015 رتبه ممتاز و پیشرو در کشورهایی مانند فرانسه ، ایتالیا و ایالات متحده داشته است.

 

کابل شبکه لگراند 

آشنایی باکابل شبکهلگراند

با استفاده از یک رویکرد جامع ، شرکت لگراند راه حل های مدیریت سیم و کابل را به سطحی قابل توجه  رسانده است. راه حل هایی از قبیل مرتب سازی به هم ریختگی کابل ها، مجموعه ای از داده ها، انرژی الکتریکی، ارتباط و محصولات صوتی و تصویری را در همانجایی که به آن نیاز دارید تحویل می دهد. راه حل های مدیریت سیم و کابل لگراند چهدر زیر زمین یا در فضاهای باز یا در محیط اطراف،  به گونه ای طراحی شده اند که هر روز در حال رشد کیفی و فنی باشند.

کابل های شبکه شرکت لگراند را می شناسید؟

شرکت لگراند کابل های متنوعی را با فاکتور های متنوع به بازار عرضه نموده است که به عنوان نمونه برخی از آن ها معرفی می شود.

·      کابل دسته 5 (CAT5)  یاکابل شبکه لگراندبا کارایی چند جفتی (معمولاً 4 جفت) است که از هادی های جفتی پیچ خورده تشکیل شده است وبه طور عمده برای انتقال داده ها استفاده می شود. کابل CAT5 پایه ای برای ویژگی های حداکثر 100 مگاهرتز طراحی شده است. کابل CAT5 معمولاً برای شبکه های اترنت با سرعت هایی بین 10 یا 100 مگابیت بر ثانیه استفاده می شود.

 

·      کابل دسته E5 (CAT5E) لگراندکه همچنین به عنوان دسته 5 پیشرفته نیز شناخته می شود، برای پشتیبانی از عملکرد سریع دو گانه اترنت و گیگابیت اترنت طراحی شده است. تفاوت های اصلی بین CAT5 و CAT5E را می توان در مشخصات آن ها یافت. الزامات عملکرد از جنبه کمی در استاندارد جدید افزایش یافته است.

 سیم و کابل

 

·      کابل دسته 6 (CAT6) لگراندعملکرد بالاتری نسبت به CAT5e ارائه می دهد و مشخصات دقیق تری را برای سیستم های متداول و نویز سیستم ارائه می دهد.همه اجزای CAT6 باید با CAT5e ، CAT5 و CAT3 سازگار باشند. اگر از اجزای دسته های مختلف با اجزای CAT6 استفاده شود، کانال به عملکرد انتقال دسته پایین تر عمل می نماید. به عنوان مثال ، اگر از کابل CAT6 با جکهای CAT5e استفاده شود ، کانال در سطح CAT5e انجام وظیفه خواهد کرد. 

 

·       CAT6A لگراندیک استاندارد اترنت 10 گیگابیتی که از طریق یک کابل مسی جفت شده با زوج 4 جفت برای مسافت 100 متر تقویت شده در کلاس F یا E است. این قرارداد مشخصات الکتریکی CAT6 را از 250 مگاهرتز تا 500 مگاهرتز گسترش می دهد.

 

سیم و کابل

راه حل های مدیریتی کابل شبکه لگراندشامل یک مجموعه سیستماتیک بسیار شکیل و شیک به ویژه برای پوشش سیم های سیستم ها، کابل های بلندگو، کابل کشی تلویزیون و فیلمبرداری، و همچنین برای پنهان کردن سیم کشی های اداری ناموزون است.این سیستم که به صورت کیت DIY موجود است ، نصب بسیار ساده ای دارد.  سیم و کابلکشی غیرقابل مشاهده که از یک صفحه تخت تازه نصب شده تلویزیون آویزان شده اند ، اکنون می توانند با سهولت پنهان شوند.وسایل برقی لگراند برای بخش DIY شامل کیت های ورودی فیلم، واحدهای UPS ، سیستم های دوربین مدار بسته و جعبه های توزیعی است.

 

استاندارد کابل شبکه لگراند دارای چندین نوع سیم و کابل است که شامل دو نوع عمده STP و UDP می باشد.

کابلهای STP عمدتاً در مناطقی با تداخل الکتریکی بالا استفاده می شوند. کابل های UTP رایج ترین در بین این دو در کابل است. کابل کواکسیال همان چیزی است که ISP  شما برای اتصال شبکه به مودم کابل شما از آن استفاده می کند و هنوز رایج ترین وسیله برای انجام این کار است. در عین  حال متداول ترین انواع کابل شبکه جفتی پیچ دار، کواکسیال ، کراس اترنت و فیبر نوری است.

در نهایت مدیریت سیم و کابل  به مدیریت کابل برقی یا نوری در rack یا  هنگام نصب آن اشاره دارد.  مدیریت کابل هم در هنگام نصب از کابل پشتیبانی می کند و هم حاوی کابل است و تعمیر و نگهداری بعدی یا تغییر در سیستم سیم و کابل را آسان تر می کند.لگراند دارای مجموعه ای کامل از محصولات و توصیه های لازم برای نصب و کابل کشی شبکه می باشد.

امید بازدید : 43 یکشنبه 13 بهمن 1398 نظرات (0)

آموزش ارز دیجیتال

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که اخبار را دنبال می کنید، قطعا تا به حال با نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین برخورد داشته اید. ارز ها دیجیتال نوعی پول الکترونیک هستند که هیچ شکل فیزیکی ندارند و فقط به صورت دیجیتالی یافت می شوند. 

این ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه ی خود قرار بود فقط حکم پول را داشته باشند، اما رفته رفته به ابزاری برای ذخیره سرمایه و سرمایه گذاری تبدیل شدند. 

بازار ارز های دیجیتال از حدود سال ۲۰۱۰ کار خود را آغاز کرد و به همین دلیل نسبت به بازار های سرمایه گذاری دیگر هنوز اشباع نشده و پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارد. 

ارز های دیجیتال مانند بین کوین تقریبا یکی دو سالی می شود که پر ایران هم سر و صدای زیادی به راه انداخته اند و مردم در حال جذب شدن به این بازار و سرمایه گذاری در آن می باشند. 

ورود به بازار ارز های دیجیتال نیاز به یکسری دانش های اولیه دارد و باید و نباید هایی دارد که باید از آن ها مطلع باشید. برای ورود به این بازار مانند هر بازار دیگری نیاز به آموزش ارز دیجیتال دارید. 

درست است که بازار ارز های دیجیتال پتانسیل سودآوری بالایی دارد اما اگر تعاریف و دانش اولیه و لازم را درباره ی آن نداشته باشید ممکن است سرمایه اولیه خود را به کلی از دست بدهید. پس اگر میخواهید به سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال وارد شوید، آموزش ارز دیجیتال اولین کاری است که باید انجام دهید. 

 

چطور ارز دیجیتال را مبادله کنیم

صرافی بایننس

خرید و فروش ارز های دیجیتال را می توان با خرید و فروش دلار و یورو مقایسه کرد. اگر شما بخواهید دلار و یورو خرید و فروش کنید یکی از راه هایی که دارید این است که به طور مستقیم یک فرد را پیدا کنید و با او معامله ی خود را انجام دهید. این کار از این جهت خوب ایت که شما به طور مستقیم با فرد مورد نظر خود معامله می کنید و دیگر نیازی به واسطه و پرداخت کارمزد ندارید. اما این روش یک نقطه ضعف دارد و آن هم پیدا کردن فردی است که ارز مورد نظر شما را در اختیار دارد و قصد دارد آن را به شما بفروشد. 

در بحث ارز های دیجیتال هم دقیقا همین ماجرا وجود دارد. یکی از راه هایی که در اختیار دارید این است که فردی را که قصد دارد از شما ارز بخرد یا به شما ارز بفروشد را پیدا کرده و معامله ی خود را انجام دهید. اما در زمینه ی ارز های دیجیتال پیدا کردن همچین فردی بسیار سخت تر از ارز های سنتی می باشد. راه بهتری که در اختیار شما قرار دارد استفاده از صرافی ارز دیجیتال است. 

برای ارز های دیجیتال تعداد زیادی صرافی وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. 

یکی از موارد بسیار مهمی که کاربران ایرانی باید در ارتباط با صرافی های ارز دیجیتال در نظر داشته باشند قوانین آن صرافی ها در ارتباط با کشور های تحت تحریم می باشد. اگر شما این قوانین و راه های رو به رو شدن با آن را ندانید ممکن است تمام سرمایه خود را به راحتی از دست بدهید. 

یکی از معروف ترین و محبوب ترین صرافی های حال حاضر ارز های دیجیتال صرافی بایننس می باشد. این صرافی سرعت بالایی در انجام تراکنش ها دارد و برای انجام تراکنش نیز کارمزد پایینی دریافت می کند که همین امر باعث پرطرفدار شدن این صرافی شده است. 

اما پیش از آنکه به این صرافی وارد شوید و شروع به انجام تراکنش خای خود کنید نیاز به آموزش صرافی بایننس دارید. مهمترین دلیل این کار این می باشد که این صرافی در مواجهه با کاربران ایرانی کمی سخت گیر می باشد. دلیل بعدی این می باشد که به هر حال شما برای ورود به یک پلتفرم جدید و کار کردن با آن نیاز دارید تا با آن پلتفرم به طور کلی آشنا شده و فوت و فن ها و میانبر های آن را نیز یاد بگیرید. 

شاید شما بتوانید خودتان این موارد را یاد بگیرید اما این کار مستلزم صرف زمان است و شاید در طول این مدت شما با یک کلیک اشتباه بخشی از سرمایه خود را از دیت بدهید و یا حتی از یک معامله ی بسیار خوب جا بمانید. 

پس فراموش نکنید که اگر می خواهید به دنیای ارز های دیجیتال وارد شوید حتما آموزش صرافی بایننس را در دستور کار خود قرار دهید. 

 

سیگنال ارز دیجیتال؛ یک ترفند بزرگ

سیگنال ارز دیجیتال

قطعا برای انجام هر کاری دو راه وجود دارد، یکی راه سخت و دیگری راه آسان و کم دردسر تر. سرمایه گذاری هم از این قاعده مستثنی نیست. در سرمایه گذاری یکی از راه ها این است که شما خودتان بازار مورد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید و با مشاهده ی روند قیمتی تصمیم بگیرید که الان فرصت خوبی برای سرمایه گذاری می باشد یا خیر. با انجام این کار شما شما درواقع راه سخت و با ریسک بالا را انتخاب کرده اید. دلیل آن هم این است که شما از همه چیز خبر ندارید. شما کارشناس و تحلیلگر نیستید و ممکن است پیش بینی هایتان در بسیاری از مواقع درست از کار نیاید. اگر شما نتوانید بازار مورد نظرتان را به درستی تحلیل کنید و پیش بینی نادرستی انجام دهید این امکان وجود دارد که تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

حال ما می خواهیم راه آسان و کم ریسک تری را به شما معرفی کنیم. این راه استفاده از سیگنال ارز دیجیتال است. 

احتمالا برایتان این سوال پیش آمده است که سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ این سیگنال درواقع یک نمودار است که توسط سیستم های پیشرفته ی تحلیلی و کارشناسان اقتصادی رسم می شود و تغییرات قیمتی ارز ها را نشان داده و روند پیشروی آن ها را پیش بینی می کند. در این نمودار ها به شما نشان داده می شود که چه زمانی وقت خرید است و چه زمانی وقت فروش. با استفاده از این سیگنال ها ریسک سرمایه گذاری تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. 

شما می توانید در کانال های سیگنال ارز دیجیتال عضو شده و روند تغییرات ارز مورد نظر خود را مشاهده کرده و بهترین زمان را برای خرید و فروش انتخاب نمایید. 

اگر در دنیای ارز های دیجیتال تازه وارد هستید هیچ چیز بهتر از سیگنال ارزی برای شما وجود ندارد. با این سیگنال ها می توانید با کمترین تجربه با ریسک پایین سرمایه گذاری کرده و در اکثر مواقع سود های قابل توجه بدست آورید. چه چیزی بهتر از اینکه تازه وارد باشید و مانند یک حرفه ای سود بدست آورید و سرمایه خود را افزایش دهید! اگر تصمیم جدی گرفته اید تا به این بازار که پتانسیل بسیار خوبی برای سودآوری دارد وارد شوید حتما کانال سیگنال را در لیست کارهای ابتدایی خود قرار دهید. 

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 3,483
  • بازدید کلی : 10,525