loading...
مجله علمی آموزشی گلدآموز
امید بازدید : 24 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)

کلاس آموزش ماینینگ در واقع شما را با نحوه استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال آشنا خواهد کرد. اگر شما هم می‌خواهید به عنوان یکی از افرادی که با ارزهای دیجیتال توانسته‌اند ثروتمند شوند عمل کنید باید با تمامی اصطلاحاتی که در این زمینه وجود دارد آشنا باشید.

اگر حتی اندکی از ارزهای دیجیتال اطلاع دارید باید بدانید که این ارزها در واقع پول‌های مجازی هستند که توسط آن نه تنها می‌توانید تبادلات آنلاین انجام دهید، بلکه می‌توانید از آن‌ها به عنوان سرمایه‌گذاری‌هایی مطمئن هم استفاده کنید.

ماینینگ چیست؟

شاید یکی از لغاتی که حین کار با بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به آن برخواهید خورد کلمه ماینینگ باشد. در کلاس آموزش ماینینگ به طور کامل با این مفهوم آشنا خواهید شد اما در اینجا می‌خواهیم به صورت خلاصه به بررسی مفهوم ماینینگ بپردازیم.

ماینینگ Mining در واقع یکی از اصطلاحات رایج در ارزهای دیجیتال است که استفاده‌های بسیار از آن می‌شوند و می‌توان اینطور گفت که عده‌ای که به دنبال راهکاری برای استفاده از ارز دیجیتال و ورود به این عرصه هستند باید معنای آن را بدانند.

زمانیکه صحبت از ماینینگ به میان می‌آید منظور چیست؟

شما با شرکت در کلاس آموزش ماینینگ می‌توانید تمامی مباحثی که قرار است در این بخش به شما گفته شود را به طور کامل یاد بگیرید. علاوه بر کلاس آموزش ماینینگ، دوره‌های جامع آنلاین که به صورت رایگان و ویدئویی در اینترنت موجود هستند نیز می‌توانند به شما کمک کنند.

ماینینگ به چه معناست؟

دقت داشته باشید که ارزهای دیجیتال که به صورت رمزگذاری شده وجود دارند مانند بیت کوین در واقع یک ماهیت غیر متمرکز دارند. این امر باعث می‌شود تا برای کار کردن با آن افراد نیازمند شبکه‌های سراسری در تمام جهان هستند که در واقع به این شبکه متصل‌اند و در آن دخیل هستند.

همچنین می‌توان اینطور گفت که سرویس‌ها و خدماتی که در این زمینه ارائه می شوند نیز توسط همه افراد قابل استفاده هستند. به طور قطع افرادی که می‌خواهند در این فعالیت مشارکت کنند باید به پاس خدماتی که در این زمینه انجام می‌دهند مورد پاداش قرار گیرند.

در واقع این پاداش‌ها به صورت ارزهای دیجیتالی اهدا می‌شوند که به نوعی مرتبط به بیت کوین، اتریوم و یا ... هستند.

شرکت در کلاس ماینینگ

اگر در کلاس آموزش ماینینگ شرکت کنید خواهید دانست که ماینینگ که همان استخراج کردن از معادن است در واقع چه ارتباطی با این ارزهای دیجیتال دارد و چرا از این کلمه در این باره استفاده شده است؟

در این بخش می‌خواهیم دلیل استفاده از این کلمه را به زبانی ساده بیان کنیم. همانطور که می‌دانید کار در معدن یکی از سخت‌ترین کارهایی است که نیازمند تخصص بسیار زیادی دارد و فرد یا افرادی که آن‌ها را انجام می‌دهند ممکن است که به پاس زحمات خود سنگ‌های قیمتی و یا حتی طلا پیدا کنند که به این امر اصطلاحاً استخراج گفته می‌شود.

در دنیایی که با ارزهای رمزنگاری شده احاطه شده است در واقع افراد به پاس خدماتی که ارائه می‌کنند نیز پاداش‌هایی دریافت می کنند. این پاداش‌ها اما در قالب طلا و یا پول‌های سنتی نیست بلکه در قالب ارزهای دیجیتال است و می‌توان اینطور گفت که نحوه دسترسی به ارزهای دیجیتال در واقع از همین طریق است.

به دلیل شباهتی که این روند با فرایند ماینینگ و استخراج دارد در واقع استخراج ارزهای رمزنگاری شده را ماینینگ می‌نامند. در کلاس آموزش ماینینگ با راه‌های مختلف آن آشنا خواهید شد.

https://omidfadavi.me/product/mining-bitcoin-cryptocurrency/

ماینر به چه کسی گفته می‌شود؟

ماینر در واقع به فردی گفته می‌شود که فرآیند استخراج را انجام می‌دهد.

ماینینگ چند نوع است؟

ماینینگ شامل سه بخش است که می‌توان آن‌ها را تحت عنوان سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و پلتفرم دسته‌بندی کرد. دقت داشته باشید که در کلاس آموزش ماینینگ به بررسی هر سه بخش خواهیم پرداخت.

توضیحات ماینینگ سخت‌افزاری

این نوع ماینینگ در واقع به شبکه‌هایی مربوط می‌شود که بر مبنای گواه اثبات کار می‌کنند. این شبکه می‌تواند شامل بیت کوین، اتریوم و یا ... باشد. می‌توان اینطور گفت که این طریقه ماینینگ در واقع به سخت‌افزارهایی نیاز دارد که توان پردازشی بالایی دارند، مانند کارت‌های گرافیکی قدرتمند و همچنین CPUها با توان پردازشی بالا.

این نوع از ماینینگ در عین حالی که سرعت بسیار بالایی دارد اما انرژی بسیار زیادی را هم مصرف می‌کند. همین امر باعث می‌شود که ماینینگ از این طریق کم کم از دور خارج شود اما همچنان هم در کلاس آموزشی ماینینگ آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ماینینگ نرم‌افزاری

این نوع از استخراج همانطور که از نام آن پیداست نیازمند سخت‌افزارهای قدرتمند نیست بلکه بیشتر میزان دارایی فرد ماینر است که مهم است.

شبکه‌هایی که ماینینگ نرم‌افزاری انجام می‌دهند در واقع با ساختارهایی که مبنی بر گواه اثبات کار هستند متفاوت‌اند و شبکه‌های آن‌ها مبنی بر سهام‌های مختلفی کار می‌کند. شبکه‌هایی که شامل بیت کوین و توکن‌های مختلف می‌شوند جزء این نوع ماینینگ به شمار می‌آیند.

پلتفرم

در بخش آخر کلاس آموزش ماینینگ به ماینینگ پلتفرم خواهیم پرداخت. این نوع ماینینگ نه تنها نیازی به سخت‌افزار قدرتمند ندارد، بلکه نیازی به کوین یا توکن هم نخواهد داشت. در این روش در واقع از پلتفرم‌های مختلفی استفاده می‌شود که می‌توانند نوعی از خدمات را در اختیار شبکه قرار دهند و پاداش‌های مختلفی از جنس ارزهای دیجیتال دریافت کنند.

همانطور که می‌دانید امروزه ماینینگ و استخراج در واقع یک بخش جداناپذیر از دنیای ارزهای دیجیتال است. هر فردی می‌تواند با فراهم کردن شرایط مخصوصی که برای استخراج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال لازم است به اصطلاح یک ماینر شود و در ازای ارائه خدمات به شبکه پاداش دریافت کند.

اگر می‌خواهید اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید بهتر است که دوره‌های آنلاین و کلاس آموزشی ماینینگ شرکت کنید. همچنین استفاده از ویدئوهایی که به صورت رایگان در این زمینه ایجاد شده‌اند نیز می‌توانند مفید باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 440
  • بازدید سال : 3,414
  • بازدید کلی : 10,456