loading...
مجله علمی آموزشی گلدآموز
امید بازدید : 24 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

الگو و تشخیص سیگنال ارز دیجیتال، با توجه به اینکه امروزه کانال‌های تلگرامی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند رو به افزایش هستند، می‌خواهیم شما را با الگو و تشخیص سیگنال ارز دیجیتال آشنا کنیم.

در واقع فعالیت برخی از این گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی باعث می‌شود تا ارزهای دیجیتال موقتاً دچار یک افزایش قیمت آنی شوند که اصطلاحاً به آن پامپ شدن می‌گویند و بعد از مدت کوتاهی قیمت آن‌ها بسیار کمتر از قبل خواهد شد که به آن دامپ شدن می‌گویند.

https://omidfadavi.me/product/%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%db%8c%da%a9-%d9%85%d8%a7%d9%87%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%b3%db%8c%da%af%d9%86%d8%a7%d9%84-signal-%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa/

سرمایه‌گذارهای بزرگ به دنبال خرید بیت کوین بیشتر با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال هستند!

 

از زمان‌های قدیم پیش‌بینی‌هایی که در زمینه بازارهای مالی انجام می‌شده‌اند بسیار پرطرفدار بوده‌اند و در واقع می‌توان گفت که بازار ارزهای دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

از ابتدای زمانیکه این بازار ایجاد شده است، شاهد بوده‌ایم که پیش‌بینی‌های مختلفی در این زمینه انجام گرفته است که برخی از آن‌ها هم توسط افراد معروف انجام شده‌اند.

به راستی اما چرا مردم به دنبال این پیش‌بینی‌ها هستند و می‌خواهند که سیگنال ارز دیجیتال را خودشان تحلیل کنند؟

 

انگیزه اصلی که مردم را به سمت استفاده از ارز دیجیتال سوق می‌دهد در واقع کسب سود از این بازار است. با توجه به اینکه بازار ارز دیجیتال توانسته است توجه بسیاری را در این زمینه جلب کند نگاه افراد بیشتری هم به این بازار افتاده است.

بسیاری از مردم توانسته‌اند که در طی مدت زمان کوتاهی به سوددهی در این بازار برسند. همین باعث شده است تا یک انگیزه برای افرادی ایجاد شود که در زمینه کانال‌های تلگرامی فعالیت می‌کنند.

این کانال‌ها در واقع با ارائه سیگنال ارز دیجیتال توانسته‌اند به بسیاری از مردم در رسیدن به سود کمک کنند.

آیا می‌توان به سیگنال ارز دیجیتال اعتماد کرد؟

اغلب موارد اینطور گفته می‌شود که برخی از این کانال‌ها سیگنال ارز دیجیتال را به صورت معتبر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند اما هنوز هم هستند برخی از کانال‌هایی که با سوءاستفاده از اعتماد مردم در واقع تنها به فکر منافع شخصی خودشان هستند.

پیش از هرچیز بهتر است که با سیگنال ارز دیجیتال آشنا شوید و بدانید که معنای واقعی آن چیست؟

 

سیگنال ارز دیجیتال در واقع یک پیام برای خرید و فروش است که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند تحلیل‌هایی که در این زمینه انجام گرفته است را بهتر درک کنند.

با توجه به اینکه امروزه بازار ارزهای دیجیتال در واقع با نوسانات بسیاری رو به رو هستند همچنان هم تحلیل‌های متفاوتی در این زمینه وجود دارد که به آشنایی با سیگنال ارز دیجیتال کمک می کند.

بهتر است که برای آشنایی بیشتر با سیگنال ارز دیجیتال از ویدئو کلیپ‌هایی که به صورت آنلاین در این زمینه در اختیار عموم قرار می‌گیرند استفاده کنید تا با ترفندهای مختلف تحلیل سیگنال ارز دیجیتال به صورت صحیح آشنا شوید.

معمولاً این سیگنال‌ها که در بازار با آن‌ها مواجه شده اید شامل مواردی مانند قیمت خرید و فروش و همچنین توقف میزان ضرر هستند.

یک مثال در زمینه سیگنال ارز دیجیتال

 

بگذارید برای اینکه بهتر این مفهوم را درک کنید یک مثال بزنیم. تصور کنید که در یک سیگنال اینطور گفته می‌شود که در قیمت بین 700 تا 703 یک ارز دیجیتال را خریداری کنید.

در واقع در اینجا 3 هدف قیمتی برای فروش ارز دیجیتال موردنظر اعلام شده است که در نتیجه آن سیگنال فروش نیز به عموم داده می‌شود.

 

این سیگنال صرفاً پیش‌بینی خود را بر اساس تحلیل ایی که انجام شده است اعلام کرده و توقف ضرر 3 درصدی را نیز برای تحلیل‌های خود ارائه می‌دهد. توقف ضرر که به آن Stoploss هم گفته می‌شود گزینه‌ای است که به صورت اتوماتیک در بسیاری از صرافی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که از این سیگنال‌ها استفاده می‌کنند باید در نظر داشته باشید که ممکن است سیگنال مورد نظر شما به واقعیت نپیوندد و اینجاست که توقف ضرر به شما کمک خواهد کرد تا از ضرر بیشتر جلوگیری کنید.

سیگنال ارز دیجیتال؛ خرید یا فروش؟

 

همانطور که می‌دانید انگیزه اکثر مردم از استفاده از ارزهای دیجیتال این است که به سود برسند. اینجاست که کانال‌های تلگرامی در واقع با سوء استفاده از این هدف توانسته‌اند تا با برنامه‌ریزی‌های دقیق تنها در پی کلاهبرداری و افزایش سرمایه خود باشند.

دقت داشته باشید که اغلب این سیگنال‌ها در واقع برای کوین‌ها و توکن‌هایی ارائه خواهند شد که حجم مبادله آن‌ها در 24 ساعت بسیار کم است. در واقع در این نوع از خرید و فروش، تریدر توکنی را انتخاب خواهد کرد که می‌تواند قیمت آن را به راحتی کنترل کند.

سیگنال‌هایی که در زمینه ارز دیجیتال ارائه می شوند را در واقع می‌توان به دو روش مورد تحلیل قرار داد. تحلیل تکنیکال براساس الگوهایی که در قدیم ایجاد شده‌اند به شما سیگنال می‌دهد و این در حالی است که تحلیل فاندامنتال بر اساس رویدادها و همچنین اخبار مهم صورت خواهد گرفت.

سیگنال های ساختگی را باید بشناسیم!

 

اگر شما هم می‌خواهید که در بازار ارز دیجیتال به سوددهی برسید باید بدانید که سیگنال‌های ساختگی به چه سیگنال‌هایی گفته می‌شود. در بازار ارزهای دیجیتال در واقع کوین‌ها و توکن‌هایی هم هستند که در یک شبانه روز حجم مبادله آن‌ها به 1000 دلار یا کمتر خواهد رسید.

 

در واقع سیگنال‌دهنده در این بخش می‌تواند با توجه به سرمایه‌ای که دارد این توکن‌ها را انتخاب و مقداری از آن را تهیه کنید. او در کانال خود یک زمان خاص را مشخص خواهد کرد و از کاربران می‌خواهد تا ارز دیجیتالی که او مشخص کرده است را خریداری کنند.

زمانیکه کاربران این ارز را تهیه خواهند کرد، سفارش‌های بالاتری ثبت می شود و کاربران بیشتری به این بازی اضافه خواهند شد که در نهایت یک صف خرید را تشکیل می‌دهند. در این بخش سیگنال‌دهنده می‌تواند کوین خود را با قیمتی چند برابر قیمت خرید در یک حجم بسیار بالا به فروش برساند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 278
  • بازدید ماه : 477
  • بازدید سال : 3,451
  • بازدید کلی : 10,493