loading...
مجله علمی آموزشی گلدآموز
امید بازدید : 30 سه شنبه 25 شهریور 1399 نظرات (0)

آموزش تجارت ارز دیجیتال امروزه یکی از مواردی است که توسط همگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ارزهای دیجیتال هم مانند تجارت با فارکس و اوراق بهادار است.

شما در واقع توسط ارزهای دیجیتال می‌توانید دارایی خود را با استفاده از طیف وسیعی از استراتژی‌های مختلف تجاری و همچنین تحلیل های مختلفی که در این بازار صورت می‌گیرد چندین برابر کنید.

یکی دیگر از راه هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید در واقع تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال است. در این بخش ما می‌خواهیم شما را با آموزش تجارت ارز دیجیتال آشنا کنیم.

https://omidfadavi.me/product/comprehensive-digital-currency-genius-course/

تحلیل بنیادی یا فاندامنتال چیست؟

این نوع تحلیل در واقع یک نوع تحلیل بنیادی به شمار می‌آید که در آن فرد تحلیلگر اخبار، اتفاقات و همچنین شرایطی که باعث بالا و پایین شدن سهام ارزهای دیجیتال می‌شود را مورد بررسی قرار می‌دهد.

همانطور که می‌دانید در بازارهایی مانند بازار سهام، اخبار شرکت ها به شدت در میزان بالا و پایین شدن قیمت‌ها تاثیرگذار هستند. مخصوصاً برای سهام هایی که ارزش کمی دارند یک خبر مثبت می‌تواند موجب رشد شدید قیمت شود.

این امر برای سهام فارکس هم صدق می‌کند. در فارکس معمولاً اینطور است که برای کوتاه مدت از تحلیل‌های تکنیکال استفاده می‌شود و تحلیل‌هایی که بلند مدت‌تر هستند توسط تحلیل‌های فاندامنتال انجام می‌شوند.

آموزش تجارت ارز دیجیتال براساس اخبار

تجارت ارزهای دیجیتال براساس اخبار در واقع یکی از راه‌هایی است که مردم میتوانند توسط آن از بازار سهام و فارکس سودآوری بیشتری داشته باشند.

شاید بتوان اینطور گفت که دلیل اصلی این موضوع عدم وجود سرمایه‌گذارانی است که در نهادها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلف با ارزهای دیجیتال کار می‌کنند.

در این حوزه همچنین نفع معامله برای اشخاصی خواهد بود که معامله‌های گران و ارزان را سبک و سنگین می‌کنند واین به این معنی است که اگر شما به موقع اقدام کنید می‌توانید از طریق اخبار سود بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال دریافت کنید.

برای آموزش تجارت ارز دیجیتال می‌توانید از ویدئوهایی که در این زمینه به صورت آنلاین و رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند استفاده کنید.

حین آموزش تجارت ارز دیجیتال توسط اخبار نکات بسیار زیادی به شما آموزش داده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجارت ارزهای دیجیتال در واقع براساس اخبار انجام می‌شود.
  • زمانیکه یک خبر را دریافت می کنید باید آن را ارزیابی کنید. باید ببینید که آیا این خبر جدید است یا قبلاً تاثیر آن در بازار وجود داشته است.
  • شما باید چگونگی حرکت قیمت را پیگیری کنید. این امر به ویژه پس از اینکه خبر منتشر می‌شود حائز اهمیت است. آیا خبر فقط نتیجه حرکت آن را براساس اتفاقاتی که افتاده است بازگو می‎کند یا اطلاعات جدیدی هم در این زمینه ارائه شده است یا خیر.
  • آیا این خبر در افزایش قیمت‌ها تاثیرگذار بوده است یا خیر؟ اگر این خبر یک خبر معمولی بوده است آیا در بلند مدت تاثیر خود را خواهد گذاشت یا تنها باعث یک جهش کوچک خواهد شد.
  • آیا ارز دیجیتالی که شما خریداری کرده‌اید در مدت زمان کوتاه جای رشد دارد؟ چندین نفر هستند که اخبار مربوط به این ارز دیجیتال را دنبال می‌کنند؟

آموزش تجارت ارز دیجیتال

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد در واقع در آموزش تجارت ارز دیجیتال به شما آموزش داده خواهد شد. این امر باعث می‌شود تا ریسک سرمایه‌گذاری تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

در این صورت باید بدانید که به محض اینکه خبری را می‌شنوید باید نشانه‌های مثبت صعودی و نزولی آن را مورد بررسی قرار دهید و به صورت منطقی اقدام کنید.

شاید آموزش تجارت ارز دیجیتال شما را در این راه یاری کنید اما شما هم باید همواره این نکته را به یاد داشته باشید که این روند تنها طی تمرین و تجربه به دست خواهد آمد.

ممکن است که یک خبر منفی پس از اینکه یک خبر مثبت منتشر می‌شود پخش شود و تمامی معاملاتی که شما می‌خواهید انجام دهید را به هم بزند. در این حال شما باید بدانید که چه واکنشی باید نشان دهید.

راهنمای آموزش تجارت ارز دیجیتال براساس اخبار

در اینجا می‌خواهیم شما را با یک مثال آشنا کنیم. لایت کوین همانطور که می‌دانید یک ارز دیجیتال بزرگ و کاربردی است که به شما اجازه یک سرمایه‌گذاری مناسب را خواهد داد.

این دارای در عین اینکه سرعت بالایی دارد کارمزدهای کمتری هم نسبت به بیت کوین دارد و جای رشد بسیار زیادی نیز دارد. دقت داشته باشید که یک خبر توئیتری می‌تواند بر لایت کوین اثر بسیار زیادی بگذارد.

برای مثال خبرهای بسیاری وجود دارند که باعث می‌شوند لایت کوین در یک روز بیش از 30 درصد رشد یا کاهش داشته باشد.

آموزش تجارت ارز دیجیتال با کنفرانس‌های جهانی!

کنفرانس‌های بزرگی که به صورت جهانی جهت آموزش تجارت ارز دیجیتال انجام می‌شوند در واقع شامل فورک‌ها، لیست شدن ارزهای دیجیتال برای یک صرافی بزرگ و این دسته اخبار می‌توانند باعث شوند تا یک سکوی پرتاب برای ارز دیجیتال به وجود بیاید.

اینکه یک ارز دیجیتال در یک صرافی بزرگ لیست شود در واقع می‌تواند باعث رشد قیمت شود چراکه بازارهایی که امروزه برای فروش ارز دیجیتال ایجاد شده‌اند در واقع توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

تحلیل بازارهایی که برای ارز دیجیتال به وجود آمده اند در واقع کمک شایانی به افراد مختلف خواهد کرد تا بتوانند در زمینه آموزش تجارت ارز دیجیتال به صورت موفق عمل کنند.

می‌توان اینطور گفت که رویدادهای مهمی در زمینه تحلیل‌های بنیادی صورت گرفته است که شامل نشست‌ها و کنفرانس‌های مهم هم شده‌اند.

در این نوع کنفرانس‌ها در واقع گاهی اوقات تصمیمات سرنوشت‌سازی گرفته می‌شود که می‌تواند در آینده این نوع ارزهای دیجیتال یا به طور کلی بلاک چین سرنوشت ساز باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 437
  • بازدید سال : 3,411
  • بازدید کلی : 10,453