loading...
مجله علمی آموزشی گلدآموز
امید بازدید : 24 پنجشنبه 26 تیر 1399 نظرات (0)

در یک دهه گذشته نوع جدید از پول وارد بازار شده است که روز به روز به طرفداران آن در دنیا افزوده می شود. این نوع جدید ارز دیجیتال نام دارد و به عقیده بسیاری می تواند به یک انقلاب در اقتصاد دنیا تبدیل شود. ماجرای ارزهای دیجیتال مخصوصا در ۲-۳ سال گذشته به لطف افزایش قیمت های شدید و پوشش خبری گسترده بیشتر توسط مردم شناخته شده است و حتی در کشور ما هم افراد زیادی هستند که به دنبال یک مرجع خوب آموزشی برای پیوستن به کاربران این دنیای جدید ارزی می باشند.

اگر در سطح اینترنت به دنبال مراجع آموزشی برای ارزهای دیجیتال بگردید قطعا با عناوین و سایت های زیادی مانند سایت ارز دیجیتال با دوره اطلس ارز دیجیتال و یا سایت آکادمی امید فدوی با دوره نوابغ ارز دیجیتال خورد خواهید کرد. در تمام این سایت ها صد ها مقاله آموزشی و خبری در ارتباط با ارزهای دیجیتال و بیت کوین وجود دارد که تمامی آن ها کاملا رایگان هستند. اما باید دقت داشته باشید که در هیچ مقاله و دوره رایگانی به شما راه های میان بر و نکته های کلیدی گفته نمی شود. پیشنهاد می کنیم از مقالات برای آشنایی اولیه و آشنا شدن با مفاهیم استفاده کنید و اگر به این بازار علاقه کافی داشتید حتما به سراغ دوره های آموزشی مانند نوابغ ارز دیجیتال بروید.

https://shanbemag.com/take-digital-currencies-seriously/

 

آشنایی با بهترین صرافی ارز دیجیتال

اکنون می خواهیم شما را با یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا یعنی صرافی بایننس آشنا کنیم. این صرافی در بین ایرانیان نیز طرفداران و کاربران بسیار زیادی دارد و بسیاری از افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال این صرافی را برای معاملات خود انتخاب کرده اند. البته کاربران ایرانی متاسفانه در لیست کشور های تحت تحریم این مجموعه قرار دارند و برای استفاده از آن باید از روش هایی برای تغییر آی پی استفاده کنند. اما خوشبختانه استفاده از این صرافی برای افرادی که مبالغ پایین را معامله می کنند خیلی سخت گیری نمی کند و صرفا با همان تغییر آی پی مشکل شما برطرف خواهد شد.

موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما مستقیم نمی توانید ریال خود را در این صرافی به دلار یا هر ارز دیگری تبدیل کنید و برای این کار ابتدا باید پول خود را در یکی از صرافی های داخلی مانند تترلند، کریپتولند، کوین نیک و یا صرافی های دیگر تبدیل به ارز دیجیتال کنید و سپس آن را به حساب خود در صرافی بایننس واریز کنید.

استفاده از صرافی بایننس مزایای بسیار زیادی برای شما به همراه دارد. این صرافی یکی از پیشرفته ترین صرافی های ارز دیجیتال می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین در این صرافی انواع مختلفی از معامله وجود دارد که می توانید از آن برای کسب سود بیشتر استفاده کنید. یکی از این قابلیت های پرطرفدار بایننس فیوچرز می باشد که شما در آن انعطاف بیشتری برای تنظیم معامله خود در اختیار دارید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که سود بیشتر در اکثر مواقع ریسک بیشتری را نیز با خود به همراه دارد و در معاملات فیوچرز نیز این مطلب وجود دارد و اگر به درستی با قوانین این نوع معامله آشنا نباشید ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای سرمایه گذاری های خارج از نوع عادی و رایج حتما آموزش های لازم را مانند آموزش بایننس فیوچرز پشت سر بگذارید.

https://shanbemag.com/take-digital-currencies-seriously/

سیگنال ارز دیجیتال

شاید با خود بگویید که اگر همه افراد از وضعیت پیش روی بازار خبر داشتند که دیگر کسی ضرر نمی کرد و همه با توجه به وضعیت پیش رو معاملات خود را طوری تنظیم می کردند که سود کنند. باید بگوییم درست است، اکثر افراد نمی دانند بازار قرار است که کدام سمت برود، آیا قرار است افزایش قیمت داشته باشیم یا با کاهش قیمت سورپرایز خواهیم شد! اما شما می توانید جزو افرادی باشید که در هر لحظه از وضعیت بازار آگاه است. با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می توانید وضعیت بازار را با درصد خطای بسیار پایینی مشاهده کنید و معاملات خود را بر أساس سیگنال ها تنظیم کنید.

سیگنال ارز دیجیتال توسط کارشناسان باسابقه و دستگاه های تحلیلگر بسیار قدرتمند تهیه می شود و با درصد خطای پایینی می توانند شما را از وضعیت بازار آگاه کنند. با استفاده از سیگنال بایننسمی توانید دید بسیار خوبی نسبت به بازار داشته باشید و سود بسیار خوبی به دست آورید. با استفاده از سیگنال این صرافی می توانید ماهیانه ۵۰۰ درصد سود را تجربه کنید که در نوع خود رقمی باورنکردنی به شمار می رود.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که در کانال سیگنال ممکن است از چندی ارز متفاوت سیگنال هایی منتشر شود و شما برای آن که بتوانید به حداکثر سود دست پیدا کنید باید دارایی خود را طوری تقسیم بندی کنید که برای تمام، یا اکثر سیگنال ها سرمایه کافی برای ورود داشته باشید.

 https://shanbemag.com/take-digital-currencies-seriously/

بازار سرمایه گذاری ارز دیجیتال را دست کم نگیرید

أصلا تفاوتی ندارد که شما یک فرد باسابقه در زمینه سرمایه گذاری هستید یا یک جوان ۲۰ ساله که به دنبال یک بازار برای ورود به دنیای سرمایه گذاری است، بازار ارزهای دیجیتال برای هر فرد با هر سلیقه و سطح دانشی قابل استفاده است و قطعا شما هم می توانید به آن وارد شده و کسب سود و درآمد کنید. در دنیای امروزی دیگر یک شغل ثابت جوابگوی مخارج زندگی نمی باشد و اکثر افراد به دنبال یک شغل و یا منبع درآمد دوم برای خود می گردند. ارز دیجیتال بازاری است قطعا ارزش وقت گذاشتن را دارد و می تواند برای شما سود کافی را به دست آورد. اما فراموش نکنید همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره کردیم، ورود به بازار ارزهای دیجیتال نیازمند صرف وقت و آموزش است و نمی توان بدون آموزش و آگاهی به آن وارد شد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای این بازار وقت بگذارید و برای آموزش آن نیز از منابع رایگان و یا دوره هایی مانند دوره نوابغ ارز دیجیتال استفاده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 416
  • بازدید سال : 3,390
  • بازدید کلی : 10,432